KaBom Skrevet 7. februar 2023 #2921 Del Skrevet 7. februar 2023 C8H10N4O2 skrev (14 timer siden): Jeg har visst lagt finnannonsen på huset i Drammen til som favoritt 😜 Annonsen står som deaktivert, så jeg vet ikke om det er noe hensikt å dele den. Og er det i det hele tatt lov her? 😬🙈 Huset i drammen ligger aktivt ute nå, og det er visst visning i dag: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=281080819 Kanskje det er den gamle annonsen hun har lagret. Men de har malt om og kjøpt styling til huset etter at de flyttet ut, så det er ikke lengre så mye igjen av Kristin sin stil der nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. februar 2023 #2922 Del Skrevet 7. februar 2023 Huset i Stavanger tror jeg ble solgt nettopp….jeg følger Nina (mor til Dennis) på snap og for ikke lenge siden så skulle hun vei for å ordne med overtagelse av huset til nye eiere. Hun uttalte at det var noe av det mest triste hun har gjort. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 7. februar 2023 #2923 Del Skrevet 7. februar 2023 skruf skrev (3 minutter siden): Huset i Stavanger tror jeg ble solgt nettopp….jeg følger Nina (mor til Dennis) på snap og for ikke lenge siden så skulle hun vei for å ordne med overtagelse av huset til nye eiere. Hun uttalte at det var noe av det mest triste hun har gjort. Det var nok snakk om overtakelse etter ferdigstilling fra de som bygger og til Kristin/Dennis. Kristin snakka om det på snap(?) her om dagen at Nina tok oppgaven med å ta over på vegne av de. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 7. februar 2023 #2924 Del Skrevet 7. februar 2023 KaBom skrev (1 time siden): Huset i drammen ligger aktivt ute nå, og det er visst visning i dag: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=281080819 Kanskje det er den gamle annonsen hun har lagret. Men de har malt om og kjøpt styling til huset etter at de flyttet ut, så det er ikke lengre så mye igjen av Kristin sin stil der nå. https://www.finn.no/258447692 Her er gamle annonsen med huset før ny styling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 7. februar 2023 #2925 Del Skrevet 7. februar 2023 skruf skrev (5 minutter siden): Huset i Stavanger tror jeg ble solgt nettopp….jeg følger Nina (mor til Dennis) på snap og for ikke lenge siden så skulle hun vei for å ordne med overtagelse av huset til nye eiere. Hun uttalte at det var noe av det mest triste hun har gjort. Nei , stemmer ikke. Hun skulle stille på befaring og overtakelse for huset istedenfor Kristin. Annonsen kommer ut snart på finn.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 7. februar 2023 #2926 Del Skrevet 7. februar 2023 (endret) C8H10N4O2 skrev (4 timer siden): https://www.finn.no/258447692 Her er gamle annonsen med huset før ny styling. Utrolig mange kule interiør detaljer, veldig sammensatt. Digger stilen hennes. Noen som vet hvorfor hun har flyttet? Det huset var utrolig fint, med den beliggenheten. 😰Det var jo ganske stort for bare henne og sønnen, litt for stort for så få personer 😅 Endret 7. februar 2023 av kraftwerk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7. februar 2023 #2927 Del Skrevet 7. februar 2023 kraftwerk skrev (4 minutter siden): Noen som vet hvorfor hun har flyttet? Det huset var utrolig fint, med den beliggenheten. 😰Det var jo ganske stort for bare henne og sønnen, litt for stort for så få personer 😅 Man skal jo ha råd til å betale lånet også. Dyrt å bo alene med barn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 7. februar 2023 #2928 Del Skrevet 7. februar 2023 kraftwerk skrev (9 minutter siden): Utrolig mange kule interiør detaljer, veldig sammensatt. Digger stilen hennes. Noen som vet hvorfor hun har flyttet? Det huset var utrolig fint, med den beliggenheten. 😰 De fikk ikke solgt det med den stilen så de måtte gjøre det om …. Vet ikke om de har fått solgt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 7. februar 2023 #2929 Del Skrevet 7. februar 2023 Kristin er så sjukt flink til å dekorere osv, det er jo dette hun skulle jobbet med 😍 Men jeg har et lite flaut spørsmål. Har hørt det sitatet til Dennis (Me kan ikkje bare ha det kjekt, me må ha det litt show og) siden han var med på Paradise Hotel, men jeg klarer bare ikke å forstå hva han mener. Er det noen som kan forklare hva det betyr? 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 7. februar 2023 #2930 Del Skrevet 7. februar 2023 Lerke987 skrev (10 minutter siden): Kristin er så sjukt flink til å dekorere osv, det er jo dette hun skulle jobbet med 😍 Men jeg har et lite flaut spørsmål. Har hørt det sitatet til Dennis (Me kan ikkje bare ha det kjekt, me må ha det litt show og) siden han var med på Paradise Hotel, men jeg klarer bare ikke å forstå hva han mener. Er det noen som kan forklare hva det betyr? 😅 Show er et lokalt Stavangeruttrykk som betyr kjekt/gøy. Han sier det samme på to ulike måter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 8. februar 2023 #2931 Del Skrevet 8. februar 2023 (endret) Justlooking skrev (17 timer siden): De fikk ikke solgt det med den stilen så de måtte gjøre det om …. Vet ikke om de har fått solgt enda. Markedet har og er svært trangt nå, flere som sliter med å selge - så stilen trenger ikke ha noe med det å gjøre. Forskjellen på de to annonsene er enorme, skikkelig mainstream og platt interiør i den nye annonsen. Endret 8. februar 2023 av kraftwerk 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 8. februar 2023 #2932 Del Skrevet 8. februar 2023 kraftwerk skrev (På 7.2.2023 den 18.45): Noen som vet hvorfor hun har flyttet? Det huset var utrolig fint, med den beliggenheten. 😰Det var jo ganske stort for bare henne og sønnen, litt for stort for så få personer 😅 Hun ville bo nært familien sin, spesielt moren. Men også broren med familie. 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 15. februar 2023 #2933 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Hun er rå akkurat nå 👑 Endret 15. februar 2023 av HelloMindy 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 16. februar 2023 #2934 Del Skrevet 16. februar 2023 Kristin!!💗👏🏻 FY SØREN, trenger flere som deg!!🙌🏻 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 16. februar 2023 #2935 Del Skrevet 16. februar 2023 Hun er helt fantastisk og så flink å si det ingen andre tørr si👏🏼 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. februar 2023 #2936 Del Skrevet 16. februar 2023 Kristin skal på GMN kl 0940 for å snakke om saken. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 16. februar 2023 #2937 Del Skrevet 16. februar 2023 J.. skrev (54 minutter siden): Kristin skal på GMN kl 0940 for å snakke om saken. Ganske latterlig å se hvordan hans Petter nygård kjefter på Kristin og alle som i det hele tatt vurderer å kritisere SE for å være «woke» og overdrevent politisk korrekt, ha dårlige intensjoner med å uttale seg fordi de bare ute etter å ta stakkars lille SE. Han selv sitter jo på direkten og antar at han vet hva Kristin tenker, akkurat det han prøver å kritisere K for. Makan til irriterende type. «Uansett hva SE sier så blir folk å vri og vende på det, så jeg tror hun gjør lurt i sitte stille i båten» – snakk om umyndiggjøring av en hel bedrift 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. februar 2023 #2938 Del Skrevet 16. februar 2023 AntiBullshit skrev (3 minutter siden): Ganske latterlig å se hvordan hans Petter nygård kjefter på Kristin og alle som i det hele tatt vurderer å kritisere SE for å være «woke» og overdrevent politisk korrekt, ha dårlige intensjoner med å uttale seg fordi de bare ute etter å ta stakkars lille SE. Han selv sitter jo på direkten og antar at han vet hva Kristin tenker, akkurat det han prøver å kritisere K for. Makan til irriterende type. «Uansett hva SE sier så blir folk å vri og vende på det, så jeg tror hun gjør lurt i sitte stille i båten» – snakk om umyndiggjøring av en hel bedrift Han er alltid slik. Var i en FB gruppe med han om data og har aldri sett større dust i aksjon. Alle tråder som tok opp influensere var han og mannen til CBE på ballen tvert,for å kneble diskusjonen. 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 16. februar 2023 #2939 Del Skrevet 16. februar 2023 AntiBullshit skrev (3 minutter siden): Ganske latterlig å se hvordan hans Petter nygård kjefter på Kristin og alle som i det hele tatt vurderer å kritisere SE for å være «woke» og overdrevent politisk korrekt, ha dårlige intensjoner med å uttale seg fordi de bare ute etter å ta stakkars lille SE. Han selv sitter jo på direkten og antar at han vet hva Kristin tenker, akkurat det han prøver å kritisere K for. Makan til irriterende type. «Uansett hva SE sier så blir folk å vri og vende på det, så jeg tror hun gjør lurt i sitte stille i båten» – snakk om umyndiggjøring av en hel bedrift Enig. Jeg ble helt sjokker over uttalelsene hans. Tenk å sitte på direkten å si slik, for en type, ekkel holdning på han. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 16. februar 2023 #2940 Del Skrevet 16. februar 2023 Om blikk kunne drepe😂 Jeg hadde klikket om jeg hadde vært i den sofaen. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå