Jobbermedbarn Skrevet 18. september 2023 #4421 Skrevet 18. september 2023 Wald86 skrev (36 minutter siden): Det er selvsagt å forvente at hun får gjennomgå av kollegaer som hun har hengt ut. Men de har ingen tyngde. Mitt håp er at fagpersoner innen mental helse, politikere , organisasjoner og journalister vil komme på banen. Hun har vunnet priser, hun har blitt hyllet, løftet frem som en stor og viktig stemme i kampen. mot kroppspress, kampen mot utnyttelse av sårbare grupper. Alle disse bør nå komme på banen. Disse har vært med på å skaffe Kristin Gjelsvik tilgang på målgruppen de ønsker å beskytte, og som hun nå skal utnytte. Så nå må de ut og advare. Er veldig enig. Ser at ROS er tagget flere steder på IG, forhåpentligvis er dette bare starten og at fagfolk nå våkner opp. 7 5
Snublefot62 Skrevet 18. september 2023 #4422 Skrevet 18. september 2023 solietta skrev (24 minutter siden): Dere som er kritisk til dette må bare mene det, men hold dere til saken og ikke ta opp ting fra flere år tilbake. Er ikke galt å ville dele sin reise med fagfolk ved sin side. Blir nok noen som får nytte og glede av det , siden Kristin har fått henvendelser fra mange kvinner. Men hvorfor dra Kristin selv opp masse ting fra mange år tilbake? Om hun kan dra opp ting fra flere år tilbake for å legitimere det hun nå prøvde seg på, så kan andre gjøre det samme for å kritisere det samme. 12 14
Wald86 Skrevet 18. september 2023 #4423 Skrevet 18. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 17 3
Populært innlegg Djerv2020 Skrevet 18. september 2023 Populært innlegg #4424 Skrevet 18. september 2023 (endret) Det er bare å finne frem popcornet. En etter en faller de som fluer, disse influenserne: Sophie Elise har mistet all kred etter nrk/podcast/pose-gate, og er knapt å se i media lengre. Iselin guttormsen har mistet all kred etter delingen av barna og regelrett krakilske forsvarsvideoer i etterkant. Kanskje det aller flaueste personlige fallet… Kristin gjelsvik rev ned omdømmet sitt på tre dager, et omdømme hun har brukt årevis på å bygge opp. Hun kommer aldri til å klare å bygge seg opp igjen etter dette. Det ripes stadig i flink pike-lakken til ingeborg senneset, folk er smertelig klar over at hun har frontet et vennskap med en overgriper. Det er nok ikke lenge til noen tar et oppgjør med proana-kontoen hennes. Belinda Jacobsen har avslørt seg som en sleip slangeolje-selger. Caroline B.E legger ut desperate brystbilder og er sammen med en mann som redigerer bilder, utgir seg for å være andre (i kommentarfelt) og følger etter en kritiker. And the list goes on. Om dette ikke er starten på enden for influenser-æraen, er det i alle fall åpningen på et paradigmeskifte. Nå må vi få frem flere gode influensere med utdannelse, tyngde og gode verdier. Endret 18. september 2023 av Djerv2020 28 26
Wald86 Skrevet 18. september 2023 #4425 Skrevet 18. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 4 2
Djerv2020 Skrevet 18. september 2023 #4426 Skrevet 18. september 2023 Wald86 skrev (5 minutter siden): 🙌 Dette var en veldig god oversikt. Takk! Jeg glemte! Synnøve og vanessa! Kvinnehelse/jaguar-gate! De har jo mistet den lille kreden de hadde (var ikke så mye å gå på…) 18 5
Wald86 Skrevet 18. september 2023 #4427 Skrevet 18. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 17
Djerv2020 Skrevet 18. september 2023 #4428 Skrevet 18. september 2023 Djerv2020 skrev (12 minutter siden): Takk! Jeg glemte! Synnøve og vanessa! Kvinnehelse/jaguar-gate! De har jo mistet den lille kreden de hadde (var ikke så mye å gå på…) Ja, men det ble tydelig avslørt hva de stod for. De var på skjør grunn fra før av med mye overfladisk botox og rydde-innhold. Eneste som kom seg ut av den knipen uten en ripe var pia tjelta. Dette var fordi hun hadde mye tyngde og kred fra før. Tror veldig mange ser på synnøve og vanessa på en helt annen måte etter fadesen. 10
Djerv2020 Skrevet 18. september 2023 #4429 Skrevet 18. september 2023 Kristin kunne med fordel trengt et kurs i krisekommunikasjon. Her feiler hun på så mange punkter at det med fordel kan inngå i pensum i PR-studier. Hun fremstår ikke lei seg, men lei seg for å bli tatt med buksene nede. Hersketeknikker, latterliggjøring og manipulering av narrativet avslører at hun ikke har særlig pondus. Hun stiller seg i en lang rekke influensere som tydelig avslører at de mangler høyere utdannelse. 32 1 8
Undrende2023 Skrevet 18. september 2023 #4430 Skrevet 18. september 2023 noen som har sett e-posten som ble sendt ut om kurset? Ser flere nevner den på Instagram 2
Wald86 Skrevet 18. september 2023 #4431 Skrevet 18. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 6
anon01 Skrevet 18. september 2023 #4432 Skrevet 18. september 2023 6 minutter siden, Undrende2023 said: noen som har sett e-posten som ble sendt ut om kurset? Ser flere nevner den på Instagram Ligger i tråden som omhandler Belinda Jakobsen. Innlegg 944 for eks. 5 1
Djerv2020 Skrevet 18. september 2023 #4433 Skrevet 18. september 2023 Wald86 skrev (5 minutter siden): Men benytter de seg ikke av PR-rådgivere? Jeg fatter ikke dette. Men det er mye røde tall i bransjen nå. Så de setter nok ikke de beste på ting som dette lenger. Skviser det som er. Kristin G er bare en brikke for dem, som kan erstattes. Som antagelig skal erstattes. Hvem mener du med «de»? Kristin gjelsvik er en egen bedrift, og om hun benytter seg av pr-rådgivere må hun skaffe og lønne dem selv. Om hun har brukt pr-rådgivere i denne saken, må hun be om pengene tilbake. Men, kjenner jeg KG (og for øvrig resten av influenserne) rett, snakker hun «rett fra levra» fordi hun jo vet best selv. Det hun sier i videoen kan jo ikke beskrives som noe annet enn et train crash. 3 5
Wald86 Skrevet 18. september 2023 #4434 Skrevet 18. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 4
Djerv2020 Skrevet 18. september 2023 #4435 Skrevet 18. september 2023 Wald86 skrev (Akkurat nå): Hun representeres av et byrå. Jeg trodde de ordnet med sånt. Men takk for opplysning. Ja godt poeng, det har du helt rett i! Tenkte ikke på det. Men altså, se på iselin guttormsen. Har garantert fått masse råd fra eccen-dritt people, men ikke hørt på noe av de de har sagt…. Kanskje tilfelle med Kristin og? Hører det for meg på bakrommet: «nei, dette vet jeg best! Eg har snakket i media i årevis nå, dette kan eg» 8
Wald86 Skrevet 18. september 2023 #4436 Skrevet 18. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 1
Undrende2023 Skrevet 18. september 2023 #4437 Skrevet 18. september 2023 anon01 skrev (11 minutter siden): Ligger i tråden som omhandler Belinda Jakobsen. Innlegg 944 for eks. Ja, jeg ser det nevnes, men når det ikke er skjermdump, så vet man ikke hva som står og da blir det spekulasjoner. 3
Zenhouse Skrevet 18. september 2023 #4438 Skrevet 18. september 2023 Wald86 skrev (2 timer siden): Det er selvsagt å forvente at hun får gjennomgå av kollegaer som hun har hengt ut. Men de har ingen tyngde. Mitt håp er at fagpersoner innen mental helse, politikere , organisasjoner og journalister vil komme på banen. Hun har vunnet priser, hun har blitt hyllet, løftet frem som en stor og viktig stemme i kampen. mot kroppspress, kampen mot utnyttelse av sårbare grupper. Alle disse bør nå komme på banen. Disse har vært med på å skaffe Kristin Gjelsvik tilgang på målgruppen de ønsker å beskytte, og som hun nå skal utnytte. Så nå må de ut og advare. Har ikke sett enda at noen som hun har gått i strupen på før, har kommet med stikk. Isabell Raad hadde en liten kommentar bare: «den som sitter i glasshus». Ellers er det kjente PT’er og andre treningspersonligheter som har sagt kraftig i fra. Et par «vanlige» influencere også. Den eneste «kjente» jeg har sett støtte KG er Trine Grung, som driver med MLM ( multi level marketing). Vil jo si at jeg ser hvilke fisker som svømmer i den samme suppa nå. 11
Djerv2020 Skrevet 18. september 2023 #4439 Skrevet 18. september 2023 Zenhouse skrev (4 minutter siden): Har ikke sett enda at noen som hun har gått i strupen på før, har kommet med stikk. Isabell Raad hadde en liten kommentar bare: «den som sitter i glasshus». Ellers er det kjente PT’er og andre treningspersonligheter som har sagt kraftig i fra. Et par «vanlige» influencere også. Den eneste «kjente» jeg har sett støtte KG er Trine Grung, som driver med MLM ( multi level marketing). Vil jo si at jeg ser hvilke fisker som svømmer i den samme suppa nå. Trine grung er jo ikke noe stor profil. Hadde noen kleine stunt for lenge siden, og har heldigvis trukket seg tilbake. Ingen overraskelse at hun støtter KG i denne saken. Trine grung er inkarnasjonen på «you do you»-kvinner som tror de er kule og relevante fordi de er «seg sjæl og snakker fra levra». Mens de sef gir f i de som er i mottakerlinjen. Flaut flaut flaut!! 15 2
Wald86 Skrevet 18. september 2023 #4440 Skrevet 18. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå