Hedy Lamarr Skrevet 17. september 2023 #4341 Skrevet 17. september 2023 Fru G skrev (1 minutt siden): Jepp. K sier hun ikke tvinger noen til å kjøpe kurset. Så vidt jeg vet har ikke Sofie Elise tvunget noen til å fikse på utseende heller. Klassisk stråmann fra Kristin det der. For ingen har sagt at hun tvinger folk til å kjøpe kurset. Men påvirket folk til å kjøpe det, det har hun jo vitterlig! 19
Jodaneida Skrevet 17. september 2023 #4342 Skrevet 17. september 2023 solietta skrev (På 16.9.2023 den 16.38): Du glemmer å nevne at det er mye som mangler av informasjon. Si meg, rakk du å kjøpe kurset og føler deg skikkelig dum bå, eller? det virker mest som om du prøver å overbevise deg selv. 22
Djækklåsst Skrevet 17. september 2023 #4343 Skrevet 17. september 2023 (endret) Høstsemester skrev (19 minutter siden): Synes moralens vokter sitter hakke verre mer fast i hengemyren enn Sophie. Ja, hovedpoenget er jo hvordan hun selv i årevis har kritisert andre influensere, og så ryker hun på en slik blemme selv. Det er som om Erna Solberg skulle vært den som hadde gått hardest ut mot Anniken Huitfeldt og hennes mann, like før avsløringene om Ernas mann Sindre, uten å skjønne overhodet at noe kritikkverdig har skjedd. Endret 17. september 2023 av Djækklåsst 20
Gjest Fru G Skrevet 17. september 2023 #4344 Skrevet 17. september 2023 Jeg har fulgt med BJ over tid. Det er merkelig at ikke alarmklokkene ringer hos flere. Folk sender hjerter og roser disse opp i skyene. Hun selger bøker, Bedre på livet. Hun lever drømmelivet i Spania. Selger kurs om livsmestring og går på veggen titt og ofte. Siste er visst at hun har vært utbrent i mange år. Det er selvmotsigelser daglig inne på denne kontoen. Hva er det som skjer i denne verden? Ring en venn, gå på besøk, gjør noe for de rundt deg. Jeg har så lyst til å skrive noe der, men da kommer fansen og henger meg ut for flere hundretusen. Bare se på SET. Er disse menneskene så ensomme og lite begavet at de genuint tror disse er venninnene deres? En venn vil da aldri ta betaling for en TJENESTE. Våkn opp.
Sansa20 Skrevet 17. september 2023 #4345 Skrevet 17. september 2023 Jodaneida skrev (2 minutter siden): Si meg, rakk du å kjøpe kurset og føler deg skikkelig dum bå, eller? det virker mest som om du prøver å overbevise deg selv. Har ikke kjøpt noe kurs. 1
enkefru Skrevet 17. september 2023 #4346 Skrevet 17. september 2023 Høstsemester skrev (44 minutter siden): Ikke sant? Det beste hadde vært å si at dette beklager vi, jeg på det sterkeste. Etter all kritikken innser vi, jeg at dette konseptet ikke var godt nok gjennomtenk. Det hadde vært bedre faktisk, det er noe i det at «det enkle er ofte det beste» 5
Wald86 Skrevet 17. september 2023 #4347 Skrevet 17. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 16
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #4348 Skrevet 17. september 2023 (endret) Har sett «unnskyld»-videoen nå. Pussig skue. Krøllet opp i fløyelsstol med stor artig tekopp..det hjelper ikke..🙄 Det er en slags salig blanding av at hun svarer på kritikk med rare bortforklaringer, sanker alenemor-i-helga-sympati, OG reklame for hvor fantastisk kurset blir når det kommer. Er ikke imponert.. Endret 17. september 2023 av Frøkenfryden 30 10
Jodaneida Skrevet 17. september 2023 #4349 Skrevet 17. september 2023 solietta skrev (2 minutter siden): Har ikke kjøpt noe kurs. Hva tenker du om unnskyldningen hennes da? 6 1
Gjest Fru G Skrevet 17. september 2023 #4350 Skrevet 17. september 2023 Fjugur skrev (4 minutter siden): Det hadde vært bedre faktisk, det er noe i det at «det enkle er ofte det beste» Problemet hennes er at hun trenger penger. Et hus til 9 mill som ikke blir solgt, det er klart dette er litt panikkartet.
Klink Skrevet 17. september 2023 #4351 Skrevet 17. september 2023 Er det Belinda som driver den sida det ble lagt ut på? Ellers har jeg ikke sett at Kristin nevner henne i unnskyldningen sin? 1
Populært innlegg Marihone Skrevet 17. september 2023 Populært innlegg #4352 Skrevet 17. september 2023 1. Hun snakket altfor fort, som om hun bare ville bli ferdig med hele "talen." 2. Hun prøvde å skape en "venninne" situasjon igjen - med henne i sofaen og kaffekoppen. Men hun drakk ikke fra den en eneste gang. 3. Hun brukte ingen retoriske virkemidler. Jeg trodde ikke på det hun sa og hun appellerte ikke til mine følelser. 4. Hun gikk rett i forsvarsposisjon og var arrogant i kommunikasjon. Tror hun det skaper salg? 5. Hun skyldte på tekniske feil, og at siden skulle være passordbeskyttet og at innholdet ikke var klart. Den kjøper jeg ikke. Få profesjonelle selskaper holder på slik. Man lanserer ikke noe før innhold og produkt er klart. Det er ikke god markedsføringsstrategi. Det er også uprofesjonelt. 6. Hun sier flere har ønsket, og kontaktet henne om hun kan dele mer av sin livskrise og veien ut. Ikke jeg i hvert fall... Jeg har full sympati med henne og henne situasjon. Det er ikke lett med samlivsbrudd og utroskap når det er barn i bildet, men hvor mange er det som ikke har opplevd akkurat det samme? Det er ikke lenge siden en kvinne mistet mannen sin, ni dager etter bryllupet i en tragisk ulykke. Igjen stod hun alene med barna sine og et hjem å ta vare på. Da snakker vi livskrise! 7. Hvorfor kritisere kostholdet i Norge? Vet hun hva folk spiser også nå? Alle vet at sunn og næringsrik mat er bra for kroppen. Man trenger ikke å være Einstein for å skjønne det. De menneskene som sliter med dårlig kosthold har ofte andre problemer i tillegg, f.eks depresjon, ensomhet, fattigdom, osv. 8. Hun sier hun aldri ville ha skrevet "spis med Kristin", så hun var ikke involvert i eget arbeid selv om hun og Belinda samarbeidet om dette i Spania? Jeg skjønner ikke. 9. Selskapet bak, Mikrosteg, har ikke kommentert noe angående denne saken. Personene bare later som om ingen ting har skjedd og sykemelder seg. Er dette god lederskap? Aldri hørt om lignende. 10. Hun sier hun selger seg selv. Det er greit. Det er bare å selge seg selv det, men er det etisk riktig å selge noe til fremmede mennesker når hun ikke aner noe om deres livssituasjon, helse, sykdommer, genetikk, med mer. Selv om dette kurset funket for henne, så betyr ikke det nødvendigvis at det funker for andre. Man trenger heller ikke å betale dyre dommer for å få det bedre i livet. Sunt kosthold, frisk luft, bevegelse, meditasjon og en hobby som gir glede, kan bidra til å redusere stress. Kjenner man på håpløshet og et mørke, så kontakter man en venn man stoler på, lege, psykolog eller Mental Helse. Dette er så og si gratis. 39 2 33
Gjest Fru G Skrevet 17. september 2023 #4353 Skrevet 17. september 2023 Klink skrev (1 minutt siden): Er det Belinda som driver den sida det ble lagt ut på? Ellers har jeg ikke sett at Kristin nevner henne i unnskyldningen sin? Ja. Mikrosteg.
Wald86 Skrevet 17. september 2023 #4354 Skrevet 17. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 12 16
*blueberry* Skrevet 17. september 2023 #4355 Skrevet 17. september 2023 Wald86 skrev (2 timer siden): Feigt. Elendig. Skuffende. Tommel ned. Det der var dårligere enn forventet. Til og med andre i bransjen KG har kritisert har lagt seg flatere enn dette. Tydelig at kritikk er nytt for henne. 22
Sushiii Skrevet 17. september 2023 #4356 Skrevet 17. september 2023 Håper folk kan SLUTTE Å FØLGE henne nå da. (hvis man er veldig nysgjerrig, så har hun faktisk åpen profil, så man får med seg shitshowet uansett) 25
Gjest Finlay Skrevet 17. september 2023 #4357 Skrevet 17. september 2023 Marihone skrev (3 minutter siden): Hun prøvde å skape en "venninne" situasjon igjen - med henne i sofaen og kaffekoppen. Men hun drakk ikke fra den en eneste gang. Koppen er kun med fordi den perfekt matcher fargene i skjermen bak. Tror den er tom faktisk😆
Kosetosta Skrevet 17. september 2023 #4358 Skrevet 17. september 2023 Hvem er Norges farligste forbilde nå? 20 1
Jobbermedbarn Skrevet 17. september 2023 #4359 Skrevet 17. september 2023 Wald86 skrev (14 minutter siden): Punkt 10. Viktig. Hvordan tør hun egentlig? Hun snakker om å være til hjelp for mennesker i livskriser. Hun har ingen kompetanse. Og retter seg mot de mest sårbare. Som ikke har tatt kontakt med henne. Men som hun kontakter, via sine kanaler. Nei, ingen tvang. Men hun har stort ansvar for sine følgere. Hun har solgt dem sitt vennskap. Mange stoler på henne. Nå sier hun at hun kan hjelpe dem opp fra depresjon og tung tid. Det kan ende i katastrofe for mange. Mye penger også. Flere som sliter med økonomi nå. Det er altså så kynisk og arrogant. Hun har selv fått hjelp av fagfolk (ett år?), men mener at hun basert på det kan hjelpe andre for penger? Forstår hun ikke en gang at både kriser, situasjoner og mennesker er ulike? Når man har lang utdannelse og kompetanse selv og jobbet med mennesker (også i krise) over veldig mange år har man bare lyst til å rive seg i håret av denne holdningen hennes! 24 2
Klink Skrevet 17. september 2023 #4360 Skrevet 17. september 2023 Fru G skrev (24 minutter siden): Ja. Mikrosteg. Takk 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå