Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
NiceOrNothing skrev (56 minutter siden):

Enig . Kan knapt kalles en krise . At et barn eller en livspartner dør , kan kalles en krise. Men et samlivsbrudd  står jo  «halve « befolkningen i til enhver tid.  Hun er rågod til å ta offerrollen, å i tillegg dra frem det «gode « hun har gjort . Men folk som prøver å profitere på folk i kriser er intet mindre enn utspekulert . Hun pakker det nærmest inn som et feel good prosjekt . Å det kunne det kanskje vært , med mindre det kostet flesk . 

Du har ikke definisjonsmakt på hva andres kriser er. Selv om «halve befolkningen» står i samlivsbrudd til en hver tid, betyr det ikke at en sånn situasjon ikke kan kalles en livskrise.

Skilsmisse blir gjerne regnet som en av de verste livskrisene man kan stå i: 

https://www.kk.no/samliv/skilsmisse-er-en-av-de-toffeste-livskrisene-man-kan-oppleve/67979117

Enig med deg i alt det andre!! 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
pop up bruker skrev (2 timer siden):

Ingeborg er også en influenser, og kritiserer også strategisk. CBE som åpenbart fronter thinness får hjerter og ingen kritikk - blant annet. I denne bransjen er vennskap og kjennskap vikigere enn moral og etikk. 

Ingeborg er Norges største dobbeltmoralist.

Klikker for en fettklype på normal, mens hun samtidig poserer i proana-stillinger ukentlig på Instagram. Kritiserer vanessa og synnøves skønnhetsklinikk med lepper og kinn som snart sprekker av for mye restylane. 

• Liker 38
  • Nyttig 9
Skrevet
Djerv2020 skrev (3 minutter siden):

Du har ikke definisjonsmakt på hva andres kriser er. Selv om «halve befolkningen» står i samlivsbrudd til en hver tid, betyr det ikke at en sånn situasjon ikke kan kalles en livskrise.

https://www.kk.no/samliv/skilsmisse-er-en-av-de-toffeste-livskrisene-man-kan-oppleve/67979117

Joda men ganske mange har stått i det og kommet seg helskinnet gjennom. Ganske få tar 3500 kr eller hva det var for å selge kurs i «hvordan jeg kom meg ut av krisen.»

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Djerv2020 skrev (4 minutter siden):

Enig , jeg har ingen definisjonsmakt på ordet krise . Men jeg har lov å mene at kristin g profiterer på folk i kriser . Å det er lavmål . 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
pop up bruker skrev (8 timer siden):

Syns man skal være forsikig med å kalle noe som ikke-krise, når den som står i det følet, og mener, det er en krise. 

Vi har ulik bakgrunn, bagasje, erfaringer og alt som gjør st vi opplever og håndterer "samme situasjon" ulikt. Og av akkurat sammd grunn skal man være særdeles varsom med å gi råd for hva som fungerte i sin egen krise, vil fungere i andres kriser.

👏

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 13
Skrevet
Wald86 skrev (11 minutter siden):

@Djerv2020 har også pekt på Senneset sin store dobbeltmoral: 

De like leker best. Klatrer opp sammen, med mektige folk på laget, peker på alle andre. Dette er veldig problematisk. Senneset har mistet all troverdighet for meg. Det hjelper ikke at hun sier noe bra, hvis ikke helheten er der. Da blir det bare farlig.
Takk til Djerv2020 for fokus på dette.

De er på tur ut, begge . Senneseth kan kanskje overleve litt lenger pga sin  skarpe penn . Gjeldsvik har mistet all troverdighet . 

• Liker 10
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

All styret hun nå står i grunnet seg selv faller kun tilbake på henne selv. 😅

Hun har vært så kritisk og uttalende mot så mange, mens nå er hun blitt verre enn de aller fleste... Kun sophie som slår henne nå synes jeg😅🙈

Graver sin egen grav kort fortalt...

• Liker 7
Skrevet
Snublefot62 skrev (57 minutter siden):

@FruJohansen plukket hele «beklagelsen» til KG fra hverandre. Fantastisk å se og det var mye der som gikk meg hus forbi - selv om jeg vil påstå jeg pleier å være kritisk. Kudos!

Den var gull! ❤️👏👏

• Liker 9
Skrevet
Fjugur skrev (15 minutter siden):

Den var gull! ❤️👏👏

Hvor leser man den? :)

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Undrende2023 said:

Hvor leser man den? :)

Den ligger på instagrammen hennes :)

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
Klink skrev (9 timer siden):

Joda men ganske mange har stått i det og kommet seg helskinnet gjennom. Ganske få tar 3500 kr eller hva det var for å selge kurs i «hvordan jeg kom meg ut av krisen.»

Ja, og som jeg skrev er jeg enig i alt det andre som ble skrevet. Jeg reagerte på at det ble kimset av en livskrise.

• Liker 2
Skrevet
NiceOrNothing skrev (10 timer siden):

Enig , jeg har ingen definisjonsmakt på ordet krise . Men jeg har lov å mene at kristin g profiterer på folk i kriser . Å det er lavmål . 

Og det skrev jeg at jeg var enig i. Jeg kritiserte deg kun for å definere hva en krise er. Jeg er selvsagt fullstendig enig i at Kristin profiterer på folk i kriser - det er lavmål ja!

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 11
Skrevet
Wald86 skrev (21 minutter siden):

Det er mye lavmål fra henne siste dagene. Selger seg selv, selger sin livskrise, og skal uten fagkunnskap selge "veien opp" til sine følgere, der målgruppen er de mest sårbare. Prisen er høy, i dobbel forstand. Og benytter barnet som skjold. Hvis vi kritiserer henne, så får hun det så dårlig, og da går det utover sønnen. Det er så stygt og manipulativt. Sjeldent å se sånn oppførsel i offentligheten. Hun har vist hvem hun er nå. Og sånn oppførsel vil jeg si er på et nivå der jeg vil foreslå at hun selv søker hjelp.

Jepp. Kristin har avslørt seg selv. Anbefaler alle å se fru johansen sin gjennomgang på instagram. KG blir fullstendig avkledd som den sjarlatanen hun er. 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
Djerv2020 skrev (2 minutter siden):

Jepp. Kristin har avslørt seg selv. Anbefaler alle å se fru johansen sin gjennomgang på instagram. KG blir fullstendig avkledd som den sjarlatanen hun er. 

Tenk hvis hun bare kunne lagt seg totalt flat, UTEN noe som helst forbehold. Og innrømmet at hun ble for grådig, at hun gjorde et stor feilvurdering som nå kanskje har kostet henne hennes omdømme. Litt mer ydmykhet i stedet for denne rene forsvarstalen. Da hadde jeg hatt iallfall litt gjenværende respekt for henne. Hun hadde (i teorien) bare denne ene sjansen til å kunne formidle noe som kunne ført til en litt bedre utgang enn dette (jeg tror det skal godt gjøres å kunne snu dette nå).

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
Djerv2020 skrev (32 minutter siden):

Ja, og som jeg skrev er jeg enig i alt det andre som ble skrevet. Jeg reagerte på at det ble kimset av en livskrise.

Et samlivsbrudd er tøft, spesielt når barn er involvert. Ingen tvil om det, men se på K Instagram det siste året. Det ligner ikke mye på et menneske i livskrise. Ikke slik jeg definerer krise i hvertfall. Sjekk også teksten under bildene. Hun fant seg raskt en ny type og det kan være ‘medisin’ for mange. At hun  sitter med et hus til 10 mill som ikke blir solgt bidrar nok til økonomiske bekymringer som er tøft, men det harmonerer ikke med hvordan hun har fremstilt seg  selv det siste året. Hun har en del alenetid og mange med små barn har ikke mulighet til å reise slik alene som hun har gjort. For jeg er ganske sikker på at dette luksuslivet bidrar til å dempe bekymringer når man i tillegg er stormforelsket, som hun sier selv. For meg så passer ikke kartet til terrenget, men jeg er jo ikke i hennes sko. Det som er livskrise for andre trenger ikke være det for meg. Vi har ulikt utgangspunkt og det har også de hun vil selge dette kurset til. Hun beveger seg i et minefelt. Det lyser lettjente penger lang vei og det er jo ikke forbudt, men hvor smart det er, er en annen sak. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...