Vintermåne Skrevet 4. mars 2024 #6101 Del Skrevet 4. mars 2024 Heartgirl skrev (6 timer siden): Det er STOR forskjell på og bli inspirert av og påvirket av. Så slutt med og tillegg fortell meg hva jeg er ikke er. Ok - hva er forskjellen egentlig? Kan du forklare? 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 4. mars 2024 #6102 Del Skrevet 4. mars 2024 (endret) . Endret 8. mars 2024 av Wald86 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 4. mars 2024 #6103 Del Skrevet 4. mars 2024 Det er ikke bra. Vi bor sammen, men sover på hvert vårt rom av naturlige årsaker. Må ikke være sammen hele tiden. Pauser er alltid bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 4. mars 2024 #6104 Del Skrevet 4. mars 2024 Heartgirl skrev (1 time siden): Det er jeg enig i. De må få ta det i sitt tempo. Jeg har vært vitne til at et kjærestepar har flyttet sammen etter 3-4 uker når de har blitt sammen 🙈 Tror ikke det frister henne å bo med hans 2-3 barn heller. Hun er altfor glad i me-time og tjene inn penger via snap.Begge virker veldig opptatt av sine egne sosiale liv. Virker ikke mye til solid hverdags forhold😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 4. mars 2024 #6105 Del Skrevet 4. mars 2024 jaeols skrev (1 time siden): Det er ikke bra. Vi bor sammen, men sover på hvert vårt rom av naturlige årsaker. Må ikke være sammen hele tiden. Pauser er alltid bra. Alle velger det som er best for seg selv og sine. Mange har hvert sitt soverom, Det er ikke unormalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 4. mars 2024 #6106 Del Skrevet 4. mars 2024 (endret) M.H85 skrev (46 minutter siden): Tror ikke det frister henne å bo med hans 2-3 barn heller. Hun er altfor glad i me-time og tjene inn penger via snap.Begge virker veldig opptatt av sine egne sosiale liv. Virker ikke mye til solid hverdags forhold😅 Det vet du med sikkerhet… Alle trenger me time og det er sunt for forholdet. Har man barn så vil man tenke på dem og det er det er jeg 100%?sikker på at Kristin og kjæresten gjør. Endret 4. mars 2024 av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 4. mars 2024 #6107 Del Skrevet 4. mars 2024 3 minutter siden, Heartgirl said: Det vet du med sikkerhet… Alle trenger me time og det er sunt for forholdet. Har man barn så vil man tenke på dem og det er det er jeg 100%?sikker på at Kristin og kjæresten gjør. I innlegget du siterte står det "tror ikke" og "virker". Hvor leser du at personen "vet med sikkerhet"...? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 4. mars 2024 #6108 Del Skrevet 4. mars 2024 Heartgirl skrev (10 minutter siden): Alle velger det som er best for seg selv og sine. Mange har hvert sitt soverom, Det er ikke unormalt. Slipper sexpress da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 4. mars 2024 #6109 Del Skrevet 4. mars 2024 Jolanda skrev (7 timer siden): Man må da ikke bo sammen, spesielt ikke når ting er relativt ferskt. Absolutt ikke. Etter som hva jeg har forstått har han flere barn og hun har jo ett. Det er fornuftig å ta det pent, ikke minst for barna. La tiden gå og se hva som skjer. Det kan bli slutt og det kan bli sterkere. Uansett er det best for alle parter å ta det med knusende ro inntil det eventuelt blir naturlig å blande barn og hjem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 4. mars 2024 #6110 Del Skrevet 4. mars 2024 Heartgirl skrev (44 minutter siden): Det vet du med sikkerhet… Alle trenger me time og det er sunt for forholdet. Har man barn så vil man tenke på dem og det er det er jeg 100%?sikker på at Kristin og kjæresten gjør. Hun snapper 120% ila en dag..hun har selv sagt hun møter kjæresten 2-3 dager annenhver uke! Det er ikke mye synes jeg. Dessuten hadde jeg forventet at min kjære om fri fra barn hadde vært med meg å hjulpet meg å flytte den helga jeg flytta kontra fylletur med kompiser🙈 Hun sa jo det at han ble igjen på hytta, og var sliten etter helgetur...antar det da er kompis tur ja. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 5. mars 2024 #6111 Del Skrevet 5. mars 2024 Her var det voldsomt med kritikk og klaging .. Men det er jo et diskusjonsforum .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 5. mars 2024 #6112 Del Skrevet 5. mars 2024 Sansa20 skrev (8 timer siden): Her var det voldsomt med kritikk og klaging .. Men det er jo et diskusjonsforum .. Såpass må vi tåle. Godt med en frisk diskusjon. Mange er kritisk til Kristin. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 5. mars 2024 #6113 Del Skrevet 5. mars 2024 M.H85 skrev (18 timer siden): Hun snapper 120% ila en dag..hun har selv sagt hun møter kjæresten 2-3 dager annenhver uke! Det er ikke mye synes jeg. Dessuten hadde jeg forventet at min kjære om fri fra barn hadde vært med meg å hjulpet meg å flytte den helga jeg flytta kontra fylletur med kompiser🙈 Hun sa jo det at han ble igjen på hytta, og var sliten etter helgetur...antar det da er kompis tur ja. Det skader ikke deg om hun snapper mye. Ingen har noe med og blande seg bort i hvor lite/ofte hun møter kjæresten sin. Virker som om at noen må finne småting for og kritisere henne for og irritere seg over. Om det var en kompistur er det noe vi ikke har noe med og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. mars 2024 #6114 Del Skrevet 5. mars 2024 Heartgirl skrev (56 minutter siden): Det skader ikke deg om hun snapper mye. Ingen har noe med og blande seg bort i hvor lite/ofte hun møter kjæresten sin. Virker som om at noen må finne småting for og kritisere henne for og irritere seg over. Om det var en kompistur er det noe vi ikke har noe med og gjøre. Hun skade mange SÅRBARE med alt det vrælet hun velger være "psykolog spesialist" om, spesielt når hun ikke lever i det hun vræler om 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 5. mars 2024 #6115 Del Skrevet 5. mars 2024 M.H85 skrev (23 minutter siden): Hun skade mange SÅRBARE med alt det vrælet hun velger være "psykolog spesialist" om, spesielt når hun ikke lever i det hun vræler om Hun skader INGEN andre enn dere overmoralske kritikere. Hvorfor følger du henne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 5. mars 2024 #6116 Del Skrevet 5. mars 2024 Heartgirl skrev (4 minutter siden): Hun skader INGEN andre enn dere overmoralske kritikere. Hvorfor følger du henne da? Godt sagt, helt utrolig hvor mye kritikk og klaging det er fra enkelte her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. mars 2024 #6117 Del Skrevet 5. mars 2024 Heartgirl skrev (49 minutter siden): Hun skader INGEN andre enn dere overmoralske kritikere. Hvorfor følger du henne da? Nettopp landet du?🤔 Hun SKADER de sårbare som de som skriver til henne " Takket være deg tok ikke mannen min selvmord!!! Du reddet oss Kristin med å fortelle om din økonomiske situasjon" !!!😱 Er ikke dette sårbare mennesker? Hun som sitter i 15 million klasse hus,kjører Audi og bestiller terrasse og design møbler,men neida hun for de sårbare følgerne sine til å føle en tilhørighet at dem står sammen👊🤝 i den økonomiske krisen🙈 Overmoralske kritikerne😅Dagens... 15 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 5. mars 2024 #6118 Del Skrevet 5. mars 2024 M.H85 skrev (24 minutter siden): Nettopp landet du?🤔 Hun SKADER de sårbare som de som skriver til henne " Takket være deg tok ikke mannen min selvmord!!! Du reddet oss Kristin med å fortelle om din økonomiske situasjon" !!!😱 Er ikke dette sårbare mennesker? Hun som sitter i 15 million klasse hus,kjører Audi og bestiller terrasse og design møbler,men neida hun for de sårbare følgerne sine til å føle en tilhørighet at dem står sammen👊🤝 i den økonomiske krisen🙈 Overmoralske kritikerne😅Dagens... Nei hun skader INGEN andre enn “bedrevitende” kritikere som sitter anonyme på nett. Så dine venner som har masse penger, hus i millionklassen, skifter ut møbler hvert år etc er dårlige forbilder for dem. Du svarte meg ikke på spørsmålet mitt. Hvorfor følger du henne når hun er skadelig som du påstår? Noe blir jo trigget. Jeg vet det. Følger henne bevisst for og la seg irritere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 5. mars 2024 #6119 Del Skrevet 5. mars 2024 Heartgirl skrev (Akkurat nå): Nei hun skader INGEN andre enn “bedrevitende” kritikere som sitter anonyme på nett. Så dine venner som har masse penger, hus i millionklassen, skifter ut møbler hvert år etc er dårlige forbilder for dem. Du svarte meg ikke på spørsmålet mitt. Hvorfor følger du henne når hun er skadelig som du påstår? Noe blir jo trigget. Jeg vet det. Følger henne bevisst for og la seg irritere. Jo, KG er farlig. Er mange der ute som hun er skadelig for og det er trist. Samme med venninna Belinda. 7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. mars 2024 #6120 Del Skrevet 5. mars 2024 Heartgirl skrev (3 minutter siden): Nei hun skader INGEN andre enn “bedrevitende” kritikere som sitter anonyme på nett. Så dine venner som har masse penger, hus i millionklassen, skifter ut møbler hvert år etc er dårlige forbilder for dem. Du svarte meg ikke på spørsmålet mitt. Hvorfor følger du henne når hun er skadelig som du påstår? Noe blir jo trigget. Jeg vet det. Følger henne bevisst for og la seg irritere. Ja mennesker som utnytter andre trigger meg. Hvorfor kommenterer DU denne tråden ? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå