Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Carabilla skrev (6 minutter siden):

Selvfølgelig er det lov å kritisere og være kritisk til dette og det er selvfølgelig mye penger å betale også.

Men poenget mitt er at hun har sagt unnskyld og trukket kurset fra nettet og har ingen planer om å fullføre det heller.

Jeg hadde trengt å endre kosthold og trening selv, men hadde aldri betalt 3500 kr for et nettkurs av en influenser uten utdanning. 

Bra hun trakk bort dette " produktet" fra nettet....

Livet går videre!

Hun har aldri sagt unnskyld for kurset. Og hadde ikke responsen på kurset vært massiv kritikk så tviler jeg på at hun hadde trukket det heller.

• Liker 20
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Jeg tror Kristin ble fanget i en situasjon det var vanskelig å komme seg ut av.

Men nå har hun forklart og trukket seg ut fra det hele.

God gjort synes jeg. Og regner med neste prosjekt er mer gjennomtenkt. 

• Liker 3
Skrevet
Carabilla skrev (10 timer siden):

Godt alle vi andre er perfekte og aldri gjort noen feil eller dårlig valg her i livet.

Ja hun dreit seg ut, har forklart og sagt unnskyld, stoppet hele prosessen og skal ikke starte dette kurset allikevel.

Enda så koker det....

Velger å tro at hun hadde gode intensjoner rundt dette kurset og i en kombinasjon av behov for penger i ei vanskelig tid for de fleste. 

Er vel ikke noe vits i å grille henne mer nå, kurset blir jo uansett ikke noe av.

Hun lever og lærer hun også som alle andre...

Bare fordi hun har skreket høyest i debatter og er svært kritisk til andre, betyr ikke at alt hun gjør må være plettfritt, alle kan gjøre feil...

Trist at ingen våger å ha en stemme offentlig lenger fordi man da blir satt I bås og under lupen selv...

Hun har også vært ydmyk og reflektert over egne feil blandt annet rundt eksponering av barn, hun tok selvkritikk på at F... ble eksponert med emoji ikke var innafor...

Hun har ikke forklart noenting.

• Liker 11
  • Nyttig 11
Skrevet

Hun har barn…men den viktigste personen i livet sitt er…seg selv.

Disse influencerne altså. Må være de mest selvsentrerte som finnes.

• Liker 20
  • Nyttig 3
Gjest pop up bruker
Skrevet (endret)
Stargaze skrev (58 minutter siden):

Speiler nok samfunstrenden: Vi skal være mer opptatt av oss selv, og du skal ikke bry deg om andres smerte. Først meg selv, og så meg selv. Veldig skummel utvikling. https://www.nrk.no/ytring/meg_-meg_-meg-1.16517015

Endret av pop up bruker
Skrevet

Det Kristin kanskje burde gjøre nå er å finne en salgsjobb ved siden. Hun har talegaver og det kan kanskje redde noe av alle tapene. Hun har ingen utdannelse og de kjøpte to hus verdt over 20 millioner. At de turde og også fikk lån til dette er spesielt, selv om hun kanskje har tjent 1,5 til to millioner. Første huset gikk med tap og det kan fort det andre gjøre også ser det ut til. I tillegg er det utlegg til skatteetaten på 1,3 mill i tillegg. Hun bor gratis i en liten leilighet moren eier sies det, men om hun skal innfri forpliktelsene og unngå personlig konkurs (skatteetaten gir ikke ved dørene) tror jeg hun altså må skaffe en jobb ved siden av … Bare en ide som er godt ment det altså …

• Liker 19
Skrevet
Stargaze skrev (9 timer siden):

Er viktig å ta godt vare på seg selv for at man skal kunne klare å ta vare på barn og andre rundt seg. Sønnen er viktigste for hun 

• Liker 2
Skrevet
Korsihalsen skrev (10 timer siden):

Hun har ikke forklart noenting.

Forklart seg jo, men tydeligvis ikke bra nok for en del

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Wald86 skrev (14 minutter siden):

Eller hun kan starte på utdannelse innen helse- oppvekstsektor. Hun har med Spleis og uttalelser sagt at hun har et ønske om å hjelpe andre. Det gjør man best som fagperson, og ikke som influencer som skal markedsføre diverse produkter mot sine målgrupper. Mange gode løsninger for kvinner og menn på hennes alder, som ønsker utdannelse innen disse yrkene. Norge trenger masse folk fremover.

Ja helsesektoren har et utømmelig behov for både ufaglærte og faglærte. Så om hun nå er på jakt etter et skikkelig yrke så hadde dette absolutt vært en trygg vei å gå med mange muligheter for både utdanning og muligheter til å hjelpe mennesker i det daglige.

Det er og en mulighet for å få inn en ekstrainntekt og ta utdanning på siden av jobben hun har nå.

Krevende, men en mulighet.

Den sutringa om at hun nå ikke er sikker på at hun vil samle inn penger til trengende i år vitner bare om noen som er mest opptatt av den positive oppmerksomheten det gir henne - ikke at det faktisk hjelper noen. For om hun genuint ønsker å hjelpe så har «hatet» hun kaller det også inneholdt tips og råd til hvordan slike ting skal gjøres skikkelig. Det er blant annet tipset om rådene til innsamlingsaksjonen hvor det er anbefalinger til hvordan noe sånt bør gjøres.

Så akkurat nå fremstår hun enten som en trassig unge som ikke får lov til å ta hele skryten for innsamlingen selv (fordi pengene bør gå til en organisasjon som så deler de ut) eller så bekrefter hun mistanken med at hun tok penger selv, siden hun nå ikke vil fordi øynene er rettet mot henne og det blir vanskelig å stikke av med penger igjen.

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Stargaze skrev (10 timer siden):

For å være komfortabel med å leve av å bare legge ut innhold om seg selv og eget liv uten noe spesielt fag eller fokus må man vel nesten være veldig selvsentrert. 

• Liker 6
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
solietta skrev (2 timer siden):

Er viktig å ta godt vare på seg selv for at man skal kunne klare å ta vare på barn og andre rundt seg. Sønnen er viktigste for hun 

*henne

• Liker 8
  • Nyttig 8
Skrevet
Fjugur skrev (1 time siden):

*henne

Det var da noe å henge seg opp i , men selvfølgelig en skrivefeil fra min side. Sier hun på dialekt og skriver det innimellom . 

Skrevet

Kristin melder nå at hun har det tungt om dagene, og har hatt det tungt i lang tid. Men likevel så skulle hun selge et Glow up-kurs? Så mye som ikke stemmer i denne fremstillingen. 

• Liker 25
  • Nyttig 18
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
Wald86 skrev (50 minutter siden):

Det er bra observert. Man må hjelpe seg selv først, før man kan hjelpe andre. Fokus for Kristin Gjelsvik må være seg selv og sønnen.
Det beste hun kan gjøre er å logge av som influencer. Som jeg har sagt i annen tråd, det er en forferdelig kynisk business. Influenceren er bare en liten brikke i et stort apparat, som bare skal ha mer penger. De benytter influenceren, uten tanke på dem. Influenceren har stort ansvar for sine følgere. Men annonsører, sosiale medier og apparatet bak har det største ansvaret. Men de tar det ikke. De utnytter influenceren, tygger dem opp og spytter dem ut når de er ferdig og uten smak som fenger lenger. 

WORD 100%

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
jawn skrev (3 timer siden):

Kristin melder nå at hun har det tungt om dagene, og har hatt det tungt i lang tid. Men likevel så skulle hun selge et Glow up-kurs? Så mye som ikke stemmer i denne fremstillingen. 

Ja, ikke sant, merkelig det der. For meg virker det som hun bare prøver å høste sympati nå. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Gjest Heartgirl
Skrevet
solietta skrev (14 timer siden):

Sant det du skriver. Det og ta vare på seg selv er første bud for og kunne ta vare på sine egne barn. Sønnen er det viktigste for henne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...