Gjest pop up bruker Skrevet 15. september 2023 #4062 Skrevet 15. september 2023 Jobbermedbarn skrev (46 minutter siden): @FruJohansen sier og skriver mye bra på IG nå. Kristin fikk støyten denne gangen, men det finnes altså mange andre som lanserer kurs på bakgrunn av kun egen erfaring uten utdannelse og kompetanse, og jeg er enig at dette må løftes og gjøres noe med på et høyere nivå. Media burde virkelig også ta ansvar og ta dette på alvor og ikke bare dikkedare med all galskapen som skjer i influenser verdenen. Kristin har et høyere fall en mange andre som det er mindre forvendtinger til, så er nok derfor krtikken blir ekstra hard mot Kristin.
Gjest Kruttønne Skrevet 15. september 2023 #4063 Skrevet 15. september 2023 solietta skrev (1 time siden): Ikke noe grunn til å mistenke at hun stjeler penger av sin egen donasjon som skal gå til vanskeligstilte. Herlighet hun er aldeles ikke kriminell av noe slag Selvfølgelig har hun ikke snusket med spleisene. Hun har gjort en kjempejobb med å samle inn til vanskeligstilte. Man må ikke blande spleisene hennes inn i dette.
Wald86 Skrevet 15. september 2023 #4064 Skrevet 15. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 13
Gjest pop up bruker Skrevet 15. september 2023 #4065 Skrevet 15. september 2023 Wald86 skrev (Akkurat nå): Med sine "tordentaler" mot andre er det forståelig. Hun er heldig med dagen dette sprakk. Erna Solberg og mannen tar all spalteplass. Hadde antagelig vært mye mer om Kristin G hvis ikke den saken regjerte. Ja, polikerne våre har jo ingen ende på skandaler - flaks for influenserne 😝
Zenhouse Skrevet 15. september 2023 #4066 Skrevet 15. september 2023 https://www.kristingjelsvik.no/en-uforbeholden-unnskyldning/ Ikke første gang tospannet Belinda/Kristin fører til trøbbel. De måtte slette en episode av podcasten «snikk snakk» da Kristin harselerte over en eks som hadde mikropenis. Hun la seg langflat etter det ( for passer seg jo ikke helt sammen med kroppspositivisme og egenkjærlighet) og slettet episoden. Etter det har jeg ikke fått med meg at de jobbet sammen,men det viste seg jo nå. 12 2
Snublefot62 Skrevet 15. september 2023 #4067 Skrevet 15. september 2023 Zenhouse skrev (8 minutter siden): https://www.kristingjelsvik.no/en-uforbeholden-unnskyldning/ Ikke første gang tospannet Belinda/Kristin fører til trøbbel. De måtte slette en episode av podcasten «snikk snakk» da Kristin harselerte over en eks som hadde mikropenis. Hun la seg langflat etter det ( for passer seg jo ikke helt sammen med kroppspositivisme og egenkjærlighet) og slettet episoden. Etter det har jeg ikke fått med meg at de jobbet sammen,men det viste seg jo nå. Var Belinda med på mikropenisen og? 2
Nordlys89 Skrevet 15. september 2023 #4068 Skrevet 15. september 2023 Og nettopp fordi Kristin har vært en høylytt motstander til skjønnhetsindustrien og kroppspress, har hun desverre nok hos mange en tillitt i bunnen. At hun ikke er en av de kyniske, ikke en av de som har et usunt kroppsbilde. Og dette gjør det i mine øyne enda mer alvorlig. Ta Sophie Elise feks. alle vet at hun er operert og har et usunt forhold til utseende. Hun er åpen om sine usikkerheter. Et usunt forbilde, ja. Men et til dels ærlig. Kristin derimot har bygd seg opp et image, der hun har et avslappet forhold til utseende og som sagt en motstander til presset. Da blir det enda mer alvorlig og kynisk, det hun holder på med nå. Gjennomfører hun dette absurde kurset. Er hun i mine øyne norges farligste forbilde. 10 8
Blåttvann Skrevet 15. september 2023 #4069 Skrevet 15. september 2023 Nordlys89 skrev (3 minutter siden): Og nettopp fordi Kristin har vært en høylytt motstander til skjønnhetsindustrien og kroppspress, har hun desverre nok hos mange en tillitt i bunnen. At hun ikke er en av de kyniske, ikke en av de som har et usunt kroppsbilde. Og dette gjør det i mine øyne enda mer alvorlig. Ta Sophie Elise feks. alle vet at hun er operert og har et usunt forhold til utseende. Hun er åpen om sine usikkerheter. Et usunt forbilde, ja. Men et til dels ærlig. Kristin derimot har bygd seg opp et image, der hun har et avslappet forhold til utseende og som sagt en motstander til presset. Da blir det enda mer alvorlig og kynisk, det hun holder på med nå. Gjennomfører hun dette absurde kurset. Er hun i mine øyne norges farligste forbilde. Jepp, akkurat nå er hun Norges farligste forbilde. Gullbarbien i år går til KG. 11
Justlooking Skrevet 15. september 2023 #4070 Skrevet 15. september 2023 Bra kommentar https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/BWXRyE/selma-moren-skuffende-kristin-gjelsvik 16 1
Wald86 Skrevet 15. september 2023 #4071 Skrevet 15. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 12 1 1
Snublefot62 Skrevet 15. september 2023 #4072 Skrevet 15. september 2023 Justlooking skrev (Akkurat nå): Bra kommentar https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/BWXRyE/selma-moren-skuffende-kristin-gjelsvik Skulle til å si det samme. 5
Høstsemester Skrevet 15. september 2023 #4073 Skrevet 15. september 2023 Justlooking skrev (5 minutter siden): Bra kommentar https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/BWXRyE/selma-moren-skuffende-kristin-gjelsvik Veldig godt skrevet! 4
Høstsemester Skrevet 15. september 2023 #4074 Skrevet 15. september 2023 Blåttvann skrev (9 minutter siden): Jepp, akkurat nå er hun Norges farligste forbilde. Gullbarbien i år går til KG. Trodde aldri jeg skulle si meg enig i at KG er et farlig forbilde og har gjort seg fortjent til gullbarbien. 9
Snublefot62 Skrevet 15. september 2023 #4075 Skrevet 15. september 2023 Zenhouse skrev (35 minutter siden): https://www.kristingjelsvik.no/en-uforbeholden-unnskyldning/ Ikke første gang tospannet Belinda/Kristin fører til trøbbel. De måtte slette en episode av podcasten «snikk snakk» da Kristin harselerte over en eks som hadde mikropenis. Hun la seg langflat etter det ( for passer seg jo ikke helt sammen med kroppspositivisme og egenkjærlighet) og slettet episoden. Etter det har jeg ikke fått med meg at de jobbet sammen,men det viste seg jo nå. Snublefot62 skrev (26 minutter siden): Var Belinda med på mikropenisen og? Dersom Belinda var innblandet i saken med mikropenis så viser det i så tilfelle at de har kjent hverandre lenge. Og da kan ikke Kristin unnskylde seg med å ha blitt lurt av Belinda. 4
Gjest Sovinello Skrevet 15. september 2023 #4076 Skrevet 15. september 2023 Snublefot62 skrev (12 minutter siden): Dersom Belinda var innblandet i saken med mikropenis så viser det i så tilfelle at de har kjent hverandre lenge. Og da kan ikke Kristin unnskylde seg med å ha blitt lurt av Belinda. De har kjent hverandre i mange mange år.
Maskopi Skrevet 15. september 2023 #4077 Skrevet 15. september 2023 Snublefot62 skrev (12 minutter siden): Dersom Belinda var innblandet i saken med mikropenis så viser det i så tilfelle at de har kjent hverandre lenge. Og da kan ikke Kristin unnskylde seg med å ha blitt lurt av Belinda. I følge en nylig post på Instagram har de kjent hverandre i 11 år 5 1
Gjest Fru G Skrevet 15. september 2023 #4078 Skrevet 15. september 2023 Maskopi skrev (3 minutter siden): I følge en nylig post på Instagram har de kjent hverandre i 11 år Ja, de elsker hverandre. Kjørte sammen til et oppdrag for 11 år siden og det var verdens beste vennskap med en gang. Alle skulle hatt en Belinda i livet, sa K.
Snublefot62 Skrevet 15. september 2023 #4079 Skrevet 15. september 2023 Sovinello skrev (5 minutter siden): De har kjent hverandre i mange mange år. Maskopi skrev (4 minutter siden): I følge en nylig post på Instagram har de kjent hverandre i 11 år Da sitter Kristin dypere i dritten. Hun burde da kjenne til Belinda og visst å holde avstand. Nå mister jeg enda mer tillit og respekt for henne. Om det hadde vært mulig. 3 1
Stavangebrud2012 Skrevet 15. september 2023 #4080 Skrevet 15. september 2023 Nå viser hun at hun er like dobbelmoralsk med like dårlig dømmekraft som resten av resten av influenserne. Hun, ei godt voksen dame som skal tjene penger på unge jenters usikkerhet. Ja, må jo være unge jenter, for folk på hennes egen alder har vel innsikt nok til å stå imot. Hun som skriker høyest når andre utnytter sårbarheten til jenter mtp kropp, nå fikk vel pipa en annen lyd… 8 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå