Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fotballfluen skrev (Akkurat nå):

Kristin er i utgangspunktet et godt forbilde som influencer. Ett av de siste bildene hun har lagt ut på sin ista "fra kamerarullen de siste 7 dagene" er av henne, men ekstremt synlige ribbein. Helt unødvendig å legge ut, og hun ser syk ut. Skuffende av henne at hun legger ut sånne bilder, det hadde jeg ikke trodd om henne.

Det reagerte jeg også litt på. Det er nok mange jenter som blir påvirket av det bildet der. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aintnofun skrev (10 minutter siden):

Det reagerte jeg også litt på. Det er nok mange jenter som blir påvirket av det bildet der. 

Hun er også blitt glad i å bruke vidvinkelfunksjonen for å få lengre og tynnere bein. Det skrikes pro ana i forhold til andre influensere som forherligete ulike positurer for å fremstå tynnest mulig. Kristin er ikke et fnugg bedre. Reker med knekkebrød (!!) er visst også en greie nå.

• Liker 22
  • Nyttig 3
Skrevet
Fotballfluen skrev (2 timer siden):

Kristin er i utgangspunktet et godt forbilde som influencer. Ett av de siste bildene hun har lagt ut på sin ista "fra kamerarullen de siste 7 dagene" er av henne, men ekstremt synlige ribbein. Helt unødvendig å legge ut, og hun ser syk ut. Skuffende av henne at hun legger ut sånne bilder, det hadde jeg ikke trodd om henne.

Digger Kristin men må innrømme at jeg også reagerte på bildet. Nå skal det sies at jeg er spiseforstyrret og registrerer slanke/tynne kropper, og hun har den kroppen hun har, men stusser over behovet for å legge ut et bilde hvor ribbeina er så synlige. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet

Ekstremt skuffende.

• Liker 4
Skrevet
Fotballfluen skrev (På 28.6.2023 den 17.44):

Hadde det vært bedre at en med fedme hadde lagt ut et lignende bilde av seg selv?

Er så lei av at tynne mennesker skal gjemme seg bort, mens feite mennesker blir hyllet i øst og vest 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Honey Dew skrev (18 minutter siden):

Hadde det vært bedre at en med fedme hadde lagt ut et lignende bilde av seg selv?

Er så lei av at tynne mennesker skal gjemme seg bort, mens feite mennesker blir hyllet i øst og vest 

Enig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Enig i dette, mange som er naturlig slanke uansett hva de spiser.

Jeg kunne spise 3 liter kremis hver dag og var fortsatt tynn som ei sild, etter fødsel og mye amming ble jeg sykelig tynn og uansett hvor mye jeg spiste så la jeg ikke på meg et gram...ikke kult å få høre at man ser syk ut og må legge på seg heller.

• Liker 4
Skrevet

Huset I Stavanger er tatt ned, solgt sikkert 

• Liker 1
Skrevet

Kort fortalt: Podcasten heter Singel; «singel alenemor på 36 i livskrise», som egentlig er nyforelsket og har kun gjester som er i parforhold. Podcasten har ingenting med singellivet å gjøre eller innhold som single kan relatere seg til. Terningkast 2 fra skribent, terningkast 1 fra meg. 

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet
Fotballfluen skrev (På 28.6.2023 den 17.44):

Virkelig? Bildet hvor hun på VG - lista strekker armene i været iført smashing antrekk med blant annet "diamant"overdel? Er det skuffende at hun legger ut et bilde hvor noen ribbein vises, når hun så tydelig står i en positur hvor huden strekkes såpass at du skal være overvektig for at ribbein ikke vises? Da er isåfall jeg også syk, for mine ribbein vises også i den posituren, og jeg er ikke undervektig. Kanskje heller fokusere på andre ting hun gjør og står for enn kroppen.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
lillehammeren skrev (1 time siden):

Kort fortalt: Podcasten heter Singel; «singel alenemor på 36 i livskrise», som egentlig er nyforelsket og har kun gjester som er i parforhold.

Dette er feil.

Fler av gjestene har vært single.

• Liker 2
Skrevet
lillehammeren skrev (1 time siden):

Kort fortalt: Podcasten heter Singel; «singel alenemor på 36 i livskrise», som egentlig er nyforelsket og har kun gjester som er i parforhold. Podcasten har ingenting med singellivet å gjøre eller innhold som single kan relatere seg til. Terningkast 2 fra skribent, terningkast 1 fra meg. 

Det stemmer ikke, jeg hører på den ukentlig.  Er flere single og noen er i parforhold. Mye fine historier som blir tatt opp.  

• Liker 2
Skrevet
Carabilla skrev (På 30.6.2023 den 16.14):

Enig i dette, mange som er naturlig slanke uansett hva de spiser.

Jeg kunne spise 3 liter kremis hver dag og var fortsatt tynn som ei sild, etter fødsel og mye amming ble jeg sykelig tynn og uansett hvor mye jeg spiste så la jeg ikke på meg et gram...ikke kult å få høre at man ser syk ut og må legge på seg heller.

Kristin er ikke naturlig slank som på det bildet. Hun har gått ned mange kilo etter samlivsbruddet, derfor er hun så tynn nå. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Fotballfluen skrev (54 minutter siden):

Kristin er ikke naturlig slank som på det bildet. Hun har gått ned mange kilo etter samlivsbruddet, derfor er hun så tynn nå. 

Ikke så uvanlig å bli veldig tynn etter samlivsbrudd og andre store traumer i livet...sikkert vært mye stress også.

Hun spiser vel også veldig sunt og har begynt å trene.

• Liker 4
Skrevet (endret)
Fotballfluen skrev (59 minutter siden):

Hva snakker du om?

Hun har alltid vært slank,helt siden hun var med på PH for 10+ år siden.

paradisejentenesek_4221022a.jpg

Endret av J..
  • Liker 6
Gjest Heartgirl
Skrevet
J.. skrev (41 minutter siden):

Hva snakker du om?

Hun har alltid vært slank,helt siden hun var med på PH for 10+ år siden.

paradisejentenesek_4221022a.jpg

Hun er har en slank beinbygning og så lenge jeg har fulgt med på henne har hun vært slank. 

Skrevet
Heartgirl skrev (11 minutter siden):

Hun er har en slank beinbygning og så lenge jeg har fulgt med på henne har hun vært slank. 

Nettopp.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men vidvinkel kamera, brukte KG det tidligere for å virke lengre/slankere?

Ser noen tar opp spm om de som ikke er like slanke hvorfor det er greit de legger ut bilder, men bruker de vidvinkel for å virke større? 

Endret av Sharp75!
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...