Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
mariamagdalena_ skrev (18 minutter siden):

Folk MÅ slutte å følge influencere på snap, jeg talte seriøst 61 reklamesnutter i dagens snapstory hos KG :hakeslepp: De håver inn. 

Må jobbe hardt nå for å betale skatten hennes 😁

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som har greie på priser på hus rundt Oslo. Kan det stemme det KG sier? Jeg er ikke imponert over det huset, et standard hus i mine øyne. Utsikten, jaaaaa 😍😍😍 plassen, nei takk. Kan ikke ikke tro det hadde gått for 30-50 mill på Snarøya?

Screenshot_20231229_233020_StavangerAftenblad.thumb.jpg.02ac6243a93ca434cce474d404b0390b.jpg

• Liker 1
Skrevet
mariamagdalena_ skrev (23 timer siden):

Folk MÅ slutte å følge influencere på snap, jeg talte seriøst 61 reklamesnutter i dagens snapstory hos KG :hakeslepp: De håver inn. 

Jeg forstår ikke at noen følger disse influensaene i det hele tatt. Hva er det som er så spennende med timevis med reklame, og hva de spiser til frokost, lunch, middag og kveldsmat ?

Skrevet
Kanino skrev (7 minutter siden):

Jeg forstår ikke at noen følger disse influensaene i det hele tatt. Hva er det som er så spennende med timevis med reklame, og hva de spiser til frokost, lunch, middag og kveldsmat ?

Er mye mere enn det da 

Skrevet
Sansa20 skrev (Akkurat nå):

Er mye mere enn det da 

Ja i tillegg til at man blir prakket på å kjøpe diverse av dem, samt at man får et innblikk i livene deres og blir kjent med barna som de eksponerer i det vie og det breie

Skrevet
Sharp75! skrev (23 minutter siden):

Dere som har greie på priser på hus rundt Oslo. Kan det stemme det KG sier? Jeg er ikke imponert over det huset, et standard hus i mine øyne. Utsikten, jaaaaa 😍😍😍 plassen, nei takk. Kan ikke ikke tro det hadde gått for 30-50 mill på Snarøya?

Screenshot_20231229_233020_StavangerAftenblad.thumb.jpg.02ac6243a93ca434cce474d404b0390b.jpg

Nei. Mulig du hadde fått opp mot 30 mill i ett brennhett boligmarked, men det er ikke førstelinje mot sjøen og heller ikke strandlinje. Materialvalgene er ikke spesielt eksklusive, ser ganske billig og kjipt ut. Heller ingen fin uteplass. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Kan ikke skjønne at hun kunne være så blind og signere den kjøpekontrakten som hun i dag snakker om at aldri burde ha blitt signert fordi exen burde ha gjort det slutt før. Hun burde ha gjort det slutt for flere år siden….

• Liker 14
Skrevet
Sharp75! skrev (8 timer siden):

Er det noe å henge seg opp i?😂 Hun sa kanskje, hun var ikke bastant. 

• Liker 2
Skrevet

Men er det kun K som får svi for tapet ved dette hussalget, hva med den fjotten av en eks?

• Liker 5
Skrevet (endret)

Kan noen fortelle meg hva Kristin går gjennom nå? Snakker hun om bruddet med siste eller med han hun var sammen med i 10år? (barnefar) 

Hun har kjøpt et eller selger hun dette enorme huset ...? Klarer ikke få med meg utgangspunktet. 

Endret av 29_j
  • Liker 1
Skrevet
29_j skrev (45 minutter siden):

Kan noen fortelle meg hva Kristin går gjennom nå? Snakker hun om bruddet med siste eller med han hun var sammen med i 10år? (barnefar) 

Hun har kjøpt et eller selger hun dette enorme huset ...? Klarer ikke få med meg utgangspunktet. 

Hun melker fremdeles bruddet med barnefar. Selger dette enorme huset.

• Liker 10
Skrevet
Birdo skrev (3 timer siden):

Er det noe å henge seg opp i?😂 Hun sa kanskje, hun var ikke bastant. 

Å stille spm er å henge seg opp i? 🤔 har ikke sagt noe om at hun var bastant.

Ble nysgjerrig om et standard hus går for så syke priser bare for at det ligger en annen plass.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (25 minutter siden):

Å stille spm er å henge seg opp i? 🤔 har ikke sagt noe om at hun var bastant.

Ble nysgjerrig om et standard hus går for så syke priser bare for at det ligger en annen plass.

Snarøya er en dyrplass ut i fra det jeg har sett. 

Endret av Sansa20
  • Liker 1
Skrevet

Synes det er pussig å uttale hun har tapt så mye penger. Prisantydning er ikke synonymt med hva de har betalt for å bygge det. De har kun reelt tapt penger om de fikk mindre enn de brukte for å bygge huset, noe jeg ikke tror. Er man ikke fornøyd med budet er det jo bare å ikke godta å heller leie det ut. Kan ha blitt priset for høyt og da markedet bestemmer prisen. Tap på potensiell større gevinst ved salg ja, men jeg tror ikke noe mer enn det. Også veldig spesielt å kommentere om det hadde stått en annen plass, for da hadde de jo også måtte betalt mye mer for tomteprisen i tillegg. 

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet
^alfa^ skrev (4 minutter siden):

Synes det er pussig å uttale hun har tapt så mye penger. Prisantydning er ikke synonymt med hva de har betalt for å bygge det. De har kun reelt tapt penger om de fikk mindre enn de brukte for å bygge huset, noe jeg ikke tror. Er man ikke fornøyd med budet er det jo bare å ikke godta å heller leie det ut. Kan ha blitt priset for høyt og da markedet bestemmer prisen. Tap på potensiell større gevinst ved salg ja, men jeg tror ikke noe mer enn det. Også veldig spesielt å kommentere om det hadde stått en annen plass, for da hadde de jo også måtte betalt mye mer for tomteprisen i tillegg. 

Det er nok litt blandet drops her. For hadde ikke de solgt det så hadde namsmannen eller Skatteetaten gjort det.

Men enig i at det er spesielt å klage på «om». Alle kan jo si det samme. «Hadde bare huset vært nabo til kongefamiliens hus hadde vi fått så mye mer.» Men det ligger ikke der. Som Stordalen sa «man må selge de bæra man har.»

• Liker 20
Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (12 timer siden):

25 tror jeg nok en kunne fått…. 

Endret av Fjugur
  • Liker 3
Skrevet
Klump skrev (12 timer siden):

Nei. Mulig du hadde fått opp mot 30 mill i ett brennhett boligmarked, men det er ikke førstelinje mot sjøen og heller ikke strandlinje. Materialvalgene er ikke spesielt eksklusive, ser ganske billig og kjipt ut. Heller ingen fin uteplass. 

Fjugur skrev (9 minutter siden):

25 tror jeg nok en kunne fått…. 

Takk 🙂

• Liker 1
Skrevet
Sansa20 skrev (1 time siden):

Snarøya er en dyrplass ut i fra det jeg har sett. 

Da burde hun ha bygget der da. De valgte å bygge der de valgte å bygge så da hjelper det ikke å sutre over at markedet ikke er det samme som i Oslo. 

Hun skal være glad de fikk solgt det, det var veldig dyrt i forhold til både huset, beliggenhet og uteplassen spør du meg. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Sharp75! skrev (4 timer siden):

Hun melker fremdeles bruddet med barnefar. Selger dette enorme huset.

Okei, han som dro ifra henne altså? 

Skrevet (endret)
29_j skrev (21 minutter siden):

Okei, han som dro ifra henne altså? 

Hun sa på den snapen fra huset, at hun skulle ønske han hadde gjort det slutt før de signerte kontrakten. Hun tror at han ønsket det før de signerte.

Endret av Sharp75!
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...