Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

duskelapp skrev (7 minutter siden):

Det er jo en helt annen ting 🙈 vi er heldigvis ikke like på alle ting når det kommer til barn 

Er bra du ikke gjemmer deg i skogen når du skulle sett etter fire mindreårige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

duskelapp skrev (4 timer siden):

Det trigger nok Kristin at Dennis jobbet knallhardt for å etablere seg i Stavanger... Når det er han som er grunnen til at de aldri flyttet dit sammen 

Det trigger henne nok også hvor fraværende han har vært som far tidligere og hvordan har prioritert

 

Så artikkelen er for Kristin veldig overfladisk, men det er det hun bør forsone seg med også, offentlig.. at artikkelen bare skraper på overflaten 

 

Det eneste jeg kan forsvare Dennis med er at jeg har selv vært i kjelleren og ute av stand til å være forelder.. helt jævelig periode i livet , og selv om Dennis mest sannsynlig gikk i kjelleren for ting han hadde skyld i selv så unner jeg ingen å nå bunnen i seg selv alene (om en ser bort i fra at noen må det for å bli en bedre versjon av seg selv og mot andre) følelsene og opplevelsene til de nærmeste rundt skal likevel ikke skal være ubetydelige, men når man slutter å fungere så må man gjøre det som må gjøres for å hjelpe seg selv og det kan uten tvil for andre oppleves utrolig egoistisk 

Hadde han vært egoistisk hadde han valgt bo nettopp i sin hjemby i nærheten av familien og venner. Han prioriterer jo barnet å bor i Oslo. Alle kan få en knekk,han kom seg jo på beina og nevnte i en snap mener jeg at han skal ha 50% samvær nå etterhvert. It takes two to dance tango...skyld og skyld...er det noen som ranter ut som alltid er det Kristin,ikke Dennis...

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke Kristin som kritiserte SE fot å gråte når hun gjorde noe dumt slik at ingen kunne si i mot? Nå gråter hun og bruker brudd som innhold i sin reklamekanal. Hun skuffer så jævlig. 

  • Liker 21
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

Hadde han vært egoistisk hadde han valgt bo nettopp i sin hjemby i nærheten av familien og venner. Han prioriterer jo barnet å bor i Oslo. Alle kan få en knekk,han kom seg jo på beina og nevnte i en snap mener jeg at han skal ha 50% samvær nå etterhvert. It takes two to dance tango...skyld og skyld...er det noen som ranter ut som alltid er det Kristin,ikke Dennis...

Her refererte jeg til - tidligere - som typ. før bruddet og før han fikk tatt tak i hverdagen sin, etter knekken, og spesifikt til artikkelen

At han har tatt bedre valg for seg og sønnen i løpet av det siste året er nok ingen uenig i.

At Kristin sitter bitter nå etter artikkelen handler nok i mindre grad om tiden etter knekken hans, selv om han maler seg selv som en person som setter seg selv som far foran alt i hele verden i den artikkelen.. noe han, og forsåvidt kristin ikke gjør.. så det blir rett og slett overkill og ikke genuint , samtidig skjønner jeg at han har behov for å male sitt eget bilde i det offentlige 

Men det er cred hvor lite reaksjoner Dennis gir på det Kristin legger ut, men jeg tror nok han også vet hvor mye krutt Kristin har på lager om han prøver seg. For barnets skyld så er det bra at Dennis klarer å gi såpass lite reaksjoner uansett... så all ære til Dennis der

 

Endret av duskelapp
  • Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama der har skikkelig mye maur i rumpa as 😂😂😂😂 hu går tom for ideer stakkars, så et nok møblene som får gjennomgå 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nonish91 said:

Den dama der har skikkelig mye maur i rumpa as 😂😂😂😂 hu går tom for ideer stakkars, så et nok møblene som får gjennomgå 

Innholdet begynner å bli veldig kjedelig, ja.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

duskelapp skrev (19 timer siden):

Her refererte jeg til - tidligere - som typ. før bruddet og før han fikk tatt tak i hverdagen sin, etter knekken, og spesifikt til artikkelen

At han har tatt bedre valg for seg og sønnen i løpet av det siste året er nok ingen uenig i.

At Kristin sitter bitter nå etter artikkelen handler nok i mindre grad om tiden etter knekken hans, selv om han maler seg selv som en person som setter seg selv som far foran alt i hele verden i den artikkelen.. noe han, og forsåvidt kristin ikke gjør.. så det blir rett og slett overkill og ikke genuint , samtidig skjønner jeg at han har behov for å male sitt eget bilde i det offentlige 

Men det er cred hvor lite reaksjoner Dennis gir på det Kristin legger ut, men jeg tror nok han også vet hvor mye krutt Kristin har på lager om han prøver seg. For barnets skyld så er det bra at Dennis klarer å gi såpass lite reaksjoner uansett... så all ære til Dennis der

 

Han fremstår langt mer moden enn K når det kommer til drittsnakk ja. Han har blitt så mye bedre, hun blir bare verre og verre. Hun elsker barnefri, prate til mobilen,rydde i huset 24/7. Helt utrolig alt hun snapper ila en dag. 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (20 timer siden):

Var det ikke Kristin som kritiserte SE fot å gråte når hun gjorde noe dumt slik at ingen kunne si i mot? Nå gråter hun og bruker brudd som innhold i sin reklamekanal. Hun skuffer så jævlig. 

Er ikke alltid jeg er enig med deg, men her er vi helt samstemte. Er så skuffet over den hun har blitt. 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. Kjøper seg hus til 15 mill men har så liten stue at hun ikke får plass til en tv 😂 Ser jo helt corny ut med de 3 bildene bak soffan. Hvorfor ikke henge de opp liksom. 

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (1 time siden):

Herregud.. Kjøper seg hus til 15 mill men har så liten stue at hun ikke får plass til en tv 😂 Ser jo helt corny ut med de 3 bildene bak soffan. Hvorfor ikke henge de opp liksom. 

Hun har plass til en tv der, og de bildene kommer opp på veggen etter hvert 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er definitivt IKKE over Dennis enda. Det er mye bitterhet der. Hvorfor må alle vite om det?? Hadde jeg vært Dennis sin nye kjæreste hadde jeg følt K som en belastning. Hun tar seg av hennes barn, virker smillende og god for Dennis,så må de ha Kristin på sidelinjen som tyter og spiller offer på ALT. Hadde ikke orket en slik eks jeg tror jeg😬jeg😬

Lurer på hva K hadde syntes om hennes kjæreste satt slik om tøyt om sitt brudd offentlig...Han har jo 3 barn med ei

 

Endret av M.H85
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (3 timer siden):

Hun er definitivt IKKE over Dennis enda. Det er mye bitterhet der. Hvorfor må alle vite om det?? Hadde jeg vært Dennis sin nye kjæreste hadde jeg følt K som en belastning. Hun tar seg av hennes barn, virker smillende og god for Dennis,så må de ha Kristin på sidelinjen som tyter og spiller offer på ALT. Hadde ikke orket en slik eks jeg tror jeg😬jeg😬

Lurer på hva K hadde syntes om hennes kjæreste satt slik om tøyt om sitt brudd offentlig...Han har jo 3 barn med ei

 

Alt for innhold vet du. Det går jo i reprise med flytting og lister. Etter et opphold kikket jeg innom. Kunne egentlig spart meg. Virker litt desperat på meg. Skjønner at det stresser henne å få inn nok midler til å opprettholde denne levestandarden. Helt sykt å tenke på at det er mulig å tjene penger på dette og det gjelder absolutt flere enn henne. Omg.  

  • Liker 15
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (8 timer siden):

Hun er definitivt IKKE over Dennis enda. Det er mye bitterhet der. Hvorfor må alle vite om det?? Hadde jeg vært Dennis sin nye kjæreste hadde jeg følt K som en belastning. Hun tar seg av hennes barn, virker smillende og god for Dennis,så må de ha Kristin på sidelinjen som tyter og spiller offer på ALT. Hadde ikke orket en slik eks jeg tror jeg😬jeg😬

Lurer på hva K hadde syntes om hennes kjæreste satt slik om tøyt om sitt brudd offentlig...Han har jo 3 barn med ei

 

Jeg begynner seriøst også å lure på hva disse stikkene til Dennis egentlig er ment som. Nå skal det jo sies til Kristins forsvar at det er ingen limit på når man må være ferdig med et brudd og bearbeidelse av det man har stått i. 
Innholdsmessig, og jeg liker Kristin, så begynner det bli en kanal uten innhold. Lykkekrukken repeteres ukentlig, matlagingen er den samme, bæring/rydding og rot blir egentlig bare mer og mer «støy» «To Do» listen er kjedelig. Sminken på mårran, med link til produkter er boooooring, og temaer som taes opp, det være seg abortsnakk eller sjalusi på partneres barn er også pjatt uten innhold. Jeg tror at Kristin må fornye seg om hun tenker fortsette i dette gamet. Jeg har fulgt henne over tid og er rett og slett gått lei. Og jeg tror dessverre ikke jeg er den eneste….

Endret av Harnoejegvilsi
Skrivefeil
  • Liker 15
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harnoejegvilsi skrev (27 minutter siden):

Jeg begynner seriøst også å lure på hva disse stikkene til Dennis egentlig er ment som. Nå skal det jo sies til Kristins forsvar at det er ingen limit på når man må være ferdig med et brudd og bearbeidelse av det man har stått i. 
Innholdsmessig, og jeg liker Kristin, så begynner det bli en kanal uten innhold. Lykkekrukken repeteres ukentlig, matlagingen er den samme, bæring/rydding og rot blir egentlig bare mer og mer «støy» «To Do» listen er kjedelig. Sminken på mårran, med link til produkter er boooooring, og temaer som taes opp, det være seg abortsnakk eller sjalusi på partneres barn er også pjatt uten innhold. Jeg tror at Kristin må fornye seg om hun tenker fortsette i dette gamet. Jeg har fulgt henne over tid og er rett og slett gått lei. Og jeg tror dessverre ikke jeg er den eneste….

Sluttet å følge henne for 1 år siden,men fulgte i flere år før og hun ligger på feed så klarer ofte ikke la være kikke,men klarer aldri se igjennom 100000 timer med rydding og innredning, det er så utrolig kjedelig! Sjalusi på partnerens barn ja,har ofte tenkt på det samme... Nevner aldri hvor mange barn han har (3), snakker aldri opp at det er gøy med bonusbarn...bare egentid...kjæreste tid osv🙈 Og vedr abort får folk gjøre som de vil,men å poste det på den måten 1-2 år senere for hele Norge,er bare klikk klikk for henne. Dessuten tror jeg det var mer tøft ta abort enn hun sa,for hun snakket først om at hun var frem og tilbake på "mer barn eller ikke" " tenk å ha et barn med verdens beste mann/far". Hun har jo selv kun 1 barn. Men så ble hun gravid og da nei abort var rett. Motsier seg selv mye...Mulig det var kjæresten som satt foten ned,han har 3 små barn, frister nok ikke med 4 små og bonus unge . Alt må snakkes om i timesvis🙈🙈 

 

Endret av M.H85
  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stay skrev (5 timer siden):

Hva jobber kjæresten til Kristin med? 

Noe salgsledelsesopplegg i L’Oréal inntil april i år, nå «self employed» (sikkert det hersens interiørmerket de satser fullt på nå)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

baremeg007 skrev (15 timer siden):

Noe salgsledelsesopplegg i L’Oréal inntil april i år, nå «self employed» (sikkert det hersens interiørmerket de satser fullt på nå)

Han virket nokså velstående☺ Nå er Kristin passe drita på snap🙈😅 jaja noe annet enn rydding i hus for en forandring😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg007 skrev (15 timer siden):

Noe salgsledelsesopplegg i L’Oréal inntil april i år, nå «self employed» (sikkert det hersens interiørmerket de satser fullt på nå)

L’Oréal, som er en sterk støttespiller av Israel og til og med har en fabrikk i okkuperte Palestina? https://boycott.thewitness.news/target/loreal

Samtidig som Kristin har fordømt alle som ikke tar et klart standpunkt i konflikten til fordel for Palestina… Kanskje ikke så rart han er «self employed» nå? Dette var litt pinlig, man bør kanskje rydde opp på hjemmebane før man skriker høyt om andre…

  • Liker 10
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (35 minutter siden):

Han virket nokså velstående☺ Nå er Kristin passe drita på snap🙈😅 jaja noe annet enn rydding i hus for en forandring😅

Dagens snap kan jo bare gå en vei og det er til he......

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Dagens snap kan jo bare gå en vei og det er til he......

😂😂🙈🙊 De få gangene jeg er på fylla unngår jeg totalt mobilen, det er virkelig ikke kjekt for andre se fylle "galskap" spesielt ikke godt voksne på snart 40 år. Tror hun ender opp over dassen i dag ja. Viktig å snappe om alt 👏🏽

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...