Snublefot62 Skrevet 15. september 2023 #4001 Skrevet 15. september 2023 Bingo Bongo skrev (39 minutter siden): Nå er Se og Hør på saken https://www.seher.no/kjendis/ut-mot-kristin-gjelsvik-kraftig-provosert/80201802 Knallbra. Håper de graver litt videre med opplegget til Belinda og. Men biter meg merke i at Kristin ikle vil kommentere saken. Det sier jo litt. 19 1
Wald86 Skrevet 15. september 2023 #4002 Skrevet 15. september 2023 (endret) . Endret 14. november 2023 av Wald86 14 2
Blåttvann Skrevet 15. september 2023 #4003 Skrevet 15. september 2023 Wald86 skrev (36 minutter siden): Du har veldig rett. Kristin G har forsøkt å sitte på en moralsk høy hest. Og har fått mange med seg i følgeskaren på grunn av nettopp det. Dobbeltmoral er verre enn ingen moral. Nå er hun avkledd. Målgruppen er den samme som Sophie e og Isabel R går etter. Soft targets. Relativt unge kvinner som sliter med selvfølelse, psyke og kosthold. Ekstra viktig at fagpersonell skal ta seg av den målgruppen. Og ikke blande inn salg av produkter og tjenester! Jeg kan ikke forstå at dette er lov. Blir som når den moralske samfunnsvokteren Moxnes stjal de solbrillene. Man forventer faktisk mer av folk som hele tiden vil fremstå som moralske kompass overfor andre og som hele tiden retter pekefingeren utover. Men hva lærer vi av dette? At folk er folk. Kristin har ikke lært å ikke utnytte de svakeste, det hun kommer til å ta med seg av dette er at hun må jobbe smartere, sluere og mer manipulativt. Så det vil komme nytt kurs med samme innhold, det kan vi være sikre på, det som blir spennende blir å se hvor mye smartere det er lagt opp, hvor mye sluere det er formulert og hvor manipulativt det vil være alt i alt. Synd det skjer så mye i verden at ting fort blir glemt og at Kristin har så mange lojale følgere... Hun vil tjene stort på dette, bare ikke akkurat nå. Æsj til hele greia. 12
*blueberry* Skrevet 15. september 2023 #4004 Skrevet 15. september 2023 https://www.vg.no/rampelys/i/kEjJbA/kristin-gjelsvik-lanserte-og-slettet-glow-up-nettkurs VG kaster seg på. Flott at dette kommer frem i de største mediene. 23 7
Korpsnerden Skrevet 15. september 2023 #4005 Skrevet 15. september 2023 Å hjelpe seg. Gikk inn på den "tettere på livet"- chatten hennes. Starten på Spania-chatten er det kleineste jeg har sett, null troverdighet! " Hei vakre..... folk..... de tette". 8
Snublefot62 Skrevet 15. september 2023 #4006 Skrevet 15. september 2023 *blueberry* skrev (12 minutter siden): https://www.vg.no/rampelys/i/kEjJbA/kristin-gjelsvik-lanserte-og-slettet-glow-up-nettkurs VG kaster seg på. Flott at dette kommer frem i de største mediene. Flott at VG (arbeidsgiver?) også skriver om dette. Hadde de holdt kjeft hadde det fort blitt spekulert i hvorfor. 7
Gjest Fru G Skrevet 15. september 2023 #4007 Skrevet 15. september 2023 Fra Nettavisen til TV2: God kveld Norge har også forsøkt å få en kommentar fra Gjelsvik, foreløpig uten hell. Vi har også kontaktet Mikrosteg som er nettsiden hvor kurset ble lagt ut for salg, men heller ikke de har svart på våre henvendelser.
*blueberry* Skrevet 15. september 2023 #4008 Skrevet 15. september 2023 Fru G skrev (Akkurat nå): Fra Nettavisen til TV2: God kveld Norge har også forsøkt å få en kommentar fra Gjelsvik, foreløpig uten hell. Vi har også kontaktet Mikrosteg som er nettsiden hvor kurset ble lagt ut for salg, men heller ikke de har svart på våre henvendelser. Selvfølgelig ikke. De har ingen gode argumenter på hvorfor kurset er laget eller tatt ned, rett og slett fordi det ikke finnes noen. 8
Hannah80 Skrevet 15. september 2023 #4009 Skrevet 15. september 2023 Bingo Bongo skrev (4 timer siden): Jeg skjønner ikke hva du mener skal bli noe HELT ANNET når kurset blir lansert på nytt? 🤷♀️ Skal Kristin be om hjelp i stedet for å tilby sin hjelp? Skal det være gratis i stedet for å koste penger? Skal fokusområdene være noe annet enn mat, trening og forhåndsinnspilte samtalepartnere? Vi skjønner jo hva det går i, selv om produktet etter sigende ikke var ferdigstilt da det ble lansert til flere tusen mennesker... 😏 Hahaha, takk for en god latter😂😂 Veldig morsomt skrevet 😂 10
LillaGorilla<3 Skrevet 15. september 2023 #4010 Skrevet 15. september 2023 De er nøyaktig samme ulla, alle disse unyttige, selvsentrerte, navleloplukkende selgerne. For det er det de er- selgere, som vil tjene mest mulig penger på lettlurte mennesker. Tro ikke noe annet. 15 9
Snublefot62 Skrevet 15. september 2023 #4011 Skrevet 15. september 2023 Fru G skrev (7 minutter siden): Fra Nettavisen til TV2: God kveld Norge har også forsøkt å få en kommentar fra Gjelsvik, foreløpig uten hell. Vi har også kontaktet Mikrosteg som er nettsiden hvor kurset ble lagt ut for salg, men heller ikke de har svart på våre henvendelser. Imponerende hvor seriøse de er. Hverken kursholder KG eller eier av plattformen vil svare på spørsmål/kritikk. Det er lavmål og viser en useriøsitet av dimensjoner. 10
LillaGorilla<3 Skrevet 15. september 2023 #4012 Skrevet 15. september 2023 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Imponerende hvor seriøse de er. Hverken kursholder KG eller eier av plattformen vil svare på spørsmål/kritikk. Det er lavmål og viser en useriøsitet av dimensjoner. Hun har vel lært av de "beste"- Sofie Steen Isachsen og Caroline Berg Eriksen. 9
Jobbermedbarn Skrevet 15. september 2023 #4013 Skrevet 15. september 2023 solietta skrev (2 timer siden): Sykt at det kommer før i det hele tatt er lansert og lagt frem 100% .. Kunne hvertfall ventet Dette blir ikke noe mer sant selv om man skriver det på hver side i tråden. Det ble lansert, man kunne betale og bli med den ettermiddagen. Det er ingen som tror hun hadde tatt ned siden hvis kritikken ikke var kommet, men heldigvis gjorde den det. Jeg har alltid likt og forsvart Kristin, men så fort kan man bryte ned noe som er bygget opp, dette var ille. 21 1
Wald86 Skrevet 15. september 2023 #4014 Skrevet 15. september 2023 (endret) . Endret 14. november 2023 av Wald86 9 2
Stargaze Skrevet 15. september 2023 #4015 Skrevet 15. september 2023 Hun har jo de siste to årene også samlet inn i underkant av 2 mill på Spleis. Er det dokumentert godt hva/hvem disse pengene har gått til? Alt er jo utbetalt direkte til henne tydeligvis. Mye bedre å gi til en seriøs organisasjon en rett til en privatperson( med dårlig økonomisk styring?) 9 9
Blåttvann Skrevet 15. september 2023 #4016 Skrevet 15. september 2023 Snublefot62 skrev (34 minutter siden): Flott at VG (arbeidsgiver?) også skriver om dette. Hadde de holdt kjeft hadde det fort blitt spekulert i hvorfor. Godt på vei, men stengt kommentarfelt. 3
Gjest Finlay Skrevet 15. september 2023 #4017 Skrevet 15. september 2023 Det er vel nokså åpenbart at dette kurset ALDRI kommer til å bli lansert. (På nytt) Det holder ikke å tilføye informasjon, når omtrent alt er galt. Eneste jeg kan se for meg er at de eventuelt lager et nytt kurs, der de luker ut absolutt alt kritikkverdig, og presenterer det på en helt annen måte. Men tviler. Det eneste Kristin kan gjøre for å prøve å redde eget skinn, er å legge seg langflat og beklage. Det er aldri smart å være utilgjengelig for kommentarer. Uansett vil hun ha en lang vei å gå for å gjenopprette troverdighet og tillit. Om hun noengang klarer det.
Snublefot62 Skrevet 15. september 2023 #4018 Skrevet 15. september 2023 Stargaze skrev (7 minutter siden): Hun har jo de siste to årene også samlet inn i underkant av 2 mill på Spleis. Er det dokumentert godt hva/hvem disse pengene har gått til? Alt er jo utbetalt direkte til henne tydeligvis. Mye bedre å gi til en seriøs organisasjon en rett til en privatperson( med dårlig økonomisk styring?) Jeg synes det nå er på sin plass å stille disse spørsmålene rundt donasjonene. 12 5
Wald86 Skrevet 15. september 2023 #4019 Skrevet 15. september 2023 (endret) . Endret 14. november 2023 av Wald86 9 3
Gjest pop up bruker Skrevet 15. september 2023 #4020 Skrevet 15. september 2023 Kjenner jeg er litt lettere sjokkert over denne vendingen Kristin Gjelsvik har tatt. Fra å være et flott forbilde lager hun nå kurs som kan være direkte skadelige. Jeg skrev om det i Belinda Jacobsen tråden i går, og trodde egentlig det var tull faktisk, fordi det var så drøyt. I tråden til Belinda stilte jeg spørsmål om "presisering av seksårig psykolgi utdannelse. Psykologutdannelsen er på 6 år, og psykolog er en beskytta titte i Norge. Det bør derfor være tilstrekkelig å si at han er psykolog, uten å nevne antall år?". Fikk til svar av @Zenhouseat det var sjekket ut i denne tråden, og: "Han står oppført hos Falck Helsetjeneste som «klinisk samtaleterapeut», ikke psykolog. ( de har forøvrig 6-7 psykologer ellers der) Det var også noen i tråden til Kristin Gjelsvik som hadde sjekket, de fant ham ikke oppført som autorisert psykolog". Det syns jeg er ganske alvorlig. Både med tanke på hvordan kurs de faktisk har laget, men også fordi det da er ganske åpenbart at de forsøker å lure kursdeltakerne til å tro at han er "ekte psykolog". Skal man først lage et kurs som dette må man ha med dyktige fagfolk innen både pyskologi og medisin. Veldig bra at det har blitt kraftig kritisert, og at det er tatt ned. Feigt at Kristine ikke selv svarer på kritikken, og faktisk tar ansvaret her. Har hun først valgt å gå den veien får hun nesten stå for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå