Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 21
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 24
Skrevet
17 minutter siden, Sovinello said:

Ooooooog der kom beklagelsen, som på ingen måte er en beklagelse. IMG-5857.jpgIMG-5858.jpg

Skuffet over innholdet i denne oppdateringen...

Hadde dessverre høyere forventinger til Kristin.

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Mye bedre om hun linker til alle disse som har hjulpet henne ut av mørket, så kan heller folk gå til disse profesjonelle for å få hjelp om de har behov for det. At Kristin skal prøve å skaffe seg inntekt av hva hun har gått gjennom og hvordan hun har kommet seg gjennom er jo helt idiotisk. Hadde Sophie Elise lansert noe lignende for noen få år siden, hadde Kristin vært den første til å kritisere, delta på GMN og i Debatten og slått i bordet m.m. 

Kommer hun med dette kurset i en eller annen form, håper jeg ingen kjøper. Jeg håper også hun mister mange av sine følgere.

Endret av Heike72
Skrevet

Er TVn sponset? Da skulle vel «beklagelsen» vert merket.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Oi! Må 👏🏻! Alle triks i kommunikasjonshåndboka punkt 1. å fikse influencerflauser, er benyttet - og det er godt gjort! Bøyer meg i støvet! 

Endret av Kollontaj
  • Liker 17
  • Nyttig 4
Gjest Sovinello
Skrevet

Kan vi bare snakke om dette: 

«Jeg selger meg selv, det er sånn jeg driver business - og nå selger jeg Kristins reise ut av en krise.»

Altså. 🤯🤯🤯

Om ikke dette er ledestjernen og hovedgrunnen til at influensere IKKE burde ha så stor standing i vårt samfunn, så vet ikke jeg.

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 27
  • Nyttig 5
Skrevet

Dårlig unnskyldning! Noe av det som er med på å trekke ned hele troverdigheten her er jo samarbeidet med Belinda. Hun lager jo kurs av alt, uten noe som helst annen bakgrunn enn egenerfaring. Om Kristin er oppriktig interessert i å hjelpe andre ved å fortelle sin historie, kan hun gjøre det uten å ta betalt i dyre dommer. 
Håper uansett dette vil føre til at folk blir mer kritiske til hvem de kjøper tjenester av og at bedriften til Belinda blir ettergått. Hun har vist seg å være en farlig påvirker som selger det som selges kan for å leve ut luksuslivet i Spania. Håper ikke Kristin ender opp på samme måte. 

• Liker 22
  • Nyttig 9
Skrevet

Når hun presterer å starte med offerkortet mister hun all troverdighet. Stakkars meg. Er alene med sønnen min i helgen. Det kan jo hende at alle dem hun har kritisert og hengt ut også har hatt andre å tenke på. Som man reder ligger man. Avfulgt. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 33
  • Nyttig 4
Skrevet
Fru G skrev (3 minutter siden):

Når hun presterer å starte med offerkortet mister hun all troverdighet. Stakkars meg. Er alene med sønnen min i helgen. Det kan jo hende at alle dem hun har kritisert og hengt ut også har hatt andre å tenke på. Som man reder ligger man. Avfulgt. 

Jepp. Tenkte akkurat det samme, avfulgt her også. Det har ingen verdens ting å si om hun har hjulpet andre, har vært gjennom en krise (det har vel veldig mange andre også, kanskje flere kriser), er alene med barn, dette handler om det presenterte kursinnholdet. Jeg tror heller ikke ett sekund på at dette kom ut for tidlig, både fordi det ligner det andre BJ presenterer og ikke minst som Kristin selv har sagt: Ingenting er tilfeldig av det influensere selv legger ut, ingenting. Og som en annen skriver her; hvorfor i all verden skal man gå gjennom Kristin og betale henne penger hvis kompetente og utdannede personer står bak, da går man jo direkte til dem. 
Sorry, Kristin har mistet all min respekt og jeg håper for de som sliter sin skyld at dette aldri blir noe av. 

• Liker 17
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 15
  • Nyttig 9
Skrevet

For et svar 😳 blitt skikkelig arrogant! Har Belinda lagt ned Instagram-siden sin?

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 23
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...