Nordlys89 Skrevet 19. september 2023 #4541 Skrevet 19. september 2023 Nå kommer det en livesending for å svare på spørsmål fra kommentarfeltet... med forbehold om at mini sover. Så indirekte setter hun nok en gang sønnens navn i sammenheng med denne kolossale blemmen. Nok et forsøk på å tvinge spørsmålene snillere, hun er jo trossalt en alenemor som må legge sønnen først. Og det må poengteres. Gi meg styrke. Spent på hva som kommer ut av denne livesendingen hennes.. 35 1
Wald86 Skrevet 19. september 2023 #4542 Skrevet 19. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 18 1
Salmonella Skrevet 19. september 2023 #4543 Skrevet 19. september 2023 Nordlys89 skrev (3 minutter siden): Nå kommer det en livesending for å svare på spørsmål fra kommentarfeltet... med forbehold om at mini sover. Så indirekte setter hun nok en gang sønnens navn i sammenheng med denne kolossale blemmen. Nok et forsøk på å tvinge spørsmålene snillere, hun er jo trossalt en alenemor som må legge sønnen først. Og det må poengteres. Gi meg styrke. Spent på hva som kommer ut av denne livesendingen hennes.. Eller kan det være at det faktisk er vanskelig å konsentrere seg og få ting gjort med sønnen rundt seg..? 1
Nordlys89 Skrevet 19. september 2023 #4544 Skrevet 19. september 2023 Salmonella skrev (2 minutter siden): Eller kan det være at det faktisk er vanskelig å konsentrere seg og få ting gjort med sønnen rundt seg..? Så drit i å ha livesending på "tettere på livet". Og bruk den tiden etter kl 21 på å legge ut en skikkelig beklagelse og forklaring.. 15 4
Wald86 Skrevet 19. september 2023 #4545 Skrevet 19. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 16
Wald86 Skrevet 19. september 2023 #4546 Skrevet 19. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 18
Salmonella Skrevet 19. september 2023 #4547 Skrevet 19. september 2023 Wald86 skrev (2 minutter siden): Da nevner man det ikke. Da setter man av tid, som bedriftsleder, en dag dette ikke er et problem. Dette er ren utlevering av barn, og grov og uproff hersketeknikk. DET er jeg enig i. Synes bare det blir litt voldsomt å anta at det er en hersketeknikk for å få folk til å stille snille spm.. 2
Nordlys89 Skrevet 19. september 2023 #4548 Skrevet 19. september 2023 Wald86 skrev (1 minutt siden): Ikke sant. Dette begynner å bli så sjokkerende og uforståelig.... Her blandes privatlivet inn i bedriften på en så spekulativ måte at man sitter bare og måper. Er nok vanskeligere for kritikerene å plukke fra hverandre en livesending, i motsetning til en post på ig. Regner med at det kan være noe av tanken bak. 2
Wald86 Skrevet 19. september 2023 #4549 Skrevet 19. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 5
Wald86 Skrevet 19. september 2023 #4550 Skrevet 19. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 3
Paneera Skrevet 19. september 2023 #4551 Skrevet 19. september 2023 Blåttvann skrev (På 15.9.2023 den 9.42): Uenig. Kristin har alltid gått i strupen på andre influencere når de har gjort noe som kan påvirke andre negativt, nå gjør hun akkurat det samme selv. Og folk har av en eller annen grunn hatt tillit til Kristin og det er dette hun utnytter nå. Det er det jeg synes gjør henne ekstra manipulativ og til et farlig "forbilde". https://www.seher.no/kjendis/ut-mot-kristin-gjelsvik-kraftig-provosert/80201802 Og en annen ting fra kurset, hvis jeg sliter med mat skal jeg "få lov" til å spise med Kristin? Ikke bare er formuleringen ganske krise, det burde vært "vil du spise med Kristin?", men det at Kristin fremmer seg selv som et middel for å hjelpe folk med spiseforstyrrelser er ganske ille. Spiseforstyrrede mennesker er de hun (helt uten kompetanse) prøver å hjelpe. Jeg mener utnytte direkte for egen vinning. Da er du passe kynisk. Kristin er akkurat nå Norges farligste forbilde. Og mangelen på ydmykhet skal man lete lenger etter. Sophie Elise og Isabel Raad tok til seg kritikk bedre enn det Kristin har gjort nå. Kristin langet ut mot Sophie Elise fordi hun mente SE var et dårlig forbilde og bidro til kroppspress og spiseforstyrrelser. Nå kan jo programmet til Kristin også føre til spiseforstyrrelser eller forverring av allerede diagnostiserte spiseforstyrrelser. Dobbeltmoralsk som faen 11 6
Nordlys89 Skrevet 19. september 2023 #4552 Skrevet 19. september 2023 Wald86 skrev (1 minutt siden): Wald86 skrev (3 minutter siden): Og plutselig må hun avbryte, med tanke på sønnen? Noe er det som gjør at hun nevner at han sover. Dette forbeholdet. En unnskyldning hun kan benytte når det passer seg. Men vi får se. Dette fremstår mer og mer useriøst, hvordan man enn vrir og vender på det. Samme følelse sitter jeg med, uten å dra spekulasjonene så veldig mye lengre. Det har dog aldri kommet et lignende innlegg tidligere, der hun som bedrift har hatt forbehold rundt sønnens rutiner, for å få utført det hun skal poste. 5
Wald86 Skrevet 19. september 2023 #4553 Skrevet 19. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 2
Nordlys89 Skrevet 19. september 2023 #4554 Skrevet 19. september 2023 Wald86 skrev (2 minutter siden): Du har rett. Skal fjerne spekulasjoner. Men man kan si det vitner om at hun ikke tar dette så seriøst. I tillegg synes jeg det er høyst kritikkverdig å ha live-sending hjemmefra, med barn som skal sove. Forstyrre deres rutiner. Så opptatt er hun vel ikke. Mente ikke at du spekulerte. Ville bare ikke dra det noe lengre for min egen del. Nei når hun dro til med alle teknikker som overhodet går ann i denne "beklagelsen" sin. Så tviler jeg på at sønnen ble nevnt med en tilfeldighet. 4
Orly Skrevet 19. september 2023 #4555 Skrevet 19. september 2023 Tenker det er helt greit å ha kurs og fortelle om egne erfaringer,’mange gjør det, men måten ting gjøres på nå er det man reagerer på 1
M.H85 Skrevet 19. september 2023 #4556 Skrevet 19. september 2023 Wald86 skrev (42 minutter siden): Kristin G mangler to viktige, og helt essensielle egenskaper. For det første faglig kompetanse. Som du sier, hun har ikke det. Kun sin personlige erfaring. Den andre er ydmykhet. Hun fremstår skråsikker, defensiv, arrogant og bedrevitende. Et elendig utgangspunkt. Hissig,arrogant,bedrevitende og meget oppmerksomhetsyk😬 6 3
Wald86 Skrevet 19. september 2023 #4557 Skrevet 19. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 4
Nordlys89 Skrevet 19. september 2023 #4558 Skrevet 19. september 2023 Wald86 skrev (2 minutter siden): Du skjønner hvor jeg står. Men så er det dumt å spekulere i hva hun mente nå, med at han må sovne først. Må la tvilen komme til gode. Hun utleverer barnet i unnskyldingen sin, og benyttet det som skjold. Det er fakta. Og hun burde få seg faste arbeidstider og et kontor kanskje, hvis hun skal starte enda en bedrift. Ta det i morgen. Dette er problemet med influencere som lever av å "dele hverdagen". Alle må med, hele tiden. Barna har ikke bedt om det. Jeg vet flere og flere har hjemmekontor. Min mening er at det ikke alltid er så sunt. Viktig med en frisone for familien. Tror vi er helt enige. 1
Høstsemester Skrevet 19. september 2023 #4559 Skrevet 19. september 2023 Wald86 skrev (1 time siden): Kristin G mangler to viktige, og helt essensielle egenskaper. For det første faglig kompetanse. Som du sier, hun har ikke det. Kun sin personlige erfaring. Den andre er ydmykhet. Hun fremstår skråsikker, defensiv, arrogant og bedrevitende. Et elendig utgangspunkt. Jeg leste en gang at det er bare dårlige forfattere som er skråsikker på at de er gode forfattere. Gode forfattere har selvinnsikt, er kritisk til eget arbeid, opplever frustrasjoner og tviler noen ganger på egne evner som forfatter. Det er med andre ord de som har minst kompetanse som ofte opphøyer seg selv og egne evner. 4 1
Snublefot62 Skrevet 19. september 2023 #4560 Skrevet 19. september 2023 Dette er nok et forsøk på å kneble kritikere, og styre narrativet. Hun «inviterer til en prat». Det er et forsøk på å skape samme venninnefølelse som tidligere, og «hjem til henne» som @FruJohansen påpekte med beklagelsen. Hun putter fortsatt sønnen sin fremfor seg og kan avlyse med å skylde på sønnen. Og det vil nok ingen kritisere. Kommentarfeltet er allerede på vei til å bli et shitshow hvor fanatiske støttespillere kritiserer de som stiller spørsmål til Kristin - slik Kristin ba om. Hvorfor ta diskusjonen før Kristin får svart? Hun styrer showet og kan velge akkurat det hun vil svare på. Nei dette var dårlig. 21 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå