Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Heartgirl
Skrevet
Trilili skrev (5 timer siden):

Jeg skjønner henne godt jeg 😅😅😅 

Jeg også skjønner henne og det er herlig og være så forelsket 🥰

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er kjekt at hun er forelsket jeg, men enda kjekkere om eks-svigermoren er positiv til det også, så fint for barnet at den relasjonen er god. 

• Liker 5
Skrevet
Snoker45 skrev (16 timer siden):

Det har hun klart ved å overtale moren og den nye kjæresten å låne henne penger.

Veldig rart da at hun ikke bygget noe sammen med han der nye fyren? Hans hus er jo taksert til 13 mill. Da kunne han solgt og bygget med hun? Eller vent, da måtte de fort ha bygget en hel barnehage. Sikkert derfor de heller har hver sin bhg.

Skrevet
baremeg007 skrev (5 timer siden):

Veldig rart da at hun ikke bygget noe sammen med han der nye fyren? Hans hus er jo taksert til 13 mill. Da kunne han solgt og bygget med hun? Eller vent, da måtte de fort ha bygget en hel barnehage. Sikkert derfor de heller har hver sin bhg.

Jeg tenker det er et vanskelig marked å selge en bolig til 13 mill i. Jeg hadde venter.

I tillegg hadde jeg aldri tatt risikoen med å bygge noe/eie noe sammen med Kristin.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
baremeg007 skrev (9 timer siden):

Såpass ferskt forhold da.. og flere barn som skal involveres (?). Bra de ikke rusher ut i noe

• Liker 15
  • Nyttig 4
Gjest Heartgirl
Skrevet
Fjugur skrev (19 minutter siden):

Såpass ferskt forhold da.. og flere barn som skal involveres (?). Bra de ikke rusher ut i noe

Jeg ville gjort akkurat det samme og jeg synes det er bra de ikke haster for mye siden det er barn involvert. 

Skrevet

Joda, men jeg fatter ikke at hun med sine økonomiproblemer og utestående krav osv osv i det hele tatt har fått muligheten til å bygge et nytt og såpass stort hus midt oppi alt økonomisk rot. Det skal egentlig ikke gå an vel? Selv om moren har spyttet i en slump. er det kanskje også derfor moren nå selger kåken kg har bodd i til nå? 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
baremeg007 skrev (7 timer siden):

Joda, men jeg fatter ikke at hun med sine økonomiproblemer og utestående krav osv osv i det hele tatt har fått muligheten til å bygge et nytt og såpass stort hus midt oppi alt økonomisk rot. Det skal egentlig ikke gå an vel? Selv om moren har spyttet i en slump. er det kanskje også derfor moren nå selger kåken kg har bodd i til nå? 

Jeg ville tenkt meg grundig om før jeg lånte penger til Kristin. Dama har jo null økonomisk styring jo. Og det huset hun har kjøpt nå koster en del millioner. Og det skal betales. Det er ikke bare en gang dama har fått utleggsforretning fra skatteetaten mot seg.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det en enebolig hun har bygget eller er det vertikaldelt tomannsbolig? Synes formen er så uvanlig og avlang, og minner mer om enebolig i rekke, rekkehus el.

• Liker 1
Skrevet
baremeg007 skrev (19 timer siden):

Hun har ikke dårlig råd. Hun handler de dyreste varene på meny hele tiden..Det er ikke noe loff og sirup der i gården. Kun grønt,økologisk osv. Hadde hun hatt så mye gjeld og anmerkninger hadde hun ikke hatt en fin bil ,handlet dyrt osv😉

• Liker 9
Skrevet
baremeg007 skrev (19 timer siden):

Hun lever ikke som hun har noe rot. Nytt hus,flott bil,kun svindyr mat i kjøleskapet. Hvordan vet folk hun egentlig har mye gjeld?🤔 Kjenner en med myyyye gjeld. Da må man leve som man er fattig..selge bil +++++. Kristin lever bedre enn vanlige a4 folk,eller iallefall de som kun har en inntekt som henne. Ingen dårlig økonomisk kjøper seg et flott nytt hus, lever slik mtp den dyre maten,har fin bil osv. Klarer seg nok strålende fint hun.:)

• Liker 1
Skrevet
baremeg007 skrev (På 7.2.2024 den 1.41):

Hans hus? Hvordan vet du det? Har hun vist huset på snap?🤔

Skrevet
M.H85 skrev (1 time siden):

Hun har ikke dårlig råd. Hun handler de dyreste varene på meny hele tiden..Det er ikke noe loff og sirup der i gården. Kun grønt,økologisk osv. Hadde hun hatt så mye gjeld og anmerkninger hadde hun ikke hatt en fin bil ,handlet dyrt osv😉

:nikke: 

Bare det faktum at hun alltid velger brokkolini f.eks. Koster MYE mer enn vanlig brokkoli. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
loffen skrev (13 minutter siden):

:nikke: 

Bare det faktum at hun alltid velger brokkolini f.eks. Koster MYE mer enn vanlig brokkoli. 

Og peanutt smør til 69(!!)kr ikke Rema sitt til 23....

• Liker 4
Skrevet (endret)
M.H85 skrev (1 time siden):

På de siste handleturene, senest i dag, har hun vært på Coop Extra og viser helt vanlige matvarer. Uten at dagligvarebutikk eller middagsmat sier noe særlig om økonomien. Du snakker som om hun sitter der og gomler i seg beluga kaviar, som om Meny er noe fancy greier😅 Og innleggene og argumentene begynner å bli veldig repetitive. Det er ingen som har påstått at hun er lutfattig. Og selv om hun har økonomisk rot (noe hun selv stadig påpeker) så har hun likevel bedre økonomi enn den gjennomsnittlige Ola Nordmann, så det skulle bare mange at hun «kun handler de dyreste varene på Meny» (noe hun faktisk ikke gjør)

Endret av Xmasclovn
  • Liker 7
Skrevet
Xmasclovn skrev (2 minutter siden):

På de siste handleturene, senest i dag, har hun vært på Coop Extra og viser helt vanlige matvarer. Uten at dagligvarebutikk eller middagsmat sier noe særlig om økonomien. Du snakker som om hun sitter der og gomler i seg beluga kaviar, som om Meny er noe fancy greier😅 Og innleggene og argumentene begynner å bli veldig repetitive. Det er ingen som har påstått at hun er lutfattig. Og selv om hun har økonomisk rot (noe hun selv stadig påpeker) så har hun likevel bedre økonomi enn den gjennomsnittlige Ola Nordmann, så det skulle bare mange at hun «kun handler de dyreste varene på Meny» (noe hun faktisk ikke gjør)

Så flott du har lest hennes kvittering da og føler behov for å si det😂 Vil absolutt si det er dyre varer hun kjøper stort sett. Jeg har lest mange innlegg her om at hun er i stor GJELD,den vanlige i gata handler IKKE slike matvarer da. 

• Liker 5
Skrevet
M.H85 skrev (Akkurat nå):

Så flott du har lest hennes kvittering da og føler behov for å si det😂 Vil absolutt si det er dyre varer hun kjøper stort sett. Jeg har lest mange innlegg her om at hun er i stor GJELD,den vanlige i gata handler IKKE slike matvarer da. 

Nei det er du som virker å ha lest hennes kvitteringer, snust i kjøleskap og kjøkkenskap, samt sittet i handlevognen hennes på handleturene, med den innsiktsfulle, repetitive og detaljerte kunnskapen du har om hennes handel- og matvaner som du stadig deler av med oss andre🤭

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Er Kristin Gjelsviks privatøkonomi virkelig så interessant?? 🤣 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Ebbeliten skrev (41 minutter siden):

Er Kristin Gjelsviks privatøkonomi virkelig så interessant?? 🤣 

Kun for spesielt interesserte.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
M.H85 skrev (4 timer siden):

Det er gjerne akkurat det mange av de gjør?! Gjerne på kreditt også. Og slik baller regningene på seg…. 

for litt siden satt hun foran kamera og åpnet regninger som hadde gått til inkasso. En fergeregning på en liten sum som på 6-7 mnd (og etter flere varsler) hadde vokst seg trippel og litt til. Fortell meg hvordan det er mulig? At en voksen dame bare ikke vet bedre enn å overse regningene sine? eller trodde hun fergen var gratis for henne, kanskje (siden hun tross alt er C-kjendis)? Til og med bhg «glemte» hun betale… inkassovarsel der og!

• Liker 14
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...