Wald86 Skrevet 27. februar 2024 #5961 Del Skrevet 27. februar 2024 (endret) . Endret 2. mars 2024 av Wald86 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 27. februar 2024 #5962 Del Skrevet 27. februar 2024 (endret) . Endret 2. mars 2024 av Wald86 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 27. februar 2024 #5963 Del Skrevet 27. februar 2024 Wald86 skrev (4 timer siden): Og det er perfekt å benytte til salg av produkter. Interiør er noe kvinner kjøper mengder av. Og spesielt etter et glass vin eller to. Da betyr ikke regningsbunken så mye. Og Gjelsvik viser vei! Hun sliter jo så forferdelig økonomisk, men ting ordner seg! Dette pusher hun ut mot en sårbar gruppe, fanger dem ved å benytte "vi", drikke vin, tenke positivt, "se denne flotte lampa!", alle triks i boka. Det er ikke til å tro at det er lov. Og nesten noe litt manisk over hvor glad hun ,enorme utbrudd over alt fra en daddel til hvor walk in rommet skal være... Og terrasse og utestue "lounge" bygges til sommeren, det blir så motpol til de stakkars av følgerene som sliter at man blir helt matt. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 27. februar 2024 #5964 Del Skrevet 27. februar 2024 (endret) . Endret 2. mars 2024 av Wald86 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 27. februar 2024 #5965 Del Skrevet 27. februar 2024 Wald86 skrev (1 minutt siden): Ja, det minner om amerikansk tv-shop på speed. Med alkohol... Burde egentlig meldes inn til Helsedirektoratet eller Forbrukertilsynet. At hun blander vindrikking med salg av produkter og spons, i en setting der hun siste tiden har appelert til kvinner som sliter etter samlivsbrudd , ensomme, og de med økonomiske vanskeligheter. Det er ikke bra. Men sikkert lov... Regelverket anser fremdeles influencere som "mennesker som deler av sin hverdag" og ikke rene kommersielle kanaler som de jo er. Ja enig. Er ikke på jordnært lengre der som hun har vært en gang... Og denne "livets mann" møter hun mest over en fancy middag og vin. Altså hadde det vært min kjæreste hadde har vært i huset med meg og vi hadde sprunget rundt i joggeklær og fikset ting sammen. Influensere selger jo seg selv,ikke nytt...,men når man opptrer slik hun gjør er det så kynisk for hun elsker å LATE som hun bryr seg om de som sliter økonomisk osv, og gjennom skjermen skaper hun et bånd med disse menneskene der hun spiller på følelsene deres spesielt mtp økonomi,og da er det helt galskap når hun selv lever som en Hollywood frue. Jeg har engasjert meg max i denne tråden,men det treffer nok en nerve i meg. Synes synd i mange av følgerene for jeg vet selv da jeg var på et vanskelig sted (ikke økonomi) så er det lett bli "manipulert".. Hun er jo manipulerende,snakketøyet hennes er i orden for å si det slik. 12 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 27. februar 2024 #5966 Del Skrevet 27. februar 2024 (endret) . Endret 2. mars 2024 av Wald86 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 27. februar 2024 #5967 Del Skrevet 27. februar 2024 Wald86 skrev (3 minutter siden): Dette er ren vitenskap. Hennes byrå og management sitter med verktøy som hele tiden følger med på hva som bringer inn mest penger, og de styrer sine influencere etter det. Hjernevasking, og emosjonell manipulasjon, rettet mot sårbare grupper. Forbruksgjeld øker nå hos disse. Men influencerne selv går heller ikke fri for skadevirkningene. For de er bare mennesker. Som industrien driver rovdrift på. Sykt...Så hun har et "byrå" bak seg som sier hva hun skal prate om? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 27. februar 2024 #5968 Del Skrevet 27. februar 2024 (endret) . Endret 2. mars 2024 av Wald86 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. februar 2024 #5969 Del Skrevet 27. februar 2024 M.H85 skrev (34 minutter siden): Sykt...Så hun har et "byrå" bak seg som sier hva hun skal prate om? Hun har vel strengt tatt jobbet i bransjen lenge. Før var det vel VG. Nå er det Egmont. Det investeres enormt med penger i dette som skal påvirke forbruksvanene våres på et personlig plan. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 27. februar 2024 #5970 Del Skrevet 27. februar 2024 M.H85 skrev (2 timer siden): Og nesten noe litt manisk over hvor glad hun ,enorme utbrudd over alt fra en daddel til hvor walk in rommet skal være... Og terrasse og utestue "lounge" bygges til sommeren, det blir så motpol til de stakkars av følgerene som sliter at man blir helt matt. Det er helt frivillig om folk vil følge henne. Synes uansett hun er en av de mest ærlige influenseren som jeg følger som tørr og ta opp tabubelagte temaer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 27. februar 2024 #5971 Del Skrevet 27. februar 2024 Heartgirl skrev (29 minutter siden): Det er helt frivillig om folk vil følge henne. Synes uansett hun er en av de mest ærlige influenseren som jeg følger som tørr og ta opp tabubelagte temaer ❤️ Helt enig, utrolig hvor mye klaging og sånt som skrives her. Hvorfor gidde å følge en person man ikke liker . 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. februar 2024 #5972 Del Skrevet 27. februar 2024 Heartgirl skrev (30 minutter siden): Det er helt frivillig om folk vil følge henne. Synes uansett hun er en av de mest ærlige influenseren som jeg følger som tørr og ta opp tabubelagte temaer ❤️ Den eneste grunnen til at hun tar opp tabubelagte temaer er fordi hun tjener penger på det. 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 27. februar 2024 #5973 Del Skrevet 27. februar 2024 (endret) . Endret 8. mars 2024 av Wald86 13 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 27. februar 2024 #5974 Del Skrevet 27. februar 2024 Snublefot62 skrev (1 time siden): Den eneste grunnen til at hun tar opp tabubelagte temaer er fordi hun tjener penger på det. Hva så. Alle som jobber må jo tjene penger. Hun har jobbet hardt gjennom flere år. Ser ikke noe problem med at hun tjener penger på sin jobb med sosiale medier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexandrine Skrevet 27. februar 2024 #5975 Del Skrevet 27. februar 2024 Wald86 skrev (52 minutter siden): Det er ikke en person, men en reklamekanal man følger. En reklamekanal som benytter seg av en person, for å knytte falske emosjonelle bånd til følgerne, for å selge mer produkter og tjenester. Og det fortjener sterk kritikk. når de målrettet går etter sårbare målgrupper. Det er SÅÅ sant. Folk må slutte å følge dem, slutt og se på tullet. Det er den eneste måten å bli kvitt influensere på. Reklame i media er strengt regulert mens reklame hos utspekulerte influensere ikke er det, Falske emosjonelle bånd til følgerne er en uting som foregår på hver en influensers kanal. Skulle ønske vi kunne få en offentlig diskusjon om fenomenet. For å åpne øynene til folk - men aller helst for å forby denne typen markedsføring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 27. februar 2024 #5976 Del Skrevet 27. februar 2024 Her en kveld så jeg at pilotfrue tok ut "lønn" fra snapchat på rundt 60K, usikker på hvilken periode det var for, men Kristin har jo mer enn dobbelt så mange følgere på snap, så da kan man jo forestille seg hva slags beløp hun får utbetalt, bare fra den "kanalen".. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 27. februar 2024 #5977 Del Skrevet 27. februar 2024 (endret) . Endret 2. mars 2024 av Wald86 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 27. februar 2024 #5978 Del Skrevet 27. februar 2024 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelse. Spørsmål til moderering kan tas i Ris og Ros Rampelyset Sol, admin. Endret 27. februar 2024 av Sol Rampelyset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 28. februar 2024 #5979 Del Skrevet 28. februar 2024 Alexandrine skrev (13 timer siden): Det er SÅÅ sant. Folk må slutte å følge dem, slutt og se på tullet. Det er den eneste måten å bli kvitt influensere på. Reklame i media er strengt regulert mens reklame hos utspekulerte influensere ikke er det, Falske emosjonelle bånd til følgerne er en uting som foregår på hver en influensers kanal. Skulle ønske vi kunne få en offentlig diskusjon om fenomenet. For å åpne øynene til folk - men aller helst for å forby denne typen markedsføring. Queen19 skrev (12 timer siden): Her en kveld så jeg at pilotfrue tok ut "lønn" fra snapchat på rundt 60K, usikker på hvilken periode det var for, men Kristin har jo mer enn dobbelt så mange følgere på snap, så da kan man jo forestille seg hva slags beløp hun får utbetalt, bare fra den "kanalen".. Tjener nok noe 100 i mnd ja🤷 Hun vet jo hvordan hun skal tipse følgerne sine. Å si at "avstand" forhold gjør man nyforelsket så lenge😅 Joda,men for å finne et trygt og varig forhold må hverdagen på et tidspunkt komme. Spa,dates night er ikke livet du bygger ekte kjærlighet på🙈 Dessuten tror jeg det forholdet hadde fått utfordringer hvis livets mann og hans 2-3(?) barn hadde bodd med henne? Hun ta seg av 3 barn til?? Elsker jo fritiden til å skravle og virker ha mer enn nok med 1 kid. Hun vet ingenting ,men allikevel gir hun tips også nå hvordan forhold bør være😂 Tjener på det og gitt...tror hun har ekstremt mange følgere som ser opp til hun,sånn virkelig opp..som venninne. Lite sunt... 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 28. februar 2024 #5980 Del Skrevet 28. februar 2024 Noen av snappene ser ut som de kunne vært lagt ut av barn. Se på meg når jeg pakker dyner og puter i denne store sekken. Se, jeg har en krukke med lapper jeg legger beskjeder til meg selv i. Se, jeg har fått post. Dette er uttrykk for et liv i lediggang og ensomhet, det er et trist syn. En smart, flink og oppegående person som Kristin burde gjort nytte for seg i samfunnet, jobbet i skolen, i næringslivet eller en plass i kommunen. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå