Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

41 minutter siden, xemiliex said:

Kan man bli mer skamløs? Det er noe av det mest selvforherligende og tonedøve jeg har lest på lang tid; hvordan kan dette ikke være en parodi. I tillegg er det løgn. Hun mistet noen tusen følgere, inkludert meg, fra midten av september og i tiden som fulgte, lenge før hun for første gang hadde noe å uttale om Palestina. Dette fordi hennes omdømme var i selvpåført krise. I all sin grådighet endte hun opp med å skade sin egen merkevare. Hun har selv uttalt at hun var nær å bli kansellert den høsten. Men nå er det hennes "meningers mot" som er grunnen. Plot twist. Fy faen. Så utrolig avslørende. ALT er PR, selv et pågående folkemord. 

 

Hun hører virkelig til blant de aller mest kyniske og selvopptatte influencerne der ute. 

Håper media plukker dette opp og lager en sak 🤞🏼 Konfronterer henne med påstanden om at hun har mistet følgere grunnet engasjement rundt krigen i Gaza. Som du skriver, ALT er PR, selv et pågående folkemord. 

Tenk å prøve fremme seg selv på denne måten og bruke en sånn elendighet som virkemiddel. Kristin er verst av de verste. Hun kan umulig ikke være klar over at det var glow-up kurset som gjorde at hun mistet følgere. 

VG, Tv2 - hvor er deeere ??? 

Endret av Nøytral-80
  • Liker 15
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xemiliex skrev (1 time siden):

Kan man bli mer skamløs? Det er noe av det mest selvforherligende og tonedøve jeg har lest på lang tid; hvordan kan dette ikke være en parodi. I tillegg er det løgn. Hun mistet noen tusen følgere, inkludert meg, fra midten av september og i tiden som fulgte, lenge før hun for første gang hadde noe å uttale om Palestina. Dette fordi hennes omdømme var i selvpåført krise. I all sin grådighet endte hun opp med å skade sin egen merkevare. Hun har selv uttalt at hun var nær å bli kansellert den høsten. Men nå er det hennes "meningers mot" som er grunnen. Plot twist. Fy faen. Så utrolig avslørende. ALT er PR, selv et pågående folkemord. 

 

Hun hører virkelig til blant de aller mest kyniske og selvopptatte influencerne der ute. 

Ja Kristin er kynisk og kalkulert.

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (17 timer siden):

Nå må vi ikke glemme Glow up kurset som hun lanserte ved en feiltagelse i slutten av september i fjor 🙊.

Jeg tror nok det er grunnen til at hun har mistet så mange følgere og annonsører. Ikke på grunn av hennes engasjement  mot det  grusome folkemordet i Gaza.

Jeg tror Kristin har glemt det selv også...

NETTOPP. Det var jo beleielig at engasjementet hennes for Gaza startet omtrent samtidig som Glow up ble til Blow up. Å uten videre skylde annonsør- og følgerflukt på hennes engasjement for Gaza kjøper jeg ikke - En vel så plausibel forklaring er Glow up-gate, sceemes, og at hun som var en motpol til Sirkus Influencer nå har vridd fokuset over til utseende og ellers intetsigende poster av lange bein, kaffekopper, lunsjtallerkener, sortering av skittentøy og whatevver.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (11 timer siden):

(…)

Når det er sagt, så tviler jeg ikke på at Kristins engasjement for Gaza er ektefølt. Jeg tror bare hennes økonomiske situasjon er såpass presset at hun ikke har noe valg. Det koster å bo i 15-millioners villa og innrede den med designmøbler osv. og det er sikkert flaut å måtte få økonomisk hjelp av mamma hele tiden., Men det burde være like flaut å hyle så høyt om Gaza, samtidig som hun sponser Israel...

Man har alltid et valg. Her har hun for eksempel gjort et valg om at det er viktigere å bo i en villa av det dyrere slaget og leve et liv i sus og dus, enn å ha gode verdier og utvise god moral, bl.a ved å droppe alt samarbeid ved Israel-vennlige bedrifter.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det hun beskylder samarbeidspartnere for er at det trakk seg pga hennes engasjement for Palestina.. er dette dokumentert ? Eller er dette kun spekulasjoner fra hennes side ?

Noen ja... Okei.. Sophie Elise sa vel det samme ? Men fra 58 til 15 er jo en del

Hvis samarbeidspartnere trekker seg for noe som ikke inneholder i arbeidskontrakten så er jo ikke akkurat dette gratis å gjøre heller, er det dette som har skjedd?

Eller hadde hun 20++ utgående kontrakter på ca. samme tid som ikke valgte å fornye avtale ?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er bevisst taktikk og strategi fra Kristin sin side. 

1. Det skaper engasjement og klikk. Disse tallene kan hun vise til fremtidige samarbeidspartnere, da mange bedrifter kun bryr seg om tall.

2. Hun prøver å gi de andre samarbeidspartnerne dårlig samvittighet så de skal komme krypende tilbake til henne. Hva om Gaza ikke er grunnen, men bare noe så helt enkelt som at de ikke har råd eller har fått inn en egen stjerne i markedsføringsavdelingen? Det er ikke alle våre samarbeidspartnere som velger å fortsette samarbeidet med oss år etter år. Vi har noen faste kunder, mens andre kommer og går. Enkelte prøver oss kun i et kvartal, osv. 

3. Hun gjør seg selv til offer for å tjene penger. 

4. Hun bruker Gaza som et virkemiddel for å få samarbeidspartnere. 

5. Hun og Benedicte får ikke min sympati. Sorry!

Jobben min har også valgt å holde seg nøytrale i Gaza konflikten. Det betyr ikke at de støtter mord og krig for det. Jeg er glad ikke alle bedrifter tar et tydelig standpunkt om absolutt ALT. 

 

  • Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, duskelapp said:

Så det hun beskylder samarbeidspartnere for er at det trakk seg pga hennes engasjement for Palestina.. er dette dokumentert ? Eller er dette kun spekulasjoner fra hennes side ?

Noen ja... Okei.. Sophie Elise sa vel det samme ? Men fra 58 til 15 er jo en del

Hvis samarbeidspartnere trekker seg for noe som ikke inneholder i arbeidskontrakten så er jo ikke akkurat dette gratis å gjøre heller, er det dette som har skjedd?

Eller hadde hun 20++ utgående kontrakter på ca. samme tid som ikke valgte å fornye avtale ?

Det håper jeg hun fremlegger tydelig bevis på ja. At samarbeidspartnere har skrevet til henne at de ikke ønsker å fortsette samarbeidet pga. at hun engasjerer seg for Gaza. Det tviler jeg på for å si det slik. 

  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (10 timer siden):

Over 50 samarbeidspartnere har blitt til 15. Stakkars meg, buhu, bla bla. Hadde det ikke vært for at jeg tjente penger på snap, så hadde jeg ikke hatt inntekt 😢

Hvs med å skaffe seg en jobb? Sitte der i huset ditt til 10 mill + , kjøre rundt i svindyr bil pg fronte overforbruk mens du syter over hvor dyrt alt er for tide , og får det til å fremstå som om det knapt går rundt..

Dummeste jeg har sett på lenge!

15 mill + kostet huset,så skal hun bygge fancy terasse/utehage til sikkert 100.000,+ hun kjøper dyre møbler og dyr bil, dyre ostefat,alt hun bruker er dyrt. Allikevel står hun å sutrer om samarbeidspartnere hun har mistet og at det "såvidt" går rundt🤢 Direkte kvalmende. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (19 minutter siden):

15 mill + kostet huset,så skal hun bygge fancy terasse/utehage til sikkert 100.000,+ hun kjøper dyre møbler og dyr bil, dyre ostefat,alt hun bruker er dyrt. Allikevel står hun å sutrer om samarbeidspartnere hun har mistet og at det "såvidt" går rundt🤢 Direkte kvalmende. 

15 millioner?! Skulle visst hyre inn en hagedesigner også. Også sitter hun og syter over trange tider. Snakk om å ikke ha kontakt med virkeligheten

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (47 minutter siden):

15 millioner?! Skulle visst hyre inn en hagedesigner også. Også sitter hun og syter over trange tider. Snakk om å ikke ha kontakt med virkeligheten

Det er jo mer synd på henne enn menneskene i Gaza, må vite. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (På 28.5.2024 den 16.14):

Enig. Var noen her som påsto hun bare var sunn🙈 Alt hun SPISER er nøye gjennomtenkt,de fleste tar seg en bolle eller en skive midt i oppussing,men ikke hun. Hun lager disse sunne magre salatene sine og virker besatt av å holde seg tynn og tenke på hva hun putter i munnen. Det er det ingen tvil og. Og disse dadlene som hun kaster desperat i nebbet som hun sier😅 Ingen sjokolade bit der i gården, bare opptatt av å holde en lav vekt. Ikke trener hun heller, ingen muskler, på grensen til undervekt. Elsker å strekke ut beina der hun "poserer" på tå i bh mens hun suger inn magen inn, alt for å se enda tynnere ut. 😬 Hun som HATET kroppspress👏🏽

Mener du virkelig at det er negativt å ikke forgifte kroppen sin med bolle og sjokolade? Kan si mye om KG, men fy faen så flink hun er som holder seg til et sunt kosthold. Å oppfordre til å spise sunt er ikke kroppspress, det er positivt.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøtta skrev (7 minutter siden):

Mener du virkelig at det er negativt å ikke forgifte kroppen sin med bolle og sjokolade? Kan si mye om KG, men fy faen så flink hun er som holder seg til et sunt kosthold. Å oppfordre til å spise sunt er ikke kroppspress, det er positivt.

Hvis du virkelig mener at det å ta seg en sjokolade av og til er å FORGIFTE sin kropp så trenger du virkelig hjelp med ditt eget kosthold🙈 Ingen blir forgiftet av en bolle på søndagen eller en sjokolade en gang i blant. 

Fy faen så flink hun er? Du får lese bakover...gidder ikke. Deg om det.

  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nøtta skrev (22 minutter siden):

Mener du virkelig at det er negativt å ikke forgifte kroppen sin med bolle og sjokolade? Kan si mye om KG, men fy faen så flink hun er som holder seg til et sunt kosthold. Å oppfordre til å spise sunt er ikke kroppspress, det er positivt.

Det er faktisk farlig å bikke totalt over på den siden også og bli totalt blind slik KG er. Det hun driver med er ikke sunt i det hele tatt. Hun er ikke flink, hun er farlig.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 timer siden):

15 mill + kostet huset,så skal hun bygge fancy terasse/utehage til sikkert 100.000,+ hun kjøper dyre møbler og dyr bil, dyre ostefat,alt hun bruker er dyrt. Allikevel står hun å sutrer om samarbeidspartnere hun har mistet og at det "såvidt" går rundt🤢 Direkte kvalmende. 

Hun nevnte hun er heldig som hadde familie hun kunne låne av, ref. desember lønn ....

Da håper jeg virkelig disse er betalt tilbake eller at de som låner henne penger ikke følger med på snap ! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuppa skrev (På 29.5.2024 den 21.07):

Jeg er enig i mye av kritikken KG får her om kroppsfokus og å henvende seg til følgere som har utfordringer med økonomi, men her er jeg uenig. Syns det er flott at influensene (og andre dødelige) har engasjement for humanitære katastrofer. Jeg tror oppriktig hun berøres av det som skjer, hun har jo blant annet deltatt og holdt appell i demonstasjoner mot krigen i Gaza. Må man kunne mye om internasjonal politikk for å engasjere seg? At hun panter en Pepsi Max eller har samarbeid med Nespresso gjør henne like menneskelig som resten av oss. Det er ikke enkelt for alle å skulle ha oversikt over alt som må boikottes pga Israel, Russland og andre konflikter eller aspekter som miljø, dyrevelferd, menneskerettigheter ol. Lista blir etterhvert veldig lang. Og at noen velger bevisst å ikke boikotte alt er helt okei, man kan vise sin støtte på andre måter. For hvis det er sånn at man må være feilfri for å mene og si noe om krigen så tror jeg vi alle må holde kjeft.

Hvis man er såååå opprørt over Israel, så er det å vite hvordan man skal unngå å støtte landet det minste man kan forvente. Hallo.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Marihone skrev (16 timer siden):

Og nå har plutselig alle glemt konflikten i Ukraina. 

At Russland invaderte Ukraina kan vel ikke akkurat kalles en «konflikt»?

Endret av Janne1975
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Janne1975 said:

At Russland invaderte Ukraina kan vel ikke akkurat kalles en «konflikt»?

Mente å skrive krigen. Det gikk bare litt fort i svingene. Multitasker når jeg sitter på KG 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen hørt om såkalte Dazzle&Dawn AS? Har vel tilknytning til nye interiøropplegget hennes, hvor hun og duden da altså skal tjene seg «rik» sammen…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...