EMG Skrevet 9. april 2019 #561 Del Skrevet 9. april 2019 Håper også de klarer å stå i mot presset om eksponering - jeg har trua på Kristin der 🙂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 9. april 2019 #562 Del Skrevet 9. april 2019 Elsker Kristin & Dennis! Liker henne aller best når hun ikke skriker så høyt, men snakker med en normal stemme 😅 Skjønner meg ikke på hvorfor Dennis ikke er i jobb, han var jo det før når de startet opp Styleconnection 🤷♀️ Sitter og gamer hele dagen... Men at de blir gode foreldre er jeg ikke et sekund i tvil om. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 9. april 2019 #563 Del Skrevet 9. april 2019 2 timer siden, Macimba skrev: Så godt at noen satte fokus på det Sophie Elise driver med Heia Kristin. Kanskje sette fokusen der den burde være og ikke kun på et menneske. Jeg syns fremdeles det paret der er så ukule de bare kan bli. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 9. april 2019 #564 Del Skrevet 9. april 2019 Nå er hun veldig nærme termin. I går unnskyldte hun seg for å ikke ha oppdatert bloggen dagen før, fordi det førte til spekulasjoner når hun var så nærme termin. Nå nærmer klokka seg 18, og hun har fortsatt ikke publisert noe på bloggen i dag. Rart hvis hun ikke publiserer noe i dag etter å ha fått uønskede spekulasjoner sist. Kanskje noe er på gang? 😀👶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fragmentet Skrevet 9. april 2019 #565 Del Skrevet 9. april 2019 (endret) 11 minutter siden, Arabella3 skrev: Nå er hun veldig nærme termin. I går unnskyldte hun seg for å ikke ha oppdatert bloggen dagen før, fordi det førte til spekulasjoner når hun var så nærme termin. Nå nærmer klokka seg 18, og hun har fortsatt ikke publisert noe på bloggen i dag. Rart hvis hun ikke publiserer noe i dag etter å ha fått uønskede spekulasjoner sist. Kanskje noe er på gang? 😀👶 På Instastorien fortalte hun om at internett var nede, og at hun måtte tenke ut et blogginnlegg. Endret 9. april 2019 av Fragmentet Skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 9. april 2019 #566 Del Skrevet 9. april 2019 1 time siden, Fragmentet skrev: På Instastorien fortalte hun om at internett var nede, og at hun måtte tenke ut et blogginnlegg. Søren. Ser også at hun har oppdatert bloggen nå. Hadde vært så gøy om babyen kom snart. 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 9. april 2019 #567 Del Skrevet 9. april 2019 1 time siden, Arabella3 skrev: Søren. Ser også at hun har oppdatert bloggen nå. Hadde vært så gøy om babyen kom snart. 😃 Den har kommet snart i 9 mnd, så regner med det nærmer seg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 9. april 2019 #568 Del Skrevet 9. april 2019 2 timer siden, Arabella3 skrev: Søren. Ser også at hun har oppdatert bloggen nå. Hadde vært så gøy om babyen kom snart. 😃 Tipper hun/Dennis har flere blogginnlegg som eventuelt kan postes mens hun er på sykehuset🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 10. april 2019 #569 Del Skrevet 10. april 2019 (endret) 18 timer siden, Viking-girl skrev: Elsker Kristin & Dennis! Liker henne aller best når hun ikke skriker så høyt, men snakker med en normal stemme 😅 Skjønner meg ikke på hvorfor Dennis ikke er i jobb, han var jo det før når de startet opp Styleconnection 🤷♀️ Sitter og gamer hele dagen... Men at de blir gode foreldre er jeg ikke et sekund i tvil om. 18 timer siden, Viking-girl skrev: Elsker Kristin & Dennis! Liker henne aller best når hun ikke skriker så høyt, men snakker med en normal stemme 😅 Skjønner meg ikke på hvorfor Dennis ikke er i jobb, han var jo det før når de startet opp Styleconnection 🤷♀️ Sitter og gamer hele dagen... Men at de blir gode foreldre er jeg ikke et sekund i tvil om. Dennis og Kristin er begge selvstendige næringsdrivende og de jobber mye sammen og driver YouTube og mye annet .Han gamer nok ikke hele dagen som du sier.. Endret 10. april 2019 av solietta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 10. april 2019 #570 Del Skrevet 10. april 2019 På 8.4.2019 den 22.36, Pust skrev: Kristin og Dennis er ujålete og direkte, det er kanskje det som gjør at de skiller seg ut positivt i blogglandia. Nå gjenstår det å se om de klarer å stå imot presset og la være å eksponere den lille. Som reklamebloggere vil de sikkert få masse tilbud fra annonsører, men jeg tror og håper at de klarer å balansere dette. Kristin er jo ei smart dame. 😊 Jeg har forresten stor sans for moren til Dennis https://ninasprelllevende.blogg.no/ 👍 Hva de velger å gjøre angående eksponering av barnet på internett må være opp til de foreldrene. Noen bilder nå og da skader ikke.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 10. april 2019 #571 Del Skrevet 10. april 2019 36 minutter siden, solietta skrev: Hva de velger å gjøre angående eksponering av barnet på internett må være opp til de foreldrene. Noen bilder nå og da skader ikke.. Veit du at ikke det skader? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 10. april 2019 #572 Del Skrevet 10. april 2019 På 9.4.2019 den 6.35, EMG skrev: Håper også de klarer å stå i mot presset om eksponering - jeg har trua på Kristin der 🙂 De har ikke klart det til nå, skaden er allerede skjedd og ungen er ikke født engang. De er alt annet enn gode forbilder, ikke det spøtt bedre enn noen andre bloggere de selv har kritisert. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deedee_ Skrevet 10. april 2019 #573 Del Skrevet 10. april 2019 3 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: De har ikke klart det til nå, skaden er allerede skjedd og ungen er ikke født engang. De er alt annet enn gode forbilder, ikke det spøtt bedre enn noen andre bloggere de selv har kritisert. Altså ungen er ikke født? Det blir jo ikke eksponert? Hvordan kan man eksponere et barn som er i magen. De eksponerer seg selv, ja. Men til og med foreldrene har ikke sett barnet ennå, hvordan i all verden eksponeres det da? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 10. april 2019 #574 Del Skrevet 10. april 2019 (endret) 6 minutter siden, deedee_ skrev: Altså ungen er ikke født? Det blir jo ikke eksponert? Hvordan kan man eksponere et barn som er i magen. De eksponerer seg selv, ja. Men til og med foreldrene har ikke sett barnet ennå, hvordan i all verden eksponeres det da? Eksponering handler om mer enn bare bilder. Jeg vet at ungen egentlig er tvilling men at den andre er død, jeg vet at det et misdannelser på navlesnoren som gjør at svangerskapet følges tettere enn normalt. Jeg har sett ultralydbilder i 2D og 3D. Jeg vet hvordan barnerommet ser ut. Jeg har sett mors delvis fortvilte reaksjon på graviditeten, hun som ikke ville ha barn. Jeg har sett besteforeldres reaksjon. Alt dette er starten på barnets digitale identitet og vil for alltid ligge åpent på Internett. Jeg vil absolutt påstå at barnet blir eksponert selv om det ikke er født. Ingenting av dette er noe jeg burde hatt kunnskap om i det hele tatt. Ei heller har det noen samfunnsnytte for folk å vite. Det eneste som kommer ut av dette er at Kristin og Dennis tjener penger. På graviditeten og det ufødte barnet. Skikkelige forbilder! Endret 10. april 2019 av Miss.Wildfox 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 10. april 2019 #575 Del Skrevet 10. april 2019 1 time siden, solietta skrev: Hva de velger å gjøre angående eksponering av barnet på internett må være opp til de foreldrene. Noen bilder nå og da skader ikke.. Så du vil ta fra barn retten til et privatliv og vern om egen identitet? Den retten vi andre har? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 10. april 2019 #576 Del Skrevet 10. april 2019 1 time siden, Marriet skrev: Veit du at ikke det skader? Som sagt, hvor mye eller om de i det hele tatt velger å eksponere barnet på nett er foreldrenes valg. Ikke noen vi eller andre kan legge seg bort i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 10. april 2019 #577 Del Skrevet 10. april 2019 24 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Så du vil ta fra barn retten til et privatliv og vern om egen identitet? Den retten vi andre har? Som sagt . Dette er opp til foreldrene hva de velger å gjøre. Verken vi eller andre kan legge oss bort i dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 10. april 2019 #578 Del Skrevet 10. april 2019 1 time siden, solietta skrev: Som sagt . Dette er opp til foreldrene hva de velger å gjøre. Verken vi eller andre kan legge oss bort i dette. Selvfølgelig kan andre legge seg oppi valg til foreldre som ikke er det beste for barnet! Heldigvis! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 10. april 2019 #579 Del Skrevet 10. april 2019 2 timer siden, solietta skrev: Som sagt, hvor mye eller om de i det hele tatt velger å eksponere barnet på nett er foreldrenes valg. Ikke noen vi eller andre kan legge seg bort i... Men du skriver også at noen bilder nå og da ikke skader. Det er det jeg spør deg om du veit? Og det er klart at andre skal bry seg og legge seg borti pågående praksis. Hvordan tror du egentlig utvikling foregår? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 10. april 2019 #580 Del Skrevet 10. april 2019 (endret) Du kan høre det i videoen til Kristin Gjelsvik, fra 00:18 til 00:40. Endret 11. april 2019 av ninab82 ryddet for skjult innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå