Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Hvor respektfullt er det overfor de menneskene du er på tur/fest å live-snappe hele greia til offentligheten? Er hun så desperat etter penger? Stadig nye bunnivåer av hva hun foretar seg. Helt utrolig kleint.

  • Liker 20
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og redningsvest skal ikke brukes nei. Practice what you preach er det noe som heter. Hvorfor forventer vi så mye av barn når mange voksne selv ikke klarer å følge egne regler? 

  • Liker 4
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg elsker Kristin! De stilkene hun sender til Dennis omhandlet vel snapping av sønnen, som gjøres mer og mer på hans og hans foreldres konto.

Hun er på fest, vi er vel alle det en gang i mellom, la dama kose seg! 
Og bare hold denne tråden i live, så tjener hun mer penger på dere 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (51 minutter siden):

Haha jeg elsker Kristin! De stilkene hun sender til Dennis omhandlet vel snapping av sønnen, som gjøres mer og mer på hans og hans foreldres konto.

Hun er på fest, vi er vel alle det en gang i mellom, la dama kose seg! 
Og bare hold denne tråden i live, så tjener hun mer penger på dere 😂

Hvem har sagt en fest er feil? Jeg har vært på mange fester,men aldri sett noen være på "jobb" som hun sier å snøvle i evigheter til seg selv på mobilen. Jeg har også barn,de skal få slippe se en drita mamma på fest. Vet ikke med deg men🤔

Denne tråden er ganske hyggelig faktisk,joda skal innrømme det nesten er litt avhengighet inn å sjekke her for den dør jo aldri ut, hun må gjerne tjene penger på tråden for min del, er verre med de sårbare følgerne hennes som forguder henne,hvordan hun "selger" til dem. 

  • Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (31 minutter siden):

Hvem har sagt en fest er feil? Jeg har vært på mange fester,men aldri sett noen være på "jobb" som hun sier å snøvle i evigheter til seg selv på mobilen. Jeg har også barn,de skal få slippe se en drita mamma på fest. Vet ikke med deg men🤔

Denne tråden er ganske hyggelig faktisk,joda skal innrømme det nesten er litt avhengighet inn å sjekke her for den dør jo aldri ut, hun må gjerne tjene penger på tråden for min del, er verre med de sårbare følgerne hennes som forguder henne,hvordan hun "selger" til dem. 

Hun skader ingen ved å snappe fra fest, det er ikke sånn at den 4 (?) årige sønnen følger med på mammas snap. Vet ikke hva du viser små barn men? 🤔

Kristin tjener penger på oppmerksomhet, og hun vet hva som selger 👏 Hun er voksen og har nok flest voksne følgere. Hun skader ingen.

Endret av Karmaisabitch
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (8 minutter siden):

Hun skader ingen ved å snappe fra fest, det er ikke sånn at den 4 (?) årige sønnen følger med på mammas snap. Vet ikke hva du viser små barn men? 🤔

Kristin tjener penger på oppmerksomhet, og hun vet hva som selger 👏 Hun er voksen og har nok flest voksne følgere. Hun skader ingen.

Er fullt klar over barnet hennes er liten,men de vokser fort...plutselig er de på snap. Poenget er vel uansett at det er weird å stå å snøvle på snap slik som snart 40åring,alt for pengene... Ser du bakover er jeg ikke den eneste som reagerer på dette, utenom en person deg. Skader vel ingen nei? Teit barnslig? Alt for pengene. Ja!

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (17 minutter siden):

Er fullt klar over barnet hennes er liten,men de vokser fort...plutselig er de på snap. Poenget er vel uansett at det er weird å stå å snøvle på snap slik som snart 40åring,alt for pengene... Ser du bakover er jeg ikke den eneste som reagerer på dette, utenom en person deg. Skader vel ingen nei? Teit barnslig? Alt for pengene. Ja!

Han er årevis unna snap, så ta det med ro. Det er så mange barn som lider av foreldre som drikker og ruser seg. Han et ikke en av de. 
Teit og barnslig er ikke ulovlig, så hvorfor kritisere? Fordi hun tjener penger på det? 
Mange er enig med meg, men mange gidder ikke å si imot saueflokken av pripne KG-damer. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (4 timer siden):

L’Oréal, som er en sterk støttespiller av Israel og til og med har en fabrikk i okkuperte Palestina? https://boycott.thewitness.news/target/loreal

Samtidig som Kristin har fordømt alle som ikke tar et klart standpunkt i konflikten til fordel for Palestina… Kanskje ikke så rart han er «self employed» nå? Dette var litt pinlig, man bør kanskje rydde opp på hjemmebane før man skriker høyt om andre…

Rydde opp på hjemmebane? 🤣 Hva mener du her? Skal Kristin nekte mannen å dra på jobb? Han har vel unger som skal forsørges han og.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (1 time siden):

Hun skader ingen ved å snappe fra fest,

Snakker du på vegne av alle nå?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (7 minutter siden):

Snakker du på vegne av alle nå?

Det vet du at jeg ikke gjør fru 62

Hvem mener du hun skader?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (13 minutter siden):

Det vet du at jeg ikke gjør fru 62

Hvem mener du hun skader?

Jeg kan ikke mene noe om hvem hun skader. Men du kan ikke påstå at hun ikke skader noen. Det har du ingen grunnlag for å mene noe så bastant om.

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (19 minutter siden):

Det vet du at jeg ikke gjør fru 62

Hvem mener du hun skader?

Hvis jeg er på fest med venner av meg og bruker hele festen på å jobbe eller å facetime noen, så skader jeg vennskapene mine i hvert fall. Men det er kanskje akseptabel oppførsel for deg, hva vet jeg.

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karmaisabitch skrev (1 time siden):

Han er årevis unna snap, så ta det med ro. Det er så mange barn som lider av foreldre som drikker og ruser seg. Han et ikke en av de. 
Teit og barnslig er ikke ulovlig, så hvorfor kritisere? Fordi hun tjener penger på det? 
Mange er enig med meg, men mange gidder ikke å si imot saueflokken av pripne KG-damer. 

Snakk om å dra strikken langt😂 Hva har dette med omsorgssvikt å gjøre?? Barn som lever med foreldre som ruser seg er nemlig det. En helt annen diskusjon så ta det litt med ro selv du. Driter i om hun tjener 1 million hver dag på å snappe jeg, men om du har fulgt henne vet du gjerne hva hun ofte spiller på for å tjene penger?

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (1 time siden):

Hun skader ingen ved å snappe fra fest, det er ikke sånn at den 4 (?) årige sønnen følger med på mammas snap. Vet ikke hva du viser små barn men? 🤔

Kristin tjener penger på oppmerksomhet, og hun vet hva som selger 👏 Hun er voksen og har nok flest voksne følgere. Hun skader ingen.

Hun er et av Norges farligste såkalte forbilde og hun skriker etter oppmerksomhet. 

  • Liker 7
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (9 minutter siden):

Snakk om å dra strikken langt😂 Hva har dette med omsorgssvikt å gjøre?? Barn som lever med foreldre som ruser seg er nemlig det. En helt annen diskusjon så ta det litt med ro selv du. Driter i om hun tjener 1 million hver dag på å snappe jeg, men om du har fulgt henne vet du gjerne hva hun ofte spiller på for å tjene penger?

Det virket ikke helt som at du driter i det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anonym90059005 skrev (16 minutter siden):

Hvis jeg er på fest med venner av meg og bruker hele festen på å jobbe eller å facetime noen, så skader jeg vennskapene mine i hvert fall. Men det er kanskje akseptabel oppførsel for deg, hva vet jeg.

Det var vel heller et stort arrangement hun var på, men mange ukjente. Litt som å være på en festival. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (10 minutter siden):

Hun er et av Norges farligste såkalte forbilde og hun skriker etter oppmerksomhet. 

Norges farligste faktisk. Hvordan?


Og hun lever av den oppmerksomheten, hun har valgt det. Du kan velge å ikke følge henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama der vet tydeligvis ikke hvordan man fester 😂 Guuud så barnslig hu er når hu driver å tar tak i typen sin 😂 slapp av ingen tar han fra deg 😂 skikkelig fjortis opplegg 

  • Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (13 minutter siden):

Det virket ikke helt som at du driter i det? 

Det er korrekt. Er ganske mange her som reagerer på det samme. Lavmål måte tjene penger på. Noe mer du lurte på siden " du driter i hva Kristin gjør" men liker fyre opp her? 🤷

Endret av M.H85
  • Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...