Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snublefot62 skrev (40 minutter siden):

Dersom Belinda var innblandet i saken med mikropenis så viser det i så tilfelle at de har kjent hverandre lenge. Og da kan ikke Kristin unnskylde seg med å ha blitt lurt av Belinda.

Kristin skrev vel på Instastory nå som hun skulle til Belinda at de var såååå gode venner før og at de har hatt mindre konstakt de senere årene.

Skrevet
Snublefot62 skrev (39 minutter siden):

Dersom Belinda var innblandet i saken med mikropenis så viser det i så tilfelle at de har kjent hverandre lenge. Og da kan ikke Kristin unnskylde seg med å ha blitt lurt av Belinda.

Ja, de hadde podcasten sammen. Det var to episoder som måtte beklages av dem og ble slettet. I den ene var det Kristin som snakka om mikropenis, i den andre var det Belinda som uttalte noe om lange pupper og lange kjønnslepper. At man burde si fra på forhånd til en partner om en hadde det slik at de ikke ble «overrumplet» liksom. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
Stavangebrud2012 skrev (8 minutter siden):

Nå viser hun at hun er like dobbelmoralsk med like dårlig dømmekraft som resten av resten av influenserne. Hun, ei godt voksen dame som skal tjene penger på unge jenters usikkerhet. Ja, må jo være unge jenter, for folk på hennes egen alder har vel innsikt nok til å stå imot. 

Hun som skriker høyest når andre utnytter sårbarheten til jenter mtp kropp, nå fikk vel pipa en annen lyd… 

Gullbarbie 2024.

Man kan enkelt stemme henne frem, trenger bare navn, alder og begrunnelse -den du har skrevet over her.

Endret av Blåttvann
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Zenhouse skrev (6 minutter siden):

Ja, de hadde podcasten sammen. Det var to episoder som måtte beklages av dem og ble slettet. I den ene var det Kristin som snakka om mikropenis, i den andre var det Belinda som uttalte noe om lange pupper og lange kjønnslepper. At man burde si fra på forhånd til en partner om en hadde det slik at de ikke ble «overrumplet» liksom. 

Advare om kjønnslepper som 50% av kvinner har? Og dette sitter Fru Kristin Elskdegselv og hører på at bestevenninnen snakker om i en felles podcast?

Micropenis er en medisinsk tilstand og noe som kan gjøre sex vanskelig. Likevel ikke noe man trenger å advare om på forhånd, vi er alle mennesker med våre feil og mangler. Man burde heller advare om at man har en rævva personlighet, mangel på moral og dårlig menneskesyn? Men de har vel aldri advart mot seg selv til sine lyttere?

Endret av Blåttvann
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette er faktisk noe av det sykeste jeg har hørt om på lang tid. Spis med Kristin hvis du synes det er vanskelig å spise. Også er hun radmager i tillegg. Hvordan kan hun mangle så mye selvinnsikt..? Hjelpe meg.

(Og nei, det å være tynn er ikke et problem i seg selv, det er konteksten og det helhetlige bildet og signalene det sender ut i denne sammenhengen..)

• Liker 26
  • Nyttig 13
Skrevet

«Synes du det kan være vanskelig å spise? Da skal du få lov til å spise med Kristin over video!»

🥲👍🏻

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
addict skrev (6 minutter siden):

Dette er faktisk noe av det sykeste jeg har hørt om på lang tid. Spis med Kristin hvis du synes det er vanskelig å spise. Også er hun radmager i tillegg. Hvordan kan hun mangle så mye selvinnsikt..? Hjelpe meg.

(Og nei, det å være tynn er ikke et problem i seg selv, det er konteksten og det helhetlige bildet og signalene det sender ut i denne sammenhengen..)

Jeg er enig med deg at helheten er spesielt problematisk. Det er ingen tvil om at slike «kurs» selger basert på utseendet til frontfiguren, og Kristin har rast ned i vekt en god stund og blitt det typisk tynne idealet. Dette appellerer til sårbare jenter som enten har eller fort utvikler spiseproblematikk. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 9
Skrevet
addict skrev (3 minutter siden):

«Synes du det kan være vanskelig å spise? Da skal du få lov til å spise med Kristin over video!»

🥲👍🏻

Jeg blir fortsatt eitrende forbanna når jeg ser dette, det er så over streken og ille. Kristin skal være utrolig glad for at dette ble stoppet, hun kunne risikert å stå med ansvar for at syke mennesker (unge) hadde blitt sykere.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
*blueberry* skrev (5 minutter siden):

Jeg er enig med deg at helheten er spesielt problematisk. Det er ingen tvil om at slike «kurs» selger basert på utseendet til frontfiguren, og Kristin har rast ned i vekt en god stund og blitt det typisk tynne idealet. Dette appellerer til sårbare jenter som enten har eller fort utvikler spiseproblematikk. 

Nettopp! 

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

Kristin som alltid sto frem som motparten til de andre med håret rett opp, normalvektig, i mot alt det de andre "overfladiske" sto for, men JØSS se hun nå?🤔🤣 Hun er jo prikk lik! Og i tillegg skal hun melke følgere for penger hvordan de kan "gløde" som henne, være like tynne og få et fantastisk liv🙈🙉

At hun tør. Hun er jo nobody! Altså er hun utdannet psykolog,eller ernæringsfysiolog? Eller noe?

Ehhh...nope

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Så tenker unge sårbare  følgere dette.

Oi se hvor tynn og fresh hun ser ut nå,kontra før! 😍Da vil jeg og betale for å bli slik. Farlig......Farlig....!!!

Screenshot_20230915_171241.jpg

Bilde-1+%2821%29.png

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
M.H85 skrev (1 minutt siden):

Så tenker unge sårbare  følgere dette.

Oi se hvor tynn og fresh hun ser ut nå,kontra før! 😍Da vil jeg og betale for å bli slik. Farlig......Farlig....!!!

Screenshot_20230915_171241.jpg

Bilde-1+%2821%29.png

Og hun har gått ned mye i vekt.  Trigger med slikt for unge sårbare når hun da skal " helbrede" andre med noe svada kurs😱😱

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet

Er det virkelig noen som kjøper kurs fra disse influensernene?

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Concert skrev (Akkurat nå):

Er det virkelig noen som kjøper kurs fra disse influensernene?

Selvfølgelig. Verden florerer av naive usikre mennesker. Jeg kan ikke forstå at folk faktisk gjør det,men dessverre er det jo fakta. Når damer på 60+ finner seg menn i Nigeria ,sender de penger og påstår det er kjærlighet😅,kan man forstå hvor naive folk er på alt slags....

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Wald86 skrev (24 minutter siden):

Samarbeid avsluttet:

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/kristin-gjelsvik-ikke-en-del-av-max-social-lenger/16049597/

"Kristin Gjelsvik ikke en del av Max Social lenger

– Hun er nå hos gode bransjekolleger i Egmont People, som er bedre match for Kristins visjon videre, skriver Max Social."

Dette kan forklare endel om hennes nye vei...

Kan hun ikke bare bli med i ny serie Girls of Oslo? Initiativtaker er Sophie Elise AS. Isabel Raad, som nettopp postet vekten sin på 44 kg og "summer is here" er også med. Gir ut bok med Egmont. 

Oisann... fikk det litt konsekvens for Kristin allikevel?

Joda ser at de skriver at det ikke er en sammenheng og at de skilles som gode venner. Men timingen er jyyysla mistenkelig. Og Kristin er som sunket i jorden. Senest i dag var hun på Instagram og hadde nøkkelkortet/ID-kortet til VG rundt halsen. Nå er bildene borte. Eller var det i går og det er gått 24 timer?

Uansett veldig tilfeldig timing.

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...