Snublefot62 Skrevet 16. september 2023 #4221 Skrevet 16. september 2023 Kristin Gjelsvik sitter helt stille i båten nå etter den massive kritikken mot kurset. Og finner jeg litt merkelig. Eller hva tenker dere? Sitat Influencer Kristin Gjelsvik er kritisk til NRK sin håndtering av Sophie Elise-saken. – Det jeg stiller meg kritisk til er at NRK har sittet veldig stille i båten og ikke svart på kritikken. https://www.ht.no/nyheter/i/xg5gbn/kringkastingssjefen-tar-selvkritikk-i-sophie-elise-saken Hmm …. 25 8
Wald86 Skrevet 16. september 2023 #4222 Skrevet 16. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 12 1
Høstsemester Skrevet 16. september 2023 #4223 Skrevet 16. september 2023 Snublefot62 skrev (13 minutter siden): Kristin Gjelsvik sitter helt stille i båten nå etter den massive kritikken mot kurset. Og finner jeg litt merkelig. Eller hva tenker dere? https://www.ht.no/nyheter/i/xg5gbn/kringkastingssjefen-tar-selvkritikk-i-sophie-elise-saken Hmm …. Jeg lurer på hvem som står for kvalitetssikringen av innholdet, sier Gjelsvik… eh ja 16
duskelapp Skrevet 16. september 2023 #4224 Skrevet 16. september 2023 Når kropp går til hodet på folk så synker iq nivået. Også hos meg bla. 😄 jeg er friskere og sunnere i hode med noen ekstra kilo enn det jeg er når jeg ligger på mitt laveste, samt personligheten min endrer seg. Så er ikke overrasket over Kristin blir nå dratt i denne retningen med kropp og trening som fokus. 16
Wald86 Skrevet 16. september 2023 #4225 Skrevet 16. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 7
elskersommer Skrevet 16. september 2023 #4226 Skrevet 16. september 2023 Kan noen ta en kort versjon om hva KG har gjort nå? 2
Sansa20 Skrevet 16. september 2023 #4227 Skrevet 16. september 2023 elskersommer skrev (Akkurat nå): Kan noen ta en kort versjon om hva KG har gjort nå? Hun har laget er kurs, men som ikke er ferdigstilt enda, vistnok var det mulig å kjøpe og delta på kurset. Er tatt ned nå . Er ei pt ansatt som har komme med anklagelser og som har antatt ting og hengt hu ut skikkelig på sin instagram og ut i Media. Anbefaler å vente til å få hørt Kristin sin versjon av saken før du kommer med dine synspunkter 😆 1
elskersommer Skrevet 16. september 2023 #4228 Skrevet 16. september 2023 solietta skrev (1 minutt siden): Hun har laget er kurs, men som ikke er ferdigstilt enda, vistnok var det mulig å kjøpe og delta på kurset. Er tatt ned nå . Er ei pt ansatt som har komme med anklagelser og som har antatt ting og hengt hu ut skikkelig på sin instagram og ut i Media. Anbefaler å vente til å få hørt Kristin sin versjon av saken før du kommer med dine synspunkter 😆 Ok
Snublefot62 Skrevet 16. september 2023 #4229 Skrevet 16. september 2023 solietta skrev (14 minutter siden): Hun har laget er kurs, men som ikke er ferdigstilt enda, vistnok var det mulig å kjøpe og delta på kurset. Er tatt ned nå . Er ei pt ansatt som har komme med anklagelser og som har antatt ting og hengt hu ut skikkelig på sin instagram og ut i Media. Anbefaler å vente til å få hørt Kristin sin versjon av saken før du kommer med dine synspunkter 😆 Du glemte å nevne at kurset spiller på kropp og sykdom, og manglende faglig kompetanse selv om det var åpenbart behov for spisskompetanse og personlig oppfølging. Dette var erstattet med «Få lov til å spise med Kristin» og «Ha Kristin på øret når du går tur». Du glemte og å ta med at kurset ble lansert på den svært tvilsomme plattformen til venninnen Belinda Jakobsen som inneholde mange ulike kurs som utnytter sykdom, kroppspress og andre for å tjene penger uten å ha nødvendig kompetanse. Også kjent som svindel. @elskersommer 48
Høstsemester Skrevet 16. september 2023 #4230 Skrevet 16. september 2023 Wald86 skrev (31 minutter siden): Jeg er uenig. Da vil jeg heller at de satser på en kjent person, som er kjent for noe annet enn reality og utlevering av livet sitt på nett, en kunstig virkelighet, der de selger en illusjon. En skuespiller, en innen sport, en musiker, en gründer. Noen som har et liv, utenfor sosiale medier, en som har talent, og flere ben å stå på. Men som unge ser opp til. Ikke bare fordi de er kjent, men fordi de gir av seg selv på andre vis. Et ekte menneske. Ikke en influencer-bedrift. Helt greit å være uenig. 1
Høstsemester Skrevet 16. september 2023 #4231 Skrevet 16. september 2023 elskersommer skrev (26 minutter siden): Kan noen ta en kort versjon om hva KG har gjort nå? 16 9
Wald86 Skrevet 16. september 2023 #4232 Skrevet 16. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 3
Sansa20 Skrevet 16. september 2023 #4233 Skrevet 16. september 2023 Høstsemester skrev (5 minutter siden): Du glemmer å nevne at det er mye som mangler av informasjon. 1
Snublefot62 Skrevet 16. september 2023 #4234 Skrevet 16. september 2023 solietta skrev (2 minutter siden): Du glemmer å nevne at det er mye som mangler av informasjon. Ja du fortsetter å påstå dette uten å vise til noe konkret. Kristin Gjelsvik sitter og merkelig stille i båten. 32
Høstsemester Skrevet 16. september 2023 #4235 Skrevet 16. september 2023 solietta skrev (12 minutter siden): Du glemmer å nevne at det er mye som mangler av informasjon. Forsøket på å tåkelegge hjelper ikke. 19 6
Jobbermedbarn Skrevet 16. september 2023 #4236 Skrevet 16. september 2023 @Måne Rampelyset @Sol Rampelyset Kan dere ta en titt på en brukers gjentatte spekulasjoner/spam i tråden? 19 8
Gjest Albbas Skrevet 16. september 2023 #4237 Skrevet 16. september 2023 1 hour ago, Høstsemester said: Om det blir gjort ordentlig, kan påvirkningen influnceren har brukes til noe godt og positivt. Men da er det fagfolk som må styre showet, ikke influenceren. Det høres ut som noe som er ekstremt vanskelig å få til. Da er jo influenseren bare en marionett eller maskot for den faktiske fagpersonen bak? Hva er vitsen? Og man vil balansere på en sylskarp knivsegg i forhold til å påvirke positivt vs bikke over til å påvirke et negativt kroppsbilde. Følgerne er jo så forskjellige også, og noen kan bli veldig negativt påvirket av noe som er positivt for andre. Fagpersoner sitter jo ikke på fasiter de heller, derfor er sånne masseproduserte opplegg så vanskelige. Fagfolk er jo uenige hele tiden om alt mulig, så at et kompetent menneske knytter seg til en influenser trenger ikke være noe kvalitetsstempel i det hele tatt.
Gjest Albbas Skrevet 16. september 2023 #4238 Skrevet 16. september 2023 32 minutter siden, solietta said: Du glemmer å nevne at det er mye som mangler av informasjon. Det er jo ganske mye informasjon som allerede kan si hvor tåpelig opplegget er. Få tilgang til Kristins matplan. Ikke en matplan for DEG, men du skal få være så heldig å få spise det samme som personen du ser opp til! Og det er ikke bare oppskrifter, men en plan du får tilgang på! Fra et menneske som ikke kjenner deg og dine behov overhodet! Nydelig! Som prikken over i-en kan du spise MED Kristin på video! Helt perfekt for deg som synes det er vanskelig å spise! Klart det da hjelper å spise med en C-kjendis på video! Trenger ikke mer info for å vurdere at konseptet som ble lansert er latterlig.
Gjest Kattedama Skrevet 16. september 2023 #4239 Skrevet 16. september 2023 solietta skrev (41 minutter siden): Du glemmer å nevne at det er mye som mangler av informasjon. Hva tenker du mangler av informasjon?
Høstsemester Skrevet 16. september 2023 #4240 Skrevet 16. september 2023 Albbas skrev (1 time siden): Det høres ut som noe som er ekstremt vanskelig å få til. Da er jo influenseren bare en marionett eller maskot for den faktiske fagpersonen bak? Hva er vitsen? Og man vil balansere på en sylskarp knivsegg i forhold til å påvirke positivt vs bikke over til å påvirke et negativt kroppsbilde. Følgerne er jo så forskjellige også, og noen kan bli veldig negativt påvirket av noe som er positivt for andre. Fagpersoner sitter jo ikke på fasiter de heller, derfor er sånne masseproduserte opplegg så vanskelige. Fagfolk er jo uenige hele tiden om alt mulig, så at et kompetent menneske knytter seg til en influenser trenger ikke være noe kvalitetsstempel i det hele tatt. Det trenger ikke å være så vanskelig å få til. Om en får til et samarbeid med fagpersoner fra helsemyndighetene og jobber med kampanjer rettet mot forebygging av psykisk uhelse, kan det fungere helt fint. Men ikke med denne influenceren. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå