Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Heartgirl
Skrevet
M.H85 skrev (31 minutter siden):

Ja mennesker som utnytter andre trigger meg. Hvorfor kommenterer DU denne tråden ? 

Spørsmålet mitt er fremdeles ikke besvart noe som tyder på at man treffer spikeren på hodet. 

Jeg kan ikke uttale meg om Belinda for jeg vet ikke hvem det er. 

Kristin er IKKE farlig annet enn for kritiserende bedrevitere som finner alt de kan ta henne på. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heartgirl skrev (18 minutter siden):

Spørsmålet mitt er fremdeles ikke besvart noe som tyder på at man treffer spikeren på hodet. 

Kristin er IKKE farlig annet enn for kritiserende bedrevitere som finner alt de kan ta henne på. 

Akkurat som man kan konkludere med at påvirket av og inspirert av er det samme og at de som skrev det traff spikeren på hodet? 

• Liker 12
Skrevet
1 hour ago, Heartgirl said:

Nei hun skader INGEN andre enn “bedrevitende” kritikere som sitter anonyme på nett. 

Kilde på det? :) 

• Liker 7
Skrevet
Heartgirl skrev (29 minutter siden):

Et eksempel er faktisk så enkelt at det er så mange naive i dette landet. Og som det er skrevet her flere ganger, dette med og åpne posten med inkasso krav og sitter selv med hus til over 15 mill. Hun får sårbare meldinger fra mennesker der det står at hun redder mennesker fra selvmord.  Hallo. Våkn opp? Ringer det ingen bjelle? Måten hun tar bilder, stiller seg opp på +++ er mange eksempler i tråden. 

Selv om du og jeg ikke går i venninnefella så er det flere som gjør det og det er mange sårbare der ute, unge som gamle.

KG er en av de farligste i mine øyne, for hun, sammen med YummyMummy var liksom motsatsen til de "vanlige" influencerne, men når alt kommer til alt, så er ikke den ene bedre enn den andre. De faller som fluer.

• Liker 8
  • Nyttig 8
Gjest Heartgirl
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (16 minutter siden):

Akkurat som man kan konkludere med at påvirket av og inspirert av er det samme og at de som skrev det traff spikeren på hodet? 

Påvirket og inspirert er ikke det samme. 

Det påvirker ikke meg som temmelig rund og se en tynn influencer vise kroppen sin. 

Jeg lar meg inspirere over glade mennesker med god energi noe KG og de influncerne jeg følger har ❤️🥰

Gjest Heartgirl
Skrevet
Citha skrev (4 minutter siden):

Kilde på det? :) 

Det må være opp til hver enkelt hva man føler. 

Skrevet
Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Selv om du og jeg ikke går i venninnefella så er det flere som gjør det og det er mange sårbare der ute, unge som gamle.

En av dere, har definitivt gått i venninnefella, det skjønner man jo når man leser lovprisingen, nei, jeg mener innleggene. 

• Liker 12
Gjest Heartgirl
Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (10 minutter siden):

Et eksempel er faktisk så enkelt at det er så mange naive i dette landet. Og som det er skrevet her flere ganger, dette med og åpne posten med inkasso krav og sitter selv med hus til over 15 mill. Hun får sårbare meldinger fra mennesker der det står at hun redder mennesker fra selvmord.  Hallo. Våkn opp? Ringer det ingen bjelle? Måten hun tar bilder, stiller seg opp på +++ er mange eksempler i tråden. 

KG er en av de farligste i mine øyne, for hun, sammen med YummyMummy var liksom motsatsen til de "vanlige" influencerne, men når alt kommer til alt, så er ikke den ene bedre enn den andre. De faller som fluer.

Hun viser fram at hun er et menneske som kan være sårbar. 

Slutt med og tillegge meg holdninger jeg ikke har. KG er en dame jeg følger på snap og INGEN venninne. 

«Bedrevitere» som holder på hersketeknikker fordi de ikke liker at folk liker og følger KG for og få dem til og endre mening har jeg nulltoleranse for. 

Hvorfor følge KG når en ikke har sansen for henne? For og sverte henne her på tråden. 

Endret av Heartgirl
Gjest Luksusbia
Skrevet
jaeols skrev (23 timer siden):

Slipper sexpress da. 

Ja eller sovner og våkner til ulike tider❤️

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Gjest Heartgirl
Skrevet
Fjugur skrev (3 minutter siden):

En av dere, har definitivt gått i venninnefella, det skjønner man jo når man leser lovprisingen, nei, jeg mener innleggene. 

Man kan IKKE bli venner med noen man IKKE kjenner 

Jeg forstår at det ikke er godt mottatt og synes KG en en flink influencer.

Skrevet
Heartgirl skrev (14 minutter siden):

Slutt med og tillegge meg holdninger jeg ikke har. KG er en dame jeg følger på snap og INGEN venninne. 

«Bedrevitere» som holder på hersketeknikker fordi de ikke liker at folk liker og følger KG for og få dem til og endre mening har jeg nulltoleranse for. 

Hvorfor følge KG når en ikke har sansen for henne? For og sverte henne her på tråden. 

Jeg skrev vel at du og jeg ikke gikk i venninnefella eller? Hvor tillegger jeg deg holdninger du ikke har?

• Liker 3
Skrevet
Heartgirl skrev (1 time siden):

Du gir deg ikke du... Leser at andre har kommentert dine svar mot meg og... Men du som elsker å omgi deg med de glade sjøfolk og livets champagne som du sier så anbefaler jeg deg slutte kommentere her da 😊

• Liker 4
Skrevet
Sharp75! skrev (23 minutter siden):

Enig.

• Liker 3
Skrevet
Fjugur skrev (19 minutter siden):

Er iallefall ikke jeg som lovpriser, da må du lese igjen eller ta på deg briller.

• Liker 1
Skrevet
Heartgirl skrev (17 minutter siden):

Men mener du virkelig man bare skal snu seg bort fra alt som vi ikke synes er bra? Skal vi bare sitte og se på mennesker som kaller seg påvirkere og som kynisk utnytter bla barn og unge? Som uttaler seg om kompliserte ting de overhodet ikke har kompetanse til? Blir veldig skremt hvis du virkelig mener det. 

• Liker 14
  • Nyttig 5
Gjest Heartgirl
Skrevet
Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Er iallefall ikke jeg som lovpriser, da må du lese igjen eller ta på deg briller.

Noen sterke kritiske røster følger KG kun for og spre om seg med negativitet for KG og tror at de skal belære oss som liker og følge henne, 

Gjest Heartgirl
Skrevet
M.H85 skrev (5 minutter siden):

Du gir deg ikke du... Leser at andre har kommentert dine svar mot meg og... Men du som elsker å omgi deg med de glade sjøfolk og livets champagne som du sier så anbefaler jeg deg slutte kommentere her da 😊

På samme måte som visse andre som ikke gir seg… 

Noen må tåle og lese andres meninger her inne og tåle det faktum at man synes KG er en flink influencer, 

Anbefaler at noen som følger KG kun for og spre om seg med negativitet på et forum finner seg en annen hobby 😊

Skrevet
Heartgirl skrev (6 minutter siden):

Noen må tåle og lese andres meninger her inne og tåle det faktum at man synes KG er en flink influencer,

Denne går vel to veier eller? 

• Liker 9
  • Nyttig 9
Skrevet
Sharp75! skrev (21 minutter siden):

Nei, absolutt ikke deg jeg mente 😅

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...