Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

iansak skrev (2 timer siden):

Spesielt at hun filmer så detaljert utenfor og inni hytten... jeg har selv familie hytte ca 20 min biltur unna, og har kjørt forbi der maaaange ganger.. hadde ikke likt at en ny svigersørster av meg hadde filmet og delt så mye fra vårt sommerhus og paradis. Jeg vet godt hvor denne hytten ligger og nå også hvordan det ser ut inni.... 

Enig..  jeg er ikke spesielt fan av Dennis heller , og mener han er en forvokst guttunge men snappen hans er faktisk bedre å følge den siste tiden enn Kristin sin.. Han legger i hvert fall ikke ut evige rants om hvor deilig det er med barnefri/egentid og har evig lange monologer når sønnen er der. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moongirl skrev (2 timer siden):

Så enig! Hun eier ingen sperrer! Skjønner ikke at svigerfamilien godtar dette!😒

Er det ikke hennes familie sin hytte??😱 Hvis ikke veldig fjernt ja.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

merry skrev (4 timer siden):

Dennis omtalte nettopp seg og hans nye kjæreste som foreldrene til F sist han var der.(på en snap)
oppfattet den lange ranten til Kristin du sikter til som bla et stikk til Dennis. Den nye kjæresten er bonusmor ikke mor og kan og skal ikke overta hennes (Kristins) rolle. Sånn oppfattet jeg det hun la ut i alle fall. 

Han sa aldri det😅 Han sa 2 foreldre som er på lekeplassen eller noe slikt,noe som er normalt gjerne skrive på en random snap når hun er bonusmor...Tror nok barnet vet godt hvem som er hvem,de fleste barn gjør det. Dennis sitter heller ikke å skravler og sier masse rart på snap, eller legger ut om både aborter, kjæreste osv. Det gjør K.

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (6 timer siden):

Er det ikke hennes familie sin hytte??😱 Hvis ikke veldig fjernt ja.

Nei er nye typen sin, samme med hytten på hafjell(eller hvor vinterhytten lå). Ingen av hyttene er hans alene heller men han deler med søsken/foreldre eller noe.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iansak skrev (1 time siden):

Nei er nye typen sin, samme med hytten på hafjell(eller hvor vinterhytten lå). Ingen av hyttene er hans alene heller men han deler med søsken/foreldre eller noe.

Trodde det var moren hennes sin...,men da er det ille å filme så mye/vise alt og snakke som om det er hennes hytte nærmest.. Fatter ikke at typen orker. Bare det å sitte på mobilen tyte så mye med 4 unger på ferie er spesielt. Tipper hun ELSKER sitte alene mens kjæresten tar seg av alle barna. 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iansak skrev (14 timer siden):

Spesielt at hun filmer så detaljert utenfor og inni hytten... jeg har selv familie hytte ca 20 min biltur unna, og har kjørt forbi der maaaange ganger.. hadde ikke likt at en ny svigersørster av meg hadde filmet og delt så mye fra vårt sommerhus og paradis. Jeg vet godt hvor denne hytten ligger og nå også hvordan det ser ut inni.... 

Får litt ABD-vibber av sånt… lyser dårlig skjult misunnelse, og smått tåpelig å «flashe» andres eiendeler slik. Er mange goder som følger med dette forholdet, og nei…. Skjønner ikke at kjæreste eller familien hans synes det er greit (det kan det jo vise seg etterhvert at det ikke er)

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mens duden henter besøket, og hun ergo er alene med 4 unger, velger hun altså å bruke tiden på å massesnappe masse nonsense til følgerne sine… HVORdan kan fyren akseptere det, lurer jeg på

  • Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (44 minutter siden):

Og hvordan hun står og gjør seg til😱 Blir mer og mer arrogant.. "Ja hvor er Falk"..måten hun snakker på. Og samtidig håner barnefar fordi han viser mer av sønnen,han har da aldri vist fjeset til sønnen og har korte koselige snapper!!! Mens hun tyter i timesvis ,det er MEG,MEG og MEG til og med på ferie med 4 små barn bruker hun tiden slikt😱😱 Hadde jeg vært mann og typen hennes,hadde aldri funnet meg i det. Egoistisk 

Endret av merry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

merry skrev (4 minutter siden):

Synes hun kunne stoppe med de stikkene til Dennis på snap. Der synes jeg de begge to får ta det med hverandre om det er noe ikke via snap sånn. Jeg synes ikke hun er egoistisk hun er jo en veldig engasjert person, men de eviglange snappene, er det for å tjene mest mulig penger på snappingen, eller fordi hun er veldig omstendelig når hun prater sånn generelt?  Lurer oppriktig på det

Hun snappet minimalt før hun oppdaget at det lå mye penger i å snappe. 

  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (På 11.7.2024 den 10.47):

Får litt ABD-vibber av sånt… lyser dårlig skjult misunnelse, og smått tåpelig å «flashe» andres eiendeler slik. Er mange goder som følger med dette forholdet, og nei…. Skjønner ikke at kjæreste eller familien hans synes det er greit (det kan det jo vise seg etterhvert at det ikke er)

Tenkte akkurat samme dame.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og krenkelser.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iansak skrev (På 10.7.2024 den 20.09):

Spesielt at hun filmer så detaljert utenfor og inni hytten... jeg har selv familie hytte ca 20 min biltur unna, og har kjørt forbi der maaaange ganger.. hadde ikke likt at en ny svigersørster av meg hadde filmet og delt så mye fra vårt sommerhus og paradis. Jeg vet godt hvor denne hytten ligger og nå også hvordan det ser ut inni.... 

Praktisk for eventuelle vinningskriminelle at hun kartlegger hele hytta om omegn, så vet de hvem, hva og hvordan de kan gå frem hvis de vil avlegge et besøk.

  • Liker 10
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Margit777 said:

Tenkte akkurat samme dame.

Det er nok greit nå, men i det de faktisk blir samboere så vil jeg tro at hennes «jobb» vil skape konflikter.. Jeg blir irritert når andre stadig bruker mobilen og lytter kun med ett øre. Jeg forstår at det er hennes inntektskilde, men den er ikke kompatibel med et seriøst forhold som krever mer her og nå tilstedeværelse. For å ikke nevne privatliv også. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gakkepus skrev (1 minutt siden):

Det er vel skjult reklame, eller? Den er nok til utleie. Hun hadde ikke brukt så mye tid på å vise hvert hjørnet dersom det ikke lå en intensjon bak fremvisningen? 
 

Hva var det hun sa om Dennis? Jeg bare trykka meg igjennom

I så fall håper jeg at dere som følger KG på snap og hvor hun ellers vrenger utav seg alt mellom himmel og jord, screenshotter beviser og rapporterer det til Forbrukertilsynet hver bidige gang dere kommer over umerket reklame. På ett eller annet tidspunkt må de reagere.
 

Dette gjelder selvfølgelig for alle influensere som ikke klarer å forholde seg til de temmelig enkle reglene for merking av reklame/spons, og ikke bare KG.

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tripptrapp1 said:

I så fall håper jeg at dere som følger KG på snap og hvor hun ellers vrenger utav seg alt mellom himmel og jord, screenshotter beviser og rapporterer det til Forbrukertilsynet hver bidige gang dere kommer over umerket reklame. På ett eller annet tidspunkt må de reagere.
 

Dette gjelder selvfølgelig for alle influensere som ikke klarer å forholde seg til de temmelig enkle reglene for merking av reklame/spons, og ikke bare KG.

Han kjæresten (og familien) eier the box. Husker hun snappa ivrig, og senere var «btw, den kan leies». Derfor tenkte jeg at hun også reklamerte for hytta på Sørlandet. 
 

godt innspill forresten 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (54 minutter siden):

Hva er det Kristin preiker om det med Dennis? Han har jo aldri vist ansiktet til falk heller ikke delt så mye informasjon om han, han pleier å bare ta koselige snap mens de gjør noe gøy sammen. Så trist å se at Kristin e på den mobilen hele tiden å ikke tilbringer den tiden med sønnen sin.  Hun som klarer å vise hvert lille hjørne fra en hytte som ikke hu eier engang, så synes hu at det e galt å legge ut en koselig snap av falk bakfra mens de holder på en aktivitet. 

Jeg så fjeset til F på instastoryen hans en gang!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Pidla said:

Jeg så fjeset til F på instastoryen hans en gang!

Det gjorde jeg og. Jeg tror nok at man ikke trenger å se fjeset hans for å kjenne han igjen. Håret, gangen, stemmen… de eksponerer sønnen uansett hva de selv tenker 

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (3 minutter siden):

Jeg så fjeset til F på instastoryen hans en gang!

Begge driver med eksponering utover normalen , og vi vet altfor mye om privatlivet til familien,  hvordan hus / hytter ser ut osv. Ingen av de trenger å sitte på sin høye hest og komme med stikk , eller mene at man selv eksponerer i mye mindre grad enn den andre.... 

  • Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette.

Måne, admin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...