Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Anonym90059005 skrev (23 minutter siden):

Lage singelpodcast også er hun ikke singel? Hun rakk jo knapt å føle på singellivet, han nye var jo typ første daten hennes som singel.

Hun har jo vært singel før Dennis også.

Hun flyttet forøvrig fra samboer rett før hun var med på PH,og flyttet inn med Dennis ca 6 mnd etter de kom hjem,så er vel det tempoet som passer henne,da.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble jo slutt ei god stund før det ble kjent i media, så det blir litt feil å regne Kristin sin single-periode fra den dagen det offentlig ble kjent at det var slutt mellom de.

Ikke alle trives med å «kjenne på single-livet» og date rundt heller. Særlig når man har barn så tror jeg ikke man hverken har tid eller ork til å kysse mange frosker for å finne den rette. Man kan gjøre som feks meg; velge å være helt ute av markedet i 4 år, mens andre igjen trives best med en partner (det gjør jo jeg også, men som singel, med fokus på ungen og studier så var det ikke rom for byen og div dater)

Mens andre mistrives med å være alene og får seg tidlig ny partner, Og hvis man møter den rette ikke lenge etter et brudd så er det bare dumt å la den sjansen gå i fra seg mtp hva folk kommer til å si.., Bare man holder unger og ny kjæreste fra hverandre frem til man er sikker på at vedkommende er den rette så ser jeg ikke problemet ved å få seg kjæreste 

Jeg har ikke sett på Dennis som et vedheng til Kristin da de var sammen, men mere som et team som jobbet sammen. Dennis levde jo også godt av det og var med i firmaet hennes. Og Kristin gjorde helomvending i livet sitt for at Dennis skulle få oppfylle sin drøm med å bo i Stavanger og starte opp en bar. Men de valgene Dennis tok da han dro i forveien var det som ødela forholdet. Jeg tror mange ville fått et helt annet syn på saken hadde Kristin snakket rett fra leveren, men av hensyn til sønnen så gjør hun ikke det. Selv mor til Dennis har åpent fordømt sønnens handlinger på sine egne kanaler

Men uansett; gjort er gjort og de må begge ta hensyn til felles barn og gjøre det beste ut av livene sine. At Kristin nå går videre etter å ha kjempet lenge (som hun selv uttalte) er ikke noe hun fortjener å få pes over. Ei heller at hun er åpen om at hun behover alenetid . Hun har tross alt hovedansvaret og  er alene om hverdagene med en aktiv liten gutt; selvfølgelig trenger man alenetid. Tror mange legger for mye i begrepet alenetid. Alenetid trenger ikke være ei uke på Ibiza; det kan være å sitte 10min i bilen før man henter i barnehagen, noen timer alene på kvelden uten hjemmekontor etter at ungen har lagt seg, at ungen besøker en kompis et par timer en lørdag… rett og slett ikke være aktiv mamma 24/7. Søsteren min er alenemor, og jeg bruker å passe tanteungen sånn at hun bare kan kjøre seg en tur alene, eller ta seg en tur på kjøpesenteret og kikke i butikker uten en unge på slep som hater butikker. Alenetid behøver ikke være omfattende. Jeg håper for Kristin sin del at hun har et nettverk der hun bor som kan avlaste henne litt mtp hun har ei mor som er syk og som ikke kan være barnevakt, og barnet er ikke ofte i Stavanger (noe som er lett å se hvis man følger Nina på snap) 

• Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Mye er slettet 👌var skrevet mye  unødvendig

Endret av solietta
Skrevet

Jeg må bare si at jeg synes Kristin er raus som tar initiativ til spleis som bidrar til bedre hverdag for mange barnefamilier. Dette bør hun få kred for! Dette er tredje gang hun drar i gang spleis for vanskeligstilte familier.

https://www.spleis.no/project/325973

• Liker 16
  • Hjerte 9
Skrevet
reiseglad skrev (4 minutter siden):

Jeg må bare si at jeg synes Kristin er raus som tar initiativ til spleis som bidrar til bedre hverdag for mange barnefamilier. Dette bør hun få kred for! Dette er tredje gang hun drar i gang spleis for vanskeligstilte familier.

https://www.spleis.no/project/325973

Helt enig, fine Kristin  🥰❤️

• Liker 3
  • Hjerte 7
Skrevet

Hun er et flott menneske❤️

• Liker 1
  • Hjerte 7
Skrevet

Frøken Gjelsvik er jo bare en eneste stor reklameplakat for Libresse...Hun har et såkalt "samarbeid" gående med produsenten av disse damebindene (Saba Mólnlycke) som produserer damebindene / truseinnleggene...Hun forsøker å overbevise folk om at hun er "avhengig" av truseinnleggene fra denne produsenten. Forsøker til og med å få aksept for at hun bruker 2 (!) truseinnlegg på en gang...Yeah, right..akkurat som noen kvinne i hele verden hadde giddet å bruke 2 truseinnlegg, for å føle seg "fresh" 🤪..Poenget her er at hele dama er fulllstendig fake....STYR UNNA !!!! Alt Kristin Gjelvsik "anbefaler" er FAKE !!!!

• Liker 9
Gjest diam0nd
Skrevet

Jeg hadde gjerne gitt penger til den spleisen hennes hadde det ikke blitt utbetalt til hennes konto. Hun er anmeldt av skatteetaten fordi hun ikke har orden i økonomien. Hun skulle ha valgt seg en organisasjon som hadde forvaltet disse pengene til disse trengende familien, ikke at hun skal styre alt selv med innbetalinger og utbetalinger. Hun hadde kanskje fått inn mye mer og, da for folk blir skeptiske når det står utbetales til Kristin gjelsvik. Ikke feks "rett fram opplevelser" som Mads Hansen hadde som organisasjon som drev med noe av det samme til jul. 

Skrevet
diam0nd skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde gjerne gitt penger til den spleisen hennes hadde det ikke blitt utbetalt til hennes konto. Hun er anmeldt av skatteetaten fordi hun ikke har orden i økonomien. Hun skulle ha valgt seg en organisasjon som hadde forvaltet disse pengene til disse trengende familien, ikke at hun skal styre alt selv med innbetalinger og utbetalinger. Hun hadde kanskje fått inn mye mer og, da for folk blir skeptiske når det står utbetales til Kristin gjelsvik. Ikke feks "rett fram opplevelser" som Mads Hansen hadde som organisasjon som drev med noe av det samme til 

Er så feil .. Selv om man får beskjed fra skatteetaten om mangel betaling av skatt, betyr ikke at man har økonomisk problemer generelt.   

• Liker 20
  • Nyttig 2
Gjest diam0nd
Skrevet
solietta skrev (2 minutter siden):

Er så feil .. Selv om man får beskjed fra skatteetaten om mangel betaling av skatt, betyr ikke at man har økonomisk problemer generelt.   

Hun har ikke fått beskjed fra staten nei, hun er anmeldt. Det er faktisk ganske lang vei dit. 

Skrevet
StanTheMan skrev (25 minutter siden):

Frøken Gjelsvik er jo bare en eneste stor reklameplakat for Libresse...Hun har et såkalt "samarbeid" gående med produsenten av disse damebindene (Saba Mólnlycke) som produserer damebindene / truseinnleggene...Hun forsøker å overbevise folk om at hun er "avhengig" av truseinnleggene fra denne produsenten. Forsøker til og med å få aksept for at hun bruker 2 (!) truseinnlegg på en gang...Yeah, right..akkurat som noen kvinne i hele verden hadde giddet å bruke 2 truseinnlegg, for å føle seg "fresh" 🤪..Poenget her er at hele dama er fulllstendig fake....STYR UNNA !!!! Alt Kristin Gjelvsik "anbefaler" er FAKE !!!!

Plastikk i trusa er lite digg.

• Liker 1
Skrevet
Korsihalsen skrev (1 minutt siden):

Plastikk i trusa er lite digg.

Helt enig...Hun reklamerer jo for plastikk, og for bruk-og-kast----Utrolig lite miljøvennlig...

• Liker 1
Skrevet (endret)
diam0nd skrev (35 minutter siden):

Jeg hadde gjerne gitt penger til den spleisen hennes hadde det ikke blitt utbetalt til hennes konto. Hun er anmeldt av skatteetaten fordi hun ikke har orden i økonomien. Hun skulle ha valgt seg en organisasjon som hadde forvaltet disse pengene til disse trengende familien, ikke at hun skal styre alt selv med innbetalinger og utbetalinger. Hun hadde kanskje fått inn mye mer og, da for folk blir skeptiske når det står utbetales til Kristin gjelsvik. Ikke feks "rett fram opplevelser" som Mads Hansen hadde som organisasjon som drev med noe av det samme til jul. 

Var det samme sist,gikk helt problemfritt.

Hun postet også screenshots for å vise at xkroner var vippset til xtrengende,helt til det gikk i 0.

Er jo 4 gangen hun gjør dette,hadde nok hørt det til nå om hun hadde svindlet folk.

Endret av J..
  • Liker 20
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Gjest diam0nd
Skrevet
J.. skrev (5 minutter siden):

Var det samme sist,gikk helt problemfritt.

Hun postet også screenshots for å vise at xkroner var vippset til xtrengende,helt til det gikk i 0.

Er jo 4 gangen hun gjør dette,hadde nok hørt det til nå om hun hadde svindlet folk.

Selvfølgelig svindler hun ingen, men greit å ha denne innsamlingen økonomisk ordnet, med en egen konto. Her puttes alle de innsamlede pengene rett inn på hennes konto der resten av hennes økonomiske liv også styres fra, siden hun bruker sin egen VIPPS. Det må jo bli rot i sysakene. De fleste andre hadde startet en organisasjon eller lignende med egen konto, rart hun ikke gjør det når dette tydeligvis er en årlig greie.

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet
diam0nd skrev (20 minutter siden):

Selvfølgelig svindler hun ingen, men greit å ha denne innsamlingen økonomisk ordnet, med en egen konto. Her puttes alle de innsamlede pengene rett inn på hennes konto der resten av hennes økonomiske liv også styres fra, siden hun bruker sin egen VIPPS. Det må jo bli rot i sysakene. De fleste andre hadde startet en organisasjon eller lignende med egen konto, rart hun ikke gjør det når dette tydeligvis er en årlig greie.

Vipps kan knyttes til hvilken som helst konto man oppretter i eget navn,ikke bare brukskonto.

Aldri vært et problem før,blir neppe et problem nå.

• Liker 10
Skrevet
solietta skrev (3 timer siden):

Hvordan vet du det? Med mindre du er KG da..

Alltid raskt ute så fort det kommenteres her inne.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Eea Elvira skrev (22 minutter siden):

Hvordan vet du det? Med mindre du er KG da..

Alltid raskt ute så fort det kommenteres her inne.

Alle kan ta feil beregning 

• Liker 2
Skrevet (endret)
solietta skrev (17 timer siden):

Jeg følger på hennes ig sporadisk, men så hun postet noe om at hun skulle forklare dette med Skatteetaten når hun var kommet ut av sykehuset. Kom det noe?

Endret av Hjertestein
Skrevet
Hjertestein skrev (1 time siden):

Jeg følger killer på hennes ig sporadisk, men så hun postet noe om at hun skulle forklare dette med Skatteetaten når hun var kommet ut av sykehuset. Kom det noe?

Ja.

Husker ikke ordrett men det var fordi hun sto alene om begge boligene ifjor.

Så det var ikke svindel eller forsøk på å snike seg unna skatt.

• Liker 5
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...