Sansa20 Skrevet 11. mars 2023 #2981 Skrevet 11. mars 2023 skruf skrev (14 minutter siden): Tror ikke hun har Skatteetaten så veldig på nakken, selv om det høres mere dramatisk å skrive det sånn… Kristin oppretter firmaet Styleconnection der hun solgte klær i 2013, og firmaet ble slått konkurs i 2017. Samlede gjeld var da på 1,2mill kroner. Det er 6 år siden, og med Kristin sin inntekt så tror jeg ikke hun har hatt problemer med nedbetalingen Hadde hun ikke betalt inn og hatt «Skatteetaten på nakken» så tviler jeg på at hun ville fått huslån. Hun jobber og står på, har god inntekt. Det at et firma går konkurs er ikke uvanlig, ei heller en skam. Ting skjer https://www.vg.no/rampelys/i/ldeqo/kristin-gjelsviks-selskap-styleconnection-begjaert-konkurs Ja det er mange år siden det ble betalt ned . Er flere år siden det konkursen 9
Danseskjørt Skrevet 12. mars 2023 #2982 Skrevet 12. mars 2023 Har Kristin fått ny kjæreste? unner henne alt godt❤️ 3
Tidstrøyte Skrevet 12. mars 2023 #2983 Skrevet 12. mars 2023 Hilde444 skrev (På 11.3.2023 den 8.08): Har hun og Dennis fått solgt noen av husene? Heftig å sitte med 17 millioner i gjeld og samtidig ha skatteetaten på nakken:-) Har Kristin sagt at hun 17 millioner i gjeld, eller hvor kommer det tallet fra? skruf skrev (På 11.3.2023 den 10.55): Tror ikke hun har Skatteetaten så veldig på nakken, selv om det høres mere dramatisk å skrive det sånn… Kristin oppretter firmaet Styleconnection der hun solgte klær i 2013, og firmaet ble slått konkurs i 2017. Samlede gjeld var da på 1,2mill kroner. Det er 6 år siden, og med Kristin sin inntekt så tror jeg ikke hun har hatt problemer med nedbetalingen Hadde hun ikke betalt inn og hatt «Skatteetaten på nakken» så tviler jeg på at hun ville fått huslån. Hun jobber og står på, har god inntekt. Det at et firma går konkurs er ikke uvanlig, ei heller en skam. Ting skjer https://www.vg.no/rampelys/i/ldeqo/kristin-gjelsviks-selskap-styleconnection-begjaert-konkurs Hadde ikke Kristin et AS? I tilfelle så hefter ikke Kristin personlig for gjelden. Kreditorer får det som ev. er i boet, om kreditorer ikke får dekket kravene sine så er det ikke noe Kristin personlig må betale. 3
Populært innlegg skruf Skrevet 13. mars 2023 Populært innlegg #2984 Skrevet 13. mars 2023 Tidstrøyte skrev (11 timer siden): Har Kristin sagt at hun 17 millioner i gjeld, eller hvor kommer det tallet fra? Hadde ikke Kristin et AS? I tilfelle så hefter ikke Kristin personlig for gjelden. Kreditorer får det som ev. er i boet, om kreditorer ikke får dekket kravene sine så er det ikke noe Kristin personlig må betale. Jeg har ikke fått med meg at Kristin har sagt at hun har 17mill i gjeld, så den påstanden bør vedkommende som påsto det dokumentere. Beløpet etter konkursen av firmaet hennes var på 1,2mill. Der var vel heller ikke Kristin alene som kjøpte hus, men Kristin og Dennis Usikker om Styleconnection var et AS eller ikke, men uansett så er det så lenge siden at den konkursen er ikke noe hun sitter med i dag. Hadde hun hatt Skatteetaten «på nakken» så ville hun ikke fått huslån til å bygge det huset i Stavanger. Kristin gjør det bra økonomisk, og etter å ha gått igjennom et helvete med utroskap, rykter, hard jobbing for å prøve å redde forholdet (noe hun var åpen om) og en sorgprosess over å bli bli bedratt, slutten på et langt forhold, bli alenemor så har hun nå jobbet hardt for å få det bedre. Hun har blomstret og har det endelig godt igjen At hun skal skjule at hun endelig har det godt igjen, etter å ha hatt det helt jævlig lenge, av hensyn til at eksen har oppdaget at gresset var ikke grønnere på den andre siden er helt feil. Dennis kunne hatt der bra han også, men han tok de valgene han gjorde, ødela forholdet og familielivet sitt, og som man reder ligger man Det er lenge siden forholdet mellom de var over; problemene hadde ifg Kristin allerede pågått lenge da det ble kjent i media at det var slutt. Kristin har også gått igjennom en sorgprosess og stått i mye dritt. Samtidig som hun hadde ansvar for deres felles barn. Tok Dennis hensyn til Kristin da? Nei; han levde livet som bar-eier i Stavanger. At Dennis rigger til mobilen og regisserer en film der han flytter ut av ei leilighet og låser døra for siste gang for å trykke på følelsene til folk blir bare patetisk. Likedan det innlegget han skrev på bursdagen til Kristin (som hun i etterkant har sagt ødela hele dagen hennes) Sånn som jeg ser det så er det Kristin som sitter med alt ansvaret. Hun sitter med hverdagene med henting og bringing i barnehage, jobb, en aktiv unge som sikkert er som unger flest med trassanfall, sykdom, foreldremøter osv, salg av hus, hverdagslogistikken har hun alene. Dennis suller rundt som en forvokst guttunge uten ansvar for noe Så la nå Kristin få kle seg som hun vil (det er faktisk veldig vanlig at man etter et brudd klipper en annen frisyre, fornyer garderoben, sminker seg osv) og la henne få ut å lufte seg de få gangene ungen er i Stavanger uten å gi henne pes for det. 90% av tiden så lever hun mammalivet. Og har hun møtt kjærligheten på nytt så virkelig unner jeg henne det, av hele mitt hjerte. Det er som sagt lenge siden bruddet, og hadde ikke Dennis agert som han gjorde så hadde han fortsatt vært sammen med Kristin. Selv mor til Dennis, som også er influencer, har åpent fordømt handlingene til sønnen og vært åpen om den sorgprosessen hun har gått gjennom. Heldigvis har hun og Kristin et nært forhold, og man ser på snap at Kristin og ex-svigermor samarbeider bra 76 16 19
kraftwerk Skrevet 13. mars 2023 #2985 Skrevet 13. mars 2023 Kristin var med i en episode av "I lomma på Silje" på tv3 når Falk var en baby. Da hadde dem ikke noe gjeld, men sløste en del penger og hadde en drøm om hus. Silje lærte de om økonomi, og huset gikk i boks på relativt kort tid. Så det med gjeld o.l er gammelt nytt og ikke relevant. Skatteetaten får man heller ikke «på nakken» selv om man eier et AS som går konkurs. 17
Maydis8 Skrevet 19. mars 2023 #2986 Skrevet 19. mars 2023 skruf skrev (På 13.3.2023 den 10.35): Jeg har ikke fått med meg at Kristin har sagt at hun har 17mill i gjeld, så den påstanden bør vedkommende som påsto det dokumentere. Beløpet etter konkursen av firmaet hennes var på 1,2mill. Der var vel heller ikke Kristin alene som kjøpte hus, men Kristin og Dennis Usikker om Styleconnection var et AS eller ikke, men uansett så er det så lenge siden at den konkursen er ikke noe hun sitter med i dag. Hadde hun hatt Skatteetaten «på nakken» så ville hun ikke fått huslån til å bygge det huset i Stavanger. Kristin gjør det bra økonomisk, og etter å ha gått igjennom et helvete med utroskap, rykter, hard jobbing for å prøve å redde forholdet (noe hun var åpen om) og en sorgprosess over å bli bli bedratt, slutten på et langt forhold, bli alenemor så har hun nå jobbet hardt for å få det bedre. Hun har blomstret og har det endelig godt igjen At hun skal skjule at hun endelig har det godt igjen, etter å ha hatt det helt jævlig lenge, av hensyn til at eksen har oppdaget at gresset var ikke grønnere på den andre siden er helt feil. Dennis kunne hatt der bra han også, men han tok de valgene han gjorde, ødela forholdet og familielivet sitt, og som man reder ligger man Det er lenge siden forholdet mellom de var over; problemene hadde ifg Kristin allerede pågått lenge da det ble kjent i media at det var slutt. Kristin har også gått igjennom en sorgprosess og stått i mye dritt. Samtidig som hun hadde ansvar for deres felles barn. Tok Dennis hensyn til Kristin da? Nei; han levde livet som bar-eier i Stavanger. At Dennis rigger til mobilen og regisserer en film der han flytter ut av ei leilighet og låser døra for siste gang for å trykke på følelsene til folk blir bare patetisk. Likedan det innlegget han skrev på bursdagen til Kristin (som hun i etterkant har sagt ødela hele dagen hennes) Sånn som jeg ser det så er det Kristin som sitter med alt ansvaret. Hun sitter med hverdagene med henting og bringing i barnehage, jobb, en aktiv unge som sikkert er som unger flest med trassanfall, sykdom, foreldremøter osv, salg av hus, hverdagslogistikken har hun alene. Dennis suller rundt som en forvokst guttunge uten ansvar for noe Så la nå Kristin få kle seg som hun vil (det er faktisk veldig vanlig at man etter et brudd klipper en annen frisyre, fornyer garderoben, sminker seg osv) og la henne få ut å lufte seg de få gangene ungen er i Stavanger uten å gi henne pes for det. 90% av tiden så lever hun mammalivet. Og har hun møtt kjærligheten på nytt så virkelig unner jeg henne det, av hele mitt hjerte. Det er som sagt lenge siden bruddet, og hadde ikke Dennis agert som han gjorde så hadde han fortsatt vært sammen med Kristin. Selv mor til Dennis, som også er influencer, har åpent fordømt handlingene til sønnen og vært åpen om den sorgprosessen hun har gått gjennom. Heldigvis har hun og Kristin et nært forhold, og man ser på snap at Kristin og ex-svigermor samarbeider bra On point!🎉 Virker som det at andre har det bra irriterer vettet av folk. Og ikke søren om folk skal få lov til å trene, kjøpe nye klær eller pynte seg. Blir skamfull av å lese det folk lirer av seg her inne. Fy faen. 16 1
lillehammeren Skrevet 19. mars 2023 #2987 Skrevet 19. mars 2023 Det er heller ikke poenget, og hun irriterer ikke meg på noen som helst måte. Jeg mener bare at Kristin var en jordnær, ekte og uperfekt influenser tidligere, en som skilte seg litt - ut med ekte hverdagsøyeblikk som hvermannsen kunne kjenne seg igjen i. Nå er hun bare en av mange; kaffekopp, posering i speil, GRWM, nakne bein i seng, trening osv… Hun fenger kanskje et yngre publikum, men for meg som er over 35 er det adios til Kristin. Og nei, det har ingenting med hat eller misunnelse å gjøre. 37 1
lurker Skrevet 27. mars 2023 #2988 Skrevet 27. mars 2023 On 3/19/2023 at 10:24 PM, lillehammeren said: Det er heller ikke poenget, og hun irriterer ikke meg på noen som helst måte. Jeg mener bare at Kristin var en jordnær, ekte og uperfekt influenser tidligere, en som skilte seg litt - ut med ekte hverdagsøyeblikk som hvermannsen kunne kjenne seg igjen i. Nå er hun bare en av mange; kaffekopp, posering i speil, GRWM, nakne bein i seng, trening osv… Hun fenger kanskje et yngre publikum, men for meg som er over 35 er det adios til Kristin. Og nei, det har ingenting med hat eller misunnelse å gjøre. Jeg er uenig. Slik jeg ser det er kjernen hennes akkurat den samme. Hun er tøff, empatisk, tar ikke bullshit og sier fra på en veldig bra måte når ting ikke er bra. Som da hun fikk dritt for å være "for glad", eller nå for noen minutter siden, hvor hun sier fra om at det ikke er greit å "momshame". For meg ser det ut som hun står støtt i den hun alltid har vært. Resten er staffasje, som naturlig nok endrer seg med alder og livssituasjon. 29
rundtfingern Skrevet 27. mars 2023 #2989 Skrevet 27. mars 2023 Jeg skal bare bryte inn her og si at jeg synes Kristin ser bedre ut enn sammen med Dennis. Hun stråler. Hun trives med seg selv. Hun virker som hun er lykkelig og har det bra. 25
miamiamia Skrevet 28. mars 2023 #2990 Skrevet 28. mars 2023 Jeg også syns Kristin stråler for tiden. Liker henne mer og mer. Og bra hun skjermer sønnen. Og typen Ønsker henne masse lykke her i livet. 33 3
Gjest Rødjulebrus Skrevet 28. mars 2023 #2991 Skrevet 28. mars 2023 miamiamia skrev (8 minutter siden): Jeg også syns Kristin stråler for tiden. Liker henne mer og mer. Og bra hun skjermer sønnen. Og typen Ønsker henne masse lykke her i livet. Helt enig!
Hjertestein Skrevet 28. mars 2023 #2992 Skrevet 28. mars 2023 Hun er et kjempe bra forbilde ifh meningene og de debattene hun poster. Bedre å se opp til hun enn mange andre. Bein i nesen, står for sine handlinger, innrømmer feil og lærer andre at man skal være den man er, elsk den man er. 20
Gjest Heartgirl Skrevet 29. mars 2023 #2993 Skrevet 29. mars 2023 Hjertestein skrev (20 timer siden): Hun er et kjempe bra forbilde ifh meningene og de debattene hun poster. Bedre å se opp til hun enn mange andre. Bein i nesen, står for sine handlinger, innrømmer feil og lærer andre at man skal være den man er, elsk den man er. Jeg er enig og jeg har stor respekt for Kristin og for et flott forbilde hun er.
Måne Rampelyset Skrevet 29. mars 2023 #2994 Skrevet 29. mars 2023 Tråden er ryddet for sitering av innlegg skrevet av utestengt bruker. Måne, admin. 1
kraftwerk Skrevet 1. april 2023 #2995 Skrevet 1. april 2023 (endret) lillehammeren skrev (På 19.3.2023 den 22.24): Det er heller ikke poenget, og hun irriterer ikke meg på noen som helst måte. Jeg mener bare at Kristin var en jordnær, ekte og uperfekt influenser tidligere, en som skilte seg litt - ut med ekte hverdagsøyeblikk som hvermannsen kunne kjenne seg igjen i. Nå er hun bare en av mange; kaffekopp, posering i speil, GRWM, nakne bein i seng, trening osv… Hun fenger kanskje et yngre publikum, men for meg som er over 35 er det adios til Kristin. Og nei, det har ingenting med hat eller misunnelse å gjøre. Kristin er fortsatt den eneste påvirkeren som faktisk står i samfunnsdebatten, retter et kritisk søkelys mot påvirkere sin virksomhet - så nei, hun har ikke forandret seg, men som alle andre her livet så kan fasaden forandre seg med tiden. Virker som hun hadde veldig godt av å bryte ut av forholdet med Dennis. Og jeg er veldig takknemlig for at Kristin bruker den sterke stemmen hun har for å opplyse påvirker-debatten. Den dagen hele influencer-verdenen raser sammen, så er det Kristin som kommer til å stå igjen med fotfeste i medie-Norge. Bare vent å se ☺️. Det er rett og slett fordi hun er troverdig og har integritet. Endret 1. april 2023 av kraftwerk 23 1
Tough cookie Skrevet 1. april 2023 #2996 Skrevet 1. april 2023 rundtfingern skrev (På 27.3.2023 den 17.51): Jeg skal bare bryte inn her og si at jeg synes Kristin ser bedre ut enn sammen med Dennis. Hun stråler. Hun trives med seg selv. Hun virker som hun er lykkelig og har det bra. Hun er forelsket🥰 7 1
Justlooking Skrevet 1. april 2023 #2997 Skrevet 1. april 2023 (endret) De har forresten fått solgt huset i Drammen. De måtte gå ned mye i pris og bytte megler osv. Men det er i hvert fall solgt. Vet ikke hvordan det går med huset i Stavanger. Ettersom jeg forsto sto de begge som eiere. Men de tjente kun 50 tusen fra de kjøpte og da er det pusset opp i nøytrale farger i ettertid og har brukt to meglere. Så det ble nok dessverre et tapsprosjekt. Håper huset i Stavanger går bedre …. Endret 23. april 2023 av Justlooking Trykkleif pluss tillegg 3
miamiamia Skrevet 2. april 2023 #2998 Skrevet 2. april 2023 Bare pirk egentlig, men hun var jo nylig i NY. Også kommer det et reklameinnlegg for Samsung. Skal man da merke at turen er reklame når man deler fra NY? Hvordan er reglene rundt det? Jeg trodde først hun tok seg kjævesteferie il USA, men så er hun sponset istedet? 3
lillehammeren Skrevet 2. april 2023 #2999 Skrevet 2. april 2023 Kristin har blitt like dårlig som flere andre til å merke reklame/spons. Enten merkes det på siste story (Hotell i Bergen for eksempel…) ellers med så liten skrift at det ikke går an å lese uten forstørrelsesglass. 11 2
Sol Rampelyset Skrevet 7. april 2023 #3000 Skrevet 7. april 2023 Innlegg om Dennis Poppe er splittet til denne tråden. Trådtittel er endret. Sol, admin. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå