Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #6261 Del Skrevet 6. mars 2024 Albilano skrev (Akkurat nå): Ble du inspirert eller påvirket til å kjøpe denne turen? Jeg blir inspirert av og bli kjent med nye mennesker og ha det sosialt sammen ❤️ Nye vennskapsbånd er viktige og knytte. Kun mitt eget valg og bestemmelse og jeg får meg en sydentur til sol og varme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 6. mars 2024 #6262 Del Skrevet 6. mars 2024 (endret) Heartgirl skrev (8 minutter siden): Hvordan kan du si at en person du ikke kjenner er bortskjemt? Så hyggelig at du skal på tur med Kristin's reisebyrå. Håper du får masse inspirasjon av det som beskrives i annonsen Inspirasjonskvinnen Kristin. Familien min har hus i Altea, jeg er lommekjent der. Er jeg i nærheten skal jeg kikke litt ekstra etter dette store reisefølge. Synes jeg ser gjengen med Kristin som holder tale allerede på flyplassen i Alicante 🤣😂 Endret 6. mars 2024 av M.H85 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6. mars 2024 #6263 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (2 minutter siden): Det er IKKE andres problem om hun får hjelp eller bo gratis! Men all den tid dette deles offentlig så kan andre ha meninger om det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 6. mars 2024 #6264 Del Skrevet 6. mars 2024 Som eks-alkoholiker må jeg si at det hun driver med er svært problematisk. Jeg ser på meg selv som oppegående, så for min del er jeg svært bevisst på ting pga. mine egne erfaringer, men når jeg tenker på alle de enkle sjelene som finnes der ute, så er det ikke bra at hun setter seg ned med ett glass med vin for å åpne regninger og lager en greie ut av det. 14 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #6265 Del Skrevet 6. mars 2024 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Motivert… Skjønner godt at KG-kritikerne ikke liker av vi er MANGE som støtter KG fra hetsen som bedrives her inne. Fysj a meg ufyselig oppførsel! Tenk og sitte på sin høye hest og tro at de er bedre enn andre. Kritisere er det eneste som kritikere kan. Nåde den som sier noe positivt for den blir halshugget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #6266 Del Skrevet 6. mars 2024 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Men all den tid dette deles offentlig så kan andre ha meninger om det. Det hjelper ikke. At noen deler ting offentlig betyr IKKE at KG-kritikere kan høvle over med stygge og nedlatende kommentarer som blir gjort i tråden. Hvis du synes KG er så ille hvorfor følger du da henne? Jo kun for å gå inn på tråden slenge om seg med nedlatende kommentarer om KG og de som følger henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6. mars 2024 #6267 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (Akkurat nå): Det hjelper ikke. At noen deler ting offentlig betyr IKKE at KG-kritikere kan høvle over med stygge og nedlatende kommentarer som blir gjort i tråden. Hvis du synes KG er så ille hvorfor følger du da henne? Jo kun for å gå inn på tråden slenge om seg med nedlatende kommentarer om KG og de som følger henne. Er vi der igjen nå? Jeg følger henne ikke. Og jeg kommenterer på det jeg vil. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6. mars 2024 #6268 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (54 minutter siden): "Motivasjon varer ikke evig. Den kan sammenliknes med dusj. Derfor er det anbefalt og gjøre det det daglig" Zig Ziglar "Inspirasjon er det og ha en lidenskap, entusiasme og engasjement til det man holder på med." Kilde: https://www.ledernytt.no/det-ukjente-gapet-mellom-inspirasjon-og-motivasjon.5807444-311239.html Så ja det er forskjell på motivasjon og inspirasjon. Dette har jeg jobbet mye med knyttet til mitt arbeid med ungdommer og voksne. Når man bruker tid på å formulere et innlegg, til og med bruker google og en dæsj egenerfaring, men ikke har lest spørsmålet. Det var snakk om inspirasjon vs påvirkning. Ikke inspirasjon vs motivasjon🤦🏼♀️ 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #6269 Del Skrevet 6. mars 2024 Snublefot62 skrev (Akkurat nå): Er vi der igjen nå? Jeg følger henne ikke. Og jeg kommenterer på det jeg vil. Det gjør alle her inne men det godtas ikke at vi er MANGE som følger KG fordi hun er en super influencer som sprer glede, varme og genuin omsorg for folk rundt seg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 6. mars 2024 #6270 Del Skrevet 6. mars 2024 Aintnofun skrev (5 minutter siden): Som eks-alkoholiker må jeg si at det hun driver med er svært problematisk. Jeg ser på meg selv som oppegående, så for min del er jeg svært bevisst på ting pga. mine egne erfaringer, men når jeg tenker på alle de enkle sjelene som finnes der ute, så er det ikke bra at hun setter seg ned med ett glass med vin for å åpne regninger og lager en greie ut av det. ❤ Alkoholisme er jo alltid noe som ligger bak, drikker for å håndtere vanskelige følelser...så passer seg så absolutt ikke med inkasso åpning 😱 Jeg trøstet meg med sjokolade før,samme greia...flykter fra det vonde..alkohol er jo hakket mer alvorlig å misbruke enn sjokolade,men alt er det samme at the end...flykt. 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #6271 Del Skrevet 6. mars 2024 (endret) M.H85 skrev (1 minutt siden): ❤ Alkoholisme er jo alltid noe som ligger bak, drikker for å håndtere vanskelige følelser...så passer seg så absolutt ikke med inkasso åpning 😱 Jeg trøstet meg med sjokolade før,samme greia...flykter fra det vonde..alkohol er jo hakket mer alvorlig å misbruke enn sjokolade,men alt er det samme at the end...flykt. Så det du beskylder KG for et at hun har et alkoholproblem? Alvorlig talt en slik beskyldning er ikke greit! Endret 6. mars 2024 av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 6. mars 2024 #6272 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (Akkurat nå): Så det du beskylder KG for et at hun har et alkoholproblem? Alvorlig talt en slik beskyldning er ikke greit! Hæææ🤣🤣 Her er lyset på,men dessverre ingen hjemme. 9 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6. mars 2024 #6273 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (1 minutt siden): Det gjør alle her inne men det godtas ikke at vi er MANGE som følger KG fordi hun er en super influencer som sprer glede, varme og genuin omsorg for folk rundt seg ❤️ Glede, mener du da ubetalte regninger? Varme mener du da alkohol? Genuin mener du da venninnefølelse? Omsorg så mener du thinspo? For ja, da er jeg enig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #6274 Del Skrevet 6. mars 2024 (endret) Snublefot62 skrev (6 minutter siden): Glede, mener du da ubetalte regninger? Varme mener du da alkohol? Genuin mener du da venninnefølelse? Omsorg så mener du thinspo? For ja, da er jeg enig. Hun holder IKKE på med thinspo fordi hun er tynn. Null kommentar på resten av din kommentar. Kommentaren er rett og slett hersketeknikk! Skjønner nå at KG-haterne (også kritikerne) har store vanskeligheter med og akseptere og respektere valget om at vi er MANGE som synes KG er flink! Endret 6. mars 2024 av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 6. mars 2024 #6275 Del Skrevet 6. mars 2024 M.H85 skrev (2 minutter siden): ❤ Alkoholisme er jo alltid noe som ligger bak, drikker for å håndtere vanskelige følelser...så passer seg så absolutt ikke med inkasso åpning 😱 Jeg trøstet meg med sjokolade før,samme greia...flykter fra det vonde..alkohol er jo hakket mer alvorlig å misbruke enn sjokolade,men alt er det samme at the end...flykt. Det som blir så feil er at hun henvender seg til mennesker med økonomiske problemer som en følge av flere inkassokrav og medfølgende brevskrekk. Dette er mennesker med angst. Hun tipser da om å dempe denne angsten med alkohol. Et ufattelig farlig og skummelt råd å komme med. 3 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #6276 Del Skrevet 6. mars 2024 (endret) M.H85 skrev (22 minutter siden): Så hyggelig at du skal på tur med Kristin's reisebyrå. Håper du får masse inspirasjon av det som beskrives i annonsen Inspirasjonskvinnen Kristin. Familien min har hus i Altea, jeg er lommekjent der. Er jeg i nærheten skal jeg kikke litt ekstra etter dette store reisefølge. Synes jeg ser gjengen med Kristin som holder tale allerede på flyplassen i Alicante 🤣😂 Dessuten er det et reisebyrå som står for turen men Kristin er innleid. Jeg tror ikke vi ser så mye til henne annet enn på noen av oppleggene. Skal se etter en surmaget KG-hater. Endret 6. mars 2024 av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 6. mars 2024 #6277 Del Skrevet 6. mars 2024 Fy søren, så mye dritt som skrives her av dere kritikere . Alt det Kristin gjør er tydeligvis galt og kritiseres over lav sko . Ta dere sammen . 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 6. mars 2024 #6278 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (26 minutter siden): Det er IKKE andres problem om hun får hjelp eller bo gratis! Hva har hun for noen økononiske råd å gi da mener du? Ha rike foreldre? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6. mars 2024 #6279 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (3 minutter siden): Hun holder IKKE på med thinspo fordi hun er tynn. Null kommentar på resten av din kommentar. Kommentaren er rett og slett hersketeknikk! Skjønner nå at KG-haterne (også kritikerne) har store vanskeligheter med og akseptere og respektere valget om at vi er MANGE som synes KG er flink! Nei. Hun driver ikke med thinspo bare fordi hun er tynn. Det er jeg enig i. Men hun driver definitivt med thinspo. Hun utnytter nesten hver eneste anledning til å ta bilde i en eller annen vinkel med en eller annen type klær som får frem hvor tynn hun er blitt. Hun har all grunn til å være stolt av jobben hun har gjort, men det hun viser er thinspo og det er noe en skal være obs på å dele. Kombinasjonen med alt hun viser av mat så er det åpenbart at hun sikter seg inn på følgere som føler seg overvektige og vil bli tynn (som hun). 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #6280 Del Skrevet 6. mars 2024 Sansa20 skrev (Akkurat nå): Fy søren, så mye dritt som skrives her av dere kritikere . Alt det Kristin gjør er tydeligvis galt og kritiseres over lav sko . Ta dere sammen . Takk skal du ha for at du ser hva som skjer på tråden. Vi er mange som ser hvordan KG-kritikere og haterne holder på både mot KG og hennes følgere. Rett og slett og rakke ned og dømme. Jeg er glad jeg har lært noe viktig i min oppvekst som jeg har videreført til mine barn og det er og aldri dømme og rakke stygt ned på mennesker man IKKE kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå