Jøyemeg Skrevet 28. januar 2023 #2901 Del Skrevet 28. januar 2023 Men hvis det stemmer at han var utro med samme dame over lengre tid, hvorfor er ikke de to lykkelige sammen nå da? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 28. januar 2023 #2902 Del Skrevet 28. januar 2023 Jøyemeg skrev (28 minutter siden): Men hvis det stemmer at han var utro med samme dame over lengre tid, hvorfor er ikke de to lykkelige sammen nå da? Fordi gresset ikke er grønnere på den andre siden. Jeg vet ikke, men om det stemmer at han var utro over tid så skjønte han vel fort at når stormen la seg i det nye at det som oftest ikke har noe å stille opp mot mor til hans barn. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante-Grusom Skrevet 29. januar 2023 #2903 Del Skrevet 29. januar 2023 Julia Piñero skrev (På 27.1.2023 den 18.30): Han var utro med samme dame over lang tid. Kjenner noen som kjenner bekjente av Dennis. Verden er ikke stor. Ikke bare en dame. Men mange, mange. Gjennom hele forholdet 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PissiPus Skrevet 29. januar 2023 #2904 Del Skrevet 29. januar 2023 Tante-Grusom skrev (10 timer siden): Ikke bare en dame. Men mange, mange. Gjennom hele forholdet Hvordan vet du det? Og hvis det er sant; hvordan og hvorfor har ikke det kommet ut for mange år siden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 1. februar 2023 #2905 Del Skrevet 1. februar 2023 PissiPus skrev (På 29.1.2023 den 22.35): Hvordan vet du det? Og hvis det er sant; hvordan og hvorfor har ikke det kommet ut for mange år siden? Det har vært et ‘rykte’ på nettet over lang tid. Det er et kjent faktum for oss som bor i Stavanger at han har ligget med flere. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Nana Skrevet 1. februar 2023 Populært innlegg #2906 Del Skrevet 1. februar 2023 PissiPus skrev (På 29.1.2023 den 22.35): Hvordan vet du det? Og hvis det er sant; hvordan og hvorfor har ikke det kommet ut for mange år siden? Det har gått rykter i flere år før bruddet - og det har blitt spredd bilder fra fester der det ikke var mye tvil om hva som gikk for seg. «Alle» har visst om det. Kristin uttalte offentlig etter bruddet at hun aldri mer skulle sette sine bein i Stavanger - og det var nettopp fordi «alle» visste men ingen hadde sagt noe til henne. Svigermoren hennes har også sagt på snap at hun syns Kristin var altfor snill med sønnen hennes siden hun ikke fortalte hele sannheten om bruddet. Og at hun støttet K, ikke D. Ganske kraftig uttalelse fra en (ex)svigermor I lys av det, så blir jeg kvalm av offermentaliteten til exen. 53 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Julia Piñero Skrevet 2. februar 2023 Populært innlegg #2907 Del Skrevet 2. februar 2023 Jeg blir så kvalm over hvor mye sympati Dennis høster på hvert eneste innlegg på instagram. Han er skylden i at forholdet gikk i vasken, men nå innser han at gresset ikke var grønnere på den andre siden og at nå er det altfor sent. Han får så mye medynk av mange mennesker i kommentarfeltet. Og kommentarer om de skal bli sammen igjen, eller hvor fæl Kristin er. Kristin kunne gått ut med den ekte historien og sagt sannheten. Synes så synd på henne som må deale med den tåpelige offerrolle oppførselen til Dennis. Greit hun gjør dette for å beskytte barnet, og hun har nok måttet svelget mange kameler. Den dama må være laget av stål, f*** så sterk hun er! 64 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 3. februar 2023 #2908 Del Skrevet 3. februar 2023 Julia Piñero skrev (15 timer siden): Jeg blir så kvalm over hvor mye sympati Dennis høster på hvert eneste innlegg på instagram. Han er skylden i at forholdet gikk i vasken, men nå innser han at gresset ikke var grønnere på den andre siden og at nå er det altfor sent. Han får så mye medynk av mange mennesker i kommentarfeltet. Og kommentarer om de skal bli sammen igjen, eller hvor fæl Kristin er. Kristin kunne gått ut med den ekte historien og sagt sannheten. Synes så synd på henne som må deale med den tåpelige offerrolle oppførselen til Dennis. Greit hun gjør dette for å beskytte barnet, og hun har nok måttet svelget mange kameler. Den dama må være laget av stål, f*** så sterk hun er! Helt enig . 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Woody56 Skrevet 6. februar 2023 #2909 Del Skrevet 6. februar 2023 Når han legger ut en story om at han vil forsvinne for å få sympati og later som om han er offeret her, så mister jeg helt respekt for Dennis. Jeg tviler ikke på at han er syk, men dette ekstreme behovet for oppmerksomhet stiller jeg spørsmålstegn ved. Jeg hadde en ex en gang som var lystløgner og fikk offermentalitet hver gang han ble konfrontert med sannheten. Han truet da flere ganger med at han ville ta selvmord fordi jeg mente han var så slem. Jeg måtte til slutt kontakte moren hans, for jeg hadde rett og slett ikke kapasitet til å håndtere slike trusler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 6. februar 2023 #2910 Del Skrevet 6. februar 2023 Noen som vet om husene ligger ute på Finn? Hun har jo så kul interiør stil,så hadde vært gøy å sett husene hun skal selge:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 6. februar 2023 #2911 Del Skrevet 6. februar 2023 Woody56 skrev (3 timer siden): Når han legger ut en story om at han vil forsvinne for å få sympati og later som om han er offeret her, så mister jeg helt respekt for Dennis. Jeg tviler ikke på at han er syk, men dette ekstreme behovet for oppmerksomhet stiller jeg spørsmålstegn ved. Jeg hadde en ex en gang som var lystløgner og fikk offermentalitet hver gang han ble konfrontert med sannheten. Han truet da flere ganger med at han ville ta selvmord fordi jeg mente han var så slem. Jeg måtte til slutt kontakte moren hans, for jeg hadde rett og slett ikke kapasitet til å håndtere slike trusler. Personer som holder på slik har med all sannsynlighet en diagnose, for det er såpass drøy oppførsel. Jeg holdte på med en fyr for en god del år siden og han var av samme kaliber. Manipulerte meg, og jeg fikk aldri dumpa han fordi han skulle ta livet sitt. Det var ikke måte på. Han var også veldig pushy, sjalu og ja. Ville ha barn sammen, vi hadde rota i 3 måneder bare 😰….Typisk personlighetsforstyrrelse mener jeg. Det er så langt ute på skalaen at det umulig kan være friskt. Fikk dumpa han, men han trua med selvmord og begynte å stalke meg. Oppsøkte venner jeg hadde snakket med omens vi holdte på, for å se om jeg dukket opp der osv. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 6. februar 2023 #2912 Del Skrevet 6. februar 2023 Gladidagogså skrev (47 minutter siden): Noen som vet om husene ligger ute på Finn? Hun har jo så kul interiør stil,så hadde vært gøy å sett husene hun skal selge:) Følg henne på snapp, så får du høre om det 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 6. februar 2023 #2913 Del Skrevet 6. februar 2023 Gladidagogså skrev (57 minutter siden): Noen som vet om husene ligger ute på Finn? Hun har jo så kul interiør stil,så hadde vært gøy å sett husene hun skal selge:) Det i Drammen lå ute sånn som det var men ble ikke solgt så nå har de malt og gjort det mer nøytralt.😔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 6. februar 2023 #2914 Del Skrevet 6. februar 2023 iansak skrev (1 minutt siden): Det i Drammen lå ute sånn som det var men ble ikke solgt så nå har de malt og gjort det mer nøytralt.😔 Tror ikke "de" har gjort veldig mye, Kristin gjør alt. Skjønner godt at hun ønsker seg en eldre, moden mann (ref.podcasten til Marta Leivestad - Høvla øve). 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 6. februar 2023 #2915 Del Skrevet 6. februar 2023 iansak skrev (2 timer siden): Det i Drammen lå ute sånn som det var men ble ikke solgt så nå har de malt og gjort det mer nøytralt.😔 åååå ... derfor eg ikke klarte å finne noe eg trodde kunne være hennes da: ) Letet etter noe fargerikt og kult 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 6. februar 2023 #2916 Del Skrevet 6. februar 2023 EllaSays skrev (4 timer siden): Tror ikke "de" har gjort veldig mye, Kristin gjør alt. Skjønner godt at hun ønsker seg en eldre, moden mann (ref.podcasten til Marta Leivestad - Høvla øve). Hehe helt klart. Mente de som i hun, megleren og de som hjelper henne med salg. Ikke de som i hun og dennis 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 6. februar 2023 #2917 Del Skrevet 6. februar 2023 EllaSays skrev (5 timer siden): Tror ikke "de" har gjort veldig mye, Kristin gjør alt. Skjønner godt at hun ønsker seg en eldre, moden mann (ref.podcasten til Marta Leivestad - Høvla øve). Hva mener du her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 6. februar 2023 #2918 Del Skrevet 6. februar 2023 Gladidagogså skrev (8 timer siden): Noen som vet om husene ligger ute på Finn? Hun har jo så kul interiør stil,så hadde vært gøy å sett husene hun skal selge:) Jeg har visst lagt finnannonsen på huset i Drammen til som favoritt 😜 Annonsen står som deaktivert, så jeg vet ikke om det er noe hensikt å dele den. Og er det i det hele tatt lov her? 😬🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 6. februar 2023 #2919 Del Skrevet 6. februar 2023 Nana skrev (På 1.2.2023 den 12.48): Det har gått rykter i flere år før bruddet - og det har blitt spredd bilder fra fester der det ikke var mye tvil om hva som gikk for seg. «Alle» har visst om det. Kristin uttalte offentlig etter bruddet at hun aldri mer skulle sette sine bein i Stavanger - og det var nettopp fordi «alle» visste men ingen hadde sagt noe til henne. Svigermoren hennes har også sagt på snap at hun syns Kristin var altfor snill med sønnen hennes siden hun ikke fortalte hele sannheten om bruddet. Og at hun støttet K, ikke D. Ganske kraftig uttalelse fra en (ex)svigermor I lys av det, så blir jeg kvalm av offermentaliteten til exen. Hun sa ikke at hun synes Kristin var for snill med sønnen nei. Hun sa Kristin er for snill, jeg kunne ønske hun kunne latt flere hoder rulle eller noe i den duren. Å at hun hatet byen sin, at flere hun trodde var venner viste seg å ikke være det, å at hun håpet karma kom å tok flere. Hun snakket om flere mennesker ikke spesifikt sønnen. Å det var tydelig at hun var sint på flere en bare Dennis. Tror historien er større en «bare»utroskap 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 6. februar 2023 #2920 Del Skrevet 6. februar 2023 Mio-lio skrev (39 minutter siden): Hun sa ikke at hun synes Kristin var for snill med sønnen nei. Hun sa Kristin er for snill, jeg kunne ønske hun kunne latt flere hoder rulle eller noe i den duren. Å at hun hatet byen sin, at flere hun trodde var venner viste seg å ikke være det, å at hun håpet karma kom å tok flere. Hun snakket om flere mennesker ikke spesifikt sønnen. Å det var tydelig at hun var sint på flere en bare Dennis. Tror historien er større en «bare»utroskap Hun uttalte seg flere ganger i den perioden - ifbm da K var gjest hos Ida F, senere etter et intervju K ga til Rød Løper, og igjen ifbm juleforberedelsene. Jeg følger ikke snappen hennes fast, så det var tilfeldig at jeg fikk med meg utsagnene (etter å ha hørt at hun var fargerik). Vil tro at med minst tre lignende uttalelser så har vi gjerne rett begge to. Velger å ikke kommentere flere detaljer ang «historien». Uansett har K jammen klart å stå rakt, beskyttet sønnen og beholdt verdigheten. I tillegg til det som skjedde har exen gått ut både i media og sosiale media for å høste sympati, og kommentarfeltene har vært stappfulle om at de passer sammen og må finne tilbake til hverandre. Det krever litt av en ryggrad å møte det med verdighet og stillhet. Selv hadde jeg klikket 360° helt rundt. 31 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå