Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og i alle kommentarene har mikrosteg skrevet at de kom med kommentar i innlegget til Camilla... 

Akkurat som om alle tenkte at der måtte de søke opp og scrolle seg ihjel for å finne en kommentar fra dem.

Dette skulle de jo ha kommet ut med offentlig på sin kanal. Ikke i et kommentarfelt. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde dette vært en feil, hadde KG kommet på banen umiddelbart med : dette er flaut, dette er en STOR feil, noen som kun skulle gjøre ditt og datt teknisk med nettsiden la inn tekst selv, som overhodet ikke stemmer med det som faktisk skal presenteres. 

Men hvis man ikke umiddelbart ser viktigheten av å dementere et slikt inntrykk den nettsiden presenterte- så var det kanskje fordi det var nettopp slik den var ment å være ta. Tenker jeg da. 

• Liker 15
  • Nyttig 19
Skrevet
Djerv2020 skrev (57 minutter siden):

De kjører det sikkert med en annen. Evnt med belinda selv. Money talks. 

Selvfølgelig. Det er sikkert derfor hun er utbrent igjen nå. Boka; Bedre på livet funket ikke på henne selv. 

Skrevet

Her kommer dagens dumme spm; finnes denne live-sendingen et sted som opptak som man kan se igjen? Har sjekket kontoen til KG men kan ikke se den ligger der 🤔 Jeg har aldri sett en live-sending på IG så jeg har null erfaring med dette 🙈😅

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 38
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 11
Skrevet

Den spleisen hun hadde... HUn har kun dokumenter at hun har gitt videre 30-40 tusen kr. Hvor ble det av de resterende 600000 kronene? Jeg lurer fælt på om hun kan dokumentere at disse også er gitt videre?

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
1 hour ago, Salmonella said:

Her kommer dagens dumme spm; finnes denne live-sendingen et sted som opptak som man kan se igjen? Har sjekket kontoen til KG men kan ikke se den ligger der 🤔 Jeg har aldri sett en live-sending på IG så jeg har null erfaring med dette 🙈😅

Hun må selv dele reprise av livesendingen er informasjonen jeg finner på instagram sine hjelpesider :)

Da vil den ligge under "reels" 

Så med mindre noen andre gjorde opptak, så ser det dårlig ut for oss som ikke verken har instagram eller hadde tid til å se den live. 

Endret av anon01
  • Liker 3
Skrevet
anon01 skrev (10 minutter siden):

Hun må selv dele reprise av livesendingen er informasjonen jeg finner på instagram sine hjelpesider :)

Da vil den ligge under "reels" 

Så med mindre noen andre gjorde opptak, så ser det dårlig ut for oss som ikke verken har instagram eller hadde tid til å se den live. 

Siden hun la ut den forsvarstalen så hadde det kanskje vært kjekt å legge ut reprise av livesendingen og tenker nå jeg. 

Takk for svar 😊

• Liker 5
Skrevet

Blir spennende å se Kristins vei framover. Kommer hun til å fortsette som før, eller stake ut en ny kurs?

Hele hennes identitet som influencer er jo å være kritisk, og en motvekt til bla. skjønnhetstyranniet. Hun er den som stiller til debatter, går ut i media og taler bransjen midt i mot. Kjapp på ballen med å kritisere andre, (ofte med god grunn) intens, kraftfull og retorisk.

Akkurat det kan bli vanskelig framover, med en integritet lik null. "Glow up" kan- og vil- sannsynligvis brukes mot henne i uoverskuelig framtid.

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Finlay skrev (2 minutter siden):

Blir spennende å se Kristins vei framover. Kommer hun til å fortsette som før, eller stake ut en ny kurs?

Hele hennes identitet som influencer er jo å være kritisk, og en motvekt til bla. skjønnhetstyranniet. Hun er den som stiller til debatter, går ut i media og taler bransjen midt i mot. Kjapp på ballen med å kritisere andre, (ofte med god grunn) intens, kraftfull og retorisk.

Akkurat det kan bli vanskelig framover, med en integritet lik null. "Glow up" kan- og vil- sannsynligvis brukes mot henne i uoverskuelig framtid.

Enig.

Og derfor savnet jeg en forklaring på hva hun hadde tenkt med kurset i går. Det kom jo ikke til tross for flere spørsmål rundt det. Eneste forklaringen hun kom med var at det var å fortelle om hennes vei ut av livskrisen. Veldig tynt.

Så ble det jo spørsmål om fagfolkene bak. Der ble det kun gjentatt fagfolk, og spesifikt noen med 6 års psykologutdannelse. Åpenbart mente hun da Morten som det allerede er slått fast er uten autorisasjon i Norge. Kan en da fortsatt kalle han for fagfolk? Det skurrer i det minste for min del.

Det ble og spurt om hvorfor hun måtte ta betalt og det var det ikke noe godt svar på, og spesifikt ble det spurt om hun ikke bare kunne henvise videre til de fagfolkene hun hadde god erfaring med. Jo det kunne det jo var vel svaret men dette var en del av pakken da.

Alt i alt mener jeg det er åpenbart at hun hadde tenkt å utnytte personer i livskrise for egen økonomisk vinning, hun tenkte seg ikke godt om, og ble tatt på fersken. Og nå når hun blir stilt til veggs har hun ingen god forklaring ut over at hun ville tjene penger, og prøver derfor å være så lite detaljert som mulig.

Det er godt mulig at dette var på planleggingsstadiet etter overtalelse fra Belinda og så har Belinda blitt triggerhappy, men Kristin er fortsatt ikke uten ansvar.

Ellers er det jo merkelig at Belinda på sin side har lagt ut en forklaring om at det ble lagt ut for tidlig, og sier ingenting om at prosjektet er skrotet. Så der tipper jeg det fortsatt er planer om å legge ut noe de kan tjene penger på - med eller uten Kristin.

• Liker 18
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
solietta skrev (10 timer siden):

Synes oppriktig synd på Kristin i kveld . Stakkars. 

Må være flott å ha en ex svigerdatter som har 💩 på leggen å det så voldsomt også. 

Endret av mjau87
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Just now, mjau87 said:

Må være flott å ha en ex svigerdatter som hat 💩 på leggen å det så voldsomt også. 

?

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 14
Skrevet (endret)
Djerv2020 skrev (11 timer siden):

Så det var mange hjerter og støttekommentarer. Det er nok en del som kjøper historien hennes. Tror likevel fortsatt ikke at hun kan komme tilbake etter dette. Hun kommer til å skli inn i mengden av kjipe, pengegriske influensere. 

Hun har i alle fall vist at hun mestrer rollen som dårlig forbilde. Både med bilder og ord. 

16411E65-24B5-47ED-8360-5147A135B65F.png

Enn å legge ut et sånt bilde og samtidig henvende seg til og kurse mennesker som sliter med mat og kropp!? Dette er thinspo! Hun har sikkert mange bilder fra samme arrangement hvor ribbeina ikke stikker ut, men dette bildet var det hun bevisst valgte. Minner meg om noe en viss influencer som begynner på C kunne lagt ut... Hun har ingen troverdighet og den motstemmen mot kropps og skjønnhetspress har hun mistet. 

Enda godt hun skrinla kurset, men hun hadde vel ikke noe valg etter stormen som kom. 

Endret av K_mb
  • Liker 20
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Søk opp Kristin Gjelsvik glow up på tik tok😅

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Eea Elvira skrev (3 minutter siden):

Søk opp Kristin Gjelsvik glow up på tik tok😅

Det va lavmål , du trur det er gøy for Kristin å se? 

• Liker 2
Skrevet
solietta skrev (1 time siden):

Det va lavmål , du trur det er gøy for Kristin å se? 

Det er vel neppe hensikten heller.. 

• Liker 9
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...