Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Høstsemester skrev (3 minutter siden):

Tenker nok at det har mye med at de som har gitt sin støtte til KG tidligere, kjenner de fleste triksene og unnskyldningene influencerne kommer med. Det er et publikum som er kritisk til bransjen. 

Tror de som støtter henne velger PM for å ikke bli halshugget i kommentarfeltet 🤭

Videoannonse
Annonse
Skrevet
duskelapp skrev (10 minutter siden):

Tror de som støtter henne velger PM for å ikke bli halshugget i kommentarfeltet 🤭

Å.. 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 2
Skrevet

Syltynt. Ble «unfollow» fra meg🙃

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Det du kommer med er; hvordan late som å si unnskyld, men egentlig gaslighte publikum, altså ved å innta offerrolle, latterliggjøre,distrahere, bortforklare og argumentere på helt andre premisser en sakens kjerne.

Nei du er faktisk ikke offer for andres antagelser. Du er offer for helt eget feilgrep, de som evn skulle ha publisert senere, har publisert på dine vegne, ergo også ditt ansvar å adressere. 

Du sier det har vært en shitstorm, du har logget av fra hele helgen, men du har samtidig ikke opplevd liknende? Hva da logget av? 

Og viktig å få med, for en god mor du er da, (og for å skape litt offer sympati) for kjære lille falk, det er jo bare av hensyn til han, som ikke skal bli påvirket at dette, du og forøvrig de som har publisert feilaktig på dine vegne, de som bare skriver teite feilaktige titler, helt!! Ute av kontakst, de burde kanskje ryddet opp i rotet sitt? de profesjonelle… eller de sitter kanskje hjemme med barn de å?

Men Du kan jo aldri vinne! aldri, hvor enn mye godt du ramser opp og ned at du har gjort, kun for andre, (aldri med baktanke om publisitet og cashback) så får du fortsatt pes.

Og dritten du får er faktisk helt uberettiget mot deg, den er «kun basert på andres antakelser»

Produktet som er feillansert, feil fremstilt, og krydra med noen fraser som ikke har noe som helst med det faktiske produktet å gjøre, lagt ut for salg med snarlig oppstart, men laaangt fra ferdig… 

Late som du sier unnskyld, fordi du sier ikke unnskyld for noe du faktisk eier, alt var uheldig, som du sier.

Ikke et ord om som ansvarliggjør noen som helst. 

Kurset er absolutt ikke slettet pga kritikk, nehei…

Påstand om at mye av kritikken går på at du utgir deg for å være pt, psykolog etc?

Nei det er nok er ansvarsfraskrivende fordummende måte å ikke ta innover deg det folk faktisk sier- at du selv tar en rolle, og selger seg selv, som du sier, en rolle og et salg en av disse fagfolkene heller burde hatt!

Du skjønner absolutt ikke hvor folk får slanking fra? 

Har du sett din egen instagramprofil?

Hvordan bildene, fokuset, lys, vinkling, vridninger og poseringer har endrer seg gradvis i takt med vekta?

Og så latterliggjøring av kostholdet her til lands, og at det må få an å prate om det…her skyggebokser du bare

Oi oi oi, OM jeg skulle ha skrevet mye mer om alt dette

• Liker 26
  • Hjerte 2
  • Nyttig 13
Skrevet
Wald86 skrev (13 minutter siden):

De som bruker å hive seg på kritikk av slik kynisk utnytting av sårbare målgrupper, og som har hyllet Kristin G for sine tordentaler, er de der i det hele tatt? 

Vet ikke..

• Liker 1
Gjest pop up bruker
Skrevet
Fru G skrev (50 minutter siden):

Hun sier i en video på tettere på livet at hun er 50% lykkelig og 50% i en krise. Bare å gå inn på Insta å se og høre… 

Sorry uvitenhet, men hvordan medium er dette "tettere på livet"? 

Gjest pop up bruker
Skrevet

Ser i tråden under kristins "unnskyldning" at belinda reklamertre for kurset i sine kanaler og at skjermbilder av hennes stories,er lagt ut på jodel. Ikke sett det selv, men gjerne del om noen har det. 

Skrevet

Så sinnssykt flau unnskyldning, hvor dumme tror hun folk er? Ingen kjøper at kurset lå ute flere dager ved et uhell uten at noen av de reagerte og at det opplegget om å «kurere spiseforstyrrelse» eller hva nå enn tanken bak det var ikke var noe de hadde planlagt å selge.
Igjen, flaut at hun tar på seg offerrollen istedenfor å bare si det som det er, at hun her dreit seg ut skikkelig og nå angrer.

• Liker 16
Skrevet
pop up bruker skrev (12 minutter siden):

Ser i tråden under kristins "unnskyldning" at belinda reklamertre for kurset i sine kanaler og at skjermbilder av hennes stories,er lagt ut på jodel. Ikke sett det selv, men gjerne del om noen har det. 

Skjermbilder av det som ble sendt ut på mail ligger i tråden om Belinda.

• Liker 4
Skrevet
pop up bruker skrev (1 time siden):

Sorry uvitenhet, men hvordan medium er dette "tettere på livet"? 

På Instagram under fanen ; Tettere på livet. 

Skrevet (endret)

Sjekk Instagram til K det siste året. New York, Ibiza, Italia, hotellturer med kjæresten, programlederjobb etc. Det er for meg en ‘ny’ utgave av det jeg definerer som livskrise. Jeg betviler ikke at bruddet var tøft, men ærlig talt. Hvor mye skal hun melke dette bruddet? 

Endret av Fru G
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet

Dette er det jeg tenker etter stormen og "forklaringen" hun gav... 

Angry The Cw GIF

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

“Er det noen som er bevisste på hva de legger ut, så er det influensere (…) Etter min vurdering er dette nøye kalkulert for ekstra blest og oppmerksomhet,“

Sitat Kristin Gjelsvik etter Sophie Elises famøse posebilde.

• Liker 26
  • Nyttig 12
Skrevet

Men hva kan man forvente egentlig... alle skinnhellige faller en dag , sier seg selv . Fin lærdom for henne nå og så prøver man på ny. Kristin har gjort mye bra ,

• Liker 2
Skrevet
Hedy Lamarr skrev (23 minutter siden):

“Er det noen som er bevisste på hva de legger ut, så er det influensere (…) Etter min vurdering er dette nøye kalkulert for ekstra blest og oppmerksomhet,“

Sitat Kristin Gjelsvik etter Sophie Elises famøse posebilde.

Ja, hun kommer aldri godt ut av dette uansett forklaring når dette er friskt i minnet til folk. Håper ingen kjøpet dette kurset når det lanseres på nytt. 

• Liker 10
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 6
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...