Gjest Heartgirl Skrevet 5. mars 2024 #6141 Del Skrevet 5. mars 2024 slipperyslope skrev (29 minutter siden): Denne går vel to veier eller? Virker ikke slik på enkelte KG-motstandere… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 5. mars 2024 #6142 Del Skrevet 5. mars 2024 Sharp75! skrev (1 time siden): Et eksempel er faktisk så enkelt at det er så mange naive i dette landet. Og som det er skrevet her flere ganger, dette med og åpne posten med inkasso krav og sitter selv med hus til over 15 mill. Hun får sårbare meldinger fra mennesker der det står at hun redder mennesker fra selvmord. Hallo. Våkn opp? Ringer det ingen bjelle? Måten hun tar bilder, stiller seg opp på +++ er mange eksempler i tråden. Selv om du og jeg ikke går i venninnefella så er det flere som gjør det og det er mange sårbare der ute, unge som gamle. KG er en av de farligste i mine øyne, for hun, sammen med YummyMummy var liksom motsatsen til de "vanlige" influencerne, men når alt kommer til alt, så er ikke den ene bedre enn den andre. De faller som fluer. Lukten av cash vet du, den er for sterk. Og mye vil ha mer. De selger sakte og sikkert bort sjela for lamper til 15K og hus til 15 mill. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet 5. mars 2024 #6143 Del Skrevet 5. mars 2024 Heartgirl skrev (40 minutter siden): Virker ikke slik på enkelte KG-motstandere… Og det virker ikke alltid slik motsatt heller 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 5. mars 2024 #6144 Del Skrevet 5. mars 2024 slipperyslope skrev (6 minutter siden): Og det virker ikke alltid slik motsatt heller Tror KG-motstandere/kritikere bør gå i seg selv når det gjelder og respektere de med andre meninger og ikke høvle over de av oss som liker KG på some. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 5. mars 2024 #6145 Del Skrevet 5. mars 2024 Heartgirl skrev (11 minutter siden): Tror KG-motstandere/kritikere bør gå i seg selv når det gjelder og respektere de med andre meninger og ikke høvle over de av oss som liker KG på some. Går an å ha to tanker i hodet på samme tid. Jeg liker mye ved henne jeg også, men måten hun tjener penger på synes jeg er høyst problematisk mange ganger. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 5. mars 2024 #6146 Del Skrevet 5. mars 2024 2 hours ago, Heartgirl said: Det må være opp til hver enkelt hva man føler. Åja, du skrev så innmari bastant at jeg oppfattet ikke at det var dine egne følelser du skrev om. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 5. mars 2024 #6147 Del Skrevet 5. mars 2024 M.H85 skrev (På 4.3.2024 den 15.47): Ja. At hun orker sitte så mye med mobilen, enten hun er på date eller nærmest står i dusjen. Skjønner jo at det KUN er for penger i kassa🙈 Hun overdriver så utrolig mye på alt. Det er så voldsomt. Åååååh mine nydelige følgere goooood morgen😅 Livets mann som drar på hyttetur med kompiser istedenfor hjelpe sin kjære den helga hun flytter i nytt hus🤔 Det hadde aldri min kjæreste gjort. Han hadde hjulpet meg. Det som er normalt. Men han er vel bedre enn Dennis så då e alt så heeeeelt magisk😍🤣 Får nyte det så lenge det varer, det tar slutt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 5. mars 2024 #6148 Del Skrevet 5. mars 2024 Heartgirl skrev (12 minutter siden): Tror KG-motstandere/kritikere bør gå i seg selv når det gjelder og respektere de med andre meninger og ikke høvle over de av oss som liker KG på some. Jeg tror ikke det er et problem å respektere andres meninger eller de som liker KG. Det handler mer om at man bør kunne se nyansene hos en influenser, på godt og vondt, selv om en liker og følger, og ikke argumentere med at «jeg lar meg ikke påvirke så da gjør sikkert ikke andre det heller». Jeg liker Kristin, stort sett, og hun er en av svært få jeg gidder å følge jevnt. Hun er en driftig dame, med mange gode og sterke meninger. En bra stemme for vanskelige saker i flere tilfeller. Likevel kan mye av det gode komme i skyggen når hun f.eks velger å sitte i sitt nybygde 15 mill hus, og snakke om vanskelig økonomi på en måte som skal tilsi at hun vet hva det er å slite økonomisk når hun egentlig ikke gjør det. De hun treffer er mest sannsynlig, også ut fra deres egne tilbakemeldinger, mennesker i stor økonomisk krise som kanskje står i fare for å miste sin 54 kvm leilighet. Hun er ikke den standard gjeldsslaven, selv om hun forsøker å fremstille seg slik. Og de som sitter og tar imot hennes råd og medfølelse vil ikke komme seg opp i 15 mill hus klassen med de grepene hun formidler. Et annet eksempel er dette med kropp. Hun er fin/slank/bra nok som hun er, og trenger ikke vidvinkelkamera osv for å gjøre seg tynnere. Det går mer og mer i retning thinspo, som kan være skadelig for de som ser på og opp til henne. 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 5. mars 2024 #6149 Del Skrevet 5. mars 2024 M.H85 skrev (4 timer siden): Nettopp landet du?🤔 Hun SKADER de sårbare som de som skriver til henne " Takket være deg tok ikke mannen min selvmord!!! Du reddet oss Kristin med å fortelle om din økonomiske situasjon" !!!😱 Er ikke dette sårbare mennesker? Hun som sitter i 15 million klasse hus,kjører Audi og bestiller terrasse og design møbler,men neida hun for de sårbare følgerne sine til å føle en tilhørighet at dem står sammen👊🤝 i den økonomiske krisen🙈 Overmoralske kritikerne😅Dagens... Er det virkelig noen som skriver sånn til ei som har vært med i paradise hotell? 😵💫 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. mars 2024 #6150 Del Skrevet 5. mars 2024 Korsihalsen skrev (15 minutter siden): Er det virkelig noen som skriver sånn til ei som har vært med i paradise hotell? 😵💫 Hun pleier ha "fredags kos" dvs åpner inkasso regninger med følgere mens hun drikker vin... Ja da har hun fått slike meldinger fra mennesker som påstår Kristin har "reddet" livet dems med sin åpenhet. Mens hun selv lever i luksus,er slikt som jeg synes er utrolig dobbeltmoralsk og "farlig". Disse menneskene bør oppsøke profesjonelle istedenfor... 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 5. mars 2024 #6151 Del Skrevet 5. mars 2024 Xmasclovn skrev (16 minutter siden): Jeg tror ikke det er et problem å respektere andres meninger eller de som liker KG. Det handler mer om at man bør kunne se nyansene hos en influenser, på godt og vondt, selv om en liker og følger, og ikke argumentere med at «jeg lar meg ikke påvirke så da gjør sikkert ikke andre det heller». Jeg liker Kristin, stort sett, og hun er en av svært få jeg gidder å følge jevnt. Hun er en driftig dame, med mange gode og sterke meninger. En bra stemme for vanskelige saker i flere tilfeller. Likevel kan mye av det gode komme i skyggen når hun f.eks velger å sitte i sitt nybygde 15 mill hus, og snakke om vanskelig økonomi på en måte som skal tilsi at hun vet hva det er å slite økonomisk når hun egentlig ikke gjør det. De hun treffer er mest sannsynlig, også ut fra deres egne tilbakemeldinger, mennesker i stor økonomisk krise som kanskje står i fare for å miste sin 54 kvm leilighet. Hun er ikke den standard gjeldsslaven, selv om hun forsøker å fremstille seg slik. Og de som sitter og tar imot hennes råd og medfølelse vil ikke komme seg opp i 15 mill hus klassen med de grepene hun formidler. Et annet eksempel er dette med kropp. Hun er fin/slank/bra nok som hun er, og trenger ikke vidvinkelkamera osv for å gjøre seg tynnere. Det går mer og mer i retning thinspo, som kan være skadelig for de som ser på og opp til henne. Igjen jeg synes IKKE hun er farlig. Hun er ærlig, ekte og bevisst som hun ALLTID har vært. Folk som følger henne på some er voksne nok til og tenke selv. Hvis noen i 30-40 årene føler at de blir påvirket negativt det mer om dem. Hun fremmer langt fra thinspo. En influencer må jo få være veltrent med en slank kropp uten og bli beskyldt for og holde på med thinspo. Det har aldri vært til skade for noen at en influencer har et hus til 15 mill. Jeg og mine barn leier et toroms fordi vi ikke har råd til og kjøpe. Jeg tar ikke skade av og følge KG. Det er på tide at KG sine «bedrevitere» kritikere skjønner det. Tro meg jeg snakker for flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 5. mars 2024 #6152 Del Skrevet 5. mars 2024 M.H85 skrev (2 minutter siden): Hun pleier ha "fredags kos" dvs åpner inkasso regninger med følgere mens hun drikker vin... Ja da har hun fått slike meldinger fra mennesker som påstår Kristin har "reddet" livet dems med sin åpenhet. Mens hun selv lever i luksus,er slikt som jeg synes er utrolig dobbeltmoralsk og "farlig". Disse menneskene bør oppsøke profesjonelle istedenfor... Det skader intern at hun får inkassobrev og drikker vin. Hun hjelper folk til at og ha dårlig økonomi ikke er skambelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 5. mars 2024 #6153 Del Skrevet 5. mars 2024 Heartgirl skrev (Akkurat nå): Det skader intern at hun får inkassobrev og drikker vin. Hun hjelper folk til at og ha dårlig økonomi ikke er skambelagt. Hæææ? 😆😆😆😆😆 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 5. mars 2024 #6154 Del Skrevet 5. mars 2024 Korsihalsen skrev (Akkurat nå): Hæææ? 😆😆😆😆😆 Det gjør ikke det. Voksne følgere av KG tåler og se det KG deler på godt og vondt. Så din latterliggjøring til mitt svar anser jeg som hersketeknikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 5. mars 2024 #6155 Del Skrevet 5. mars 2024 Heartgirl skrev (3 minutter siden): Det gjør ikke det. Voksne følgere av KG tåler og se det KG deler på godt og vondt. Så din latterliggjøring til mitt svar anser jeg som hersketeknikk. Bare rapporter. Glad ikke jeg er hjernevaska. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 5. mars 2024 #6156 Del Skrevet 5. mars 2024 (endret) Korsihalsen skrev (1 minutt siden): Bare rapporter. Glad ikke jeg er hjernevaska. Ingen av oss som følger KG er hjernevasket! Voksne følgere som følger KG klarer fint og tenke selv men det vil noen av KG sine kritikere IKKE godta. Kamelen er vond og svelge den. Endret 5. mars 2024 av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 5. mars 2024 #6157 Del Skrevet 5. mars 2024 Heartgirl skrev (Akkurat nå): Ingen av oss som følger KG er hjernevasket!!!!!!!!! Bare inspirert... 11 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 5. mars 2024 #6158 Del Skrevet 5. mars 2024 On 3/3/2024 at 8:04 PM, Heartgirl said: Det gjør hun ikke. Hun er naturlig slank og etter bruddet fant hun gleden og interessen for trening og sunt kosthold. Hun strammet opp og ser mer veltrent ut nå. Selvsagt har hun rett til og være fornøyd med kroppen sin. Hadde det vært meg så hadde jeg stolt vist fram kroppen min. Her på KG blir det feil hvis en influencer et fornøyd som overvektig. Da er fremmer dem usunne verdier og feil blir det når en influencer trener og strammer opp kroppen sin for da fremmer dem spiseforstyrrelser. Veltrent kan jeg ikke si at hun er. Slank ja, men ikke veltrent. Hennes kropp kommer av for lite mat. Det er åpenlyst for oss som driver med fitness. Husk at influencere lager et narrativ i sine sosiale medier kanaler. Kristin viser at hun spiser mye mat, men for alt vi vet så er det ikke sikkert hun spiser opp alt, eller kanskje det vi ser er det eneste måltidet hun har den dagen. For mange blir det å være tynn et image. Jenny Spetalen, Isabel Raad og Anniijor er andre influencere som er tynne, men viser at de spiser masse mat i sine kanaler. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 5. mars 2024 #6159 Del Skrevet 5. mars 2024 Felis skrev (1 minutt siden): Bare inspirert... Det KG sine kritikere drivet med er rett og slett og dømme folk de ikke kjennet med og si at vi er hjernevasket og rakker ned på oss. Glad jeg har med gode verdier i livet mitt med og ikke fordømme folk jeg ikke kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 5. mars 2024 #6160 Del Skrevet 5. mars 2024 Heartgirl skrev (16 minutter siden): Igjen jeg synes IKKE hun er farlig. Hun er ærlig, ekte og bevisst som hun ALLTID har vært. Folk som følger henne på some er voksne nok til og tenke selv. Hvis noen i 30-40 årene føler at de blir påvirket negativt det mer om dem. Hun fremmer langt fra thinspo. En influencer må jo få være veltrent med en slank kropp uten og bli beskyldt for og holde på med thinspo. Det har aldri vært til skade for noen at en influencer har et hus til 15 mill. Jeg og mine barn leier et toroms fordi vi ikke har råd til og kjøpe. Jeg tar ikke skade av og følge KG. Det er på tide at KG sine «bedrevitere» kritikere skjønner det. Tro meg jeg snakker for flere. I give up. Til syvende og sist er, og har nok denne tåden alltid vært, kritisk rettet så hvis du er ute etter et sted der det utelukkende snakkes positivt om henne tror jeg du har kommet til feil sted. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå