Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fru G skrev (1 minutt siden):

Jepp. K sier hun ikke tvinger noen til å kjøpe kurset. Så vidt jeg vet har ikke Sofie Elise tvunget noen til å fikse på utseende heller. 

Klassisk stråmann fra Kristin det der. For ingen har sagt at hun tvinger folk til å kjøpe kurset. Men påvirket folk til å kjøpe det, det har hun jo vitterlig! 

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
solietta skrev (På 16.9.2023 den 16.38):

Du glemmer å nevne at det er mye som mangler av informasjon. 

Si meg, rakk du å kjøpe kurset og føler deg skikkelig dum bå, eller? 

det virker mest som om du prøver å overbevise deg selv. 

• Liker 22
Skrevet (endret)
Høstsemester skrev (19 minutter siden):

Synes moralens vokter sitter hakke verre mer fast i hengemyren enn Sophie. 

Ja, hovedpoenget er jo hvordan hun selv i årevis har kritisert andre influensere, og så ryker hun på en slik blemme selv. 

Det er som om Erna Solberg skulle vært den som hadde gått hardest ut mot Anniken Huitfeldt og hennes mann, like før avsløringene om Ernas mann Sindre, uten å skjønne overhodet at noe kritikkverdig har skjedd.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 20
Skrevet

Jeg har fulgt med BJ over tid. Det er merkelig at ikke alarmklokkene ringer hos flere. Folk sender hjerter og roser disse opp i skyene. Hun selger bøker, Bedre på livet. Hun lever drømmelivet i Spania. Selger kurs om livsmestring og går på veggen titt og ofte. Siste er visst at hun har vært utbrent i mange år. Det er selvmotsigelser daglig inne på denne kontoen. Hva er det som skjer i denne verden? Ring en venn, gå på besøk, gjør noe for de rundt deg. Jeg har så lyst til å skrive noe der, men da kommer fansen og henger meg ut for flere hundretusen. Bare se på SET. Er disse menneskene så ensomme og lite begavet at de genuint tror disse er venninnene deres? En venn vil da aldri ta betaling for en TJENESTE. Våkn opp. 

Skrevet
Jodaneida skrev (2 minutter siden):

Si meg, rakk du å kjøpe kurset og føler deg skikkelig dum bå, eller? 

det virker mest som om du prøver å overbevise deg selv. 

Har ikke kjøpt noe kurs.  

• Liker 1
Skrevet
Høstsemester skrev (44 minutter siden):

Ikke sant?

Det beste hadde vært å si at dette beklager vi, jeg på det sterkeste. Etter all kritikken innser vi, jeg at dette konseptet ikke var godt nok gjennomtenk. 

Det hadde vært bedre faktisk, det er noe i det at «det enkle er ofte det beste» 

• Liker 5
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 16
Skrevet (endret)

Har sett «unnskyld»-videoen nå. Pussig skue. Krøllet opp i fløyelsstol med stor artig tekopp..det hjelper ikke..🙄

Det er en slags salig blanding av at hun svarer på kritikk med rare bortforklaringer, sanker alenemor-i-helga-sympati, OG reklame for hvor fantastisk kurset blir når det kommer. 
Er ikke imponert..

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 30
  • Nyttig 10
Skrevet
solietta skrev (2 minutter siden):

Har ikke kjøpt noe kurs.  

Hva tenker du om unnskyldningen hennes da?

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
Fjugur skrev (4 minutter siden):

Det hadde vært bedre faktisk, det er noe i det at «det enkle er ofte det beste» 

Problemet hennes er at hun trenger penger. Et hus til 9 mill som ikke blir solgt, det er klart dette er litt panikkartet. 

Skrevet

Er det Belinda som driver den sida det ble lagt ut på? Ellers har jeg ikke sett at Kristin nevner henne i unnskyldningen sin? 

• Liker 1
Skrevet
Klink skrev (1 minutt siden):

Er det Belinda som driver den sida det ble lagt ut på? Ellers har jeg ikke sett at Kristin nevner henne i unnskyldningen sin? 

Ja. Mikrosteg.

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 12
  • Nyttig 16
Skrevet
Wald86 skrev (2 timer siden):

Feigt. Elendig. Skuffende. Tommel ned. 

Det der var dårligere enn forventet. Til og med andre i bransjen KG har kritisert har lagt seg flatere enn dette. Tydelig at kritikk er nytt for henne. 

• Liker 22
Skrevet

Håper folk kan SLUTTE Å FØLGE henne nå da. (hvis man er veldig nysgjerrig, så har hun faktisk åpen profil, så man får med seg shitshowet uansett) 

• Liker 25
Skrevet
Marihone skrev (3 minutter siden):

Hun prøvde å skape en "venninne" situasjon igjen - med henne i sofaen og kaffekoppen. Men hun drakk ikke fra den en eneste gang. 

Koppen er kun med fordi den perfekt matcher fargene i skjermen bak. Tror den er tom faktisk😆

Skrevet

Hvem er Norges farligste forbilde nå? 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet
Wald86 skrev (14 minutter siden):

Punkt 10. Viktig. Hvordan tør hun egentlig? Hun snakker om å være til hjelp for mennesker i livskriser. Hun har ingen kompetanse. Og retter seg mot de mest sårbare. Som ikke har tatt kontakt med henne. Men som hun kontakter, via sine kanaler. Nei, ingen tvang. Men hun har stort ansvar for sine følgere. Hun har solgt dem sitt vennskap. Mange stoler på henne. Nå sier hun at hun kan hjelpe dem opp  fra depresjon og tung tid. Det kan ende i katastrofe for mange. Mye penger også. Flere som sliter med økonomi nå.

Det er altså så kynisk og arrogant. Hun har selv fått hjelp av fagfolk (ett år?), men mener at hun basert på det kan hjelpe andre for penger? Forstår hun ikke en gang at både kriser, situasjoner og mennesker er ulike? Når man har lang utdannelse og kompetanse selv og jobbet med mennesker (også i krise) over veldig mange år har man bare lyst til å rive seg i håret av denne holdningen hennes! 

• Liker 24
  • Nyttig 2
Skrevet
Fru G skrev (24 minutter siden):

Ja. Mikrosteg.

Takk 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...