Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Her er selskapet som arrangerer reisene: https://viljareiser.no/

Fra ofte spurte spørsmål:

Altså bør det ikke være noen tvil om at de retter seg inn mot de som gjerne er ensomme eller vil treffe nye bekjente og mangler nettverk, og de fleste er 35?

Og her er turene til Kristin: https://viljareiser.no/ledere/kristin-gjelsvik#turer

Sitater:

Som altså Kristin får lønn for og dekket opphold.

Jeg ler så jeg griner av noe så dumt 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Korsihalsen skrev (Akkurat nå):

Jeg ler så jeg griner av noe så dumt 😂

Innlegget mitt eller turopplegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cHg skrev (1 time siden):

Hadde hun gjort det av ren godhet så hadde det vært gratis hele greia. Dette er kun butikk for profitt. Heeeelt absurd at noen ikke skjønner det

Burde ha spandert tur på de ensomme venninene sine. Det hadde vært vennina si det 😄 For et falskt menneske.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden):

Jeg har jobbet med det jeg gjør i flere tiår og aldri har jeg opplevd flere sårbare mennesker og behov for hjelp ifht psykisk helse enn nå. Det er helt merkelig å sitte å lese disse bastante uttalelsene om det motsatte. 

Reagerer også på Heartgirl sine uttalelser,hun som har jobbet så mye med ungdom og voksne i psykiatrien.🙉 Det er så mye kø inn til DPS , og fulle avdelinger på innleggelse... Hjelper ikke på med enorme renter og økte kostnader, press alle veier...

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Nå var det forskjellen mellom påvirket og inspirert som var spørsmålet, ikke motivert og inspirert.

Synes det er litt rart at du ikke ser den forskjellen når du tydeligvis påstår å ha jobbet mye med dette.

Regnet med at svaret mitt ikke ble godt nok nei. 

Jeg vet godt forskjellen. 

Man kan bli påvirket til og kjøpe produkter fra en influencer som og kjøpe Glöd-produktene til Sophie Elise. Du kan bli påvirket av reklamer på kino og TV og du kan bli påvirket av venner til og begynne med rusmidler. 

Inspirert er knyttet til lidenskap, entusiasme og engasjement. Jeg kan være engasjert i politisk arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
M.H85 skrev (3 minutter siden):

Reagerer også på Heartgirl sine uttalelser,hun som har jobbet så mye med ungdom og voksne i psykiatrien.🙉 Det er så mye kø inn til DPS , og fulle avdelinger på innleggelse... Hjelper ikke på med enorme renter og økte kostnader, press alle veier...

KG SKADER ingen med sine sosiale medier. Hun er til hjelp og hun tørr og ta opp tabubelagte temaer. 

Du visste kanskje ikke at de som har økonomiske problemer sjelden snakker om sine problem. Det er så tabubelagt. Noen må bane vei og det gjør KG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (8 minutter siden):

Innlegget mitt eller turopplegget?

Turen.

Og så vondt at noen er så ensomme at de vil betale for en falsk vennine tur med en såkalt kjendis. Det er helt utrolig.

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (2 minutter siden):

KG SKADER ingen med sine sosiale medier. Hun er til hjelp og hun tørr og ta opp tabubelagte temaer. 

Du visste kanskje ikke at de som har økonomiske problemer sjelden snakker om sine problem. Det er så tabubelagt. Noen må bane vei og det gjør KG!

Hvordan kan hun hjelpe folk med økonomiske problemer? Hun får jo fortsatt hjelp av foreldre til å kjøpe steder å bo. Hun er jo som et bortskjemt barn.

Er det noen her som sliter med inkassoer og trenger råd angående økonomi er det gratis hjelp å få av NAV. Ingen bortskjemt ph deltaker som blir reddet av foreldre gang på gang.

Endret av Korsihalsen
  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Korsihalsen skrev (6 minutter siden):

Burde ha spandert tur på de ensomme venninene sine. Det hadde vært vennina si det 😄 For et falskt menneske.

De som blir med på turen er folk som selv bestemmer om de ønsker og dra på tur. Denne turen handler om og bli kjent med andre mennesker og knytte nye bekjentskaper. 

Det kom ikke som noen bombe at KG-kritikere misliker en slik tur selv om de aldri kommer til og bli med på denne reisen men det er jo bra for man trenger ikke surmagete kritikere som sitter og ser ned på andre folk de ikke kjenner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte inn å se og det er jo SPOT ON henvendelse til de sårbare som føler seg utenfor!

Drømmer du om ferie med venner, men mangler nettverk? Bli med Kristin Gjelsvik til solfylte Altea på vennskapsreise, fylt med gode samtaler og aktive dager langs kysten.

Ikke bare det, det heter jo viljar reiser. Det er jo spot on "haga bussferie" eller Apollo med guide dette her, bare nå med alenemoren Kristin.

Og pris er mer enn du betaler for 6 dager i Spania normalt sett😅🙈 Nesten 14.000 kr for 6 dager! Passer fint om det er de inkasso og gjelds ofrene blant annet hun henvender seg til😱til😱

Eller en tur til Thailand 30 tusen..

Søsterskap tur? Minner meg om en slags "verve" seg inn i et selskap....

https://viljareiser.no/ledere/kristin-gjelsvik

Endret av M.H85
  • Liker 8
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Korsihalsen skrev (2 minutter siden):

Turen.

Og så vondt at noen er så ensomme at de vil betale for en falsk vennine tur med en såkalt kjendis. Det er helt utrolig.

Det er ikke ditt problem i det hele tatt hva andre mennesker gjør og velger og gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
M.H85 skrev (Akkurat nå):

Jeg måtte inn å se og det er jo SPOT ON henvendelse til de sårbare som føler seg utenfor!

Drømmer du om ferie med venner, men mangler nettverk? Bli med Kristin Gjelsvik til solfylte Altea på vennskapsreise, fylt med gode samtaler og aktive dager langs kysten.

Ikke bare det, det heter jo viljar reiser. Det er jo spot on "haga bussferie" eller Apollo med guide dette her, bare nå med alenemoren Kristin.

Og pris er mer enn du betaler for 6 dager i Spania normalt sett😅🙈 Nesten 14.000 kr for 6 dager! Passer fint om det er de inkasso og gjelds ofrene blant annet hun henvender seg til😱

https://viljareiser.no/ledere/kristin-gjelsvik

Jeg har betalt reise jeg og gleder meg til og bli kjent med andre mennesker på min alder :) Valget var ikke vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Korsihalsen skrev (2 minutter siden):

Hvordan kan hun hjelpe folk med økonomiske problemer? Hun får jo fortsatt hjelp av foreldre til å kjøpe steder å bo. Hun er jo som et bortskjemt barn.

Hvordan kan du si at en person du ikke kjenner er bortskjemt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (1 minutt siden):

Det er ikke ditt problem i det hele tatt hva andre mennesker gjør og velger og gjøre. 

Det er lov å ha medfølelse. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (Akkurat nå):

Hvordan kan du si at en person du ikke kjenner er bortskjemt? 

Ser jo det. Når hun får hjelp med gratis bolig og hjelp fra foreldre, man får ikke noe lån alene med inkasso. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Heartgirl skrev (9 minutter siden):

Regnet med at svaret mitt ikke ble godt nok nei. 

Jeg vet godt forskjellen. 

Man kan bli påvirket til og kjøpe produkter fra en influencer som og kjøpe Glöd-produktene til Sophie Elise. Du kan bli påvirket av reklamer på kino og TV og du kan bli påvirket av venner til og begynne med rusmidler. 

Inspirert er knyttet til lidenskap, entusiasme og engasjement. Jeg kan være engasjert i politisk arbeid.

Gasslighting? Åpenbart er ikke svaret godt nok når det svarer på noe annet en det som ble spurt. Og det trenger du ikke snu til å handle om meg.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (4 minutter siden):

Jeg har betalt reise jeg og gleder meg til og bli kjent med andre mennesker på min alder :) Valget var ikke vanskelig. 

Ble du inspirert eller påvirket til å kjøpe denne turen?

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Korsihalsen skrev (3 minutter siden):

Ser jo det. Når hun får hjelp med gratis bolig og hjelp fra foreldre, man får ikke noe lån alene med inkasso. 

Det er IKKE andres problem om hun får hjelp eller bo gratis! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albilano skrev (1 minutt siden):

Ble du inspirert eller påvirket til å kjøpe denne turen?

Motivert…

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...