duskelapp Skrevet 17. september 2023 #4381 Skrevet 17. september 2023 Høstsemester skrev (3 minutter siden): Tenker nok at det har mye med at de som har gitt sin støtte til KG tidligere, kjenner de fleste triksene og unnskyldningene influencerne kommer med. Det er et publikum som er kritisk til bransjen. Tror de som støtter henne velger PM for å ikke bli halshugget i kommentarfeltet 🤭
Høstsemester Skrevet 17. september 2023 #4382 Skrevet 17. september 2023 duskelapp skrev (10 minutter siden): Tror de som støtter henne velger PM for å ikke bli halshugget i kommentarfeltet 🤭 Å.. 1
Populært innlegg TrixieLeeMiller Skrevet 17. september 2023 Populært innlegg #4383 Skrevet 17. september 2023 Ja, hva skal man si til dette? Jeg trodde helt oppriktig at hun skulle legge seg flat i den videoen. Etter så lang betenkningstid så valgte hun å kjøre denne taktikken. Det kan jeg faktisk ikke forstå. Jeg har, som mange andre, hatt sansen for henne og hennes stemme i denne veldig lite sjarmerende bransjen. Så nå tenkte jeg at hun hadde innsett at dette var totalt skivebom. Men nei.. Jeg synes det hele var ganske provoserende. Måten hun nonchalant tok en slurk og sa «that was a shitstorm» mens hun nærmest himler med øynene og liksom sperrer dem opp. Jeg synes hun bagatelliserte hele problemstillingen, både verbalt og med kroppsspråket sitt. 38 19
Wald86 Skrevet 17. september 2023 #4384 Skrevet 17. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 2
blåbærpai Skrevet 17. september 2023 #4385 Skrevet 17. september 2023 Syltynt. Ble «unfollow» fra meg🙃 14 1
Misanthropis Skrevet 17. september 2023 #4386 Skrevet 17. september 2023 Det du kommer med er; hvordan late som å si unnskyld, men egentlig gaslighte publikum, altså ved å innta offerrolle, latterliggjøre,distrahere, bortforklare og argumentere på helt andre premisser en sakens kjerne. Nei du er faktisk ikke offer for andres antagelser. Du er offer for helt eget feilgrep, de som evn skulle ha publisert senere, har publisert på dine vegne, ergo også ditt ansvar å adressere. Du sier det har vært en shitstorm, du har logget av fra hele helgen, men du har samtidig ikke opplevd liknende? Hva da logget av? Og viktig å få med, for en god mor du er da, (og for å skape litt offer sympati) for kjære lille falk, det er jo bare av hensyn til han, som ikke skal bli påvirket at dette, du og forøvrig de som har publisert feilaktig på dine vegne, de som bare skriver teite feilaktige titler, helt!! Ute av kontakst, de burde kanskje ryddet opp i rotet sitt? de profesjonelle… eller de sitter kanskje hjemme med barn de å? Men Du kan jo aldri vinne! aldri, hvor enn mye godt du ramser opp og ned at du har gjort, kun for andre, (aldri med baktanke om publisitet og cashback) så får du fortsatt pes. Og dritten du får er faktisk helt uberettiget mot deg, den er «kun basert på andres antakelser» Produktet som er feillansert, feil fremstilt, og krydra med noen fraser som ikke har noe som helst med det faktiske produktet å gjøre, lagt ut for salg med snarlig oppstart, men laaangt fra ferdig… Late som du sier unnskyld, fordi du sier ikke unnskyld for noe du faktisk eier, alt var uheldig, som du sier. Ikke et ord om som ansvarliggjør noen som helst. Kurset er absolutt ikke slettet pga kritikk, nehei… Påstand om at mye av kritikken går på at du utgir deg for å være pt, psykolog etc? Nei det er nok er ansvarsfraskrivende fordummende måte å ikke ta innover deg det folk faktisk sier- at du selv tar en rolle, og selger seg selv, som du sier, en rolle og et salg en av disse fagfolkene heller burde hatt! Du skjønner absolutt ikke hvor folk får slanking fra? Har du sett din egen instagramprofil? Hvordan bildene, fokuset, lys, vinkling, vridninger og poseringer har endrer seg gradvis i takt med vekta? Og så latterliggjøring av kostholdet her til lands, og at det må få an å prate om det…her skyggebokser du bare Oi oi oi, OM jeg skulle ha skrevet mye mer om alt dette 26 2 13
Høstsemester Skrevet 17. september 2023 #4387 Skrevet 17. september 2023 Wald86 skrev (13 minutter siden): De som bruker å hive seg på kritikk av slik kynisk utnytting av sårbare målgrupper, og som har hyllet Kristin G for sine tordentaler, er de der i det hele tatt? Vet ikke.. 1
Gjest pop up bruker Skrevet 17. september 2023 #4388 Skrevet 17. september 2023 Fru G skrev (50 minutter siden): Hun sier i en video på tettere på livet at hun er 50% lykkelig og 50% i en krise. Bare å gå inn på Insta å se og høre… Sorry uvitenhet, men hvordan medium er dette "tettere på livet"?
Gjest pop up bruker Skrevet 17. september 2023 #4389 Skrevet 17. september 2023 Ser i tråden under kristins "unnskyldning" at belinda reklamertre for kurset i sine kanaler og at skjermbilder av hennes stories,er lagt ut på jodel. Ikke sett det selv, men gjerne del om noen har det.
Frk.Show Skrevet 17. september 2023 #4390 Skrevet 17. september 2023 Så sinnssykt flau unnskyldning, hvor dumme tror hun folk er? Ingen kjøper at kurset lå ute flere dager ved et uhell uten at noen av de reagerte og at det opplegget om å «kurere spiseforstyrrelse» eller hva nå enn tanken bak det var ikke var noe de hadde planlagt å selge. Igjen, flaut at hun tar på seg offerrollen istedenfor å bare si det som det er, at hun her dreit seg ut skikkelig og nå angrer. 16
A4. Skrevet 17. september 2023 #4391 Skrevet 17. september 2023 pop up bruker skrev (12 minutter siden): Ser i tråden under kristins "unnskyldning" at belinda reklamertre for kurset i sine kanaler og at skjermbilder av hennes stories,er lagt ut på jodel. Ikke sett det selv, men gjerne del om noen har det. Skjermbilder av det som ble sendt ut på mail ligger i tråden om Belinda. 4
Gjest Fru G Skrevet 17. september 2023 #4392 Skrevet 17. september 2023 pop up bruker skrev (1 time siden): Sorry uvitenhet, men hvordan medium er dette "tettere på livet"? På Instagram under fanen ; Tettere på livet.
Gjest Fru G Skrevet 17. september 2023 #4393 Skrevet 17. september 2023 (endret) Sjekk Instagram til K det siste året. New York, Ibiza, Italia, hotellturer med kjæresten, programlederjobb etc. Det er for meg en ‘ny’ utgave av det jeg definerer som livskrise. Jeg betviler ikke at bruddet var tøft, men ærlig talt. Hvor mye skal hun melke dette bruddet? Endret 17. september 2023 av Fru G
Populært innlegg misspinky Skrevet 18. september 2023 Populært innlegg #4394 Skrevet 18. september 2023 Gleder meg til å gå på jobb idag. Jeg har støttet leger uten grenser og har et fadderbarn. Donerer klær og andre ting til veldedighet. I dag kan jeg gjøre det jeg vil av kritikkverdige og etisk forkastelige ting. Å sette seg så til de grader i offerrollen ble jeg faktisk skuffet over. Hadde forventet annet av henne. Nesten litt flau over å si det, men jeg har relatert meg litt til henne. Vært gjennom et tøft brudd selv og er mor på deltid. Å trekke inn sønnen for å sanke sympati....jeg har ikke ord. I mine øyne er hun heldig som har så mye fritid som hun har og med hjelp til barnepass. Kan innrømme at jeg misunner henne alle reisene og opplevelsene. Ser hun ikke dette selv? Skulle tro at hun hadde litt sympati med hvordan vanskeligstilte kan ha det etter innsamlinger til sommer og jul. Men, nei. Det skal profiteres på "naive" kvinner som vil ha en glow up som henne? Takk for meg. Det blir unfollow. Hilsen en som ble presset på jobb i helgen (det som skulle være kvalitetstid med barnet) ble ikke sånn allikevel gitt. Han har i stedet fått tilbringe tid med mine herlige kollegaer og feltsengen på vaktrommet hadde plutselig barnesengetøy. Dette er bagateller i forhold til hva andre går igjennom. Livet skjer for de aller fleste av oss. På godt og vondt. Man kommer seg ofte styrket gjennom det. Ja, tenk! selv uten kurs fra en influenser i hvordan komme seg gjennom det. Og sliter man så mye at det ikke føles overkommelig, så oppsøker man profesjonell hjelp. Ble litt rotete dette innlegget her, men jeg ble provosert av både kurset og hennes "oppklaring". 32 11 8
Wald86 Skrevet 18. september 2023 #4395 Skrevet 18. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 19 3
anon01 Skrevet 18. september 2023 #4396 Skrevet 18. september 2023 Dette er det jeg tenker etter stormen og "forklaringen" hun gav... 13 3
Hedy Lamarr Skrevet 18. september 2023 #4397 Skrevet 18. september 2023 “Er det noen som er bevisste på hva de legger ut, så er det influensere (…) Etter min vurdering er dette nøye kalkulert for ekstra blest og oppmerksomhet,“ Sitat Kristin Gjelsvik etter Sophie Elises famøse posebilde. 26 12
duskelapp Skrevet 18. september 2023 #4398 Skrevet 18. september 2023 Men hva kan man forvente egentlig... alle skinnhellige faller en dag , sier seg selv . Fin lærdom for henne nå og så prøver man på ny. Kristin har gjort mye bra , 2
*blueberry* Skrevet 18. september 2023 #4399 Skrevet 18. september 2023 Hedy Lamarr skrev (23 minutter siden): “Er det noen som er bevisste på hva de legger ut, så er det influensere (…) Etter min vurdering er dette nøye kalkulert for ekstra blest og oppmerksomhet,“ Sitat Kristin Gjelsvik etter Sophie Elises famøse posebilde. Ja, hun kommer aldri godt ut av dette uansett forklaring når dette er friskt i minnet til folk. Håper ingen kjøpet dette kurset når det lanseres på nytt. 10
Wald86 Skrevet 18. september 2023 #4400 Skrevet 18. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 6 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå