Gjest Fett nok Skrevet 17. september 2023 #4281 Skrevet 17. september 2023 Klink skrev (11 minutter siden): Nja er ikke helt enig, det har aldri vært noen hemmelighet at hun også selger ting. Samtidig som hun etter min mening har stått for gode verdier og holdninger. Kanskje kom ikke poenget mitt tydelig nok frem. Det er ikke det at hun ikke skal selge ting. Men at hun, i motsetning til de andre, ikke er fake venninner, hun er en ekte venninne som sier det som det er og ikke er uærlig og falsk og drevet av penger og alt sånt. (og fordi mange har kjøpt fortellingen om den ekte venninnen, er hun også en mer effektiv salgskanal)
Klink Skrevet 17. september 2023 #4282 Skrevet 17. september 2023 Fett nok skrev (8 minutter siden): Kanskje kom ikke poenget mitt tydelig nok frem. Det er ikke det at hun ikke skal selge ting. Men at hun, i motsetning til de andre, ikke er fake venninner, hun er en ekte venninne som sier det som det er og ikke er uærlig og falsk og drevet av penger og alt sånt. (og fordi mange har kjøpt fortellingen om den ekte venninnen, er hun også en mer effektiv salgskanal) Ja hun har jo en egen kanal på insta for et knippe(6,5k) mennesker som virkelig bryr seg om henne, vil følge henne og som betyr så mye for henne. Litt fritt tolket, men omtrent det hun sier. Denne kanalen ble jeg meget skeptisk til. Nå har det vært stille der også! 2 1
K_mb Skrevet 17. september 2023 #4283 Skrevet 17. september 2023 (endret) Fett nok skrev (31 minutter siden): Jeg synes dette er kjempegøy jeg. Kristin Gjelsvik har vært en av de absolutt best betalte influencerne i en årrekke nettopp fordi hun har klart å balansere på knivseggen der hun skviser hver eneste dråpe ut av sponsorsitronen og av en eller annen grunn jeg aldri har skjønt har klart å overbevise følgerne sine om at alle andre influencere er liksomvenninner som skal selge de ting, men hun, hun er EKTE vare. Hun gjør veldig lurt i strategien hun har nå. Det er bare et bestemt antall dager du er hovedpersonen på internett, og så gir det seg. Hun er ikke ny i gamet og vet det godt. Om noen uker er dette glemt, hun kommer ikke til å gidde å unnskylde seg noe særlig, og så kommer det til å lanseres igjen. Det beste hun kan gjøre er å legge seg langflat og innse sin begrensing, ta kritikken til seg og skrinlegge dette kurset. Her leker hun selv den venninnen hun i realiteten ikke er, for å tjene penger på mennesker som ikke har det så godt, uten kvalitetssikring som utdannelse og kompetanse. Men hun venter nok til stormen har lagt seg, feigt gjort av moralens vokter. Og ikke misforstå, jeg har virkelig hatt sansen for henne, men fallhøyden blir stor når hun viser seg å være av samme kaliber som de hun har kritisert og derav skapt sitt gode navn og rykte. Endret 17. september 2023 av K_mb 6 6
Wald86 Skrevet 17. september 2023 #4284 Skrevet 17. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 8 1
anon01 Skrevet 17. september 2023 #4285 Skrevet 17. september 2023 (endret) Synes det er merkelig stille fra KG her... At ikke managementet i det minste prøver å få ut en liten melding? Det å stikke hodet i sanden funker virkelig ikke. Angående flere i tråden som synes det var merkelig at pressemeldingen om at max social avslutter samarbeidet med KG, og synes timingen var spesiell. Jeg tenker at endel av mediehusene har prøvd å få en kommentar fra managementet, og da er det jo naturlig å gå dit hu har vært tilknyttet (max social). Og da er det litt på sin plass at de sier at KG har byttet. Endret 17. september 2023 av anon01 3
Sansa20 Skrevet 17. september 2023 #4286 Skrevet 17. september 2023 anon01 skrev (2 minutter siden): Synes det er merkelig stille fra KG her... At ikke managementet i det minste prøver å få ut en liten melding? Det å stikke hodet i sanden funker virkelig ikke. Angående flere i tråden som synes det var merkelig at pressemeldingen om at max social avslutter samarbeidet med KG, og synes timingen var spesiell. Jeg tenker at endel av mediehusene har prøvd å få en kommentar fra managementet, og da er det jo naturlig å gå dit hu har vært tilknyttet (max social). Og da er det litt på sin plass at de sier at KG har byttet. Dem har gitt kommentar 1
Gjest Fett nok Skrevet 17. september 2023 #4287 Skrevet 17. september 2023 anon01 skrev (3 minutter siden): Synes det er merkelig stille fra KG her... At ikke managementet i det minste prøver å få ut en liten melding? Det å stikke hodet i sanden funker virkelig ikke. Angående flere i tråden som synes det var merkelig at pressemeldingen om at max social avslutter samarbeidet med KG, og synes timingen var spesiell. Jeg tenker at endel av mediehusene har prøvd å få en kommentar fra managementet, og da er det jo naturlig å gå dit hu har vært tilknyttet (max social). Og da er det litt på sin plass at de sier at KG har byttet. Dessuten; det er vel like sannsynlig at det at managementet ditt ikke har plass til deg kan gjøre at man tar enkelte valg man ellers ikke hadde gjort, som omvendt retning. Antageligvis mer sannsynlig
Gjest Fett nok Skrevet 17. september 2023 #4288 Skrevet 17. september 2023 solietta skrev (2 minutter siden): Dem har gitt kommentar At kurset dessverre ble lansert litt for tidlig? 😁
Wald86 Skrevet 17. september 2023 #4289 Skrevet 17. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 17 5
Sansa20 Skrevet 17. september 2023 #4290 Skrevet 17. september 2023 Fett nok skrev (5 minutter siden): At kurset dessverre ble lansert litt for tidlig? 😁 Nei om at hun bytter til Egmont hadde ikke noe med kurset og den dagen det kom ut på. Gå inn på tv 2 selv å se . 1
Gjest Sovinello Skrevet 17. september 2023 #4291 Skrevet 17. september 2023 Ooooooog der kom beklagelsen, som på ingen måte er en beklagelse.
anon01 Skrevet 17. september 2023 #4292 Skrevet 17. september 2023 12 minutter siden, solietta said: Nei om at hun bytter til Egmont hadde ikke noe med kurset og den dagen det kom ut på. Gå inn på tv 2 selv å se . Og det er ingen kommentar. Det er bare informasjon om at hun ikke lenger er tilknyttet max social. 1 1
Wald86 Skrevet 17. september 2023 #4293 Skrevet 17. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 24 1 10
Gjest Fett nok Skrevet 17. september 2023 #4294 Skrevet 17. september 2023 Wald86 skrev (16 minutter siden): https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/sunn-fornuft-prisen-til-kristin-gjelsvik-styleconnection?publisherId=7154035&releaseId=13477317 2016. "Sunn fornuft-prisen 2016 ble arrangert på Villa Sult – Institutt for spiseforstyrrelser mandag 28. november. Årets hovedpris gikk til Kristin Gjelsvik, som står bak bloggen styleconnection.no. I sin beskrivelse skriver juryen (bestående av initiativtaker Susanne Kaluza, Kvinneguiden-redaksjonssjef Inger-Lise Kvås, skuespiller Ulrikke Falch og psykologspesialist Bente Sommerfeldt): «Vinneren av Årets Sunn Fornuft-pris har engasjert seg sterkt mot skjønnhetspress hos unge jenter generelt og mot kosmetiske inngrep spesielt. Hun brenner for at selvtilliten til unge mennesker ikke skal defineres ut i fra hvor store lepper de har, hvor stor rumpe de har, eller hvordan de ser ut. Vinneren viser hvilke muligheter som ligger i å påvirke positivt i en blogg. Hun gir andre bloggere noe å strekke seg etter. 201 bloggere og influencers støtter Sunn fornuft-plakaten, som ble lansert i sommer av det Egmont Publishing-eide nettstedet Kvinneguiden. Denne består av ti retningslinjer for dem som ønsker å skrive om trening, kosthold, kropp og lignende uten å bidra til økt kroppspress hos leserne sine. Sunn fornuft-plakaten ble lansert 13. juli og er utarbeidet i samarbeid mellom Kvinneguiden.no/Egmont Publishing, psykiater Finn Skårderud, United Influencers, Bonnier og Aller. I november sluttet Kamille/Egmont Publishing seg til plakaten, som første magasin ut." Finn Skårderud er forøvrig en annen som har falt fra sin pidestall... https://www.aftenposten.no/norge/i/MojxrJ/varslere-anmelder-psykiater-til-politiet Ja. Merk her også at Hilde Sandvik advarte om det at det kunne være ting som skurret her i 2015 allerede men ble fullstendig karakterdrept blant annet av den daværende lederen av psykologforeningen. Sto seg klokkerent den vurderingen de gjorde den gangen! "Sunn fornuft plakaten" står vel igjen som noe av det pinligste initiativene på lenge det der. Men det var jo en morsom callback til den gang Finn Skårderud fortsatt sto som ansatt hos Villa Sult og Kristin Gjelsvik var en motstemme til kroppspresset.
enkefru Skrevet 17. september 2023 #4295 Skrevet 17. september 2023 Det var da VELDIG til roing… uff! Pinlig dårlig beklagelse! 28 7
Wald86 Skrevet 17. september 2023 #4296 Skrevet 17. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 5
Gjest Sovinello Skrevet 17. september 2023 #4297 Skrevet 17. september 2023 Sovinello skrev (5 minutter siden): Ooooooog der kom beklagelsen, som på ingen måte er en beklagelse. Burde forresten ikke dette vært markert med reklame, siden hun har et samarbeid med Samsung rundt den Tv’n? 🙄
litenstjerne Skrevet 17. september 2023 #4298 Skrevet 17. september 2023 Sovinello skrev (4 minutter siden): Ooooooog der kom beklagelsen, som på ingen måte er en beklagelse. "Passordbeskyttet" Dette er bare flaut for KG. Ro ro ro din båt 21 8
Gjest Fett nok Skrevet 17. september 2023 #4299 Skrevet 17. september 2023 Så oppsummert 1) Hun har blitt kritisert før (og det har alltid vært urimelig og først og fremst av duster for å ha gjort snille ting) 2) Dere har dessuten ikke skjønt hva dette dreier seg om, jeg er den eneste som gjør det 3) Noen "andre" publiserte det (gode gamle skyld på sommervikaren-trikset) 4) HER ER PLUGGEN TIL DET JEG UANSETT SKAL LANSERE FOR SÅ BRA BLIR DETTE Elsker hvordan hun også trekker frem det mest uangripelige trumfkortet i enhver diskusjon; Men hun er jo MOR. Ingen kan kritisere en mamma! 🤑
Snublefot62 Skrevet 17. september 2023 #4300 Skrevet 17. september 2023 Ikke godt nok. Hun faller i fellen for å overforklare og endre opp med å tåkelegge. Noe burde hun ha lært de siste årene med å kritisere andre. 20 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå