Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Klink skrev (Akkurat nå):

Ja en brutalt ærlig snap med drita småbarnsforeldre! 😁 Bra konsept! 

Ja😂 Hurra for barnefri og drita fylletur🎉 Ikke glem dokumentere med trusa nede på dass...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M.H85 skrev (Akkurat nå):

Ja😂 Hurra for barnefri og drita fylletur🎉 Ikke glem dokumentere med trusa nede på dass...

Tissing og bæsjing er jo et konsept vi småbarnsforeldre ikke får nok av. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (19 timer siden):

Det som er veldig greit å ha i bakhodet, er at Kristin når ut til mange følgere. Hun har også i stor grad appellert til de sårbare gruppene i samfunnet. Det er slett ikke alle der som har godt av å se denne type normalisering av å være på fylla, så denne type promotering av fylla kan så absolutt være skadelig for enkelte. Så om Kristin så absolutt vil snappe fra fylla, kan hun gjøre det fra sin private konto til nærmeste venner og familie, ikke fra sin offentlig jobbkonto. Personlig syns jeg det er merkelig at godt voksne influensere, som tross alt har dette som heltidsjobb, ikke er mer reflektert rundt sånne ting enn som så.  

Nå er det ikke slik at hun ruller i fyll dag ut og dag inn. Det er heller ikke spesielt ofte hun deler slikt innhold. Jeg fulgte snapper hennes i går og jeg forstår ikke hva dere hisser dere opp etter, jeg syns hun oppførte seg fint.

  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rivjernet skrev (Akkurat nå):

Nå er det ikke slik at hun ruller i fyll dag ut og dag inn. Det er heller ikke spesielt ofte hun deler slikt innhold. Jeg fulgte snapper hennes i går og jeg forstår ikke hva dere hisser dere opp etter, jeg syns hun oppførte seg fint.

Jeg hisser meg ikke opp. Det må være lov å mene at den type innhold ikke er greit å dele på en bedriftkonto som når ut til så mange ulike følgere med ulike utfordringer i hverdagen, uten å bli anklaget for å hisse seg opp. 
 

Jeg jobber med mennesker som har sine utfordringer, og da er blant annet alkohol noe en del av dem sliter med. Derfor har jeg et annet perpektiv på å dele den type innhold enn deg, da særlig fordi Kristin i stor grad appellerer til sårbare grupper i samfunnet. Det har absolutt ingen betydning at hun ikke deler denne type innhold ofte. Skal hun dele denne type innhold, så hører det hjemme på hennes private konto, ikke på hennes offentlige bedriftskonto. Som influenser som prøver å nå ut til sårbare grupper, har hun faktisk et ekstra samfunnsansvar for hva hun velger å dele. 
 

Det handler ikke om at hun ikke oppførte seg fint, det hun viser er at fest og fyll = gøy, morsomt og kult. Og det er nettopp det som kan være farlig for enkelte. Om hun absolutt skulle vist noe fra denne festen på sin offentlige snap, så kunne hun tatt noen videoer der man så at hun hadde det gøy uten at det var fokus på alkohol og fyll. Altså på en slik måte at følgerne kunne tro at hun hadde det gøy uten alkohol på fest. Hadde egentlig aldri trodd at Nora Haukland skulle være et bedre forbilde enn Kristin på dette punktet. 
 

Og selvfølgelig har jeg ingenting i mot at folk oppfører seg slik som Kristin på fest, det er selvsagt lov å være på fylla. Problemet er altså at hun velger å dele det til følgerne sine. 

  • Liker 6
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (4 minutter siden):

Jeg hisser meg ikke opp. Det må være lov å mene at den type innhold ikke er greit å dele på en bedriftkonto som når ut til så mange ulike følgere med ulike utfordringer i hverdagen, uten å bli anklaget for å hisse seg opp. 
 

Jeg jobber med mennesker som har sine utfordringer, og da er blant annet alkohol noe en del av dem sliter med. Derfor har jeg et annet perpektiv på å dele den type innhold enn deg, da særlig fordi Kristin i stor grad appellerer til sårbare grupper i samfunnet. Det har absolutt ingen betydning at hun ikke deler denne type innhold ofte. Skal hun dele denne type innhold, så hører det hjemme på hennes private konto, ikke på hennes offentlige bedriftskonto. Som influenser som prøver å nå ut til sårbare grupper, har hun faktisk et ekstra samfunnsansvar for hva hun velger å dele. 
 

Det handler ikke om at hun ikke oppførte seg fint, det hun viser er at fest og fyll = gøy, morsomt og kult. Og det er nettopp det som kan være farlig for enkelte. Om hun absolutt skulle vist noe fra denne festen på sin offentlige snap, så kunne hun tatt noen videoer der man så at hun hadde det gøy uten at det var fokus på alkohol og fyll. Altså på en slik måte at følgerne kunne tro at hun hadde det gøy uten alkohol på fest. Hadde egentlig aldri trodd at Nora Haukland skulle være et bedre forbilde enn Kristin på dette punktet. 
 

Og selvfølgelig har jeg ingenting i mot at folk oppfører seg slik som Kristin på fest, det er selvsagt lov å være på fylla. Problemet er altså at hun velger å dele det til følgerne sine. 

Det er jo kleint å dele uansett på en måte. Eller rart. Ingen syns det er særlig morsomt å se , heller litt kleint. 

Endret av Klink
  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 minutter siden):

Det er jo kleint å dele uansett på en måte. Eller rart. Ingen syns det er særlig morsomt å se , heller litt kleint. 

Snakker du for alle nå eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karmaisabitch skrev (Akkurat nå):

Snakker du for alle nå eller?

Nei hvor står det at jeg gjør det? Edit:  Ser jeg skriver ingen….. 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (Akkurat nå):

Nei hvor står det at jeg gjør det? 

Står i innlegget ditt (Ingen syns det er særlig morsomt)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har betjent den dama (med mat) etter en fuktig kveld ute. Hun var vulgær og frekk i kjeften til meg. En fæl dame. Måtte bare dele dette i hennes egen tråd, helt urelatert tidligere poster har ikke sett denne tråden før.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Mammatilmine said:

Jeg har betjent den dama (med mat) etter en fuktig kveld ute. Hun var vulgær og frekk i kjeften til meg. En fæl dame. Måtte bare dele dette i hennes egen tråd, helt urelatert tidligere poster har ikke sett denne tråden før.

Tviler ikke. Samme inntrykk har jeg. Jeg lurer veldig på denne typen og hvordan mann han er. Kristin har forandret seg etter at de møttes i hvert fall.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilmine skrev (30 minutter siden):

Jeg har betjent den dama (med mat) etter en fuktig kveld ute. Hun var vulgær og frekk i kjeften til meg. En fæl dame. Måtte bare dele dette i hennes egen tråd, helt urelatert tidligere poster har ikke sett denne tråden før.

Det var da enda godt du fikk delt det. Har du det bedre med deg selv nå?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun i det hele tatt vært med sønnen i sommer?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (25 minutter siden):

Har hun i det hele tatt vært med sønnen i sommer?

Det er ferie, barnet koser seg.. barnet har sett sin mor i sommer... Og hatt ferie sammen med henne

 

Jeg har f.eks 19 dager i år fra siste skoledag og frem til skolestart. 37 av dagene går til far, besteforeldre på begge sider og en tante . Vi har styrt feriesamvær i hytt og vær, alt etter hvilke planer og hvem som skal hva .. og jeg har bare 3 uker om sommeren uansett, resten går jeg på jobb 

 

Og har man godt nok samarbeid så er en ikke totalt avskåret i den tiden barnet er hos på den andre siden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lampefeber
hippyskippy skrev (45 minutter siden):

Har hun i det hele tatt vært med sønnen i sommer?

Ja, men hun eksponerer han ikke. Det er jo en ting man kan rose henne for…. Og hadde jeg vært henne hadde jeg  blitt irritert på både far og farmor for eksponeringen. Nå når han er med farmor så vet vi hva ungen foretar seg til enhver tid  og jeg synes det er mangel på respekt å «boikotte» Kristin her  

 

Sånn ellers har hun endret seg veldig, og ikke til det bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (1 time siden):

Har hun i det hele tatt vært med sønnen i sommer?

Nei

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlexandriaK skrev (5 minutter siden):

Nei

Du bommer helt her nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AlexandriaK skrev (5 minutter siden):

Nei

 Slutt å skrive noe du ikke vet noe om 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (3 timer siden):

Ja😂 Hurra for barnefri og drita fylletur🎉 Ikke glem dokumentere med trusa nede på dass...

Jeg beit på, begynte å følge fra utforsk for å se på showet. Det ble en kort visitt, for jeg tenkte det samme; Ikke glem å dokumentere med trusa nede, hvor man i tillegg ser bindet eller truseinnlegget..

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilmine skrev (2 timer siden):

Jeg har betjent den dama (med mat) etter en fuktig kveld ute. Hun var vulgær og frekk i kjeften til meg. En fæl dame. Måtte bare dele dette i hennes egen tråd, helt urelatert tidligere poster har ikke sett denne tråden før.

Jeg har observert henne på byen. På teater faktisk. ‘Eide’ hele lobbyen…. Dennis blir jo rene speidergutten🤣

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (4 timer siden):

Jeg har observert henne på byen. På teater faktisk. ‘Eide’ hele lobbyen…. Dennis blir jo rene speidergutten🤣

...

Endret av Sansa20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...