Høstsemester Skrevet 20. september 2023 #4601 Skrevet 20. september 2023 Wald86 skrev (14 minutter siden): Det er uforståelig at det ikke er lovverk mot dette. De har enorm påvirkningskraft, og spesielt mot sårbare grupper. De er helt på linje med avhengighet som spillavhengighet og rusmidler. Og kanskje går det begge veier. som du skriver, de vil bli dyrket og beundret. risikoyrke dette. Og det kan ha veldig uheldig smitteeffekt. Det er bare å se på hvordan skjønnhets- og klesindustri har økt siste 10 årene. Det er uforståelig at lovverket ikke klarer å henge med i utviklingen. Enkelte influncere , som KG gjemmer seg bak barna sine og/eller bruker barna som innhold for å tjene penger. Burde vært lovverk mot dette også. 2 2
Sansa20 Skrevet 20. september 2023 #4603 Skrevet 20. september 2023 Kollontaj skrev (54 minutter siden): Henrik Troy! 🤣 Det er så mobbing
Djerv2020 Skrevet 20. september 2023 #4604 Skrevet 20. september 2023 Det blir spennende å se live-sendingen ikveld. Jeg er fryktelig spent på hvordan hun angriper denne utfordringen. Jeg har tidligere hevdet at hun ikke kan komme seg tilbake etter dette, og det står jeg ved. Men, om hun legger seg fullstendig flat, innrømmer at kurset ikke var en kladd men et ferdig produkt og legger fra seg absolutt all arroganse, latterliggjøring og selvhevdelse kan hun kanskje vinne tilbake litt gunst i enkelte målgrupper. Kan jo være hun har ringt en pr-rådgiver også. La oss håpe det for hennes del. Blir det train wreck også i kveld, er det bare å legge ned firmaet! 10 4
Jobbermedbarn Skrevet 20. september 2023 #4605 Skrevet 20. september 2023 solietta skrev (27 minutter siden): Det er så mobbing Hva er mobbing? En vanlig, generell definisjon av mobbing er følgende: En person er mobbet når han eller hun, gjentatte ganger og over en viss tid, blir utsatt for negative handlinger fra en eller flere andre personer (1). I definisjonen ligger også at den som blir utsatt har vanskelig for å forsvare seg. Slutt å utvanne mobbebegrepet. Dette er ikke mobbing. 25 14
Tøvftta Skrevet 20. september 2023 #4606 Skrevet 20. september 2023 solietta skrev (31 minutter siden): Det er så mobbing Da driver jo de fleste komikere med mobbing 😂 Skjønner det er sårt for deg å se at Kristin får mye negativ kritikk, men det er berettiget og på sin plass. 16 4
Wald86 Skrevet 20. september 2023 #4607 Skrevet 20. september 2023 (endret) . Endret 2. november 2023 av Wald86 19 1
Djerv2020 Skrevet 20. september 2023 #4608 Skrevet 20. september 2023 Wald86 skrev (Akkurat nå): Hva synes du om Kristin G og Dennis Poppe T sin latterliggjøring av Isabel Raad i 2018? Var det en grei oppførsel? Ikke mat trollet…….. 12 1 2
MiominMio Skrevet 20. september 2023 #4609 Skrevet 20. september 2023 Kollontaj skrev (2 timer siden): Henrik Troy! 🤣 Sorry tok an ikke? 🙈
Frøkenfryden Skrevet 20. september 2023 #4610 Skrevet 20. september 2023 Kollontaj skrev (2 timer siden): Henrik Troy! 🤣 «Dette er ikke en kladd, det er ført inn.» 😂😂😂 Nesten det beste! 16 3
Era Vulgaris Skrevet 20. september 2023 #4611 Skrevet 20. september 2023 solietta skrev (2 timer siden): Det er så mobbing Det kalles satire. Tenk å bli så krenket by proxy på vegne av en shady influencer. 25 8
Snublefot62 Skrevet 20. september 2023 #4612 Skrevet 20. september 2023 Era Vulgaris skrev (5 minutter siden): Det kalles satire. Tenk å bli så krenket by proxy på vegne av en shady influencer. Noe må en jo bli krenka av. 8 1
Era Vulgaris Skrevet 20. september 2023 #4613 Skrevet 20. september 2023 Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Noe må en jo bli krenka av. Det finnes tydeligvis ingen grenser for det lenger. 6
Babushka Skrevet 20. september 2023 #4614 Skrevet 20. september 2023 Djerv2020 skrev (5 timer siden): Det blir spennende å se live-sendingen ikveld. Jeg er fryktelig spent på hvordan hun angriper denne utfordringen. Jeg har tidligere hevdet at hun ikke kan komme seg tilbake etter dette, og det står jeg ved. Men, om hun legger seg fullstendig flat, innrømmer at kurset ikke var en kladd men et ferdig produkt og legger fra seg absolutt all arroganse, latterliggjøring og selvhevdelse kan hun kanskje vinne tilbake litt gunst i enkelte målgrupper. Kan jo være hun har ringt en pr-rådgiver også. La oss håpe det for hennes del. Blir det train wreck også i kveld, er det bare å legge ned firmaet! Var ikke det kl 20? Noen som har fått med seg?
Snublefot62 Skrevet 20. september 2023 #4615 Skrevet 20. september 2023 Babushka skrev (7 minutter siden): Var ikke det kl 20? Noen som har fått med seg? Klokken 21. 2 1
K_mb Skrevet 20. september 2023 #4616 Skrevet 20. september 2023 Jobbermedbarn skrev (5 timer siden): Hva er mobbing? En vanlig, generell definisjon av mobbing er følgende: En person er mobbet når han eller hun, gjentatte ganger og over en viss tid, blir utsatt for negative handlinger fra en eller flere andre personer (1). I definisjonen ligger også at den som blir utsatt har vanskelig for å forsvare seg. Slutt å utvanne mobbebegrepet. Dette er ikke mobbing. Og for å ikke glemme at reele mobbeoffere gjemmer seg og prøver å gjøre seg usynlige for å unngå konfrontasjon. Drittlei av at mobbekortet slenges ut i hytt og pine når noen er kritiske mot bortskjemte influencere som søker oppmerksomhet hele tiden og som opptrer kynisk for egen vinning. 11 1 4
Marihone Skrevet 20. september 2023 #4617 Skrevet 20. september 2023 Gråter Kristin eller er hun syk? Hun sier hele tiden det ikke var et ferdig produkt. Hvorfor lå det ute da? Kan Belinda si noe om hvorfor? Hvorfor sier hun ikke konkret hvem fagfolkene er? Hun har endret sin kommunikasjonsstil ser jeg også nå. Hun snakker på en helt annen måte nå, enn i forrige video. Nå legger hun seg helt flat. Det var vel ingen andre valg i følge hennes rådgivere. Jeg ser Max Social er tatt bort fra profilen hennes nå. 16
Skrottefar Skrevet 20. september 2023 #4618 Skrevet 20. september 2023 https://www.vg.no/rampelys/i/bgr6wv/kristin-gjelsvik-om-kritikken-jeg-er-saa-sliten Ja, det er nok til å bli sliten av å måtte ro ro til fiskeskjær når man har rota det til ved egen hjelp 22 1
FreezeandFawn Skrevet 20. september 2023 #4619 Skrevet 20. september 2023 Marihone skrev (Akkurat nå): Gråter Kristin eller er hun syk? Hun sier hele tiden det ikke var et ferdig produkt. Hvorfor lå det ute da? Kan Belinda si noe om hvorfor? Hvorfor sier hun ikke konkret hvem fagfolkene er? Hun har endret sin kommunikasjonsstil ser jeg også nå. Hun snakker på en helt annen måte nå, enn i forrige video. Nå legger hun seg helt flat. Det var vel ingen andre valg i følge hennes rådgivere. Jeg ser Max Social er tatt bort fra profilen hennes nå. Synes ikke hun legger seg helt flat, jeg. Synes det er bare bortforklaringer og de samme, gamle frasene som skal gi sympati. Og det med at prisen ikke var satt, er ren løgn. Da hadde prisen stått i null på nettsiden. 28 1
Marihone Skrevet 20. september 2023 #4620 Skrevet 20. september 2023 3 minutter siden, FreezeandFawn said: Synes ikke hun legger seg helt flat, jeg. Synes det er bare bortforklaringer og de samme, gamle frasene som skal gi sympati. Og det med at prisen ikke var satt, er ren løgn. Da hadde prisen stått i null på nettsiden. Du har rett. Men hun har sagt unnskyld 10 ganger nå. Hun sier at hun ikke er så god på live og ber om unnskyldning, men hun har jo hatt det flere ganger før. Det ble veldig mye unnskyldninger følte jeg. Jeg fikk ikke noe ut av den liven, men men. 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå