Harnoejegvilsi Skrevet 7. mars 2024 #6421 Del Skrevet 7. mars 2024 Wald86 skrev (Akkurat nå): Vi diskuterer hvordan hun fremstiller den på sin salgskanal. Målrettet. Det er både frekt OG det er bodyshaming! Jeg er selv kritisk til hvordan influencere fremstår, men ærlig talt så blir dette helt på kanten av hva som er innafor. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 7. mars 2024 #6422 Del Skrevet 7. mars 2024 1 minutt siden, Harnoejegvilsi said: Det er både frekt OG det er bodyshaming! Jeg er selv kritisk til hvordan influencere fremstår, men ærlig talt så blir dette helt på kanten av hva som er innafor. Det er lov til å diskutere thinspo. 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 7. mars 2024 #6423 Del Skrevet 7. mars 2024 (endret) Harnoejegvilsi skrev (2 minutter siden): Det er både frekt OG det er bodyshaming! Jeg er selv kritisk til hvordan influencere fremstår, men ærlig talt så blir dette helt på kanten av hva som er innafor. Jeg viser til vinkling av bilder. Jeg bodyshamer ikke. Endret 7. mars 2024 av Sharp75! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 7. mars 2024 #6424 Del Skrevet 7. mars 2024 Citha skrev (5 minutter siden): Det er lov til å diskutere thinspo. Mye som er lov, men detxsom skjer nå i denne tråden er virkelig på kanten. Og klart; når man bevisst går inn for å være utidige med andre, så finner man selvsagt regler som finner det innafor. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 7. mars 2024 #6425 Del Skrevet 7. mars 2024 (endret) . Endret 10. mars 2024 av Wald86 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 7. mars 2024 #6426 Del Skrevet 7. mars 2024 (endret) . Endret 2. april 2024 av Wald86 Personvern og sikkerhet 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 7. mars 2024 #6427 Del Skrevet 7. mars 2024 (endret) Harnoejegvilsi skrev (10 minutter siden): Mye som er lov, men detxsom skjer nå i denne tråden er virkelig på kanten. Og klart; når man bevisst går inn for å være utidige med andre, så finner man selvsagt regler som finner det innafor. Tja ....Det er verre ting rundt henne som f.eks hennes tilnærming til de sårbare som trenger venninner eller orden i økonomien sin, så gidder ikke engasjere meg så mye i thinspo debatten her som jeg gjør i annet rundt henne ,MEN du må også skjønne hvorfor folk her reagerer på dette?? Kanskje noen her sliter selv med mat eller kanskje så opp til henne før, hun som HATET kroppspress og fyrte løs mot alle andre...🤷 Treffer en nerve i folk det vettu. Forståelig mener jeg! Endret 7. mars 2024 av M.H85 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 7. mars 2024 #6428 Del Skrevet 7. mars 2024 (endret) Wald86 skrev (2 minutter siden): Dette er en salgskanal, der alt er nøye regissert, og ikke random.Gjelsvik har selv uttalt dette. Men da rettet mot andre, som hun kritiserte for kroppspress. Så hvilke regler skal gjelde Kristin nå da? Når hun viser seg på en helt vanlig måte Kun filme overkropp? Kun gå i baggy klær ? Endret 7. mars 2024 av duskelapp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 7. mars 2024 #6429 Del Skrevet 7. mars 2024 duskelapp skrev (4 minutter siden): Så hvilke regler skal gjelde Kristin nå da? Når hun viser seg på en helt vanlig måte Kun filme overkropp? Kun gå i baggy klær ? Normal innstilling på kamera er alltid en god begynnelse. Jeg har veldig tynne bein, men de blir ikke slik på kamera, for jeg stiller ikke på alt det som stilles kan. Og jeg poserer ikke i ulike stillinger for å gjøre de smalere og lengre. 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 7. mars 2024 #6430 Del Skrevet 7. mars 2024 Sharp75! skrev (4 minutter siden): Normal innstilling på kamera er alltid en god begynnelse. Jeg har veldig tynne bein, men de blir ikke slik på kamera, for jeg stiller ikke på alt det som stilles kan. Og jeg poserer ikke i ulike stillinger for å gjøre de smalere og lengre. Det er jo en annen sak.. jeg siktet til bildet hun viste seg helt vanlig i tights 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 7. mars 2024 #6431 Del Skrevet 7. mars 2024 duskelapp skrev (16 minutter siden): Det er jo en annen sak.. jeg siktet til bildet hun viste seg helt vanlig i tights Det bildet er også godt innstilt med vinkel og riktig posering. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 7. mars 2024 #6432 Del Skrevet 7. mars 2024 (endret) . Endret 7. mars 2024 av Wald86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 7. mars 2024 #6433 Del Skrevet 7. mars 2024 (endret) . Endret 8. mars 2024 av Wald86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 7. mars 2024 #6434 Del Skrevet 7. mars 2024 Wald86 skrev (2 minutter siden): Det var vel ikke helt vanlig tights heller... Aner ikke🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 7. mars 2024 #6435 Del Skrevet 7. mars 2024 (endret) . Endret 2. april 2024 av Wald86 Personvern og sikkerhet 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 7. mars 2024 #6436 Del Skrevet 7. mars 2024 Wald86 skrev (7 minutter siden): Målgruppen henger sammen. Dersom man har problemer på et område i livet, så kan en slik influencer-kanal bidra til å forsterke problemene på andre felt. Følgerne assosierer seg selv med influenceren, og kjøper det de selger. Ja seff er en helhet.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 7. mars 2024 #6437 Del Skrevet 7. mars 2024 Venter i spenning på når neste Spleis dukker opp. Og vi har enda til gode å se bevis på at pengene går til andre enn henne selv. Og da mener jeg bevis, ikke slik tullete dokumentasjon som hun har lagt fram😊 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 7. mars 2024 #6438 Del Skrevet 7. mars 2024 (endret) Fotballfrue-style/og selvfornekting på bildene om dagen. Spørs om det er en infeksjon. En slags some-variant av cordyceps🫠🤡 Endret 7. mars 2024 av blåbærpai Skrivefeil. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 7. mars 2024 #6439 Del Skrevet 7. mars 2024 Spørs om langvarig selveksponering er god grobunn for å falle i idiotiske fallgruver bare fordi det er så sjukt forlokkende med cash og feedback. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jo-22 Skrevet 7. mars 2024 #6440 Del Skrevet 7. mars 2024 Hun har jo definitivt gått ned mange kilo. Men lurer på om hun stiller inn kameraet også når hun filmer seg selv? Man kan jo selvfølgelig gå ned i vekt av mange ulike grunner. Men hun fremstilles som sunnheten selv, i og med hun viser frem alt hun spiser, og hun virker lykkeligere enn noen gang (ny mann, hus etc.). 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå