Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Djerv2020 skrev (39 minutter siden):

Hun fremstår ikke lei seg, men lei seg for å bli tatt med buksene nede. Hersketeknikker, latterliggjøring og manipulering av narrativet avslører at hun ikke har særlig pondus. Hun stiller seg i en lang rekke influensere som tydelig avslører at de mangler høyere utdannelse. 

Nettopp.

Den storyen der hun "beklager" er bare vond å se på. En passiv-aggressiv Kristin, som når hun er trengt opp i et hjørne ikke makter å legge seg flat, men himler med øynene over kritikken, for så å framsnakke seg selv og sine tidligere gode gjerninger. Til og med drar inn barnet.

Det er puteflaut, og fryktelig avslørende!

Hadde faktisk trodd hun var bedre enn som så. Trodde heller ikke situasjonen kunne bli verre for henne. Men det kunne den altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Finlay skrev (2 minutter siden):

Nettopp.

Den storyen der hun "beklager" er bare vond å se på. En passiv-aggressiv Kristin, som når hun er trengt opp i et hjørne ikke makter å legge seg flat, men himler med øynene over kritikken, for så å framsnakke seg selv og sine tidligere gode gjerninger. Til og med drar inn barnet.

Det er puteflaut, og fryktelig avslørende!

Hadde faktisk trodd hun var bedre enn som så. Trodde heller ikke situasjonen kunne bli verre for henne. Men det kunne den altså.

Jepp. Dette er flaut. Fra første sekund av videoen bruker hun kroppsspråk for å signalisere at denne stormen bare er såååå håpløs. Så bygger hun et skjold ved hjelp av tidligere gode gjerninger og sin egen sønn (fy faen!), for så å ta for seg kritikken på en nedlatende måte.

Som sagt før: dette kommer hun aldri til å klare å bygge seg opp fra. Stjernen hennes er falt, hun er like ille - om ikke verre siden hun tross alt har solgt seg som en med høy moral og gode verdier - som de hun har kritisert i alle år. 

• Liker 14
  • Nyttig 7
Skrevet
Undrende2023 skrev (40 minutter siden):

Ja, jeg ser det nevnes, men når det ikke er skjermdump, så vet man ikke hva som står og da blir det spekulasjoner.

Hva mener du? Hele kurset som ble sent ut har blitt lagt ut i media. Kanskje du skulle gjøre en innsats selv for å finne det ut.

Skrevet (endret)
Fru G skrev (2 minutter siden):

Hva mener du? Hele kurset som ble sent ut har blitt lagt ut i media. Kanskje du skulle gjøre en innsats selv for å finne det ut.

Som igjen er bare kladd og  ikke vil bli med av  beskrivelsen , når et ferdig kurs vil bli presentert

Endret av solietta
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 15
  • Nyttig 10
Skrevet
solietta skrev (2 timer siden):

siden Kristin har fått henvendelser fra mange kvinner.  

Som da gjerne handler om å bli syltynn og samtidig signalisere happieness med vinglass, forelskelse og dyre reiser. Alle vet at det er «enklere» å gå ned i vekt både ved brudd og forelskelse. Dette gjør henne til ingen ekspert. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
solietta skrev (38 minutter siden):

Som igjen er bare kladd og  ikke vil bli med av  beskrivelsen , når et ferdig kurs vil bli presentert

Var betalingsinformasjon og mailer også kladd? 🙈😅

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ganske festlig der hun sitter med kaffekoppen i god stolen og taler ut om de siste dagers "hysteri" rundt HENNE = Hun nyter det. Hun er en ekstrovert som ELSKER oppmerksomhet.😅😱

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun skal være evig glad for at det er en annen bergenser i fokus i media i disse dager…. Redder nok henne fra en del av kritikken. 

• Liker 28
  • Nyttig 2
Skrevet
Fru G skrev (26 minutter siden):

Var betalingsinformasjon og mailer også kladd? 🙈😅

Mye kladd og babb her.

• Liker 3
Skrevet

Hjelpes, den uttalelsen er pinlig.. Jeg lurer på om det er ren vodka hun har i koppen.🙈

• Liker 10
Skrevet (endret)
Wald86 skrev (56 minutter siden):

Har sett bilder nå, og det er en annen problematikk jeg ser: vinglass. vinglass hele tiden. På Hegseth og Harm-show også, bobler i vinglass, sammen med snakk om samlivsbrudd og kriser. Dette kan trigge mange sårbare i målgruppen som sliter ikke bare med kosthold, men også med alkohol. 

Det er fullt lov så lenge det ikke er i innlegg med reklame og tenker at det ikke er noe å ta henne på. Ser faktisk 12 innlegg på instaen hennes før hun står posert med et glass vin. Så er det flere innlegg igjen, blant annet med sunn mat før det er vin igjen. Så er ikke helt enig i at det er så hyppig heller. 

Endret av Klink
  • Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 3
Skrevet
Djerv2020 skrev (2 timer siden):

Ja godt poeng, det har du helt rett i! Tenkte ikke på det. 

Men altså, se på iselin guttormsen. Har garantert fått masse råd fra eccen-dritt people, men ikke hørt på noe av de de har sagt…. Kanskje tilfelle med Kristin og? Hører det for meg på bakrommet: «nei, dette vet jeg best! Eg har snakket i media i årevis nå, dette kan eg»

Enten det, eller så tenker disse "rådgiverne" at all PR er god PR. Kvinneguiden eies vel av Storyhouse Egmont? Når influenserne hos Egmont People tabber seg ut, genererer de klikk og mer trafikk inne på Kvinneguiden. Da kan det være god butikk for managementet å lene seg tilbake - eventuelt fyre opp influenserne til å gjøre flere tåpelige utspill. 

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 3
Skrevet
Hedy Lamarr skrev (8 timer siden):

“Er det noen som er bevisste på hva de legger ut, så er det influensere (…) Etter min vurdering er dette nøye kalkulert for ekstra blest og oppmerksomhet,“

Sitat Kristin Gjelsvik etter Sophie Elises famøse posebilde.

Helt riktig, så ho gjør vel store penger nå om dagen på alle klikk og trafikk.

Håper inderlig dette ikke glemmes av folket og at karakteren KG faller like hardt som ABD.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Wald86 skrev (2 timer siden):

Ingeborg Senneset  er en av dem jeg savner kommentar fra nå. 
Også Villa Sult og Finn Skårderud. Kristin G fikk Sunn fornuft-prisen i 2016, som ble arrangert på Villa Sult – Institutt for spiseforstyrrelser, utarbeidet i samarbeid mellom Kvinneguiden.no/Egmont Publishing, psykiater Finn Skårderud, United Influencers, Bonnier og Aller.
Forord i Senneset sin bok om spisefortyrrelser ble skrevet av Finn Skårderud. Han er nå anmeldt av flere kvinner for å ha misbrukt sin stilling, for overgrep. Villa Sult er også i hardt vær.Det har kommet varsler og bekymringsmeldinger, flere erfaringer med sviktende oppfølging mm. Så disse er det vel like greit ikke kommenterer. Og Senneset har du også rett i dessverre. Mange bilder av kropp hos henne. Det er virkelig skuffende. Ser mange reagerer på dette.

Men det er mange andre som burde komme seg på banen. Jeg er redd organisasjoner lar seg kjøpe de også, av Spleis og godord fra influencere via deres byrå. Som Sophie Elise med NOAH.
Jeg vil ikke tenke sånn. Men den som tier samtykker?

Linker:

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/bekymringsmelding-mot-villa-sult-for-behandling-av-barn-med-spiseforstyrrelser/15419605/

https://inyheter.no/09/02/2023/to-av-varslerne-har-anmeldt-finn-skarderud-til-politiet/

Etter kurset ble fjernet virker det ikke som Ingeborg Senneset hadde så mye å si. Skuffende. 

IMG_8841.jpeg

• Liker 5
Skrevet (endret)

Syns det er enormt fint å lese mange gode og velformulerte kommentarer under «beklagelsesposten» hennes. Av de jeg har lest er 90 % kritiske til «kurset» hennes og hvordan hun har taklet kritikken som har kommet. Når SÅ mange reagerer bør det etterhvert ringe en bjelle hos henne! Hun hadde nok forventet mer sympati, vil jeg tro. 
Anbefaler alle å avfølge også, som jo er et av våre sterkeste virkemidler mot influencere. 

Jeg har alltid tenkt at Kristin har vært et godt forbilde og en motstemme til det mange influencere har promotert i sine kanaler, men skuta har dessverre snudd. Hun har gjort mye bra, men det veier ikke opp for denne fadesen. 

Endret av Minombre
  • Liker 17
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...