Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Den fest-storyen er nok laget for å trekke til seg ekstra oppmerksomhet ja. Føler flere og flere prøver å kopiere Isabel Raad på snap nå. De har fått med seg at hun håver inn penger på å være uhøytidelig og «venninne» med følgerne sine, så nå skal resten også gjøre det samme. 

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Karmaisabitch skrev (46 minutter siden):

Du slenger ut en påstand om at hun er Norges farligste, da må det være lov å be deg utdype. 
Vi har forskjellig mening, dette er et diskusjonsforum hvis du har gått glipp av det. Sånn, nå har du fått svar på hvorfor jeg ikke gir meg.

Jeg har aldri sagt hun er "norges farligste" forbilde? Hvor sa jeg det? 

Endret av M.H85
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (3 timer siden):

Min venninne er alenemor. Hun har foreldreansvar alene og har barnet boende hos seg 100 %. Jeg mener ikke man er alenemor om man har barnet 50/50, men folk får kalle seg hva de vil for min del så lenge barnets behov blir ivaretatt. 

Alenemor er hun IKKE😅 Alenemor har barn 100%,ikke 50%. Hun er deltidsmor. Hun skulle prøvd seg uten noe fri og uten barnefar. Hadde vært krise. 

  • Liker 7
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (40 minutter siden):

Den fest-storyen er nok laget for å trekke til seg ekstra oppmerksomhet ja. Føler flere og flere prøver å kopiere Isabel Raad på snap nå. De har fått med seg at hun håver inn penger på å være uhøytidelig og «venninne» med følgerne sine, så nå skal resten også gjøre det samme. 

Tror jeg også. Veldig gjenkjennbart med nebb og squad… Man kan si mye om Raad men drinker på Maldivene mens hun fjaser om gjøker er mye gøyere enn Kristin som suller rundt i en hage i Tønsbergske villastrøk.

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (5 minutter siden):

Jeg har aldri sagt hun er "norges farligste" forbilde? Hvor sa jeg det? 

Beklager, det var en annen som skrev det 😊

Uansett, å kritiserer noen for å ikke «gi seg» i et diskusjonsforum blir litt svakt. Hvis du ikke har noen argumenter å komme med så gi deg selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

Tror jeg også. Veldig gjenkjennbart med nebb og squad… Man kan si mye om Raad men drinker på Maldivene mens hun fjaser om gjøker er mye gøyere enn Kristin som suller rundt i en hage i Tønsbergske villastrøk.

Jeg følger ikke Raad, men har fått med meg at det finnes en Raad- squad og at hun håver inn penger. Tenker at noe av forskjellen er at den ene er snart 40 og har kjæreste, barn og bonusbarn, mens den andre er 30-ish og er singel. Folk skal få gjøre som de vil for meg, men man skulle tro at Kristin- som alltid har vært så opptatt av hvordan andre influencere er dårlige påvirkere- kunne tenkt seg om et par ganger før ALT utleveres på snap. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skulle klart og sett andre foreldre fra bhg i øynene om jeg hadde lagt ut alt om mitt liv på snap. Ingenting virker å være for privat, med unntak av å vise sønnen og kjæresten sitt ansikt. Det er pengene som rår, ingen tvil om det. 

  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del er debatten om hva Kristin kaller seg, helt uinteressant og kjedelig for å være ærlig.

Jeg blir faktisk flau på hennes vegne av hele kvelden. Ikke fordi hun ikke kan oppføre seg sånn, men at det faktisk dokumenteres over en lav sko. 

Dette blir vel en av mange bekreftelser på at folk ikke unner henne og «andre alenemødre» en fest. Helt feil, for i hvilken verden skulle ikke det være lov? Hun kommer med selvfølgeligheter hele tiden og gjør seg selv til en martyr og «alenemødrenes ansikts utad». Det blir for dumt. 

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Hvem er det hun tror hun er? 

Nå er det bare å vente på en lang snap hvor hun sitter i sengen eller står på badet og inderlig forteller om alt «hatet» etter fylla og viktigheten av å vise og normalisere nettopp dette. 

Spar meg! 

  • Liker 19
  • Hjerte 3
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, TrixieLeeMiller said:

 

For min del er debatten om hva Kristin kaller seg, helt uinteressant og kjedelig for å være ærlig.

Jeg blir faktisk flau på hennes vegne av hele kvelden. Ikke fordi hun ikke kan oppføre seg sånn, men at det faktisk dokumenteres over en lav sko. 

Dette blir vel en av mange bekreftelser på at folk ikke unner henne og «andre alenemødre» en fest. Helt feil, for i hvilken verden skulle ikke det være lov? Hun kommer med selvfølgeligheter hele tiden og gjør seg selv til en martyr og «alenemødrenes ansikts utad». Det blir for dumt. 

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Hvem er det hun tror hun er? 

Nå er det bare å vente på en lang snap hvor hun sitter i sengen eller står på badet og inderlig forteller om alt «hatet» etter fylla og viktigheten av å vise og normalisere nettopp dette. 

Spar meg! 

Dette! 🙏🙏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TrixieLeeMiller skrev (6 minutter siden):

 

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Hvem er det hun tror hun er? 

Influenser, eller påvirker.

Hun klarer å tjene gode penger på det hun legger ut. At du og mange andre kommenterer og kritiserer måten hun gjør det på genererer bare mer oppmerksomhet, klikk og cash på konto for henne. Well done Kristin!

At hun viser fram ærlig ufiltrert fyll og fest mens hun tjener preger er jo hennes sak og valg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (22 minutter siden):

Influenser, eller påvirker.

Hun klarer å tjene gode penger på det hun legger ut. At du og mange andre kommenterer og kritiserer måten hun gjør det på genererer bare mer oppmerksomhet, klikk og cash på konto for henne. Well done Kristin!

At hun viser fram ærlig ufiltrert fyll og fest mens hun tjener preger er jo hennes sak og valg. 

Det er helt sant at det generer penger i hennes lommebok, og det er kjipt. Jeg har sluttet å følge Kristin på alle plattformer for lengst, men må ærlig innrømme at jeg måtte sjekke snappen hennes i går pga nysgjerrighet. Det blir fort en catch22. For å kommentere/reagere skal man ha sett det selv og det gagner henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TrixieLeeMiller skrev (19 minutter siden):

Det er helt sant at det generer penger i hennes lommebok, og det er kjipt. Jeg har sluttet å følge Kristin på alle plattformer for lengst, men må ærlig innrømme at jeg måtte sjekke snappen hennes i går pga nysgjerrighet. Det blir fort en catch22. For å kommentere/reagere skal man ha sett det selv og det gagner henne. 

Bra oppsummert, jeg antar at dette forumet fungerer som en del av markedsføringen for mange som lever av SoMe.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hollie skrev (6 minutter siden):

Er Dennis alenefar?

Tror ikke det, han bor jo hos kjæresten sin?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (17 timer siden):

Dagens snap kan jo bare gå en vei og det er til he......

Orket ikke se et minutt engang . Skikkelig uinteressant . Det skulle vært Dennis som gjorde det samme🙈🙈

  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (1 time siden):

Orket ikke se et minutt engang . Skikkelig uinteressant . Det skulle vært Dennis som gjorde det samme🙈🙈

Så enig🙈 Bare utrolig teit🫠

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (7 timer siden):

Nei, jeg og mine venninner har ikke denne siden av oss lenger. Ja, kanskje når vi var 20 år, men det er snart 20 år siden. Vi fester 1-2 ganger i året, men det er ikke på denne måten. 

Siden finnes nok, men behovet er der ikke  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å være alenemor - i følge nav - betyr at man er helt eller delvis alene med barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (15 timer siden):

Tipper hun mister enda flere annonsører etter dette. Greit å ta seg en fest, men det er en jobb-plattform hun legger ut på. Vulgært å legge ut at man tørker seg i fiffi… 🙈Glad jeg ikke er i hennes sko i morgen

Hun viser ikke en eneste ydmyk side etter gårsdagens stunt. Er så kul atte…. Hun henger igjen i 20 årene og den ‘typen’ trodde jeg var klasse, der tok jeg feil. Fest så mye du vil, Kristin, men neste gang burde du sitte på toalettet uten 120k som ser på deg.  

Endret av Kønn
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (10 minutter siden):

Hun viser ikke en eneste ydmyk side etter gårsdagens stunt. Er så kul atte…. Hun henger igjen i 20 årene og den ‘typen’ trodde jeg var klasse, der tok jeg feil. Fest så mye du vil, Kristin, men neste gang burde du sitte på toalettet uten 120k som ser på deg.  

Hvorfor skulle hun det? Dette var nøye planlagt fra hennes side. Pengene vil renne ned pga. ekstra visninger på Snapchat.

Jeg syns det er utrolig mange som har behov for å fortelle her inne hvor ille dette er. Hvorfor ikke fortelle det rett til henne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså… hun bruker story på å legge ut at hun er drita på fest? Og dagen derpå på å fortelle om hvor deilig det var å dele med oss at hun var drita på fest? Hva skjer med verden? Jeg er nesten målløs. What?  Skal hun påvirke alenemødre til å drikke seg drita? Jeg… er så mye feil her. 

Endret av Klink
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...