FruRosa Skrevet 12. august 2023 #3741 Skrevet 12. august 2023 Eea Elvira skrev (22 minutter siden): Beklager, benyttet feil ord. Var selvfølgelig påvirkningskraft jeg var ute etter. Jeg tviler ikke et sekund på at alle pengene er delt ut på rett måte og regnskapsført. Men at en influenser som lever av oppmerksomhet fra andre, selvfølgelig har stor egen interesse er ikke noe å lure på. Man kan fint invitere andre hjem til jul uten å informere samtlige medier.. Samme med alle disse innsamlingene til vanskeligstilte. -Hvor mange hadde hun nådd ut til om hun ikke hadde brukt sine SoMe til Spleis(er) og innbydelse til julefeiring? -Har hun selv informert "samtlige medier", eller kan det hende de har plukket det opp via hennes SoMe og kontaktet henne for kommentarer? 9 5
Eea Elvira Skrevet 13. august 2023 #3742 Skrevet 13. august 2023 FruRosa skrev (11 timer siden): -Hvor mange hadde hun nådd ut til om hun ikke hadde brukt sine SoMe til Spleis(er) og innbydelse til julefeiring? -Har hun selv informert "samtlige medier", eller kan det hende de har plukket det opp via hennes SoMe og kontaktet henne for kommentarer? Hadde ho gjort en innsatts sånn som oss andre som gjør frivillighet uten oss selv i fokus, så får man inn donasjoner hvis en har en god sak. Saklig og god informasjon når en ber om donasjon. En influenser som lever av klikk og oppmerksomhet gjør selvfølgelig store penger av all denne oppmerksomheten. Så man trenger ikke tenke to ganger om selve hovedgrunnen til disse innsamlingene. Hver gang KG uttaler seg om noe : JEG trenger,JEG skal ha en bra dag, JEG fortjener det beste i livet, JEG har ansvar for å ha det bra, JEG har hatt det tøft osv.. Først seg selv og så seg selv… 2 2
Sansa20 Skrevet 13. august 2023 #3743 Skrevet 13. august 2023 Eea Elvira skrev (12 timer siden): Beklager, benyttet feil ord. Var selvfølgelig påvirkningskraft jeg var ute etter. Jeg tviler ikke et sekund på at alle pengene er delt ut på rett måte og regnskapsført. Men at en influenser som lever av oppmerksomhet fra andre, selvfølgelig har stor egen interesse er ikke noe å lure på. Man kan fint invitere andre hjem til jul uten å informere samtlige medier.. Samme med alle disse innsamlingene til vanskeligstilte. Hun legger ut ting på sin kanal og det er media som plukker det opp og lager saker ut av det. Er ikke hun som varsler media .. 4 1
Eea Elvira Skrevet 13. august 2023 #3744 Skrevet 13. august 2023 solietta skrev (Akkurat nå): Hun legger ut ting på sin kanal og det er media som plukker det opp og lager saker ut av det. Er ikke hun som varsler media .. Veldig raskt ute som vanlig Solietta.. Hvordan i all verden vet du alt når man spør både om KG og DP? 7 2
Sansa20 Skrevet 13. august 2023 #3745 Skrevet 13. august 2023 Eea Elvira skrev (1 minutt siden): Veldig raskt ute som vanlig Solietta.. Hvordan i all verden vet du alt når man spør både om KG og DP? Hun har blandt annet sagt det selv 1 1
Gjest Heike72 Skrevet 13. august 2023 #3746 Skrevet 13. august 2023 Bare trist med alle som spekulerer og beskylder henne for å ha brukt pengene selv. Hadde dere delt historien deres om at dere hadde fått støtte fra denne ordningen offentlig? Tror dere ikke de som sliter synes det er veldig flaut å måtte be om støtte? Hvorfor sitter noen å forventer å se flere gå ut med at de har fått støtte for å tro på at pengene er delt ut? Å dere som gnager og gnager om å se hele regnskapet for å ha bevis, hva faen….. Synser om at siden hun har gått på en økonomisk smell før, så betyr det at hun kan ta pengene til seg selv nå. Det er da mange år siden klesmerket Styleconnection gikk konk. Det har da ikke noe med nåtid å gjøre. Gratulerer nå har dere sørget for at hun kanskje ikke gidder å ha slik innsamling for å hjelpe familier mer heller! Hun hjalp 270 familier i sommer. Trist at folk ødelegger dette flotte tiltaket. Gratulerer til dere idioter der ute nok en gang!
Sansa20 Skrevet 13. august 2023 #3747 Skrevet 13. august 2023 Heike72 skrev (5 minutter siden): Bare trist med alle som spekulerer og beskylder henne for å ha brukt pengene selv. Hadde dere delt historien deres om at dere hadde fått støtte fra denne ordningen offentlig? Tror dere ikke de som sliter synes det er veldig flaut å måtte be om støtte? Hvorfor sitter noen å forventer å se flere gå ut med at de har fått støtte for å tro på at pengene er delt ut? Å dere som gnager og gnager om å se hele regnskapet for å ha bevis, hva faen….. Synser om at siden hun har gått på en økonomisk smell før, så betyr det at hun kan ta pengene til seg selv nå. Det er da mange år siden klesmerket Styleconnection gikk konk. Det har da ikke noe med nåtid å gjøre. Gratulerer nå har dere sørget for at hun kanskje ikke gidder å ha slik innsamling for å hjelpe familier mer heller! Hun hjalp 270 familier i sommer. Trist at folk ødelegger dette flotte tiltaket. Gratulerer til dere idioter der ute nok en gang! Helt enig, trist og trasig. De idiotene har kanskje klart å ødelegge lysten videre og hun ble jo veldig såret og lei seg noe jeg forstår. 9 2
Sansa20 Skrevet 14. august 2023 #3748 Skrevet 14. august 2023 La oss håpe at huset blir solgt etter i dag denne gangen 👍. Hun fortjener å slippe å ha det over seg mye lenger. 6
Gjest Heartgirl Skrevet 15. august 2023 #3750 Skrevet 15. august 2023 solietta skrev (På 13.8.2023 den 16.26): Helt enig, trist og trasig. De idiotene har kanskje klart å ødelegge lysten videre og hun ble jo veldig såret og lei seg noe jeg forstår. Det er bare trist og trist at slike troll skal få lov til og dominere på nettet
miamiamia Skrevet 19. august 2023 #3751 Skrevet 19. august 2023 Syns det er litt synd at hun bruker vidvinkel på alle bildene sine. Det er mye dratt kropp i monitor for tiden. Hun er jo flott og vakker osv og har kule bilder. Men skuffende at vidvinkelen skal stadig brukes 9 1
Sol Rampelyset Skrevet 23. august 2023 #3752 Skrevet 23. august 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 2
cHg Skrevet 23. august 2023 #3753 Skrevet 23. august 2023 Så snork hun har blitt.... Og den evige snakkinga som høres mer ut som nabokjerringa som holder en monolog over gjerdet til alle som vil (og ikke vil) høre. Avfølg herfra. Fra både snap og Instagram. Kommer hun tilbake som den ufiltrerte og lite selvhøytidelige dama så skal jeg gi en ny sjans 16
M.H85 Skrevet 26. august 2023 #3754 Skrevet 26. august 2023 Hun er ikke 100% alenemor som hun sier hvertfall. Etter hva jeg ser er det kjæreste helg sist,og nå partyhelg uten barn. Mye fri🙈 Hun prater og prater...skrur ned volumet jeg,det går på inn og utpust... 11 3
Hønemoor Skrevet 26. august 2023 #3755 Skrevet 26. august 2023 Hun irriterer meg nå faktisk 😅 så tøft å være alenemor liksom, men er nesten aldri med sønnen i helgene 🙈 her er et klassisk eksempel på noen som burde vært singel litt lenger, og brukt tiden på å hele og å tilbringe tid med det kjæreste man har. Bare fest og typen hele tiden… 21 4
M.H85 Skrevet 26. august 2023 #3756 Skrevet 26. august 2023 Hønemoor skrev (10 minutter siden): Hun irriterer meg nå faktisk 😅 så tøft å være alenemor liksom, men er nesten aldri med sønnen i helgene 🙈 her er et klassisk eksempel på noen som burde vært singel litt lenger, og brukt tiden på å hele og å tilbringe tid med det kjæreste man har. Bare fest og typen hele tiden… Helt enig. Skravler i vei hvor tøft det er å være 100% alenemor. Kidden går hver dag i barnehage og borte i helgene🤔 Og hun elsker å feste ,eller dra på kjæreste tur. Litt motsigende etter hun gledet seg sånn se sønnen som var borte fra henne halve sommer. Og dette er et lite barn,ikke en konfirmant🙈🙉🙊 25 1
Gjest Smuldrepai Skrevet 30. august 2023 #3757 Skrevet 30. august 2023 Det var da voldsom for en reklame idag da. Er det så mange følgere til K som har råd å kjøpe et gulvteppe til nesten 23.000kr?
Gjest Heartgirl Skrevet 31. august 2023 #3758 Skrevet 31. august 2023 M.H85 skrev (På 26.8.2023 den 20.46): Hun er ikke 100% alenemor som hun sier hvertfall. Etter hva jeg ser er det kjæreste helg sist,og nå partyhelg uten barn. Mye fri🙈 Hun prater og prater...skrur ned volumet jeg,det går på inn og utpust... Så en alenemor som har fri i helgene skal ikke få ta seg en fest med venner? Da jeg ble singel med småbarn i hus og hadde frihelger benyttet jeg anledningen til å dra ut på byen med mine venner. Helgene jeg hadde fri var dyrebar for da kunne jeg tenke 100% på meg selv.
Klink Skrevet 1. september 2023 #3759 Skrevet 1. september 2023 Noen som er med i den kanalen hennes? Hun snakker om at hun føler det er så fint å dele vanskelige ting med et knippe mennesker , men så er det over 5 k mennesker! 😅 Slags triks for å få oss til å føle oss spesielle?
Sansa20 Skrevet 1. september 2023 #3760 Skrevet 1. september 2023 Klink skrev (13 minutter siden): Noen som er med i den kanalen hennes? Hun snakker om at hun føler det er så fint å dele vanskelige ting med et knippe mennesker , men så er det over 5 k mennesker! 😅 Slags triks for å få oss til å føle oss spesielle? En koselig kanal å være med i ❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå