Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
solietta skrev (20 minutter siden):

Helt enig , folk gir seg ikke. Nå må det bli slutt på hets og hate . 

Hvor er det hets og hat ? 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
solietta skrev (30 minutter siden):

Helt enig , folk gir seg ikke. Nå må det bli slutt på hets og hate . 

Kritikk er ikke hets, sitat fra Kristin Gjelsvik selv.

• Liker 25
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet

Det gir jo absolutt ingen, ingen, mening at noen hadde skrevet en tekst om ‘Spis med Kristin. Synes du det er vanskelig å spise…osv’ dersom dette ikke skulle være en del av opplegget. Og bare den lille biten der er ekstremt kritikkverdig i seg selv. 

• Liker 19
  • Nyttig 17
Skrevet
Bibbi_ skrev (23 minutter siden):

Hvor er det hets og hat ? 

Kanskje ikke her, men hun har fått mye hets og hat i det siste

Skrevet

Hun har virkelig vært storsinnet når det gjelder han og sikkert biti seg i tunga mange ganger for å ikke bare fortelle ALT.

Hun står med møkk lagt over nakken pga han, huset i Stavanger som hun ikke får solgt osv.

Tror ikke folk forstår hvor tidskrevende og tungt det er å sitte og lese alle forferdelige livssituasjoner folk er i og et brennende ønske om å hjelpe alle. Folk som maser og blir skuffet og sure fordi hun ikke kan hjelpe alle.

Skjønner godt at hun har mer enn nok med seg selv og sitt eget liv akkurat nå.

I tillegg etter den kritikken og beskyldningene hun fikk i sommer, fordi hun reise og koste seg med kjæresten. 

Vi må tenke på at hun er bare ei helt normal dame akkurat som andre med en litt uvanlig valg av karriere..

Hadde ikke taklet å være influser en eneste dag, jeg er sykepleier og jobbet i slummen...heller det enn å ha en million øyne på meg som levebrød.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
solietta skrev (4 minutter siden):

Hvordan vet du det?

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Carabilla skrev (2 minutter siden):

Hun har virkelig vært storsinnet når det gjelder han og sikkert biti seg i tunga mange ganger for å ikke bare fortelle ALT.

Hun står med møkk lagt over nakken pga han, huset i Stavanger som hun ikke får solgt osv.

Tror ikke folk forstår hvor tidskrevende og tungt det er å sitte og lese alle forferdelige livssituasjoner folk er i og et brennende ønske om å hjelpe alle. Folk som maser og blir skuffet og sure fordi hun ikke kan hjelpe alle.

I tillegg etter den kritikken og beskyldningene hun fikk i sommer, fordi hun reise og koste seg med kjæresten. 

Vi må tenke på at hun er bare ei helt normal dame akkurat som andre med en litt uvanlig valg av karriere..

Hadde ikke taklet å være influser en eneste dag, jeg er sykepleier og jobbet i slummen...heller det enn å ha en million øyne på meg som levebrød.

Er ikke noe mere synd i henne enn flere andre som står i samme situasjon. Det som er annerledes er at hun har frivillig valgt å være i meidia, frivillig valgt å skulle lansere dette kurset og frivillig bruker sønnen sin offentlig. 

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet
solietta skrev (9 minutter siden):

Men her diskuteres det på KG. Ikke dra inn noe andre har sagt et annet sted! 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
Snublefot62 skrev (2 timer siden):

For øvrig så såg jeg både den første videoen hvor hun sa unnskyld, og jeg såg direktesendingen. I BEGGE disse sier hun ordet unnskyld - etterfulgt av "for hvordan dette har kommet frem".

Hun sier altså ikke unnskyld for å ha forsøkt å lure noen eller unnskyld for å ha laget et kurs som utnytter personer i livskrise. Hun sier unnskyld for måten det har kommet frem på og måten det har gjort at folk reagerer på.

Det blir litt som å si "unnskyld for at du fikk vondt når jeg slo deg". Det er ingen unnskyldning. Det er en måte å snike seg unna på.

Hun har jo ikke skadet noen, herregud🤪

Tviler på at hun har makta til å true svake og vanskeligstilte til å betale henne flere tusen kr for et kurs...

Jeg aner ikke hvordan dette kurset var lagt frem engang,, hva som var inkludert av hjelp og evt individuell oppfølging osv.

Folk må virkelig begynne å ta litt ansvar  selv også, slutte å følge influensere som får en til å føle seg dårlig eller pusher reklame og kroppsideal som trigger.

Blitt et forbanna krenkehysteri  samfunn hvor alt blir tatt i værste mening. 

Om det stemmer det hun forteller at det var fagpersoner involvert så skal vel de ha sin cut også. 

• Liker 3
Skrevet
Carabilla skrev (5 minutter siden):

Så siden det visst nok er synd på Kristin, så kan hun ture frem som hun vil? Arrangere kurs til nesten 4000 kr for å bl.a "spis med Kristin". Utnytte folk med kanskje spiseforstyrrelser og dårlig selvbilde, som har tro på at hun kan hjelpe? Hun har INGEN utdannelse innen det! Nei, nei nei. Det finnes ingen unnskyldning som kan tillate Kristin det der. Har hun økonomiske problemer får hun skaffe seg en skikkelig jobb, slik som alle andre. Ikke utnytte folk som sliter! 

• Liker 17
  • Nyttig 6
Skrevet
Wald86 skrev (6 minutter siden):

Det er jo nettopp det som blir problemet. Hun kan snakke med sine venner om alle disse personlige problemene. Ikke ta det offentlig på sin bedriftskanal, med hudretusener av følgere. De er en familie, med felles barn. 
Og jeg skjønner heller ikke hvordan de orker dette livet. En gråsone mellom bedrift og regissert privatliv hele døgnet, hele tiden. Jeg tror det skader dem veldig mentalt.

Ja, ikke en sunn og bra bransje i det heletatt.

De selger egentlig seg selv og sine privatliv, tror egentlig ingen helt forstår konsekvene av alt dette, da spesielt influenserbarna.

Dennis har jo snakket MASSE om dette her selv og lagt ut mye mer private ting enn Kristin.

Det er også han og hans familie som legger ut mest om F... også.

Skrevet
Bibbi_ skrev (6 minutter siden):

Så siden det visst nok er synd på Kristin, så kan hun ture frem som hun vil? Arrangere kurs til nesten 4000 kr for å bl.a "spis med Kristin". Utnytte folk med kanskje spiseforstyrrelser og dårlig selvbilde, som har tro på at hun kan hjelpe? Hun har INGEN utdannelse innen det! Nei, nei nei. Det finnes ingen unnskyldning som kan tillate Kristin det der. Har hun økonomiske problemer får hun skaffe seg en skikkelig jobb, slik som alle andre. Ikke utnytte folk som sliter! 

Absolutt ikke, det er vel også grunnen til at kurset ble avlyst også.

Skrevet
Carabilla skrev (12 minutter siden):

Hun har jo ikke skadet noen, herregud🤪

Tviler på at hun har makta til å true svake og vanskeligstilte til å betale henne flere tusen kr for et kurs...

Jeg aner ikke hvordan dette kurset var lagt frem engang,, hva som var inkludert av hjelp og evt individuell oppfølging osv.

Folk må virkelig begynne å ta litt ansvar  selv også, slutte å følge influensere som får en til å føle seg dårlig eller pusher reklame og kroppsideal som trigger.

Blitt et forbanna krenkehysteri  samfunn hvor alt blir tatt i værste mening. 

Om det stemmer det hun forteller at det var fagpersoner involvert så skal vel de ha sin cut også. 

Du vet ikke hvordan kurset ble presenter men vil allikevel ha meninger om kritikken mot kurset? Hvordan ser du egentlig for deg at det skal fungere?

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Snublefot62 skrev (14 minutter siden):

Du vet ikke hvordan kurset ble presenter men vil allikevel ha meninger om kritikken mot kurset? Hvordan ser du egentlig for deg at det skal fungere?

Åhh så du bestemmer om jeg får lov å ha meninger eller ikke???

Er det noen som har sett det ferdige produktet i det heletatt?

Har kun lest det som står i avisene og så liven til Kristin, så derfor får jeg ikke lov å uttale meg?

Den er grei🤪🤪🤪

• Liker 2
Skrevet
Carabilla skrev (Akkurat nå):

Åhh så du bestemmer om jeg får lov å ha meninger eller ikke???

Er det noen som har sett det ferdige produktet i det heletatt?

Har kun lest det som står i avisene og så liven til Kristin, så derfor får jeg ikke lov å uttale meg?

Den er grei🤪🤪🤪

Du må gjerne uttale deg. Og du må gjerne ha en mening. Men du forstår vel at det blir litt missmatch når en kritiserer det kurset som ble lagt ut, og så skal vi diskutere den kritikken når du ikke har sett kurset?

Spørsmålet mitt da var hvordan du ser for seg at det skal foregå?

Her er kurset slik det ble publisert og kunne kjøpes for 3599: 

• Liker 10
Skrevet
Snublefot62 skrev (6 minutter siden):

Du må gjerne uttale deg. Og du må gjerne ha en mening. Men du forstår vel at det blir litt missmatch når en kritiserer det kurset som ble lagt ut, og så skal vi diskutere den kritikken når du ikke har sett kurset?

Spørsmålet mitt da var hvordan du ser for seg at det skal foregå?

Her er kurset slik det ble publisert og kunne kjøpes for 3599: 

Selvfølgelig er det lov å kritisere og være kritisk til dette og det er selvfølgelig mye penger å betale også.

Men poenget mitt er at hun har sagt unnskyld og trukket kurset fra nettet og har ingen planer om å fullføre det heller.

Jeg hadde trengt å endre kosthold og trening selv, men hadde aldri betalt 3500 kr for et nettkurs av en influenser uten utdanning. 

Bra hun trakk bort dette " produktet" fra nettet....

Livet går videre!

• Liker 5
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Carabilla skrev (47 minutter siden):

Absolutt ikke, det er vel også grunnen til at kurset ble avlyst også.

Ble det ikke avlyst fordi hun fikk så mange reaksjoner?!

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...