Sansa20 Skrevet 7. oktober 2023 #5181 Skrevet 7. oktober 2023 FreezeandFawn skrev (1 time siden): Ser hun har fått litt pepper i kommtentarfelt under artikler om GMN-intervjuet på Facebook. En spekulerte i om brystkreft-storyen var bare for å gjenvinne gammel kredibilitet og sympati. Fint at folk er mer bevisste, synd at hun ikke var mer oppriktig i rollen hun tok. Folk er stygge i kommentarfeltet
Gjest HuDer Skrevet 8. oktober 2023 #5182 Skrevet 8. oktober 2023 (endret) Dumma🥰 Endret 8. oktober 2023 av HuDer
Isild Skrevet 8. oktober 2023 #5183 Skrevet 8. oktober 2023 Influencerbøker og influencerkurs har et lurvete rykte. Alle vet jo at alt de gjør er for å tjene penger og å bli sett selv. Kristin har iallefall hatt en motstemme til mye av det som er fake i bransjen, og tråkket nok ganske hardt over da også hun forsøkte seg på lansering av et shady kurs. 9 2
Sansa20 Skrevet 8. oktober 2023 #5184 Skrevet 8. oktober 2023 HuDer skrev (2 timer siden): Dumma🥰 Hva er vitsen å komme med drittslenging ? 2
Gjest HuDer Skrevet 8. oktober 2023 #5185 Skrevet 8. oktober 2023 solietta skrev (6 timer siden): Hva er vitsen å komme med drittslenging ? Beklager, men noen ganger så blir jeg så oppgitt av forsvarstalene her at jeg faller på samme nivå🫣 Unnskyld 😔 Når det er sagt så har jeg alltid sett opp til Kristin og gitt henne kreditt for den flotte, sterke jenta hun har vært men det hun har utlevert den siste tiden er bare flaut, fordummende og ja jeg vet ikke hva! Og ser man ikke det så er man søren meg dum!
Sansa20 Skrevet 8. oktober 2023 #5186 Skrevet 8. oktober 2023 HuDer skrev (26 minutter siden): Beklager, men noen ganger så blir jeg så oppgitt av forsvarstalene her at jeg faller på samme nivå🫣 Unnskyld 😔 Når det er sagt så har jeg alltid sett opp til Kristin og gitt henne kreditt for den flotte, sterke jenta hun har vært men det hun har utlevert den siste tiden er bare flaut, fordummende og ja jeg vet ikke hva! Og ser man ikke det så er man søren meg dum! Fortsatt ikke noe grunn til å komme med drittslenging . 2
Gjest HuDer Skrevet 8. oktober 2023 #5187 Skrevet 8. oktober 2023 solietta skrev (2 minutter siden): Fortsatt ikke noe grunn til å komme med drittslenging . 😅🤣
Djerv2020 Skrevet 8. oktober 2023 #5188 Skrevet 8. oktober 2023 (endret) Kristin er garantert på jakt etter penger! Fullt forståelig med den situasjonen hun er i nå. Men ekstremt lite intelligent å jakte på inntekt på den måten hun har gjort i det siste. Vitner om lite refleksjonsevne og null strategisk teft, og at den moralske høyhesten hun har ridd ikke har betydd så mye. Hadde jeg vært venn av Kristin ville jeg anbefalt tre ting: vanlig jobb, utdannelse og pause i influenser-livet. Endret 8. oktober 2023 av Djerv2020 19 6
Sansa20 Skrevet 8. oktober 2023 #5189 Skrevet 8. oktober 2023 Djerv2020 skrev (1 time siden): Kristin er garantert på jakt etter penger! Fullt forståelig med den situasjonen hun er i nå. Men ekstremt lite intelligent å jakte på inntekt på den måten hun har gjort i det siste. Vitner om lite refleksjonsevne og null strategisk teft, og at den moralske høyhesten hun har ridd ikke har betydd så mye. Hadde jeg vært venn av Kristin ville jeg anbefalt tre ting: vanlig jobb, utdannelse og pause i influenser-livet. Uansett hva hun gjør nå fremover / sier blir vel feil . Dere kritikere har bestemt dere uansett .
Sansa20 Skrevet 8. oktober 2023 #5190 Skrevet 8. oktober 2023 HuDer skrev (3 timer siden): 😅🤣 Sier mere om deg. 2
Snublefot62 Skrevet 8. oktober 2023 #5191 Skrevet 8. oktober 2023 solietta skrev (19 minutter siden): Uansett hva hun gjør nå fremover / sier blir vel feil . Dere kritikere har bestemt dere uansett . Ja det stemmer. Det er prisen av å kaste verdiene og moralen på bålet. Og det er bare til pass mener jeg. Tillit tar en evighet å bygge opp og bare noen sekunder å rive ned. Neste gang bør hun tenke seg om før hun prøver å utnytte følgerene sine. 20 13
FreezeandFawn Skrevet 8. oktober 2023 #5192 Skrevet 8. oktober 2023 Tror mange av oss er ganske lei av influensere også. Det er så mye spons, reklame, dobbeltmoral osv at jeg blir helt matt. Og noen av følgerene ender opp som fangirl #1, så om man ytrer kritikk så er det mobbing med en gang, til tross for at influenseren velger selv å tjene penger på å eksponere seg selv, livet sitt og familien sin. Jeg håper vi kommer forbi denne influenser-trenden snart, jeg er så lei av disse menneskene som er overalt uten å gjøre noe som helst. Og som en sidenote, jeg håper reklamebransjen kan endre seg generelt, hva om coop extra brukte reklamesnuttene sine til å dele ut mat til de som trenger det, i stedet for å betale reklamebyråene i dyre dommer for å irrritere vettet av folk med en tomsing som er psykelig opptatt av rabatt. 28 1
mjau87 Skrevet 8. oktober 2023 #5193 Skrevet 8. oktober 2023 (endret) Tipper Solietta er en person som står KG veldig nærme med tanke på at hun forsvarer hun så vanvittig hele tiden. Endret 8. oktober 2023 av mjau87 14 5
Sansa20 Skrevet 8. oktober 2023 #5194 Skrevet 8. oktober 2023 Snublefot62 skrev (46 minutter siden): Ja det stemmer. Det er prisen av å kaste verdiene og moralen på bålet. Og det er bare til pass mener jeg. Tillit tar en evighet å bygge opp og bare noen sekunder å rive ned. Neste gang bør hun tenke seg om før hun prøver å utnytte følgerene sine. Hva har hun utnyttet følgerne sine med ? Et kurs som ikke var ferdigstilt og bare kladd og en teknisk glipp ? 2
FreezeandFawn Skrevet 8. oktober 2023 #5195 Skrevet 8. oktober 2023 solietta skrev (Akkurat nå): Hva har hun utnyttet følgerne sine med ? Et kurs som ikke var ferdigstilt og bare kladd og en teknisk glipp ? Intensjonen var krystallklar. Og de færreste av oss kjøpte bortforklaringen hennes om kladd og teknisk glipp. Jeg skjønner ikke hvorfor noen skulle tro på henne, når realiteten er så tydelig. 25 11
Snublefot62 Skrevet 8. oktober 2023 #5196 Skrevet 8. oktober 2023 solietta skrev (5 minutter siden): Hva har hun utnyttet følgerne sine med ? Et kurs som ikke var ferdigstilt og bare kladd og en teknisk glipp ? Hun har prøvd å utnytte sin posisjon som influenser til å tjene penger på et tvilsomt kursopplegg. Kun noen svært få som kjøper unnskyldningene hennes om at dette ikke var ferdig. 20 2
Carabilla Skrevet 8. oktober 2023 #5197 Skrevet 8. oktober 2023 Hadde jeg sittet igjen med all gjeld, all ansvar for barn, hus og alt, samtidig lever ex, barnefar og flanør sitt glade liv med nye dame....som han helt sikkert utnytter for å bo og leve🙄🙄🙄 Det hadde klikket for meg🤪🤪🤯🤯 11
Bibbi_ Skrevet 9. oktober 2023 #5198 Skrevet 9. oktober 2023 solietta skrev (14 timer siden): Uansett hva hun gjør nå fremover / sier blir vel feil . Dere kritikere har bestemt dere uansett . Men selvfølgelig forstår alle at her dreit Kristin seg ut. At kurset hun skulle gjennomføre var helt borti natta. Å da ikke en gang klare å si unnskyld?! Du har også bestemt deg, uansett hva Kristin gjør, så unnskylder du henne. Hvordan er det mulig?! 17
Sansa20 Skrevet 9. oktober 2023 #5199 Skrevet 9. oktober 2023 Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Men selvfølgelig forstår alle at her dreit Kristin seg ut. At kurset hun skulle gjennomføre var helt borti natta. Å da ikke en gang klare å si unnskyld?! Du har også bestemt deg, uansett hva Kristin gjør, så unnskylder du henne. Hvordan er det mulig?! Hun har forklart seg og sagt unnskyld . Men uansett så har dere bestemt dere så ingenting er branok. 1
Snublefot62 Skrevet 9. oktober 2023 #5200 Skrevet 9. oktober 2023 solietta skrev (8 minutter siden): Hun har forklart seg og sagt unnskyld . Men uansett så har dere bestemt dere så ingenting er branok. Hun har ikke sagt unnskyld. Det har hun selv sagt. Det finnes ingen unnskyldning. 5 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå