M.H85 Skrevet 12. juni 2023 #3281 Skrevet 12. juni 2023 Sharp75! skrev (3 timer siden): Det jeg har markert. Her er det faktisk ikke Dennis som har endret planene. Kristin skulle til Stavanger, hun skulle komme etter. Selv om jeg forstår Kristin sitt valg, så er ikke alt Dennis sin feil her. Det var en familie avgjørelse at de skulle til Stavanger. Så ble nå Dennis syk, men det skal han få pes for, mens Kristin skal skrytes opp i skyene. Som @arnoyb skriver, håper ingen her blir psykisk syke. Folk skiller lag. Planer endres. Slik er livet. Man flytter der barnet bor enkelt og greit uansett om planen var å bo i en annen by. Planen var sikkert å holde sammen for alltid også,livet skjer. Mulig jeg formulerte meg dårlig,men man ofrer mye for barna sine og setter sine behov sist. Da har man et valg. Flytte nærmere barnet sitt. Enkelt og greit. 7
M.H85 Skrevet 12. juni 2023 #3282 Skrevet 12. juni 2023 arnoyb skrev (4 timer siden): Nei jeg har sagt at inntrykket er generelt basert på hva hun legger ut i sine sosiale media og intervjuer. Mitt inntrykk er basert på et helhetsinntrykk. Slik det blei diskutert feks når hun la ut utvask av hus, det er typisk henne. Da er det automatisk en sannhet hær at det måtte hun gjøre alene, mens hun passa ungen, å betalte det alene. Jeg har ikke nevnt ett ord positivt om Dennis, bare at jeg mener hennes måte å fremstille situasjonen mtp at han sliter psykisk er dårlig. Nei hun sier ikke konkret ting for å henge ut, men nok en gang så vinkler hun sin flinkhet til at slik må det være for stakkars henne for her har han svikta. Lite sympatisk, men er slik hun har gjort det så lenge hun har vært kjent virker det som. Kristin er ei dame som snakker fra levra. Ja hun har vel muligens formulert seg noe dårlig enkelte ganger når det koker for henne,men det er så mye bedre med slike ærlige og tøffe mennesker som sier det som det er. Samtidig som hun har sterke meninger har hun også kunnet vise en sårbar side. Å påstå hun melker (??) situasjonen er nesten morsomt. Melker hva? Hun er seg selv. Hun sier det som det er samtidig som hun på ingen måte snakker nedlatende om eksen eller blir personlig. Nok av dem som utleverer det meste...🙈Da kan vi snakke melking🐮 23 2
lillehammeren Skrevet 12. juni 2023 #3283 Skrevet 12. juni 2023 Uvanlig stille fra henne de siste dagene… 2
Sol Rampelyset Skrevet 12. juni 2023 #3284 Skrevet 12. juni 2023 Tråden er stengt for moderering. Sol, admin. 2 2
Sol Rampelyset Skrevet 13. juni 2023 #3285 Skrevet 13. juni 2023 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. 1
Gjest Chroma Skrevet 13. juni 2023 #3286 Skrevet 13. juni 2023 Sharp75! skrev (19 timer siden): Om man er syk så er man ikke seg selv, og de som ikke ser det bør lese seg opp på psykisk helse bl.a. Kristin bør være glad at han tok tak i det og søkte hjelp, for det er mange menner, desverre, som ikke tar tak i sin psykiske helse 🥺🥺 Enig. Bra han søkte hjelp.
Sansa20 Skrevet 13. juni 2023 #3287 Skrevet 13. juni 2023 lillehammeren skrev (18 timer siden): Uvanlig stille fra henne de siste dagene… Er vel på noe jobb da 2
arnoyb Skrevet 14. juni 2023 #3288 Skrevet 14. juni 2023 Som hovedforelder til et lite barn håper jeg hun ikke bare jobber! Det er slitsom med små aleine! Sikkert greit å få henta litt energi. 3
Sol Rampelyset Skrevet 14. juni 2023 #3289 Skrevet 14. juni 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 2
Moongirl Skrevet 17. juni 2023 #3290 Skrevet 17. juni 2023 Guri...ikke imot hverken hun eller eksen....men, har de ikke begge vært uvanlig mye i media og kvernet om bruddet og hu nå om ny kjæreste?? Nettopp sett enda en artikkel "jeg er så forelska!" Det vet vi godt, nå!. Men, redd både hu og Poppe sliter ut folk..eg kjenner i hvertfall av dosen er nådd og scroller forbi de... 7 4
Laia Skrevet 17. juni 2023 #3291 Skrevet 17. juni 2023 (endret) Feil tråd Endret 17. juni 2023 av Laia
Gjest Heike72 Skrevet 17. juni 2023 #3292 Skrevet 17. juni 2023 arnoyb skrev (På 12.6.2023 den 15.21): Nei jeg har sagt at inntrykket er generelt basert på hva hun legger ut i sine sosiale media og intervjuer. Mitt inntrykk er basert på et helhetsinntrykk. Slik det blei diskutert feks når hun la ut utvask av hus, det er typisk henne. Da er det automatisk en sannhet hær at det måtte hun gjøre alene, mens hun passa ungen, å betalte det alene. Jeg har ikke nevnt ett ord positivt om Dennis, bare at jeg mener hennes måte å fremstille situasjonen mtp at han sliter psykisk er dårlig. Nei hun sier ikke konkret ting for å henge ut, men nok en gang så vinkler hun sin flinkhet til at slik må det være for stakkars henne for her har han svikta. Lite sympatisk, men er slik hun har gjort det så lenge hun har vært kjent virker det som. Hun har jo vært flink og stått på og ordnet alt dette drite med to hus som måtte selges og all den jobben det har medført og i tillegg tatt seg av sønnen sin og i tillegg måttet takle alle vonde følelser det er rundt et brudd, salg av disse husene og tap av penger. Hun har vært beintøff og det må hun som influenser jaggu få lov til å dele.
Sol Rampelyset Skrevet 19. juni 2023 #3293 Skrevet 19. juni 2023 Tråden er ryddet for avsporing. Sol, admin.
yesmam Skrevet 22. juni 2023 #3294 Skrevet 22. juni 2023 Moongirl skrev (På 17.6.2023 den 15.41): Guri...ikke imot hverken hun eller eksen....men, har de ikke begge vært uvanlig mye i media og kvernet om bruddet og hu nå om ny kjæreste?? Nettopp sett enda en artikkel "jeg er så forelska!" Det vet vi godt, nå!. Men, redd både hu og Poppe sliter ut folk..eg kjenner i hvertfall av dosen er nådd og scroller forbi de... Tror ikke nødvendigvis de går til media selv da...media skal lage saker hele tiden, enten "kjendiser" stiller opp og svarer eller ikke. 9 3
Janne1975 Skrevet 23. juni 2023 #3295 Skrevet 23. juni 2023 Nå er prisen på huset i Stavanger satt ned ytterligere, 9,5 mill. Jeg tror fortsatt det går for rundt 8. 1 1
Sansa20 Skrevet 23. juni 2023 #3296 Skrevet 23. juni 2023 Janne1975 skrev (3 timer siden): Nå er prisen på huset i Stavanger satt ned ytterligere, 9,5 mill. Jeg tror fortsatt det går for rundt 8. Håper k får solgt det nå snart. 2
Justlooking Skrevet 23. juni 2023 #3297 Skrevet 23. juni 2023 solietta skrev (3 minutter siden): Håper k får solgt det nå snart. Trist om de taper på begge hus. Det vil henge med de fremover …
BuffyTheVampire Skrevet 24. juni 2023 #3298 Skrevet 24. juni 2023 Kudos til Kristin for å ha klart samle inn 640.000,- til vanskeligstilte familier. 11 18 1
AprilLudgate Skrevet 24. juni 2023 #3299 Skrevet 24. juni 2023 BuffyTheVampire skrev (11 timer siden): Kudos til Kristin for å ha klart samle inn 640.000,- til vanskeligstilte familier. ❤️ Superbra ☀️ 6
Fotballfluen Skrevet 28. juni 2023 #3300 Skrevet 28. juni 2023 Kristin er i utgangspunktet et godt forbilde som influencer. Ett av de siste bildene hun har lagt ut på sin ista "fra kamerarullen de siste 7 dagene" er av henne, men ekstremt synlige ribbein. Helt unødvendig å legge ut, og hun ser syk ut. Skuffende av henne at hun legger ut sånne bilder, det hadde jeg ikke trodd om henne. 28 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå