Hjertestein Skrevet 7. mars 2023 #2961 Skrevet 7. mars 2023 Smurfii skrev (7 timer siden): Haterne til Kristin virker helt føkkings blåååååst! Hvorfor i søren skal hun la være å vise de fine sidene i livet? Visst man blir så sjalu på vegne av noen andre så bør man drite langt i å følge med på vedkommende.👎🏻 var vel D som dreit seg ut uansett…. Helt enig. Det er skikkelig sårt å se. Kjenner meg så veldig igjen og det er vondt å være den som holder kjeft. Men man vinner på det. Kristin har min støtte og det er ikke tvil om hvem som har tråkket i salaten. Jeg unner D å ha det godt og håper han får det bedre psykisk, men Kristin fortjener ikke det hatet, virkelig ikke. 32
Tripptrapp1 Skrevet 8. mars 2023 #2962 Skrevet 8. mars 2023 cerruti skrev (På 6.3.2023 den 10.32): Er det bare meg, eller var det litt harry med den hånden på låret? Er det ikke bare mer av den samme typen clic-bait hun har holdt på med siden det ble slutt med siddisen da? Økt fokus på kropp og bilder som viser at hun er +1, men som ikke sier hvem slik at «vi» skal bli nyskjerrige og skape trafikk rundt merkevaren Kristin Gjelsvik? 11
lillehammeren Skrevet 8. mars 2023 #2963 Skrevet 8. mars 2023 Jeg likte Kristin bedre med grå joggedress og håret i en dult på toppen… 6 1
Populært innlegg J.. Skrevet 8. mars 2023 Populært innlegg #2964 Skrevet 8. mars 2023 lillehammeren skrev (32 minutter siden): Jeg likte Kristin bedre med grå joggedress og håret i en dult på toppen… Og jeg håper hun liker seg selv bedre nå,joggedress eller ei. 45 6 6
Gjest Chroma Skrevet 8. mars 2023 #2965 Skrevet 8. mars 2023 Jeg er 100% enig med henne i at man ikke er ansvarlig for andres lykke.
cerruti Skrevet 8. mars 2023 #2966 Skrevet 8. mars 2023 Tripptrapp1 skrev (2 timer siden): Er det ikke bare mer av den samme typen clic-bait hun har holdt på med siden det ble slutt med siddisen da? Økt fokus på kropp og bilder som viser at hun er +1, men som ikke sier hvem slik at «vi» skal bli nyskjerrige og skape trafikk rundt merkevaren Kristin Gjelsvik? Jo, det jeg mente. 2
Sansa20 Skrevet 8. mars 2023 #2967 Skrevet 8. mars 2023 Skulle vært flere som Kristin 😄❤️🥰 dagens post var utrolig bra 👌👏 11 3
Ebbeliten Skrevet 9. mars 2023 #2968 Skrevet 9. mars 2023 lillehammeren skrev (På 8.3.2023 den 8.37): Jeg likte Kristin bedre med grå joggedress og håret i en dult på toppen… Dette må jeg egentlig si meg enig i. Men... Når damer på 35+ kler seg slik og gir litt blaffen.. Da blir de fort kjerringer. Jeg snakker av erfaring. Hilsen kjerring, 43 år. 3
Sansa20 Skrevet 9. mars 2023 #2969 Skrevet 9. mars 2023 lillehammeren skrev (På 8.3.2023 den 8.37): Jeg likte Kristin bedre med grå joggedress og håret i en dult på toppen… Hva i alle dager er det å si ? 22
Tripptrapp1 Skrevet 9. mars 2023 #2970 Skrevet 9. mars 2023 solietta skrev (17 minutter siden): Hva i alle dager er det å si ? Det er da helt legitimt å mene at man foretrakk gamle-Kristin fremfor nye-Kristin. Det er åpenbart for de fleste at det har skjedd et merkbart skille i forhold til f.eks innholdet hennes på insta før vs etter samlivsbruddet. Hvilket innhold hun poster og hvilken retning hun vil utvikle profilen sin i bestemmer hun selvfølgelig helt selv, men det er like fremt helt kurrant at følgere kommenterer på utviklingen. Brukeren over gjør det dessuten på en ryddig måte, så jeg ser virkelig ikke hvordan dette er noe å henge seg opp i. Merkelig hvordan enkelte i denne tråden ikke ser ut til å tåle noe annet enn lovprising av denne medieprofilen. 15 1
Hjertestein Skrevet 9. mars 2023 #2971 Skrevet 9. mars 2023 Tripptrapp1 skrev (31 minutter siden): Det er da helt legitimt å mene at man foretrakk gamle-Kristin fremfor nye-Kristin. Det er åpenbart for de fleste at det har skjedd et merkbart skille i forhold til f.eks innholdet hennes på insta før vs etter samlivsbruddet. Hvilket innhold hun poster og hvilken retning hun vil utvikle profilen sin i bestemmer hun selvfølgelig helt selv, men det er like fremt helt kurrant at følgere kommenterer på utviklingen. Brukeren over gjør det dessuten på en ryddig måte, så jeg ser virkelig ikke hvordan dette er noe å henge seg opp i. Merkelig hvordan enkelte i denne tråden ikke ser ut til å tåle noe annet enn lovprising av denne medieprofilen. Jeg tenker at det er mye mer bak som vi ikke vet om, og det er jo ingen hemmelighet at forholdet deres var ganske dårlig. Det gjør noe med en, og man klarer gjerne ikke være den man faktisk er, man holder litt igjen. Når man kommer ut av et forhold som ikke er bra for en, så skjer det noe med mentaliteten og man blomster og våkner til liv igjen og man lærer å sette ord på ting og hva man faktisk fortjener. Hvis man er langt nede så klarer man ikke det på samme måte. Jeg bare synser. Men av erfaring så gikk jeg og fra å være en "joggebukse" dame til å bli en helt annen person som viste en annen side, for jeg fikk det bedre psykisk som singel. 12 6 2
J.. Skrevet 9. mars 2023 #2972 Skrevet 9. mars 2023 Tripptrapp1 skrev (35 minutter siden): Merkelig hvordan enkelte i denne tråden ikke ser ut til å tåle noe annet enn lovprising av denne medieprofilen. Merkeligere å si man foretrekker den "slaskete" varianten av samme dama. Ble ikke sagt noe om personlighet,content eller ytringer,kun hvordan hun velger å presentere seg selv med klær/hår/osv. Syns hun ser veldig fresh og fin ut,å ser ut som hun har det fint med seg selv,som er det absolutt viktigste. 17 1
Tripptrapp1 Skrevet 9. mars 2023 #2973 Skrevet 9. mars 2023 J.. skrev (4 timer siden): Merkeligere å si man foretrekker den "slaskete" varianten av samme dama. Ble ikke sagt noe om personlighet,content eller ytringer,kun hvordan hun velger å presentere seg selv med klær/hår/osv. Syns hun ser veldig fresh og fin ut,å ser ut som hun har det fint med seg selv,som er det absolutt viktigste. Jeg tolket ikke kommentaren om joggebukse og håret i dult bokstavelig, men som at brukeren savnet mer content av typen slik den var før istedenfor slik den er nå. Det er vel ingen som er så lidenskapelig opptatt av frekvensen av koseklær i feeden at fraværet av det skaper et reelt savn. 12
J.. Skrevet 9. mars 2023 #2974 Skrevet 9. mars 2023 Tripptrapp1 skrev (1 time siden): Jeg tolket ikke kommentaren om joggebukse og håret i dult bokstavelig, men som at brukeren savnet mer content av typen slik den var før istedenfor slik den er nå. Det er vel ingen som er så lidenskapelig opptatt av frekvensen av koseklær i feeden at fraværet av det skaper et reelt savn. Mange foretrekker influencere som er "slaskete" fordi for mange er det lettere å kjenne seg igjen i,enn de som er mer opptatt av hvordan de tar seg ut. Som feks Sara Emilie,hvor mange syns det er så stas at hun har det så rotete da det gjør henne mer "mennskelig". Men folk blir eldre,livet skjer,du forandrer deg. 2
Tripptrapp1 Skrevet 9. mars 2023 #2975 Skrevet 9. mars 2023 J.. skrev (3 minutter siden): Mange foretrekker influencere som er "slaskete" fordi for mange er det lettere å kjenne seg igjen i,enn de som er mer opptatt av hvordan de tar seg ut. Som feks Sara Emilie,hvor mange syns det er så stas at hun har det så rotete da det gjør henne mer "mennskelig". Men folk blir eldre,livet skjer,du forandrer deg. Er det ikke akkurat det jeg skriver da? Det er ikke joggebuksen som er savnet, men contenten. Og jeg er faktisk enig: Jeg startet å følge Kristin hun delte samfunnskritiske meninger og fordi jeg syns det var kult at hun fremsto som en autentisk motpol til «alle de andre» som poster de samme tilgjorte og dønn kjedelige treningsselfiene, ute-på-livet-bildene, perfect-weekend-getaway-bildene, stillbilder av kaffekopper og vinglass, casually-sexy-bildene osv. I det siste føler jeg dog at det jevnt over er denne type generiske content hun også produserer, så… 🥱 11 2
Hilde444 Skrevet 11. mars 2023 #2976 Skrevet 11. mars 2023 Har hun og Dennis fått solgt noen av husene? Heftig å sitte med 17 millioner i gjeld og samtidig ha skatteetaten på nakken:-) 3
Sansa20 Skrevet 11. mars 2023 #2977 Skrevet 11. mars 2023 Hilde444 skrev (2 timer siden): Har hun og Dennis fått solgt noen av husene? Heftig å sitte med 17 millioner i gjeld og samtidig ha skatteetaten på nakken:-) Skatteetaten på nakken ??
skruf Skrevet 11. mars 2023 #2978 Skrevet 11. mars 2023 solietta skrev (17 minutter siden): Skatteetaten på nakken ?? Tror ikke hun har Skatteetaten så veldig på nakken, selv om det høres mere dramatisk å skrive det sånn… Kristin oppretter firmaet Styleconnection der hun solgte klær i 2013, og firmaet ble slått konkurs i 2017. Samlede gjeld var da på 1,2mill kroner. Det er 6 år siden, og med Kristin sin inntekt så tror jeg ikke hun har hatt problemer med nedbetalingen Hadde hun ikke betalt inn og hatt «Skatteetaten på nakken» så tviler jeg på at hun ville fått huslån. Hun jobber og står på, har god inntekt. Det at et firma går konkurs er ikke uvanlig, ei heller en skam. Ting skjer https://www.vg.no/rampelys/i/ldeqo/kristin-gjelsviks-selskap-styleconnection-begjaert-konkurs 22 3
Sansa20 Skrevet 11. mars 2023 #2980 Skrevet 11. mars 2023 Hilde444 skrev (3 timer siden): Har hun og Dennis fått solgt noen av husene? Heftig å sitte med 17 millioner i gjeld og samtidig ha skatteetaten på nakken:-) Det med skatteetaten er for over 6 år siden 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå