Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Klink skrev (Akkurat nå):

Altså… hun bruker story på å legge ut at hun er drita på fest? Og dagenpå og fortelle om hvor deilig det var å dele med oss at hun var drita på fest? Hva skjer med verden? Jeg er nesten målløs. What?  Skal hun påvirke alenemødre til å drikke seg drita? Jeg… er så mye feil her. 

Alenemødre er også vanlige folk, de kan gjøre akkurat hva de føler for når de ikke er sammen med barnet. 
Forskjellen på denne influenseren og andre er at hun tjener penger på det. 

Har verden gått under for deg fordi hun er full på snap og i tillegg er mor? Hun presser ingen andre til å være fulle på snap, hun viser oss hvor gøy hun hadde det. Hennes valg. Ingen barn tok skade av det. En hel del KG-damer er traumatisert ser det ut som. Tenner et lys for de 😅

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Karmaisabitch skrev (Akkurat nå):

Alenemødre er også vanlige folk, de kan gjøre akkurat hva de føler for når de ikke er sammen med barnet. 
Forskjellen på denne influenseren og andre er at hun tjener penger på det. 

Har verden gått under for deg fordi hun er full på snap og i tillegg er mor? Hun presser ingen andre til å være fulle på snap, hun viser oss hvor gøy hun hadde det. Hennes valg. Ingen barn tok skade av det. En hel del KG-damer er traumatisert ser det ut som. Tenner et lys for de 😅

Har da ingenting med at hun er full og mor å gjøre? Hvordan fikk du kokkelert sammen dette? Jeg er mor og full k blant ingen bryr seg. 
 

 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (5 minutter siden):

Har da ingenting med at hun er full og mor å gjøre? Hvordan fikk du kokkelert sammen dette? Jeg er mor og full k blant ingen bryr seg. 
 

 

Du spurte om hun ville påvirke alenemødre.

Hun er ikke den eneste influenseren som har vært full på snap denne sommeren, hvorfor reagere du så voldsomt? Ingen tvinger deg til å se på?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (11 minutter siden):

Hvorfor skulle hun det? Dette var nøye planlagt fra hennes side. Pengene vil renne ned pga. ekstra visninger på Snapchat.

Jeg syns det er utrolig mange som har behov for å fortelle her inne hvor ille dette er. Hvorfor ikke fortelle det rett til henne? 

For det første så vet du ingen ting om jeg har sendt henne spørsmål eller ei og for det andre, dette blir som å pisse i buksa for å holde varmen, det går fort over. Forøvrig synes jeg det er sjarmerende å være bittelitt ydmyk, uansett hvem det måtte være. Selve festinga har jeg null problemer med. Dette beviser jo nok en gang en bransje hekt ute av alle dimensjoner, men penger trumfer alt og vi kikkere biter på😅 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (Akkurat nå):

For det første så vet du ingen ting om jeg har sendt henne spørsmål eller ei og for det andre, dette blir som å pisse i buksa for å holde varmen, det går fort over. Forøvrig synes jeg det er sjarmerende å være bittelitt ydmyk, uansett hvem det måtte være. Selve festinga har jeg null problemer med. Dette beviser jo nok en gang en bransje hekt ute av alle dimensjoner, men penger trumfer alt og vi kikkere biter på😅 

Vi biter helt klart på, og hun ler hele veien til banken 😊

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (1 minutt siden):

Vi biter helt klart på, og hun ler hele veien til banken 😊

Ja, og spørsmålet er, hvor lenge vil det vare? Hun skal liksom være en merkevare. Håper hun mister flere samarbeid for folk flest har ikke sansen for folk med dobbeltmoral. Hun takler ikke kritikk, men er den første til å kritisere andre. Patetisk. 

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karmaisabitch skrev (3 minutter siden):

Du spurte om hun ville påvirke alenemødre.

Hun er ikke den eneste influenseren som har vært full på snap denne sommeren, hvorfor reagere du så voldsomt? Ingen tvinger deg til å se på?

Jeg gadd da ikke se lenge på snøvlingen hennes. Jeg syns hun gjør nummer av selvfølgeligheter. Og at det var helt sært å legge ut. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heretter skal jeg aldri klikke på hennes innlegg, men heller lese her inne for å tilfredsstille min nysgjerrighet🙈 Kommer vel snart et kurs: DRIKK MED KRISTIN🥳🥂🍾😅

  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (7 minutter siden):

Jeg gadd da ikke se lenge på snøvlingen hennes. Jeg syns hun gjør nummer av selvfølgeligheter. Og at det var helt sært å legge ut. 

 

Deler jo bare dønn ærlig ufiltrert kveld  med fest og morro . 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (32 minutter siden):

Deler jo bare dønn ærlig ufiltrert kveld  med fest og morro . 

Hvorfor er dette interessant på en salgskanal? Skaffe seg «venner» (få de til å føle seg som venner) ved å ta de med på fest? Og så kan hun selge diverse kurs og greier etterpå? 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (34 minutter siden):

Deler jo bare dønn ærlig ufiltrert kveld  med fest og morro . 

Poenget dønn ærlig ufiltrert kveld holder liksom ikke for meg. Hva er så spesielt ved det der? Hun blir usjarmerende full etter hvert? Helt greit det, men ingenting å lage noe nummer ut av. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (9 minutter siden):

Hvorfor er dette interessant på en salgskanal? Skaffe seg «venner» (få de til å føle seg som venner) ved å ta de med på fest? Og så kan hun selge diverse kurs og greier etterpå? 

Penger 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (7 minutter siden):

Poenget dønn ærlig ufiltrert kveld holder liksom ikke for meg. Hva er så spesielt ved det der? Hun blir usjarmerende full etter hvert? Helt greit det, men ingenting å lage noe nummer ut av. 

Poenget er å tjene penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (33 minutter siden):

Hvorfor er dette interessant på en salgskanal? Skaffe seg «venner» (få de til å føle seg som venner) ved å ta de med på fest? Og så kan hun selge diverse kurs og greier etterpå? 

Hun viser og deler fra kvelden hun var på. Morro ❤️❤️

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (36 minutter siden):

Poenget dønn ærlig ufiltrert kveld holder liksom ikke for meg. Hva er så spesielt ved det der? Hun blir usjarmerende full etter hvert? Helt greit det, men ingenting å lage noe nummer ut av. 

Morro å fint å se at man tørr å dele alt også når man er på fest. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (30 minutter siden):

Poenget er å tjene penger.

Ja der er vi enige. Pengene rår. Hun er ikke bedre enn resten av de i samme bransje hun selv har rakket ned på. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sansa20 skrev (Akkurat nå):

Morro å fint å se at man tørr å dele alt også når man er på fest. 

Ok, da syns vi forskjellig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger henne ikke, men jeeez å mye alle vet om hva hun snapper om🤷‍♀️ Jeg følger/ser bare på snappene til de jeg liker.. 

Hvis dere ikke liker henne, så det beste dere kan gjøre er å blokke henne! Da tjener hun hvert fall ikke penger på views eller noe🤷‍♀️

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Altså… hun bruker story på å legge ut at hun er drita på fest? Og dagen derpå på å fortelle om hvor deilig det var å dele med oss at hun var drita på fest? Hva skjer med verden? Jeg er nesten målløs. What?  Skal hun påvirke alenemødre til å drikke seg drita? Jeg… er så mye feil her. 

😂😂😂

Jeg skal på fest i dag og det blir ingen snapping. Blir flau bare over å tenke på fylle snapper🙈 Men her får man høre hvor godt,nydelig,fantastisk og deilig det med fylle snaps så kanskje vi alle må starte med dette😱😬

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (4 minutter siden):

😂😂😂

Jeg skal på fest i dag og det blir ingen snapping. Blir flau bare over å tenke på fylle snapper🙈 Men her får man høre hvor godt,nydelig,fantastisk og deilig det med fylle snaps så kanskje vi alle må starte med dette😱😬

Ja en brutalt ærlig snap med drita småbarnsforeldre! 😁 Bra konsept! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...