NiceOrNothing Skrevet 16. september 2023 #4261 Skrevet 16. september 2023 solietta skrev (10 timer siden): Nå er det ikke blitt lansert av Kristin selv enda , så ingen vet , hva dette egentlig 100 % handlet om . Så det ville jeg ventet med å ta den der beskrivelsen, etter K har fått muligheten å komme ut med sin beskrivelse. Forventer at hun umiddelbart kommenterer eller dementerer sin deltagelse i dette . Hun kan neppe være så sveiseblind at hun ikke har godkjent bilder og tekst / beskrivelser i «kurset « 17 1
NiceOrNothing Skrevet 16. september 2023 #4262 Skrevet 16. september 2023 (endret) caremore skrev (4 timer siden): Det ser tilsynelatende ut til at hun fortsatt er i en krise, og at hun derfor gjør lite gjennomtenkte valg? Akkurat det samme tenkte jeg . Tydelige tegn på at hun fortsatt er i en krise selv . Nonsens never make sence . Endret 16. september 2023 av NiceOrNothing 5 1
mariamagdalena_ Skrevet 16. september 2023 #4263 Skrevet 16. september 2023 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Camilla la ut meldingen hun fikk på sin Instagram profil. Det hun postet på story? Det var jo fra en person som forsvarte KG, ikke fra KG selv... 3
Snublefot62 Skrevet 16. september 2023 #4264 Skrevet 16. september 2023 mariamagdalena_ skrev (1 time siden): Det hun postet på story? Det var jo fra en person som forsvarte KG, ikke fra KG selv... Åh, da beklager jeg. Fikk inntrykk av at det var fra KG. Men da har hun ikke kommentert noe til noen da. Totalt hode i sanden taktikk. 5
Sansa20 Skrevet 17. september 2023 #4265 Skrevet 17. september 2023 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Åh, da beklager jeg. Fikk inntrykk av at det var fra KG. Men da har hun ikke kommentert noe til noen da. Totalt hode i sanden taktikk. Hun har kommentert Camilla sitt innlegg. 1
Wald86 Skrevet 17. september 2023 #4266 Skrevet 17. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 8
cerruti Skrevet 17. september 2023 #4267 Skrevet 17. september 2023 KG var vel populær i sitt forhold til Dennis, og i sin motstemme til skjønnhetstyranni og press i samfunnet. Når så forholdet ryker, og hun selv poster kropp, vinglass og forbruk non stop, tror jeg hun nok har utspilt sin rolle som en av de største i sin (shadye) bransje. Det siste med «glow up» ble dråpen. 22 8
Lisasn Skrevet 17. september 2023 #4268 Skrevet 17. september 2023 solietta skrev (På 14.9.2023 den 15.11): Er ganske ufine dem som henger ut k også. La no dem komme med presentasjon av kurset før det blir mer kritikk Hadde ikke KG vært så på hugget etter å ta «alle», så hadde kanskje ikke alle kastet seg på ballen med å kritisere henne heller. Hun har vært den første til å lage blogginnlegg, første til å shame andre, og den første til å kritisere når folk ikke har uttalt seg om skandaler. Nå gjør hun alt selv, for de samme «pengene» som hun har vært SÅ fortvilt over at andre influencere har tjent på. Hun har IKKE uttalt seg, og kurset lå ute 2 døgn før det ble fjernet. Sånt skjer ikke om det er en feil. Akkurat som at det ikke har holdt for henne at andre har sagt unnskyld, så holder det heller ikke at hun sier unnskyld. De har tross alt et ansvar, og må selv passe på hva de legger ut (hennes egne ord i God morgen Norge). Kjipt å måtte smake sin egen medisin, når det er hun i kjendis-Norge som har satt lista for moralen og hylt deretter. Beklageligvis lite sympati fra meg 25 11
Lisasn Skrevet 17. september 2023 #4269 Skrevet 17. september 2023 solietta skrev (17 timer siden): Hun har laget er kurs, men som ikke er ferdigstilt enda, vistnok var det mulig å kjøpe og delta på kurset. Er tatt ned nå . Er ei pt ansatt som har komme med anklagelser og som har antatt ting og hengt hu ut skikkelig på sin instagram og ut i Media. Anbefaler å vente til å få hørt Kristin sin versjon av saken før du kommer med dine synspunkter 😆 Hvorfor det? Kristin har alltid kjørt på når andre influencere har postet feil. Laget lange videoer, og påpekt hvor stort ansvar dem har for å sørge for at feil ikke skjer. Hun får søren meg stå i det hun som andre. 22 6
Wald86 Skrevet 17. september 2023 #4270 Skrevet 17. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 16 2
NiceOrNothing Skrevet 17. september 2023 #4271 Skrevet 17. september 2023 Lisasn skrev (42 minutter siden): Hadde ikke KG vært så på hugget etter å ta «alle», så hadde kanskje ikke alle kastet seg på ballen med å kritisere henne heller. Hun har vært den første til å lage blogginnlegg, første til å shame andre, og den første til å kritisere når folk ikke har uttalt seg om skandaler. Nå gjør hun alt selv, for de samme «pengene» som hun har vært SÅ fortvilt over at andre influencere har tjent på. Hun har IKKE uttalt seg, og kurset lå ute 2 døgn før det ble fjernet. Sånt skjer ikke om det er en feil. Akkurat som at det ikke har holdt for henne at andre har sagt unnskyld, så holder det heller ikke at hun sier unnskyld. De har tross alt et ansvar, og må selv passe på hva de legger ut (hennes egne ord i God morgen Norge). Kjipt å måtte smake sin egen medisin, når det er hun i kjendis-Norge som har satt lista for moralen og hylt deretter. Beklageligvis lite sympati fra meg Akkurat ☝️. Hun har på en måte «satt standarden « for hvordan man kan skjelle ut en influenser for å trå feil. Nesten blitt geni-erklært for sine standarder og verdier . Spørs om hun tåler å stå i en storm selv . Det er et ordtak som heter : Før du peker på andre , sørg for at dine egne fingre er ren. Å nå handler det ikke bare om å være et usunt forbilde . Det er verre : profitere på usikre mennesker . 15 2
Gjest Heike72 Skrevet 17. september 2023 #4272 Skrevet 17. september 2023 solietta skrev (21 timer siden): Nå er det ikke blitt lansert av Kristin selv enda , så ingen vet , hva dette egentlig 100 % handlet om . Så det ville jeg ventet med å ta den der beskrivelsen, etter K har fått muligheten å komme ut med sin beskrivelse. Det ble jo publisert og låg offentlig ute. Det ble tatt ned pga massiv kritikk. Her dreit hun på draget og nå hjelper det lite med en uttalelse i etterkant.
*blueberry* Skrevet 17. september 2023 #4273 Skrevet 17. september 2023 Wald86 skrev (1 time siden): Hva tror du unnskyldningen vil bli? At det ikke var godkjent av henne slik det ble lagt ut? At hun trodde det var fagfolk med, som viste seg å ha løyet om kompetanse? Stolt på feil folk? Lurt med på noe hun trodde ville fremstå annerledes? Gått i seg selv etter kritikk og skjønt at dette var feil? Hun ville oppriktig hjelpe, men skjønner nå at dette ble feil? Legge seg flat. (som damene med kvinnehelseklinikken gjorde) Tipper det blir denne. Det er jo standarden. 7
Wald86 Skrevet 17. september 2023 #4274 Skrevet 17. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 5
Zenhouse Skrevet 17. september 2023 #4275 Skrevet 17. september 2023 Snublefot62 skrev (11 timer siden): Åh, da beklager jeg. Fikk inntrykk av at det var fra KG. Men da har hun ikke kommentert noe til noen da. Totalt hode i sanden taktikk. KG har kommentert innlegget til Camilla.Annaniassen på IG. Eneste stedet såvidt jeg vet hun har sagt noe som helst om saken. 5
Høstsemester Skrevet 17. september 2023 #4276 Skrevet 17. september 2023 Wald86 skrev (5 timer siden): Enig i Caroline B E og Sara E. De utleverer sitt liv, later som de er "venninner", og benytter den gråsone oppskriften med regissert og manipulert virkelighet. For meg er det forskjell hvis bedriften ikke benytter denne psykologiske faktor. Utleverer barn for eks. Det er skammelig. Alle er bedrifter. Der er vi enige. Det er skammelig ja og håper på et lovverk som kan regulere denne bransjen. 4
litenstjerne Skrevet 17. september 2023 #4277 Skrevet 17. september 2023 Zenhouse skrev (32 minutter siden): KG har kommentert innlegget til Camilla.Annaniassen på IG. Eneste stedet såvidt jeg vet hun har sagt noe som helst om saken. Hun bruker masse tid nå på å finne en god nok grunn til å redde seg selv, kommer med en unnskyldning til uka. Tviler sterkt på at hun tar ansvar og beklager. Hun skal nok gi noen skylden. 13
Hedy Lamarr Skrevet 17. september 2023 #4278 Skrevet 17. september 2023 Tenker det er på sin plass å sitere Warren Buffett: It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it. 28 1 5
Gjest Fett nok Skrevet 17. september 2023 #4279 Skrevet 17. september 2023 Jeg synes dette er kjempegøy jeg. Kristin Gjelsvik har vært en av de absolutt best betalte influencerne i en årrekke nettopp fordi hun har klart å balansere på knivseggen der hun skviser hver eneste dråpe ut av sponsorsitronen og av en eller annen grunn jeg aldri har skjønt har klart å overbevise følgerne sine om at alle andre influencere er liksomvenninner som skal selge de ting, men hun, hun er EKTE vare. Hun gjør veldig lurt i strategien hun har nå. Det er bare et bestemt antall dager du er hovedpersonen på internett, og så gir det seg. Hun er ikke ny i gamet og vet det godt. Om noen uker er dette glemt, hun kommer ikke til å gidde å unnskylde seg noe særlig, og så kommer det til å lanseres igjen.
Klink Skrevet 17. september 2023 #4280 Skrevet 17. september 2023 Fett nok skrev (1 minutt siden): Jeg synes dette er kjempegøy jeg. Kristin Gjelsvik har vært en av de absolutt best betalte influencerne i en årrekke nettopp fordi hun har klart å balansere på knivseggen der hun skviser hver eneste dråpe ut av sponsorsitronen og av en eller annen grunn jeg aldri har skjønt har klart å overbevise følgerne sine om at alle andre influencere er liksomvenninner som skal selge de ting, men hun, hun er EKTE vare. Hun gjør veldig lurt i strategien hun har nå. Det er bare et bestemt antall dager du er hovedpersonen på internett, og så gir det seg. Hun er ikke ny i gamet og vet det godt. Om noen uker er dette glemt, hun kommer ikke til å gidde å unnskylde seg noe særlig, og så kommer det til å lanseres igjen. Nja er ikke helt enig, det har aldri vært noen hemmelighet at hun også selger ting. Samtidig som hun etter min mening har stått for gode verdier og holdninger. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå