Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Karmaisabitch skrev (11 minutter siden):

Norges farligste faktisk. Hvordan?


Og hun lever av den oppmerksomheten, hun har valgt det. Du kan velge å ikke følge henne. 

Du fortsetter.. Forstått du er Kristin fan,men hva vil du oppnå med å si i mot folk her? Hvorfor gidder du det da? Bare lurer.

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Karmaisabitch skrev (57 minutter siden):

Det vet du at jeg ikke gjør fru 62

Hvem mener du hun skader?

Det som er veldig greit å ha i bakhodet, er at Kristin når ut til mange følgere. Hun har også i stor grad appellert til de sårbare gruppene i samfunnet. Det er slett ikke alle der som har godt av å se denne type normalisering av å være på fylla, så denne type promotering av fylla kan så absolutt være skadelig for enkelte. Så om Kristin så absolutt vil snappe fra fylla, kan hun gjøre det fra sin private konto til nærmeste venner og familie, ikke fra sin offentlig jobbkonto. Personlig syns jeg det er merkelig at godt voksne influensere, som tross alt har dette som heltidsjobb, ikke er mer reflektert rundt sånne ting enn som så.  

  • Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Dagens stories var flau ass. Med alt det maset om at hun som alenemamma må få ta seg en fest. Hun er ikke alenemamma. Hun deler sønnen med barnefar, og har ofte barnevakt for å reise og feste. 

Gud som hun hater mammarollen...(skjønner at hun likevel elsker sønnen) Og gud så bitter for bruddet. Tipper hun reagerer så kraftig nå fordi D og H ser ut som om de har det helt fantastisk sammen, med grilling i parken og brettspill osv. Hun savner nok å ha en mann som er chill, ikke har 9-17-jobb og bare kan "henge på Løkka". Aner ingenting om ny kjæreste, men han virker litt mer streit(?)

Hun virker helt desperat nå, og på grensen til psykisk ustabil. 

  • Liker 20
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting å si om dagens snapping fra fyllefest: F L A U T! Hun kan gjerne påberope seg å være Klara Klok, men nå er hun rett og slett teit. Og det er svada som kommer ut av nebbet på henne. 

  • Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (33 minutter siden):

Det som er veldig greit å ha i bakhodet, er at Kristin når ut til mange følgere. Hun har også i stor grad appellert til de sårbare gruppene i samfunnet. Det er slett ikke alle der som har godt av å se denne type normalisering av å være på fylla, så denne type promotering av fylla kan så absolutt være skadelig for enkelte. Så om Kristin så absolutt vil snappe fra fylla, kan hun gjøre det fra sin private konto til nærmeste venner og familie, ikke fra sin offentlig jobbkonto. Personlig syns jeg det er merkelig at godt voksne influensere, som tross alt har dette som heltidsjobb, ikke er mer reflektert rundt sånne ting enn som så.  

Tipper hun mister enda flere annonsører etter dette. Greit å ta seg en fest, men det er en jobb-plattform hun legger ut på. Vulgært å legge ut at man tørker seg i fiffi… 🙈Glad jeg ikke er i hennes sko i morgen

  • Liker 11
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (1 minutt siden):

Tipper hun mister enda flere annonsører etter dette. Greit å ta seg en fest, men det er en jobb-plattform hun legger ut på. Vulgært å legge ut at man tørker seg i fiffi… 🙈Glad jeg ikke er i hennes sko i morgen

Og vi vet jo hva hun kommer til å skylde på..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (7 minutter siden):

Og vi vet jo hva hun kommer til å skylde på..

Kjenner ikke så godt til henne, så det vet jeg ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classy å vise innsiden av bindet/truseinnlegget sitt på Snap, spesielt når du vrenger trusa over skjørtet og blusen henger fast i limet. Delikat.

 

 

Endret av Blåttvann
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (4 minutter siden):

Classy å vise innsiden av bindet/truseinnlegget sitt på Snap, spesielt når du vrenger trusa over skjørtet og blusen henger fast i limet. Delikat.

20240720_010250.thumb.jpg.c45506e96358241171d8013a760c5c2f.jpg

20240720_005646.thumb.jpg.2eab5ac80c25431a3ee5523979c1b7d5.jpg

Wtf?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke super fan av Kristin , men kjente lite av de snappene der.. jada, at folk synes det er trist og teit .. men de aller fleste har denne siden av seg - eneste som er tydlig er at jobb og privat på samme kanal ikke er like heldig 

Og når det kommer til bruk av alenemor så tolker alle dette forskjellig. 

 

Eks. fra Google

 

Hva er en alenemor?

Alenemødre er definert som mødre boende i husholdninger med biologiske barn eller adoptivbarn under 20 år og som ikke lever i et parforhold.

 

Hva vil det si å være alenemor?

Noen ganger blir man gravid uten å ha planlagt det og uten at barnets far ønsker å være involvert. Andre deler omsorgen eller velger å leve alene med barna som følge av et samlivsbrudd. Man kan også bli alene om omsorgen for barnet fordi den andre forelderen dør.

 

Hva vil det si å være aleneforsørger?

Du regnes som enslig forsørger hvis du er ugift, skilt, separert, enke/enkemann, eller ikke hatt samboer i minst ett år.

 

Så Kristin har full rett til å kalle seg alenemor , uavhengig meninger 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. betydningen av alenemor, så er det egentlig irrelevant i denne sammenhengen uansett. Alle mødre har godt av å ta seg en fest, uavhening av om de er sammen med far eller om de er alene. Hun snakker som om hun har sønnen 100% av tiden helt alene, og derfor må få puste litt "endelig". Men hun har jo veldig mye barnefri. Hun kan jo feste hver dag når sønnen er hos far... hun kunne bare sagt at "mor fortjener en fest", men skal pirke i Dennis.

Enormt kleint å se på at hun filmer seg selv, på dagfesten og båten, med langstrakt arm, samtidig som hun holder diverse samtaler med randoms.. snakker, ler og lager ansiktsuttrykk osv. Hun vet jo at hun filmer seg selv, så hun gjør seg jo til... så weird.

Og de musehalene..

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (1 time siden):

Classy å vise innsiden av bindet/truseinnlegget sitt på Snap, spesielt når du vrenger trusa over skjørtet og blusen henger fast i limet. Delikat.

20240720_010250.thumb.jpg.c45506e96358241171d8013a760c5c2f.jpg

20240720_005646.thumb.jpg.2eab5ac80c25431a3ee5523979c1b7d5.jpg

Litt unødvendig å screenshotte dette, for så å legge ut her? Det er helt greit at man er uenig i innholdet i dagens snap, men man trenger ikke ydmyke Kristin. Vil tro de fleste av oss har gjort dumme ting i fylla. Jeg har i allefall gjort det. Dette bildet er bare støtende og kan hende like støtende som Kristins snap var dum. Hva vil du med dette egentlig? 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Kristin tar seg en fest er jo fint det. De fleste kan vel kjenne seg igjen i det på et aller annet tidspunkt i livet. Hun velger å dele øyeblikk som potensielt kan skape sug i magen dagen derpå. Jeg hadde ikke gjort det samme, men jeg har en jobb fra 8-15:30 og er ikke avhengig av algoritmer og klikk.  Jeg har litt blanda følelser når det gjelder KG og henne utsagn f.eks ifht det å være alenemor. Jeg vet ikke hva den «rette» definisjonen er, men jeg får inntrykk av at det er enda et stikk mot Dennis. Helt unødvendig og umodent. Vi kan diskutere det å være influ og hvor kleint det er å dra frem kamera i hytt og pine, men det er jo tross alt inntekten hennes. Det er slik hun får til å finansiere behovene sine, og det er den jobben hun har valgt. En dag uten snap er en dag uten inntekt. Tøft å være selvstendig næringsdrivende 

Endret av Gakkepus
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Harnoejegvilsi said:

Litt unødvendig å screenshotte dette, for så å legge ut her? Det er helt greit at man er uenig i innholdet i dagens snap, men man trenger ikke ydmyke Kristin. Vil tro de fleste av oss har gjort dumme ting i fylla. Jeg har i allefall gjort det. Dette bildet er bare støtende og kan hende like støtende som Kristins snap var dum. Hva vil du med dette egentlig? 

Tja, hun har jo selv valgt å publisere. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkepus skrev (21 minutter siden):

Tja, hun har jo selv valgt å publisere. 

Filme seg sånn for å være korrekt også screenshotter «vi» der det blir mest sårbart. Jeg er veldig for å diskutere influencere og det de bedriver. Jeg er i mot denne håningen for at «vi» skal meske oss i elendigheten. Mulig det bare er meg🤷‍♀️

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, duskelapp said:

Er ikke super fan av Kristin , men kjente lite av de snappene der.. jada, at folk synes det er trist og teit .. men de aller fleste har denne siden av seg - eneste som er tydlig er at jobb og privat på samme kanal ikke er like heldig 

Og når det kommer til bruk av alenemor så tolker alle dette forskjellig. 

 

Eks. fra Google

 

Hva er en alenemor?

Alenemødre er definert som mødre boende i husholdninger med biologiske barn eller adoptivbarn under 20 år og som ikke lever i et parforhold.

 

Hva vil det si å være alenemor?

Noen ganger blir man gravid uten å ha planlagt det og uten at barnets far ønsker å være involvert. Andre deler omsorgen eller velger å leve alene med barna som følge av et samlivsbrudd. Man kan også bli alene om omsorgen for barnet fordi den andre forelderen dør.

 

Hva vil det si å være aleneforsørger?

Du regnes som enslig forsørger hvis du er ugift, skilt, separert, enke/enkemann, eller ikke hatt samboer i minst ett år.

 

Så Kristin har full rett til å kalle seg alenemor , uavhengig meninger 

Nei, jeg og mine venninner har ikke denne siden av oss lenger. Ja, kanskje når vi var 20 år, men det er snart 20 år siden. Vi fester 1-2 ganger i året, men det er ikke på denne måten. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, duskelapp said:

Er ikke super fan av Kristin , men kjente lite av de snappene der.. jada, at folk synes det er trist og teit .. men de aller fleste har denne siden av seg - eneste som er tydlig er at jobb og privat på samme kanal ikke er like heldig 

Og når det kommer til bruk av alenemor så tolker alle dette forskjellig. 

 

Eks. fra Google

 

Hva er en alenemor?

Alenemødre er definert som mødre boende i husholdninger med biologiske barn eller adoptivbarn under 20 år og som ikke lever i et parforhold.

 

Hva vil det si å være alenemor?

Noen ganger blir man gravid uten å ha planlagt det og uten at barnets far ønsker å være involvert. Andre deler omsorgen eller velger å leve alene med barna som følge av et samlivsbrudd. Man kan også bli alene om omsorgen for barnet fordi den andre forelderen dør.

 

Hva vil det si å være aleneforsørger?

Du regnes som enslig forsørger hvis du er ugift, skilt, separert, enke/enkemann, eller ikke hatt samboer i minst ett år.

 

Så Kristin har full rett til å kalle seg alenemor , uavhengig meninger 

Min venninne er alenemor. Hun har foreldreansvar alene og har barnet boende hos seg 100 %. Jeg mener ikke man er alenemor om man har barnet 50/50, men folk får kalle seg hva de vil for min del så lenge barnets behov blir ivaretatt. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (9 timer siden):

Det som er veldig greit å ha i bakhodet, er at Kristin når ut til mange følgere. Hun har også i stor grad appellert til de sårbare gruppene i samfunnet. Det er slett ikke alle der som har godt av å se denne type normalisering av å være på fylla, så denne type promotering av fylla kan så absolutt være skadelig for enkelte. Så om Kristin så absolutt vil snappe fra fylla, kan hun gjøre det fra sin private konto til nærmeste venner og familie, ikke fra sin offentlig jobbkonto. Personlig syns jeg det er merkelig at godt voksne influensere, som tross alt har dette som heltidsjobb, ikke er mer reflektert rundt sånne ting enn som så.  

Takk for fint svar, hun har gjort veldig mye for de svake i samfunnet faktisk. Brukt sin posisjon til å sette lys på fattigdom blandet annet. Samlet inn penger og delt ut, arrangert julekveld hjemme hos seg selv. Hun får mye kritikk for dette, fordi det samtidig gavner henne (klikk, blest, mediaomtale osv)

Halve influenserNorge har snappet i fylla fra festival denne sommeren, dette er ikke eksklusivt for Kristin Gjelsvik! 

Jeg tror gårsdagens stunt var nøye planlagt, og hun får det til igjen. Bare denne tråden her  har nok bidratt til at mange fler har gått inn og sett hele storien på Snapchat. Det er 💰💶💵💲på konto. Ganske mye også 👏👏👏👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (9 timer siden):

Du fortsetter.. Forstått du er Kristin fan,men hva vil du oppnå med å si i mot folk her? Hvorfor gidder du det da? Bare lurer.

Du slenger ut en påstand om at hun er Norges farligste, da må det være lov å be deg utdype. 
Vi har forskjellig mening, dette er et diskusjonsforum hvis du har gått glipp av det. Sånn, nå har du fått svar på hvorfor jeg ikke gir meg.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (9 timer siden):

Det er korrekt. Er ganske mange her som reagerer på det samme. Lavmål måte tjene penger på. Noe mer du lurte på siden " du driter i hva Kristin gjør" men liker fyre opp her? 🤷

Jeg liker ikke å fyre opp, jeg liker å argumentere for mine meninger. Du burde prøve det en gang! 
Ha en fin lørdag ☀️

 

Endret av Karmaisabitch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...