Xmasclovn Skrevet 22. februar 2024 #5901 Del Skrevet 22. februar 2024 M.H85 skrev (4 minutter siden): Aldri sagt hun ikke har dårlig råd,stor forskjell på det å være RIK som du sier😉 Hun er ikke rik, det sier seg selv med all informasjonen som foreligger fra henne selv, omtrent på daglig basis😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 22. februar 2024 #5902 Del Skrevet 22. februar 2024 (endret) Mina 2 skrev (23 timer siden): I kveld sitter hun å skryter over hvor flink hun har vært og er så stolt over å ha klart å få til å kjøpe hus alene. Skjønner ikke hvorfor hun ikke har vært heldig å fått hjelp. For det har hun definitivt. Blir litt for dumt å skryte sånn,når "alle" vet at hun aldri hadde klart det alene. Det er jeg helt enig i. Ikke at det er galt å få hjelp, det er det nok mange som har fått til boligkjøp. Men KG har opparbeidet seg en enorm gjeld gjennom å unnlate å betale skatt og generelt bedrevet et økonomisk sløseri. Det er umusikalsk å skryte på seg "eget hus bygd fra grunnen av" når hun selv vet at hun over tid ikke har bidratt til felleskapet, men beholdt pengene selv. Og det gir en ekstra bismak når man tenker på at sykepleiere og andre yrkesgrupper med høyskoleutdannelse (blir nesten feil å skrive høyskoleutdannelse, da fagbrev og kompetanse deretter også fortjener bedre lønn ) sliter med å kjøpe egen bolig pga lav lønn. Og nei det er ikke KG sin feil, men det er irriterende å bevitne KG skryte på seg en prestasjon som at hun har klart å kjøpe seg et eget hus og jobbet hardt for det, når man vet at hun knapt har løftet en finger og likeså er hun i en særstilling som kan kjøpe en svindyr helt fersk bolig, mens hun på samme tid har hatt milliongjeld til selveste skatteetaten. KG har mest sannsynlig fått økonomisk hjelp til å kjøpe, og mulig det blir en spekulasjon, men man trenger ikke å være en rakettforsker for å dra den konklusjonen. Endret 22. februar 2024 av K_mb 25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 22. februar 2024 #5903 Del Skrevet 22. februar 2024 (endret) K_mb skrev (24 minutter siden): Det er jeg helt enig i. Ikke at det er galt å få hjelp, det er det nok mange som har fått til boligkjøp. Men KG har opparbeidet seg en enorm gjeld gjennom å unnlate å betale skatt og generelt bedrevet et økonomisk sløseri. Det er umusikalsk å skryte på seg "eget hus bygd fra grunnen av" når hun selv vet at hun over tid ikke har bidratt til felleskapet, men beholdt pengene selv. Og det gir en ekstra bismak når man tenker på at sykepleiere og andre yrkesgrupper med høyskoleutdannelse (blir nesten feil å skrive høyskoleutdannelse, da fagbrev og kompetanse deretter også fortjener bedre lønn ) sliter med å kjøpe egen bolig pga lav lønn. Og nei det er ikke KG sin feil, men det er irriterende å bevitne KG skryte på seg en prestasjon som at hun har klart å kjøpe seg et eget hus og jobbet hardt for det, når man vet at hun knapt har løftet en finger og likeså er hun i en særstilling som kan kjøpe en svindyr helt fersk bolig, mens hun på samme tid har hatt milliongjeld til selveste skatteetaten. KG har mest sannsynlig fått økonomisk hjelp til å kjøpe, og mulig det blir en spekulasjon, men man trenger ikke å være en rakettforsker for å dra den konklusjonen. Stemmer der. Trenger ikke jobbe i NASA for å forstå at når du har gjeld til skatteetaten, tapt 2-3 millioner på 2 hus det siste året(!) ,kjører flott bil,lever godt og har kjøpt deg et lekkert helt nytt hus ...IKKE har fått hjelp. Å sitte da å si "aldri gi opp" som hun gjør,som om det er enkelt...folk flest som har tapt så mye penger på boliger,har økonomisk rot i en årrekke hadde aldri kunne kjøpe det huset alene😅 De hadde bodd i en leid sokkel leilighet og aldri fått lån..... Og de hadde jobbet ræva av seg timesvis på kontoret eller annen vanlig jobb. Hun sier også at hun kunne bodd i en pappeske hun altså med sønnen🙈 Hun har kjøpt et hus mange med 2 inntekter ikke har råd til,blir litt for dumt. Tipper hun har en kjæreste med meget god råd som hjelper,samt moren og stefaren har jo god råd. Hun bor vel i leiligheten til moren nå...den koster mye,og moren har og hus i Spania + egen bolig utenom. Der det ligger. Fått mye Hjelp....men det nevner hun ikke😉 Endret 22. februar 2024 av M.H85 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry H. Skrevet 23. februar 2024 #5904 Del Skrevet 23. februar 2024 Det er ikke skatteundragelsen og det økonomiske 'snusket' som sådan som gjør at jeg får tilløp til utslett av den her allstedsnærværende skikkelsen. - Herregud, jeg er da vitterlig ingen helgen, og ville vel etter alt å dømme ha undratt rubb og rake fra skattefuten om sjansen skulle by seg. Men selv om det dreide seg om noe som jeg neppe ville gjort, så har jeg ingen verdens ting på 'den høye hest' å gjøre, så det å sette meg til døms over andre, skal jeg vitterlig holde meg for til den dagen jeg dør, for å si det sånn. Mitt 'issue' i forhold til Kristin Gjeldsvik, er altså ikke hva hun har gjort galt i hht loven, men det at hun har bygget opp hele forbannede merkevaren sin på å gjøre opprør mot alt som lukter av overfladiskhet og ytre staffasje generelt, og i hht disse såkaldte influenserne spesielt. Hun har vel og merke først og fremst hatt fokus på det utseenderelaterte, der hun jo er kjent for sine frontalangrep på alt som har med inngrep å gjøre, i tillegg til at hun er en edsvoren 'kroppspositivist'. Men selv om dette har vært feltet hun har lagt sin i overmåte ilske sjel i, så har hun unektelig utviklet en profil der hun nærmest står frem som selve legemliggjøringen av den sosialistiske ideologien. Følgelig innebærer dette at hun også bæres av en generell motstand mot den regelrett ekstreme materialismen, for ikke snakke om den generelle avstumpetheten, og ikke minst tapet av bakkekontakt, hvor de så blir drivende lenger og lenger unna livets realiteter i denne virkelighetens verden resten av befolkningen befinner seg i. som råder blant de unge SoMe -profilene. Kort oppsummert innebærer dette her at Gjeldsvik HAR satt seg godt til rette på den ovenfor nevnte høye hest, og det så til de grader. Dama braser inn i tett opptil hver eneste TV -setting det finnes den minste mulighet å få brast inn i, der hun gjør et massivt nummer ut av å være de 'rett-troende', politisk korrekte 'woke' -sympaatosørenes ubestridte foregangskvinne og talsperson; Den som går all in i kampen for den forlengst vunnede saker, der det tilsynelatende kjempes med nebb og klør for det store flertallets unisone oppfatninger med et volum som går selv mitt en høy gang; Alle er vakre (med det paradoksale unntak av de som var ansett vakre i utgangspunktet)! Ingen barn skal måtte vokse opp i en slik fattigdom at de tvinges til å leve uten både alpinutstyr, Merkeklær og tilbehør, Min. en utenlandsferie pr. år Osv, osv Kort oppsummert; Rettskaffenhet, solidaritet, likhet, og i det hele tatt alle de 'rette' ståsted i ett og alt. Da blir den respektive skatteundragelsen i mine øyne brått så himla mye mer enn som så, for i følge med den nevnte merkevaren, så blir sluttsummen gjennomført falskhet. En solidaritetens apostel som har vist seg uvillig til å bidra med en eneste krone, -og dette ut av en skyhøy inntekt.. - Vel.. Det blir faktisk for meget, -Selv for meg. Jeg er, som antydet, en godt over gjennomsnittet tollerant person, men grensen for hva jeg kan tåle er altså de som går ut og fronter en skinnhellig 'goodie-two-shoes' tvers igjennom, for så at de i realiteten viser seg å være anything but. - Kvalmt! 20 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 23. februar 2024 #5905 Del Skrevet 23. februar 2024 Hvor har hun kjøpt hus og vet vi noe om pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauehode Skrevet 23. februar 2024 #5906 Del Skrevet 23. februar 2024 Hun har fortalt nå hva huset kostet henne. Det kostet 15,5 mill i en fastpris, som det jo er med nybygg, også har hun oppgradert en del, så summen er høyere, men hun vil ikke si totalsum. Dette er et mirakel. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 23. februar 2024 #5907 Del Skrevet 23. februar 2024 Sauehode skrev (27 minutter siden): Hun har fortalt nå hva huset kostet henne. Det kostet 15,5 mill i en fastpris, som det jo er med nybygg, også har hun oppgradert en del, så summen er høyere, men hun vil ikke si totalsum. Dette er et mirakel. Mirakel? Jeg vil gå så langt med å si at det er bedrag. Kristin lurer følgerene sine til å tro at dette har hun klart helt selv, og at dette kan hvem som helst klare bare de jobber hardt nok. 18 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 23. februar 2024 #5908 Del Skrevet 23. februar 2024 15,5 millioner kostet huset ja...hinsidig.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 23. februar 2024 #5909 Del Skrevet 23. februar 2024 Snublefot62 skrev (Akkurat nå): Mirakel? Jeg vil gå så langt med å si at det er bedrag. Kristin lurer følgerene sine til å tro at dette har hun klart helt selv, og at dette kan hvem som helst klare bare de jobber hardt nok. Point on. Her prater hun i vei til hjelp til følgerene sine om innkasso og gjeld,hvordan det er håp.. 😂🙈 ironisk... Helt normalt være i økonomisk krise å kjøpe et hus til 15 millioner🤔🤣 29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 23. februar 2024 #5910 Del Skrevet 23. februar 2024 M.H85 skrev (6 minutter siden): Point on. Her prater hun i vei til hjelp til følgerene sine om innkasso og gjeld,hvordan det er håp.. 😂🙈 ironisk... Helt normalt være i økonomisk krise å kjøpe et hus til 15 millioner🤔🤣 Dette er åpenbart i tråd med livsstilen til Belinda, venninna hennes. Bare du tror nok (lyver nok) på det så går det i orden til slutt.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 23. februar 2024 #5911 Del Skrevet 23. februar 2024 Snublefot62 skrev (10 minutter siden): Dette er åpenbart i tråd med livsstilen til Belinda, venninna hennes. Bare du tror nok (lyver nok) på det så går det i orden til slutt.. Ganske vanvittig..."Det kostet 15 millioner,jeg kommer til å bo meg ihjel"🤔Nei, da hadde du solgt bilen og aldri kunne kjøpt deg et slikt hus😅 Snakk om lureri... Så sitter det stakkars følgere der med gjeld opp til ørene, lever på budsjett,solgt bil og hus så kommer hun å sier at alt ordner seg! Du må bare stå på! 🙊🙈 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. februar 2024 #5912 Del Skrevet 23. februar 2024 Med hvilke midler har hun kjøpt hus om hun har gjeld? Skjønner ingenting av dette. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. februar 2024 #5913 Del Skrevet 23. februar 2024 Tråden er ryddet for krenkende innhold. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert_44 Skrevet 23. februar 2024 #5914 Del Skrevet 23. februar 2024 Kristin Gjelsvik bryr seg faktisk om hva slags tamponger / truseinnlegg følgerne hennes bruker....Det er KUN fordi hun er sponset av LIBRESSE....BOIKOTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 23. februar 2024 #5915 Del Skrevet 23. februar 2024 (endret) . Endret 2. mars 2024 av Wald86 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 23. februar 2024 #5916 Del Skrevet 23. februar 2024 Klink skrev (7 timer siden): Med hvilke midler har hun kjøpt hus om hun har gjeld? Skjønner ingenting av dette. Det lurer jeg på også. Hvis hun har så mye økonomiske problemer som hun selv har gitt utrykk for forstår jeg ikke hvordan hun kan kjøpe en bolig til 15 mill alene. Vunnet i lotto? 🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 23. februar 2024 #5917 Del Skrevet 23. februar 2024 (endret) Hvorfor i all verden var det nødvendig å kjøpe seg et sykt dyrt hus sånn med en gang når man hadde 2 usolgte hus og null kontroll på økonomien??? Den dama har ikke lært og vil rote økonomien til igjen!Bare vent!! Endret 23. februar 2024 av Moongirl 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 23. februar 2024 #5918 Del Skrevet 23. februar 2024 pop up bruker skrev (1 time siden): Det lurer jeg på også. Hvis hun har så mye økonomiske problemer som hun selv har gitt utrykk for forstår jeg ikke hvordan hun kan kjøpe en bolig til 15 mill alene. Vunnet i lotto? 🤷♀️ Det har vært snakk om raus og gavmild mor og (muligens?) stefar tidligere i tråden i hvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 23. februar 2024 #5919 Del Skrevet 23. februar 2024 pop up bruker skrev (1 time siden): Det lurer jeg på også. Hvis hun har så mye økonomiske problemer som hun selv har gitt utrykk for forstår jeg ikke hvordan hun kan kjøpe en bolig til 15 mill alene. Vunnet i lotto? 🤷♀️ Hun har rike foreldre garantert og ikke vet jeg,men kan de få 1million for å være med på Farmen?🤔 Uansett dette tar aldri slutt.. Hun fortsetter med fredagens "bli med meg i postkassen og se hva slags innkasso jeg har,så føler vi oss bedre sammen" ehhhhh... Joda,men det passer ikke helt inn i ny kjøpt hus til 15 + mill med det dyreste gulvet og alt luksus🙈 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. februar 2024 #5920 Del Skrevet 23. februar 2024 Har hun heller ikke solgt det gamle huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå