Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er det med artikkelen om Dennis som preger Kristin så mye at hun lager story om den? Det virker som om Kristin ikke har klart å forsone seg med hvordan forholdet endte og bærer på mange følelser som hun har utrolig stort behov for å dele med andre, men jeg tror ikke noen har behov for å høre den historien, egentlig (?). Fortiden hennes tar plass så lenge hun velger å vanne den som hun gjør, og det er utrolig stusslig at hun stadig fokuserer på dennis og snakker om han mellom linjene…. Skjønner ikke hvordan man dagen etter kan bare levere fra seg ungen etter å ha ranta på snap dagen før. 

Endret av Gakkepus
  • Liker 19
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Gakkepus said:

Hva er det med artikkelen om Dennis som preger Kristin så mye at hun lager story om den? Det virker som om Kristin ikke har klart å forsone seg med hvordan forholdet endte og bærer på mange følelser som hun har utrolig stort behov for å dele med andre, men jeg tror ikke noen har behov for å høre den historien, egentlig (?). Fortiden hennes tar plass så lenge hun velger å vanne den som hun gjør, og det er utrolig stusslig at hun stadig fokuserer på dennis og snakker om han mellom linjene…. Skjønner ikke hvordan man dagen etter kan bare levere fra seg ungen etter å ha ranta på snap dagen før. 

Også utrolig viktig å syte og klage på en utrolig laaaangsom måte, så snappene genererer mest mulig inntekt. Det er så kvalmende, håper flest mulig skipper de snappene.

  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkepus skrev (3 timer siden):

Hva er det med artikkelen om Dennis som preger Kristin så mye at hun lager story om den? Det virker som om Kristin ikke har klart å forsone seg med hvordan forholdet endte og bærer på mange følelser som hun har utrolig stort behov for å dele med andre, men jeg tror ikke noen har behov for å høre den historien, egentlig (?). Fortiden hennes tar plass så lenge hun velger å vanne den som hun gjør, og det er utrolig stusslig at hun stadig fokuserer på dennis og snakker om han mellom linjene…. Skjønner ikke hvordan man dagen etter kan bare levere fra seg ungen etter å ha ranta på snap dagen før. 

Den evig lange stakkars meg "offer" rollen snappen tas hos psykolog! Da kan man sitte slik. Ikke på en åpen snap kanal. Hun snakker i koder så mye drit om Dennis. At han orker være stille om dette. Det er hun og kun hun som tydeligvis er bitter,hun burde være glad at barnets far er glad og fornøyd,and has moved on.... Det er merkelig å sitte først si hun er så rik og har verdens beste kjæreste,for å så ta en offentlig gråte-stakkars meg evig lang snap..... Ustabilt. 

  • Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Andrea59 said:

Også utrolig viktig å syte og klage på en utrolig laaaangsom måte, så snappene genererer mest mulig inntekt. Det er så kvalmende, håper flest mulig skipper de snappene.

Dersom man skipper, generer det inntekt? Altså at man klikker jeg igjennom snappene? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker K.G , men tenker også definitivt hun for sin egen del burde ta dette hos psykolog ikke på snap. Tyter liksom ut med jevne mellomrom hun ikke har bearbeidet bruddet, eller forholdet til faren for den saks skyld 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (1 time siden):

Den evig lange stakkars meg "offer" rollen snappen tas hos psykolog! Da kan man sitte slik. Ikke på en åpen snap kanal. Hun snakker i koder så mye drit om Dennis. At han orker være stille om dette. Det er hun og kun hun som tydeligvis er bitter,hun burde være glad at barnets far er glad og fornøyd,and has moved on.... Det er merkelig å sitte først si hun er så rik og har verdens beste kjæreste,for å så ta en offentlig gråte-stakkars meg evig lang snap..... Ustabilt. 

Offentlig skittentøyvask 🤮🤑 skjemmes nesten på hennes vegne.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (24 minutter siden):

Offentlig skittentøyvask 🤮🤑 skjemmes nesten på hennes vegne.

Hvis den ene foreldren hadde lagt ut noen bilder av meg bakfra, og den sndre hadde lagt ut så mye skittenvask fra bruddet mellom de (og man kan si at det blir snakket i koder osv. Men alle skjønner jo greia) - vet jeg hva jeg hadde syntes var verst .. Ikke at jeg mener at det er helt innafor noen av delene. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo føle seg heldig som ikke ser sammenhengen mellom barnefriheten som både Kristin og sin elskede vennine Sophie føler . Like glad i å være uten barna sine begge to. Norges farligste forbilder. Men unger skal de ha.

Endret av Margit777
  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (8 minutter siden):

Man kan jo føle seg heldig som ikke ser sammenhengen mellom barnefriheten som både Kristin og sin elskede vennine Sophie føler . Like glad i å være uten barna sine begge to. Norges farligste forbilder. Men unger skal de ha.

Nei vet du hva, helt uenig

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

merry skrev (27 minutter siden):

Nei vet du hva, helt uenig

Da er du blind. Bare de som skriver om hvor godt det er å ha barnefri. Ser ingen andre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Margit777 said:

Da er du blind. Bare de som skriver om hvor godt det er å ha barnefri. Ser ingen andre.

Aktuelt er jeg på ferie med min mann. Barna er hos bestemor. Nyter hvert barnefrie minutt. 6 dager til vi gjenforenes. Er jeg Norges farligste «forbilde»? 

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkepus skrev (4 minutter siden):

Aktuelt er jeg på ferie med min mann. Barna er hos bestemor. Nyter hvert barnefrie minutt. 6 dager til vi gjenforenes. Er jeg Norges farligste «forbilde»? 

Får begynne å blogge og fortelle at du ikke vil ha barn, så får vi se hvor mye du tjener på det først. Og så skryte hvor godt det er etterpå å ha fri på noe du ikke ville ha, snakkes om 3 år?

Ser bare trygda late bekjente koser seg med barnefri. Og ellers sofalate bloggere. 

Endret av Margit777
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Margit777 said:

Får begynne å blogge og fortelle at du ikke vil ha barn, så får vi se hvor mye du tjener på det først. Og så skryte hvor godt det er etterpå å ha fri på noe du ikke ville ha, snakkes om 3 år?

😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det trigger nok Kristin at Dennis jobbet knallhardt for å etablere seg i Stavanger... Når det er han som er grunnen til at de aldri flyttet dit sammen 

Det trigger henne nok også hvor fraværende han har vært som far tidligere og hvordan har prioritert

 

Så artikkelen er for Kristin veldig overfladisk, men det er det hun bør forsone seg med også, offentlig.. at artikkelen bare skraper på overflaten 

 

Det eneste jeg kan forsvare Dennis med er at jeg har selv vært i kjelleren og ute av stand til å være forelder.. helt jævelig periode i livet , og selv om Dennis mest sannsynlig gikk i kjelleren for ting han hadde skyld i selv så unner jeg ingen å nå bunnen i seg selv alene (om en ser bort i fra at noen må det for å bli en bedre versjon av seg selv og mot andre)

 

følelsene og opplevelsene til de nærmeste rundt er likevel ikke ubetydelige, men når man slutter å fungere så må man gjøre det som må gjøres for å hjelpe seg selv.. og det kan uten tvil oppleves som utrolig egoistisk for andre

Endret av duskelapp
  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (21 timer siden):

Da er du blind. Bare de som skriver om hvor godt det er å ha barnefri. Ser ingen andre.

Jeg har alltid likt det. Selvfølgelig noen ganger vanskeligere enn andre, og det har bare blitt enklere med årene.

Men samtidig som jeg har fått egentid, oppladning, fått hjem og andre diverse ting på plass så har det alltid gitt meg mye å få hjem utstrakte armer, smil som går fra øre til øre, engasjementet om alt det nye og kjekke som har skjedd... kjærligheten som blir gitt til far når de tar farvel. At det har vært masse tid med familie hvor favoritt middagene har blitt servert og at barnet har fått nye opplevelser eller ting er gjort som ikke skjer her eller mindre av. Enda finere ble det når søsken kom på faren sin side. For en gjensynsglede 

Vi er en jentegjeng på 6-8 stk. og vi alle nyter barnefri og det er helt ok når situasjonen er som den er, fordi vi har ikke alle barna 100% og det er heller ikke aktuelt å ha barna 100% - fordi muligheten er der ikke uansett 

 

Endret av duskelapp
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (10 minutter siden):

Jeg har alltid likt det. Selvfølgelig noen ganger vanskeligere enn andre, og det har bare blitt enklere med årene.

Men samtidig som jeg har fått egentid, oppladning, fått hjem og andre diverse ting asjur så har det alltid gitt meg mye og få hjem armer som strekker seg ut, smil som går fra øre til øre, engasjementet om alt det kjekke som har skjedd, kjærligheten som blir gitt til far når de tar farvel. At det her vært masse tid med familie, favoritt middagene har blitt servert og nye opplevelser eller ting er gjort som ikke skjer her eller mindre av. Enda finere ble det når søsken kom på faren sin side. For en gjensynsglede 

Vi er en jentegjeng på 6-8 stk. og vi alle nyter barnefri og det er helt ok når situasjonen er som den er, fordi vi har ikke alle barna 100% og det er heller ikke aktuelt å ha barna 100% - fordi muligheten er der ikke uansett 

 

Ja, men du tjener vel ikke penger på å ralte det ut heller. Eller snappe om det på en stein hvor du burde ha passet 4 andre små barn. 

  • Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (1 minutt siden):

Ja, men du tjener vel ikke penger på å ralte det ut heller. Eller snappe om det på en stein hvor du burde ha passet 4 andre små barn. 

Det er jo en helt annen ting 🙈 vi er heldigvis ikke like på alle ting når det kommer til barn 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...