Wald86 Skrevet 4. oktober 2023 #5141 Skrevet 4. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 15
Wald86 Skrevet 4. oktober 2023 #5142 Skrevet 4. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 10 1
cerruti Skrevet 4. oktober 2023 #5143 Skrevet 4. oktober 2023 Det var ikke etter intensjonen? Nei vel? Det ble jo publisert? For så bare forkastet hvis det var tenkt som noe annet? Lite troverdig… 7 5
pøbelsara Skrevet 4. oktober 2023 #5144 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg tenker at når hun velger å stoppe alt istedet for å gjøre det ferdig og så publisere igjen, så var det ikke uferdig, det var bare at hun var uforberedt på reaksjonene. Jeg fatter ikke at hun tenker at det er lurt å samarbeide med Belinda. Jeg vet ikke om noen som ikke mener hun er en lurendreier og slangeoljeselger. 34 3
Jobbermedbarn Skrevet 4. oktober 2023 #5145 Skrevet 4. oktober 2023 pøbelsara skrev (2 timer siden): Jeg er altså så skuffet over KG. jeg opplevde at hun hadde integritet og stilte krav til bransjen. Og så har hun altså gått rett i fella selv. Skikkelig trist. J eg skjønner at hun trenger å tjene penger, men hvis det ikke går an å tjene penger i denne bransjen uten å selge sjela si, så finnes det faktisk andre måte å¨tjene til livets opphold på. Selv om millionene ikke sitter like løst i andre deler av samfunnet. Helt enig. Er utrolig skuffet. Føler ikke at hun er troverdig lenger. Tror ikke et sekund på at dette ikke var det opprinnelige innholdet i kurset, de skulle jo starte 01.10 og folk må jo få tid til å melde seg på. Jeg har avfulgt og har dessverre ingen tillit lenger til det hun kommer med. TV2… Vel, de er så useriøse at de er faktisk ikke verdt å skrive noe om. 13 7
Jens Skrevet 4. oktober 2023 #5146 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg er også skuffet over henne. Følte hun var den sunneste influenceren der ute, og tipset til og med min 15 år gamle datter om henne, og sa, "greit å ha litt motvekt til alle de usunne idealene der ute"..... 15 1
Snublefot62 Skrevet 4. oktober 2023 #5147 Skrevet 4. oktober 2023 cerruti skrev (1 time siden): Det var ikke etter intensjonen? Nei vel? Det ble jo publisert? For så bare forkastet hvis det var tenkt som noe annet? Lite troverdig… Jeg må innrømme at jeg såg innslaget. Og hun satt på riksdekkende TV og løy. Kurset var publisert. Det var info om hva kurset inneholdt, det var pris på kurset og en kunne bestille kurset. Å sitte der i dag å lyve om at det var noen få som hadde klart å få tilgang er strengt tatt en grov løgn. 14 1 12
Snublefot62 Skrevet 4. oktober 2023 #5148 Skrevet 4. oktober 2023 pøbelsara skrev (1 time siden): Jeg tenker at når hun velger å stoppe alt istedet for å gjøre det ferdig og så publisere igjen, så var det ikke uferdig, det var bare at hun var uforberedt på reaksjonene. Enig. Om kurset hun planla var så forskjellig som hun prøver å gi inntrykk av så burde det ikke vært noe problem å gjøre det ferdig og så lansere det endelige opplegget. Men jeg og tror som deg at hun prøvde seg på en spansk en, ble tatt på fersken og nå trekker det tilbake med mange birtfortklaringer. 12 1
Snublefot62 Skrevet 4. oktober 2023 #5149 Skrevet 4. oktober 2023 Vil og bare påpeke at Kristin i dag på riksdekkende TV påpekte at hun ikke har kommet med noen unnskyldning/beklagelse for det hun prøvde på - kun forklaringer. Nevner det siden jeg vet det er en del her inne som mener unnskyldningen hun kom med var tilstrekkelig. Det var altså ingen unnskyldning for kurset hun prøvde seg på å selge. 20 1
Klink Skrevet 4. oktober 2023 #5150 Skrevet 4. oktober 2023 Jobbermedbarn skrev (39 minutter siden): Helt enig. Er utrolig skuffet. Føler ikke at hun er troverdig lenger. Tror ikke et sekund på at dette ikke var det opprinnelige innholdet i kurset, de skulle jo starte 01.10 og folk må jo få tid til å melde seg på. Jeg har avfulgt og har dessverre ingen tillit lenger til det hun kommer med. TV2… Vel, de er så useriøse at de er faktisk ikke verdt å skrive noe om. I følge henne var jo datoen feil også, bare påpeker det. 2
Wald86 Skrevet 4. oktober 2023 #5151 Skrevet 4. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 28 2
Jobbermedbarn Skrevet 4. oktober 2023 #5152 Skrevet 4. oktober 2023 Klink skrev (1 time siden): I følge henne var jo datoen feil også, bare påpeker det. Stemmer det.. Takk for påminnelsen. Tror ikke noe mer på det av den grunn, men rett skal være rett. 5 1
Høstsemester Skrevet 4. oktober 2023 #5153 Skrevet 4. oktober 2023 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Jeg må innrømme at jeg såg innslaget. Og hun satt på riksdekkende TV og løy. Kurset var publisert. Det var info om hva kurset inneholdt, det var pris på kurset og en kunne bestille kurset. Å sitte der i dag å lyve om at det var noen få som hadde klart å få tilgang er strengt tatt en grov løgn. Så ikke GMN i dag. Skuffende å høre at hun istedenfor å ta ansvar så valgte hun å lyve på riksdekkende tv. 10 1
Sansa20 Skrevet 4. oktober 2023 #5154 Skrevet 4. oktober 2023 Høstsemester skrev (39 minutter siden): Så ikke GMN i dag. Skuffende å høre at hun istedenfor å ta ansvar så valgte hun å lyve på riksdekkende tv. Dere trur ikke på hun allikevel så hva vil dere at hun skal gjøre/ si da ? Dere har bestemt dere 1
M.H85 Skrevet 4. oktober 2023 #5155 Skrevet 4. oktober 2023 Link til intervju? Var ingen video i link over her,bare tekst....
Høstsemester Skrevet 4. oktober 2023 #5156 Skrevet 4. oktober 2023 solietta skrev (Akkurat nå): Dere trur ikke på hun allikevel så hva vil dere at hun skal gjøre/ si da ? Dere har bestemt dere Du må seriøst slutte å prøve å tåkelegge oppførselen til denne kyniske influenceren. Det er dødsflaut å lyve på riksdekkende tv. 22 8
Citha Skrevet 4. oktober 2023 #5157 Skrevet 4. oktober 2023 7 minutter siden, solietta said: Dere trur ikke på hun allikevel så hva vil dere at hun skal gjøre/ si da ? Dere har bestemt dere Og det har ikke du? 14 2
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober 2023 #5158 Skrevet 4. oktober 2023 solietta skrev (21 minutter siden): Dere trur ikke på hun allikevel så hva vil dere at hun skal gjøre/ si da ? Dere har bestemt dere Jeg syns ikke min oppsummering hevdet at hun løy egentlig. Mer at jeg syns det ikke brakte noe nytt til bordet, og at hun maler på det samme igjen og igjen om betaversjon lagt ut ved feil. Og nå får vi ikke sett hva det kunne blitt. Dette kvinnefellesskapet. Neivel nei. Da missa vi den. Jeg tok også med det om boller med litt sarkasme, fordi det blir liksom så koselig når vi spiser boller. Det gjør det bare fjasete. Når det egentlig er seiøse tema. Jeg kunne vært mer brutal i min summering og sagt hun løy, men jeg var ok nøktern tenker jeg selv. (Men så klart fristende å si at jeg syns hun skal ta seg en bolle.. og at det var bra hun gjorde det der da..) 15 1
Wald86 Skrevet 4. oktober 2023 #5159 Skrevet 4. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 15 6
Justlooking Skrevet 4. oktober 2023 #5160 Skrevet 4. oktober 2023 Wald86 skrev (3 timer siden): Hun forbeholder seg sin rett til å tie. Om sannheten. Hun vil ikke si hvordan kurset som skulle lanseres skulle sett ut. Alt hun sier er at det som ble lagt ut var en "kladd", som hun ikke hadde godkjent, og som hun aldri ville godkjent. alt var galt med dette "utkastet". Til og med lanseringsdatoen. Fagpersonene vil hun heller ikke gi oss navnet på. For nå kan vi ha det så godt. Dette skulle bli noe fantastisk, men nå går kvinnene på vippekanten som trenger hennes hjelp glipp av det, og det er vår skyld, for nå har hun skrinlagt det. Hvis kurset var så bra, og med fagpersoner - ville det vært veldig enkelt å relansere et nytt og bedre produkt. Ikke minst for å bevise at det hele ble feil og at det var noe annet og bedre som var planen. Men neida … 9 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå