Smørøye Skrevet 29. november 2023 #5541 Skrevet 29. november 2023 Hun kunne enkelt ha avkreftet disse ryktene om hun er sikker på at pengene ikke blir beslaglagt. Hun legger jo litt opp til kritikken selv når hun velger å ikke svare på det. Kanskje hun ikke vet helt selv🤷🏼♀️ Uansett så får hun mye oppmerksomhet rundt denne spleisen da, på godt og vondt. All PR er god PR? 12 11
Sansa20 Skrevet 29. november 2023 #5542 Skrevet 29. november 2023 (endret) Heartgirl skrev (2 timer siden): Vi kommer ingen vei når det gjelder KG og det og stole på innsamlingsaksjonen hennes. Selv om jeg stoler på hennes innsamlingsaksjon så er ikke jeg blind for det. Jeg har lov til å ha min oppfatning uten og bli kalt for blind. Jeg anser du og dere som sitter og synser over at pengene kommer til å gå til namsmannen for og sitte og synse, spekulere og krisemaksimere ting som kanskje aldri kommer til og skje. Tar dere feil bør dere legge dere flate og be om unnskyldning til KG for at i det hele tatt dere. Om som stoler 100% på KG sin innsamling tar feil bør vi også si at dette så dere. Jeg regner med KG har en avtale om at dette er ok og det trenger hun ikke stå til regnskap for. Enig, hvis innsamlingen går fint , noe jeg er ganske sikker på at den gjør , er det noen her inne som burde sagt unnskyld til hun ja Endret 29. november 2023 av Sansa20 2
Sharp75! Skrevet 29. november 2023 #5543 Skrevet 29. november 2023 Smørøye skrev (2 timer siden): Hun kunne enkelt ha avkreftet disse ryktene om hun er sikker på at pengene ikke blir beslaglagt. Hun legger jo litt opp til kritikken selv når hun velger å ikke svare på det. Kanskje hun ikke vet helt selv🤷🏼♀️ Uansett så får hun mye oppmerksomhet rundt denne spleisen da, på godt og vondt. All PR er god PR? Dette 🙏 hun kunne lagt ballen død, hun hadde god mulighet til det, men valgte og ikke ta den! 13 1
Snublefot62 Skrevet 29. november 2023 #5544 Skrevet 29. november 2023 Heartgirl skrev (3 timer siden): Vi kommer ingen vei når det gjelder KG og det og stole på innsamlingsaksjonen hennes. Selv om jeg stoler på hennes innsamlingsaksjon så er ikke jeg blind for det. Jeg har lov til å ha min oppfatning uten og bli kalt for blind. Jeg anser du og dere som sitter og synser over at pengene kommer til å gå til namsmannen for og sitte og synse, spekulere og krisemaksimere ting som kanskje aldri kommer til og skje. Tar dere feil bør dere legge dere flate og be om unnskyldning til KG for at i det hele tatt dere. Om som stoler 100% på KG sin innsamling tar feil bør vi også si at dette så dere. Jeg regner med KG har en avtale om at dette er ok og det trenger hun ikke stå til regnskap for. Sansa20 skrev (52 minutter siden): Enig, hvis innsamlingen går fint , noe jeg er ganske sikker på at den gjør , er det noen her inne som burde sagt unnskyld til hun ja Altså - hva skal jeg si unnskyld for? Fordi enkelte her og KG selv blir krenka av fakta og kritikk? Jeg har aldri sagt at noen kommer til å ta utlegg i pengene. Jeg har sagt de KAN ta utlegg i pengene og at det er en risiko hun burde være åpen og ærlig om. Så om det går «bra» og det ikke blir utlegg i pengene så har jeg fortsatt ikke kommet med noe feil. Så hva skal jeg si unnskyld for? 15 18
Jobbermedbarn Skrevet 29. november 2023 #5545 Skrevet 29. november 2023 Sharp75! skrev (25 minutter siden): Dette 🙏 hun kunne lagt ballen død, hun hadde god mulighet til det, men valgte og ikke ta den! Nettopp. De sitatene herfra som var med i innlegget på tv2 nevnte jo nettopp dette med ikke innbetalt skatt, hvorfor ikke kommentere at hun har en avtale på dette? Tenker at enten så har hun ikke denne avtalen eller så ønsker hun å få opp engasjementet på bedriftskontoen igjen. Det virker også som enkelte her ikke forstår hvor viktig innbetaling av skatt er i vårt velferdssamfunn og hvor stor makt Skatteetaten har for å kreve inn skattepenger. De har helt spesielle regler i forhold til de fleste andre. Når det er sagt kan man jo se for seg at denne innsamlingen er lovt å ikke bli berørt, men hvorfor ikke skrive det da? Legge ballen død som skrevet over her, vanskelig å forstå hvorfor hun ikke gjør det. 16 7
K_mb Skrevet 29. november 2023 #5546 Skrevet 29. november 2023 (endret) Snublefot62 skrev (2 timer siden): Altså - hva skal jeg si unnskyld for? Fordi enkelte her og KG selv blir krenka av fakta og kritikk? Jeg har aldri sagt at noen kommer til å ta utlegg i pengene. Jeg har sagt de KAN ta utlegg i pengene og at det er en risiko hun burde være åpen og ærlig om. Så om det går «bra» og det ikke blir utlegg i pengene så har jeg fortsatt ikke kommet med noe feil. Så hva skal jeg si unnskyld for? Heldigvis har vi ytringsfrihet, og heldigvis blir innlegg som går over streken moderert. Det er et faktum at Namsmannen kan ta utlegg i pengene, og det er nærmest å spille russisk rulett for KG å overse det faktum. KG er ikke den første som blir "overlumpet" på denne måten. Hun har ovenfor skatteetaten ingen annen status enn å være en innbygger som gjennom sin inntekt er pålagt å skatte som alle andre med inntekt, men som ikke har betalt nok skatt i forhold til inntekten og står derfor i like stor fare for å "miste" spleispengene til skatteetaten som andre innbyggere som skylder skatt risikerer når det overføres et større beløp inn på privatkonto. Om det er hennes intensjon? Neppe, men hun burde sette seg inn i risikoen og advare giverne om eventuelle konsekvenser så giverne selv kan ta et valg i forhold til hvilken julespleis eller organisasjon de føler er tryggest å støtte. Mange nordmenn er jo så opptatte av at pengene de donerer skal komme frem til de som trenger det, og mange bruker det som argument for å ikke støtte hjelpeorganisasjoner i krigsherjede land eller U-land. Vel i dette tilfelle har ikke KG gitt en eneste forsikring på at pengene kommer frem til de trengende, men hun går fort i offerrollen over hvor fæle kritikerne er, selv om kritikken er berettiget. Og ærlig talt hvis KG har klart å få gjennom en avtale med skatteetaten om at spleisepengene ikke skal røres av de, så hadde hun dokumentert det sporenstreks for å lukke kjeften på alle som er kritisk. Ingen tvil om det! Endret 29. november 2023 av K_mb 20 11
Gjest Unodostrez Skrevet 29. november 2023 #5547 Skrevet 29. november 2023 Skal tro om Kristin og Belinda har noe kontakt…..
RandiO Skrevet 30. november 2023 #5548 Skrevet 30. november 2023 Ironien i siste story…. hadde ikke hun reklame for noe glow up selv for litt siden… 9 4
Snublefot62 Skrevet 30. november 2023 #5549 Skrevet 30. november 2023 RandiO skrev (1 time siden): Ironien i siste story…. hadde ikke hun reklame for noe glow up selv for litt siden… Totalt mangel på selvinnsikt. Det der er nok et forsøk på å bruke den gamle stemmen hun engang hadde og troverdigheten da. Men tviler på det fungerer denne gang. 14 2
Populært innlegg Felis Skrevet 30. november 2023 Populært innlegg #5550 Skrevet 30. november 2023 RandiO skrev (53 minutter siden): Ironien i siste story…. hadde ikke hun reklame for noe glow up selv for litt siden… Jeg ser sjeldent på storyene til Kristin, men tok en titt nå, og jeg føler meg nesten uvel. Graden av manipulasjon er virkelig helt hinsides. Kristin vet hvordan hun skal spille på publikums følelser, det så vi tydelig i denne unnskyldnings-videoen etter det feilslåtte Glow up-kurset, glimrende analysert av @FruJohansen. Den gangen ble vi invitert inn i stua til Kristin, med tekopp og bare føtter, for sånn virkelig å understreke hvor sårbar og ekte hun er. Denne gangen inviteres vi inn på soverommet og opp i senga til Kristin. Hovedpersonen selv er nydusjet, iført badekåpe og badehåndkle. Det blir ikke mer nært og personlig enn det. Og pent dandert i senga drar hun i gang med selvforsvar, manipulasjon og reklame i skjønn forening. Kristin gråter av sin egen godhet, hun bruker jo tross alt av tiden sin til å dele ut andres penger. Annenhvert minutt minner hun oss på at vi også kan følge henne på snap, hvor tross alt de store pengene befinner seg. Hun lover å gråte der også, men om noe annet. Hint hint, klikk deg inn på linken og still nysgjerrigheten... Så drar hun en veldig dårlig fordekt historie om at når man kritiserer andres (Kristins) økonomi, så kan det ramme din nærmeste venninne. Hun skal ha for forsøket, ingen har jo lyst til å såre sin nærmeste venninne, men det er en viss forskjell på Kristins situasjon og de som ikke får pengene til å strekke til. Selv om hun argumenterer hardt for at det er samme greia. De aller fleste i dette landet betaler jo skatt, for man har ikke noe valg. Er man lønnsmottaker (eller på trygd) så trekkes denne skatten automatisk, før man får pengene. Men Kristin har valgt å ha et enkeltmannsforetak, og da må hun betale skatten sin selv. Med 1,3 millioner i skattegjeld, så kan man lure på om hun har betalt noe som helst. Dette er ikke sammenlignbart med tenkte venninner som ikke får kronene til å strekke til. De fleste som ikke får kronene til å strekke til betaler ikke 1,3 millioner i skatt... (De drar heller ikke på gjentatte ferier, spiser takeaway og kjører taxi på jevnlig basis...) Så går hun videre til spleisen, og forteller en fryktelig trist historie fra en tidligere spleis, hvor Kristin reddet en mor med to små barn fra å sove på gata to dager før julaften. Hadde det ikke vært for henne (og spleisen), så hadde moren blitt kastet ut to dager før jul. Tenk så trist, da, at to små barn måtte feire jul på gata... I år skal hun hjelpe to slike alenemødre, bare folk donerer til spleisen. Kristin gråter og gråter, for det er så trist. Men tar seg heldigvis tid til å minne om snap mellom snufsingen, for Kristin skal jo helst ha inn noen kroner hun også... Det e mulig noen biter på denne markedsføringen, men Kristin, som har vært særdeles åpen på at hun vet hvordan mekanismene på SoMe fungerer, lurer ikke meg. Det er helt tydelig at spleisen er et ledd i egen markedsføring, og nå melkes den for alt det er verdt. Og denne sammenblandingen av tåredryppende historier og egenreklame blir jeg altså litt uvel av. Jeg håper hun får pengene fra spleisen, slik at barn slipper å tilbringe julaften på gata i år også, men jeg håper hun reflekterer over at NAV kanskje har mer å bidra med dersom alle betaler skatt slik det er ment... https://www.instagram.com/kristingjelsvik/ Bildet er fra Story og kan ikke lenkes til 16 1 36
Sparks Skrevet 30. november 2023 #5552 Skrevet 30. november 2023 Fint å høre henne prate om farsdag uten far / relasjonen hennes til egen far. Er nok mange som kan relatere 2 1
Jobbermedbarn Skrevet 30. november 2023 #5553 Skrevet 30. november 2023 Felis skrev (37 minutter siden): Jeg ser sjeldent på storyene til Kristin, men tok en titt nå, og jeg føler meg nesten uvel. Graden av manipulasjon er virkelig helt hinsides. Kristin vet hvordan hun skal spille på publikums følelser, det så vi tydelig i denne unnskyldnings-videoen etter det feilslåtte Glow up-kurset, glimrende analysert av @FruJohansen. Den gangen ble vi invitert inn i stua til Kristin, med tekopp og bare føtter, for sånn virkelig å understreke hvor sårbar og ekte hun er. Denne gangen inviteres vi inn på soverommet og opp i senga til Kristin. Hovedpersonen selv er nydusjet, iført badekåpe og badehåndkle. Det blir ikke mer nært og personlig enn det. Og pent dandert i senga drar hun i gang med selvforsvar, manipulasjon og reklame i skjønn forening. Kristin gråter av sin egen godhet, hun bruker jo tross alt av tiden sin til å dele ut andres penger. Annenhvert minutt minner hun oss på at vi også kan følge henne på snap, hvor tross alt de store pengene befinner seg. Hun lover å gråte der også, men om noe annet. Hint hint, klikk deg inn på linken og still nysgjerrigheten... Så drar hun en veldig dårlig fordekt historie om at når man kritiserer andres (Kristins) økonomi, så kan det ramme din nærmeste venninne. Hun skal ha for forsøket, ingen har jo lyst til å såre sin nærmeste venninne, men det er en viss forskjell på Kristins situasjon og de som ikke får pengene til å strekke til. Selv om hun argumenterer hardt for at det er samme greia. De aller fleste i dette landet betaler jo skatt, for man har ikke noe valg. Er man lønnsmottaker (eller på trygd) så trekkes denne skatten automatisk, før man får pengene. Men Kristin har valgt å ha et enkeltmannsforetak, og da må hun betale skatten sin selv. Med 1,3 millioner i skattegjeld, så kan man lure på om hun har betalt noe som helst. Dette er ikke sammenlignbart med tenkte venninner som ikke får kronene til å strekke til. De fleste som ikke får kronene til å strekke til betaler ikke 1,3 millioner i skatt... (De drar heller ikke på gjentatte ferier, spiser takeaway og kjører taxi på jevnlig basis...) Så går hun videre til spleisen, og forteller en fryktelig trist historie fra en tidligere spleis, hvor Kristin reddet en mor med to små barn fra å sove på gata to dager før julaften. Hadde det ikke vært for henne (og spleisen), så hadde moren blitt kastet ut to dager før jul. Tenk så trist, da, at to små barn måtte feire jul på gata... I år skal hun hjelpe to slike alenemødre, bare folk donerer til spleisen. Kristin gråter og gråter, for det er så trist. Men tar seg heldigvis tid til å minne om snap mellom snufsingen, for Kristin skal jo helst ha inn noen kroner hun også... Det e mulig noen biter på denne markedsføringen, men Kristin, som har vært særdeles åpen på at hun vet hvordan mekanismene på SoMe fungerer, lurer ikke meg. Det er helt tydelig at spleisen er et ledd i egen markedsføring, og nå melkes den for alt det er verdt. Og denne sammenblandingen av tåredryppende historier og egenreklame blir jeg altså litt uvel av. Jeg håper hun får pengene fra spleisen, slik at barn slipper å tilbringe julaften på gata i år også, men jeg håper hun reflekterer over at NAV kanskje har mer å bidra med dersom alle betaler skatt slik det er ment... https://www.instagram.com/kristingjelsvik/ Bildet er fra Story og kan ikke lenkes til Du setter ord på veldig mye av det samme jeg tenkte når jeg så storyen. Her brukes virkemidler som vi har sett av de fleste influensere opp i gjennom årene. Er så skuffet og forstår ikke at dette virkelig er denne Kristin jeg hadde så respekt for, forsvarte og likte så godt. Hva skjedde??? Det er mange som har det vanskelig nå og som forhåpentligvis får glede av disse pengene, og det er mange triste historier der uten tvil. Men måten hun presenterer det på, med henvisninger til snap osv, det gir en ettersmak som ikke er god. Snakket med en ernæringsfysiolog gjennom jobb i går. Hun jobber blant annet mot ungdomsidrett og spiseforstyrrelser. Hun snakket om hvor viktig det er å snakke med unge om kildekritikk i denne SoMe verdenen vi lever i. Så kom vi innpå Kristin og det som ble presentert ifht kurset hennes. Hun sa at de var flere kollegaer som hadde reagert sterkt på kursinnholdet og at samtlige fra å ha respekt og tillit til Kristin hadde mistet det på sekunder. De hadde snakket om det som et skrekkeksempel. Hun og kollegaene hadde snakket om akkurat det som ble snakket om her inne; spiseforstyrrelser er så komplekst, tom de med masse kompetanse seg innimellom synes det er vanskelig med enkelte saker. Har null tillit igjen til Kristin sa hun. Så dette har blitt diskutert langt utenfor KG, og har ingenting med «hatere» og gjøre som stadig gjentas her. Hun sa også noe viktig; når Kristin kan presentere noe slikt så har jeg ingen tillit igjen ifht andre ting hun gjør/starter heller, og det tror jeg også er gjeldende for meg, ble så skuffet over det at jeg ser på henne med helt andre øyne nå. Og hvis hun er så sint på fordelingen av skattepenger til de som har minst, så må man i alle fall betale skattepenger selv da! Det hadde vært mye flere av lignende tilfeller som hun nevner (som er veldig trist!) hvis vi andre også dropper å betale skatt! 21 1 16
Snublefot62 Skrevet 30. november 2023 #5554 Skrevet 30. november 2023 Felis skrev (47 minutter siden): Jeg ser sjeldent på storyene til Kristin, men tok en titt nå, og jeg føler meg nesten uvel. Graden av manipulasjon er virkelig helt hinsides. Kristin vet hvordan hun skal spille på publikums følelser, det så vi tydelig i denne unnskyldnings-videoen etter det feilslåtte Glow up-kurset, glimrende analysert av @FruJohansen. Den gangen ble vi invitert inn i stua til Kristin, med tekopp og bare føtter, for sånn virkelig å understreke hvor sårbar og ekte hun er. Denne gangen inviteres vi inn på soverommet og opp i senga til Kristin. Hovedpersonen selv er nydusjet, iført badekåpe og badehåndkle. Det blir ikke mer nært og personlig enn det. Og pent dandert i senga drar hun i gang med selvforsvar, manipulasjon og reklame i skjønn forening. Kristin gråter av sin egen godhet, hun bruker jo tross alt av tiden sin til å dele ut andres penger. Annenhvert minutt minner hun oss på at vi også kan følge henne på snap, hvor tross alt de store pengene befinner seg. Hun lover å gråte der også, men om noe annet. Hint hint, klikk deg inn på linken og still nysgjerrigheten... Så drar hun en veldig dårlig fordekt historie om at når man kritiserer andres (Kristins) økonomi, så kan det ramme din nærmeste venninne. Hun skal ha for forsøket, ingen har jo lyst til å såre sin nærmeste venninne, men det er en viss forskjell på Kristins situasjon og de som ikke får pengene til å strekke til. Selv om hun argumenterer hardt for at det er samme greia. De aller fleste i dette landet betaler jo skatt, for man har ikke noe valg. Er man lønnsmottaker (eller på trygd) så trekkes denne skatten automatisk, før man får pengene. Men Kristin har valgt å ha et enkeltmannsforetak, og da må hun betale skatten sin selv. Med 1,3 millioner i skattegjeld, så kan man lure på om hun har betalt noe som helst. Dette er ikke sammenlignbart med tenkte venninner som ikke får kronene til å strekke til. De fleste som ikke får kronene til å strekke til betaler ikke 1,3 millioner i skatt... (De drar heller ikke på gjentatte ferier, spiser takeaway og kjører taxi på jevnlig basis...) Så går hun videre til spleisen, og forteller en fryktelig trist historie fra en tidligere spleis, hvor Kristin reddet en mor med to små barn fra å sove på gata to dager før julaften. Hadde det ikke vært for henne (og spleisen), så hadde moren blitt kastet ut to dager før jul. Tenk så trist, da, at to små barn måtte feire jul på gata... I år skal hun hjelpe to slike alenemødre, bare folk donerer til spleisen. Kristin gråter og gråter, for det er så trist. Men tar seg heldigvis tid til å minne om snap mellom snufsingen, for Kristin skal jo helst ha inn noen kroner hun også... Det e mulig noen biter på denne markedsføringen, men Kristin, som har vært særdeles åpen på at hun vet hvordan mekanismene på SoMe fungerer, lurer ikke meg. Det er helt tydelig at spleisen er et ledd i egen markedsføring, og nå melkes den for alt det er verdt. Og denne sammenblandingen av tåredryppende historier og egenreklame blir jeg altså litt uvel av. Jeg håper hun får pengene fra spleisen, slik at barn slipper å tilbringe julaften på gata i år også, men jeg håper hun reflekterer over at NAV kanskje har mer å bidra med dersom alle betaler skatt slik det er ment... https://www.instagram.com/kristingjelsvik/ Bildet er fra Story og kan ikke lenkes til Veldig enig. 👏 9 3
Korsihalsen Skrevet 30. november 2023 #5555 Skrevet 30. november 2023 Felis skrev (4 timer siden): Jeg ser sjeldent på storyene til Kristin, men tok en titt nå, og jeg føler meg nesten uvel. Graden av manipulasjon er virkelig helt hinsides. Kristin vet hvordan hun skal spille på publikums følelser, det så vi tydelig i denne unnskyldnings-videoen etter det feilslåtte Glow up-kurset, glimrende analysert av @FruJohansen. Den gangen ble vi invitert inn i stua til Kristin, med tekopp og bare føtter, for sånn virkelig å understreke hvor sårbar og ekte hun er. Denne gangen inviteres vi inn på soverommet og opp i senga til Kristin. Hovedpersonen selv er nydusjet, iført badekåpe og badehåndkle. Det blir ikke mer nært og personlig enn det. Og pent dandert i senga drar hun i gang med selvforsvar, manipulasjon og reklame i skjønn forening. Kristin gråter av sin egen godhet, hun bruker jo tross alt av tiden sin til å dele ut andres penger. Annenhvert minutt minner hun oss på at vi også kan følge henne på snap, hvor tross alt de store pengene befinner seg. Hun lover å gråte der også, men om noe annet. Hint hint, klikk deg inn på linken og still nysgjerrigheten... Så drar hun en veldig dårlig fordekt historie om at når man kritiserer andres (Kristins) økonomi, så kan det ramme din nærmeste venninne. Hun skal ha for forsøket, ingen har jo lyst til å såre sin nærmeste venninne, men det er en viss forskjell på Kristins situasjon og de som ikke får pengene til å strekke til. Selv om hun argumenterer hardt for at det er samme greia. De aller fleste i dette landet betaler jo skatt, for man har ikke noe valg. Er man lønnsmottaker (eller på trygd) så trekkes denne skatten automatisk, før man får pengene. Men Kristin har valgt å ha et enkeltmannsforetak, og da må hun betale skatten sin selv. Med 1,3 millioner i skattegjeld, så kan man lure på om hun har betalt noe som helst. Dette er ikke sammenlignbart med tenkte venninner som ikke får kronene til å strekke til. De fleste som ikke får kronene til å strekke til betaler ikke 1,3 millioner i skatt... (De drar heller ikke på gjentatte ferier, spiser takeaway og kjører taxi på jevnlig basis...) Så går hun videre til spleisen, og forteller en fryktelig trist historie fra en tidligere spleis, hvor Kristin reddet en mor med to små barn fra å sove på gata to dager før julaften. Hadde det ikke vært for henne (og spleisen), så hadde moren blitt kastet ut to dager før jul. Tenk så trist, da, at to små barn måtte feire jul på gata... I år skal hun hjelpe to slike alenemødre, bare folk donerer til spleisen. Kristin gråter og gråter, for det er så trist. Men tar seg heldigvis tid til å minne om snap mellom snufsingen, for Kristin skal jo helst ha inn noen kroner hun også... Det e mulig noen biter på denne markedsføringen, men Kristin, som har vært særdeles åpen på at hun vet hvordan mekanismene på SoMe fungerer, lurer ikke meg. Det er helt tydelig at spleisen er et ledd i egen markedsføring, og nå melkes den for alt det er verdt. Og denne sammenblandingen av tåredryppende historier og egenreklame blir jeg altså litt uvel av. Jeg håper hun får pengene fra spleisen, slik at barn slipper å tilbringe julaften på gata i år også, men jeg håper hun reflekterer over at NAV kanskje har mer å bidra med dersom alle betaler skatt slik det er ment... https://www.instagram.com/kristingjelsvik/ Bildet er fra Story og kan ikke lenkes til Blir faktisk kvalm. 11 1
Klink Skrevet 30. november 2023 #5556 Skrevet 30. november 2023 Det er da ingen grunn til å spekulere i at hun bruker pengene på seg selv. Dette er det ingen grunn til å tro. 3 1
Sansa20 Skrevet 30. november 2023 #5557 Skrevet 30. november 2023 Klink skrev (9 minutter siden): Det er da ingen grunn til å spekulere i at hun bruker pengene på seg selv. Dette er det ingen grunn til å tro. Nei, er så utrolig unødvendig og stygt 1
Snublefot62 Skrevet 30. november 2023 #5558 Skrevet 30. november 2023 Carabilla skrev (35 minutter siden): det er ikke FAKTA at namsmannrn tar pengene før det skjer! Men det er fakta at det KAN skje. Carabilla skrev (35 minutter siden): Tror ikke hun er så uviten at hun risikerer det. Tja... hun prøvde seg nettopp på å lansere et kurs som utnytter sårbare og unge.. 9 7
Jobbermedbarn Skrevet 30. november 2023 #5559 Skrevet 30. november 2023 Klink skrev (7 minutter siden): Det er da ingen grunn til å spekulere i at hun bruker pengene på seg selv. Dette er det ingen grunn til å tro. Som skrevet gjentatte ganger her, det er ikke nødvendigvis hun som bestemmer det. Skatteetaten skal ha pengene sine og de har helt spesielle rettigheter til å følge med/kreve penger fra de som har ubetalt skatt. 7 7
Sansa20 Skrevet 30. november 2023 #5560 Skrevet 30. november 2023 Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Men det er fakta at det KAN skje. Tja... hun prøvde seg nettopp på å lansere et kurs som utnytter sårbare og unge.. Så utrolig stygt å mistenkeliggjør slikt. Kurset kom ut feil .. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå