Djerv2020 Skrevet 20. september 2023 #4641 Skrevet 20. september 2023 pop up bruker skrev (3 minutter siden): Jeg fikk ikke sett det, men svarte hun på spørsmålene i kommentarfeltet? Ellers er det jo flott at det ikke kommer et kurs (skulle jo bare mangle), og litt gøy å lese at hun tar en "SE" ved å stille i hettegenser - SE stilte i debattten uten løshår, udminket, og har etterpå uttalt at det var veloverveid og strategisk valg. Ja selvsagt var det strategisk. Hun snakket i tillegg med en myk stemme og gjorde seg «jentete» og «søt». Fullstendig kontrast til første videoen. Den dama er uansett ikke helt i vater. 12 7
Snublefot62 Skrevet 20. september 2023 #4642 Skrevet 20. september 2023 pop up bruker skrev (4 minutter siden): Jeg fikk ikke sett det, men svarte hun på spørsmålene i kommentarfeltet? Ellers er det jo flott at det ikke kommer et kurs (skulle jo bare mangle), og litt gøy å lese at hun tar en "SE" ved å stille i hettegenser - SE stilte i debattten uten løshår, udminket, og har etterpå uttalt at det var veloverveid og strategisk valg. Det var igjen veldig arrangert ja. Jeg synes for øvrig ikke at hun svarte på spørsmålene. Hun lot som og tok opp noen av de, men svarte egentlig ikke. 10 1
Djerv2020 Skrevet 20. september 2023 #4643 Skrevet 20. september 2023 Klink skrev (Akkurat nå): Hvor og når er dette bilde fra? Kilde? Instagram 20. juni. Bildeserie fra kamerarullen de siste 7 dagene (gjesp) 3 3
FreezeandFawn Skrevet 20. september 2023 #4644 Skrevet 20. september 2023 pop up bruker skrev (4 minutter siden): Jeg fikk ikke sett det, men svarte hun på spørsmålene i kommentarfeltet? Ellers er det jo flott at det ikke kommer et kurs (skulle jo bare mangle), og litt gøy å lese at hun tar en "SE" ved å stille i hettegenser - SE stilte i debattten uten løshår, udminket, og har etterpå uttalt at det var veloverveid og strategisk valg. Mja, hun svarte på et og annet. Det eneste jeg følte hun var ærlig på var noe a'la "om det var en annen influenser som hadde gjort tabben, så ville du kritisert dem" og det svarte hun bekreftende på. Ellers var det mye 'dette skulle ikke vært synlig for andre og det er derfor ikke reelt og av den grunn kan jeg ikke svare på noe'. Definitivt fremtoning for å fremstå ærlig og høste sympati. Og, jeg må bare si, selv om dette sikkert høres litt slemt ut, jeg synes de eneste gangene hun sier noe i retning "trengte tid til å bare være mamma" er når hun står i en kritikkstorm, slik som denne, og er ute etter å "renvaske" seg. 6 6
Kinder Skrevet 20. september 2023 #4645 Skrevet 20. september 2023 pop up bruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk ikke sett det, men svarte hun på spørsmålene i kommentarfeltet? Ellers er det jo flott at det ikke kommer et kurs (skulle jo bare mangle), og litt gøy å lese at hun tar en "SE" ved å stille i hettegenser - SE stilte i debattten uten løshår, udminket, og har etterpå uttalt at det var veloverveid og strategisk valg. Enig med deg. Flott at hun har skjønt at hun ikke kan drive et sånt kurs. Sist hun sa unnskyld (for at andre gjorde feil og at kritikerne baserte seg på feil informasjon) fikk jeg inntrykk av at hun skulle gi ut kurset. Hun har vel kanskje innsett at det ikke ville blitt særlig populært uansett, basert på stormen av kritikk som har kommet. Og innsett at stormen av kritikk ikke ville blåse over, slik det normalt gjør når influensene gjør noe umoralsk eller ulovlig. Og klart at fremtoningen hennes i videoen var nøye planlagt og strategisk, i et forsøk på å sanke sympati. Dette har vi sett så mange ganger nå hos influensene som har tabbet seg ut. Men fremdeles er det mange som går rett på limpinnen, og syns synd på influenserne, når de fremstiller seg sliten og/eller syk. Det slo jo feil da hun prøvde å bruke sønnen for å sanke sympati, så nå bruker hun seg selv i et nytt forsøk. Men om noe er det flott at hun bruker seg selv og ikke sønnen. Uansett, det er bra det ikke blir noe kurs. Jeg er glad for at hun har konkludert med at hun ikke kan utnytte sårbare mennesker som har det vanskelig og tøft. For det var jo dessverre denne gruppen kurset rettet seg mot. 8 1
Djerv2020 Skrevet 20. september 2023 #4646 Skrevet 20. september 2023 Kinder skrev (7 minutter siden): Enig med deg. Flott at hun har skjønt at hun ikke kan drive et sånt kurs. Sist hun sa unnskyld (for at andre gjorde feil og at kritikerne baserte seg på feil informasjon) fikk jeg inntrykk av at hun skulle gi ut kurset. Hun har vel kanskje innsett at det ikke ville blitt særlig populært uansett, basert på stormen av kritikk som har kommet. Og innsett at stormen av kritikk ikke ville blåse over, slik det normalt gjør når influensene gjør noe umoralsk eller ulovlig. Og klart at fremtoningen hennes i videoen var nøye planlagt og strategisk, i et forsøk på å sanke sympati. Dette har vi sett så mange ganger nå hos influensene som har tabbet seg ut. Men fremdeles er det mange som går rett på limpinnen, og syns synd på influenserne, når de fremstiller seg sliten og/eller syk. Det slo jo feil da hun prøvde å bruke sønnen for å sanke sympati, så nå bruker hun seg selv i et nytt forsøk. Men om noe er det flott at hun bruker seg selv og ikke sønnen. Uansett, det er bra det ikke blir noe kurs. Jeg er glad for at hun har konkludert med at hun ikke kan utnytte sårbare mennesker som har det vanskelig og tøft. For det var jo dessverre denne gruppen kurset rettet seg mot. Hun hadde ikke noe valg annet enn å stoppe hele kurset. Hadde hun gått videre med det nå etter dette, hadde det blitt fullstendig influenser-selvmord. Sååå det var nok ikke fra det gode i hennes hjerte at kurset stoppet, men rett og slett en konsekvens ab «shitstormen» hun har fått etter at kurset ble publisert. 17 2
Klink Skrevet 20. september 2023 #4647 Skrevet 20. september 2023 Djerv2020 skrev (11 minutter siden): Instagram 20. juni. Bildeserie fra kamerarullen de siste 7 dagene (gjesp) Oi sier jeg bare. (Hvis det er meg du gjesper til så er det en regel å si hvor man har hentet bilde fra. Fått advarsler hundre ganger selv)
Djerv2020 Skrevet 20. september 2023 #4648 Skrevet 20. september 2023 Klink skrev (2 minutter siden): Oi sier jeg bare. (Hvis det er meg du gjesper til så er det en regel å si hvor man har hentet bilde fra. Fått advarsler hundre ganger selv) Neii haha beklager! Gjesper av «fra kamerarullen de siste dagene»! 11
Kinder Skrevet 20. september 2023 #4649 Skrevet 20. september 2023 Djerv2020 skrev (2 minutter siden): Hun hadde ikke noe valg annet enn å stoppe hele kurset. Hadde hun gått videre med det nå etter dette, hadde det blitt fullstendig influenser-selvmord. Sååå det var nok ikke fra det gode i hennes hjerte at kurset stoppet, men rett og slett en konsekvens ab «shitstormen» hun har fått etter at kurset ble publisert. Ja, jeg tipper du har rett i det. Det siste avsnittet mitt ble litt feil. Hun har jo ikke konkludert med at hun ikke kan utnytte sårbare mennesker, men heller konkludert med at hun ikke kan utnytte dem fordi det da går utover henne selv. 3 1
Klink Skrevet 20. september 2023 #4650 Skrevet 20. september 2023 Djerv2020 skrev (1 minutt siden): Neii haha beklager! Gjesper av «fra kamerarullen de siste dagene»! Den er grei, er nok litt for sensitiv. Uansett enda mer provoserende at hun legger ut slikt og i tillegg et kurs for mennesker som sliter med å spise. Dette er jo på lik linje om ikke verre enn enkelte andre influensere. Godt man begynner å se litt nøyere på hvem man egentlig tenker på som et greit forbilde. Hun må ha gått under radaren en god stund. I alle fall min. 8 7
Klink Skrevet 20. september 2023 #4651 Skrevet 20. september 2023 Snublefot62 skrev (36 minutter siden): Hun er åpenbart lei seg. For at hun ble tatt. Hun legger seg flat. For måten det ble oppfattet som. Flott at det ikke blir noe mer av kurset men det er ingen spor av ydmykhet eller innrømmelse av å ha tabbet seg ut meg innhold eller målgruppe. Hun er utelukkende lei seg for måten det ble tolket på. Ikke noe annet. Ellers var hun som jeg gjettet veldig selektiv i hva hun ville svare på. Og hun svarte ikke på alt hun tok opp heller. Som hvem fagpersonene var. Åpenbart var en av de Morten, men det kunne hun ikke si for da hadde manglende autorisasjon blitt tatt opp. Nei ingen tillit er tilbake her. Angående kurset lurer jeg litt på hvordan hun skulle lagt fram en unnskyldning. La oss nå gå ut fra at hun snakker sant: Da er det jo Belinda og eventuelt andre som drifter siden som må beklage seg. Kristin beklager jo for det hun har bidratt med. 7 1
Djerv2020 Skrevet 20. september 2023 #4652 Skrevet 20. september 2023 Klink skrev (2 minutter siden): Den er grei, er nok litt for sensitiv. Uansett enda mer provoserende at hun legger ut slikt og i tillegg et kurs for mennesker som sliter med å spise. Dette er jo på lik linje om ikke verre enn enkelte andre influensere. Godt man begynner å se litt nøyere på hvem man egentlig tenker på som et greit forbilde. Hun må ha gått under radaren en god stund. I alle fall min. Jeg har ikke fulgt så godt med på henne siste tiden, men en gjennomgang av instaen hennes viser jo at hun har endret seg veldig… poseringer for tynnere kropp og veldig mye sus og dus og champagne-rus. Skjønner at mange stusser på den livskrisen hennes….. 14 5
Sansa20 Skrevet 20. september 2023 #4653 Skrevet 20. september 2023 Synes oppriktig synd på Kristin i kveld . Stakkars. 2
Moongirl Skrevet 20. september 2023 #4654 Skrevet 20. september 2023 solietta skrev (9 minutter siden): Synes oppriktig synd på Kristin i kveld . Stakkars. Så godt hun har deg, da. Håper du har sendt henne litt omsorg etter hun har driti på draget. 41 4
FreezeandFawn Skrevet 20. september 2023 #4655 Skrevet 20. september 2023 solietta skrev (16 minutter siden): Synes oppriktig synd på Kristin i kveld . Stakkars. Vet du, selv om jeg til stadighet er uenig med deg, og med gjevne mellomrom lar meg irritere over det jeg ser som naivitet, eller i beste fall en uovervinnelig evne til å legge godsiden til, så er det beundringsverdig hvor trofast du er. Håper vennene dine vet å sette pris på deg! 11 1
Jobbermedbarn Skrevet 20. september 2023 #4656 Skrevet 20. september 2023 (endret) Jeg fikk ikke med meg live sendingen, men veldig bra at kurset ikke blir noe av. Jeg har dessverre mistet all respekt for Kristin, tror ikke er sekund på forklaringen, men håper hun har lært noe av dette. Synes hun har vist en veldig lite tiltalende side i denne saken og det er store spørsmål for meg om hvor ekte det hun har gjort før har vært. Samtidig tenker jeg at dette må ikke dø ut, her burde man følge med på mikrosteg og andre som henvender seg til sårbare mennesker uten noen som helst kompetanse. Håper fortsatt på lover og regler ifht dette. Endret 20. september 2023 av Jobbermedbarn 30 3
Gjest Kattedama Skrevet 20. september 2023 #4657 Skrevet 20. september 2023 Hun burde ikke involvere slangeolje selger Belinda i noen prosjekter fremover. Og droppe disse thinspo bildene sine.
cHg Skrevet 20. september 2023 #4658 Skrevet 20. september 2023 Kristin sa i livesending at kurset ikke blir noe av. I kommentarfeltet til mikrosteg står det noe helt annet. Mon tro om enten de ikke har kommunisert eller så har belinda kjørt over henne med bussen for så å erstatte henne på null komma svisj.. 13
Djerv2020 Skrevet 20. september 2023 #4659 Skrevet 20. september 2023 cHg skrev (15 minutter siden): Kristin sa i livesending at kurset ikke blir noe av. I kommentarfeltet til mikrosteg står det noe helt annet. Mon tro om enten de ikke har kommunisert eller så har belinda kjørt over henne med bussen for så å erstatte henne på null komma svisj.. De kjører det sikkert med en annen. Evnt med belinda selv. Money talks. 8 1
Djerv2020 Skrevet 20. september 2023 #4660 Skrevet 20. september 2023 I innlegget til mikrosteg på instagram kan man altså lese noe sånt som at det ble sendt ut: - en feil email som linket til - et blogginnlegg som ikke skulle vært publisert og som linket til - en nettside som ikke skulle vært publisert som hadde helt feil innhold. Det er overhodet ikke mulig å tro på dette. Den enkleste forklaringen er ofte den som stemmer…. Altså at kurset var klart for å melde seg på. Kanskje de skulle endre navn til Feilsteg? 22 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå