Gladidagogså Skrevet 12. januar 2023 #2861 Skrevet 12. januar 2023 Hvem andre er invitert? Noen som har funnet det ut? Skal benke meg foran tvn!
Mio-lio Skrevet 12. januar 2023 #2862 Skrevet 12. januar 2023 Kyllingmonk skrev (20 timer siden): Nei, jodel funker ikke slik, du må ta bilde der og da, du kan ikke legge inn bilder fra kamerarull. Hvordan kunne folk legge ut bildebeviser der da ? 🤔
Nana Skrevet 12. januar 2023 #2863 Skrevet 12. januar 2023 Mio-lio skrev (5 minutter siden): Hvordan kunne folk legge ut bildebeviser der da ? 🤔 Ta bilde av bilde? Det stemmer uansett at du ikke kan legge ut fra kamerarull. Det hender bloggere på Jodel kommenterer eller legger ut bilder av seg selv i egne tråder. Dvs, det hendte i alle fall tidligere
Mio-lio Skrevet 12. januar 2023 #2864 Skrevet 12. januar 2023 Nana skrev (20 minutter siden): Ta bilde av bilde? Det stemmer uansett at du ikke kan legge ut fra kamerarull. Det hender bloggere på Jodel kommenterer eller legger ut bilder av seg selv i egne tråder. Dvs, det hendte i alle fall tidligere Tviler ikke på at det stemmer, å at hun var det inne å gjorde det som folk sier her. Bare skjønte ikke da hvordan folk kunne legge inn bevis vist man bare kan legge inn bilder man tar direkte.
AntiBullshit Skrevet 12. januar 2023 #2865 Skrevet 12. januar 2023 Mio-lio skrev (43 minutter siden): Hvordan kunne folk legge ut bildebeviser der da ? 🤔 Skal man legge ut bilde av feks meldinger som er blitt sendt på Instagram så må man ta bilde (ikke screenshot) av feks pc-skjermen eller hvis man har tilgang på to mobiler så må man ta bilde som vist på bildet under her 3 2
Nana Skrevet 13. januar 2023 #2866 Skrevet 13. januar 2023 Mio-lio skrev (5 timer siden): Tviler ikke på at det stemmer, å at hun var det inne å gjorde det som folk sier her. Bare skjønte ikke da hvordan folk kunne legge inn bevis vist man bare kan legge inn bilder man tar direkte. Det finnes også en chattefunksjon der man kan ta direkte kontakt med de som skriver og svarer. Alle er jo anonyme (bortsett fra hvis de tar bilde av seg selv), men får tildelt et nr. Nr 1,2,3,4 etc. Man kan sende chatrequest direkte til en bruker, men bruker må godkjenne request før de kan innlede samtale. Hvis den funksjonen fantes på tiden K og venninnen var på Jodel, så kan de også ha fått tilsendt ting direkte via chatten. Det samme gjelder også der - man må legge ut bilde som er tatt der og da (f.eks man bruker én tlf til å ta bilde av innholdet på en annen). Hvis jeg husker riktig, så hadde det gått en del rykter på Jodel om utroskap en stund. Kristin gikk offentlig ut på bloggen for å dementere ryktene (blant annet var ryktene at det var slutt, Dennis hadde kommet alene på en fest men ikke endt opp alene og diverse). Kristin skrev at hun var i mot Jodel og mulighetene til at hvem som helst kunne skrive hva som helst. Det ER jo absolutt en sladre-app, men det er også en app der det alltid er noen å prate med for de som trenger det - om de vil lufte problemer, står i et brudd med kjæresten, diskutere fotball osv osv. Tro det eller ei, men reglene for moderasjon er faktisk strenge, men ved bruk av forkortelser, samt at alle mulige, ubetydelige, innlegg blir rapportert, så er det mye å gå gjennom, mods må være «på» hele tiden - og det er ofte verre ting enn kjendis-sladder som må slås ned på først. Dette med at hun gikk ut mot Jodel på bloggen var flere år før det ble slutt. Så, et par år (?) senere, kom K og venninnen på Jodel, la ut bilder av seg selv, og ba om å få vite alt. Det kan jo hende de oppga e-post, Messenger, snap eller noe sånt - det vet jeg ikke. Hun fikk i alle fall vite mye, og såpass detaljert at hvem andre som evt hadde vært tilstede, hvor og når, sånn at det kunne faktasjekkes. Dette kom i tillegg til bilder av meldinger og fester. Det som fremkom må ha vært fryktelig å høre - nesten like ille da K senere oppdaget at det var så mange «venner» som visste om det - samt halve Jodel. 8
EllaSays Skrevet 13. januar 2023 #2867 Skrevet 13. januar 2023 Hun hadde nok ikke delt fra sykehuset dersom det ikke var Debatten og hun kunne deltatt. 2
moroklompen Skrevet 13. januar 2023 #2868 Skrevet 13. januar 2023 Julia Piñero skrev (19 timer siden): Hvor har hun sagt at det ødela hennes bursdag? https://tv.vg.no/video/245982/kristin-gjelsvik-og-nate-kahungu
AprilLudgate Skrevet 13. januar 2023 #2869 Skrevet 13. januar 2023 Bolledeig2.0 skrev (På 12.1.2023 den 11.11): Okei, dette kan jeg faktisk ikke la stå ubesvart. Det er ingenting, ingenting, harmløst med forsøk på å utøve kontroll og press på en partner som har bestemt seg for at forholdet er slutt, enten med grandiose kjærlighetserklæringer eller mer eller mindre eksplisitte trusler om at de kommer til å gå til grunne om partner ikke kommer tilbake igjen. Han vet hva slags respons slike innlegg vil gi, han har jobbet som influencer i flere år og er ikke dum. Sånn oppførsel skal alltid være et rødt flagg. Om du ikke tar det fra meg, kunne du jo tatt en anonym spørreundersøkelse på ditt lokale krisesenter om hvor mange der som ikke har opplevd både det ene eller det andre (eller begge deler). Nå synes jeg du tar innlegget hans fullstendig ut av kontekst. INGEN vet hva som skjedde i hverdagen bak deres 4 vegger. Så her tenker jeg folk nesten må holde seg for god til å dra inn krisesenter. Alvorlig talt. 6 3
Måne Rampelyset Skrevet 13. januar 2023 #2870 Skrevet 13. januar 2023 Tråden er ryddet for krenkelser og svar til dette. Måne, admin. 2
Xstrella Skrevet 13. januar 2023 #2871 Skrevet 13. januar 2023 Beklager men dette er vel overdrevet. Vet om flere som ikke legges inn pga hodepine. Og de både kaster opp, mister synet og holder seg fast i hodet pga smerter. Bruke så mye ressurser på stress hodepine. 😏 2 4
Motelvibes Skrevet 14. januar 2023 #2872 Skrevet 14. januar 2023 Xstrella skrev (20 minutter siden): Beklager men dette er vel overdrevet. Vet om flere som ikke legges inn pga hodepine. Og de både kaster opp, mister synet og holder seg fast i hodet pga smerter. Bruke så mye ressurser på stress hodepine. 😏 Tror du folk legges inn for gøy?! 22
Orly Skrevet 14. januar 2023 #2873 Skrevet 14. januar 2023 Xstrella skrev (5 timer siden): Beklager men dette er vel overdrevet. Vet om flere som ikke legges inn pga hodepine. Og de både kaster opp, mister synet og holder seg fast i hodet pga smerter. Bruke så mye ressurser på stress hodepine. 😏 Hva så? Ærlig talt, legen bestemmer og om de mener hun skulle legges inn og sjekkes så er det ikke opp til oss å tvile på det 19
Salmonella Skrevet 14. januar 2023 #2874 Skrevet 14. januar 2023 Xstrella skrev (7 timer siden): Beklager men dette er vel overdrevet. Vet om flere som ikke legges inn pga hodepine. Og de både kaster opp, mister synet og holder seg fast i hodet pga smerter. Bruke så mye ressurser på stress hodepine. 😏 Du vet om flere som opplever det du beskriver? Flere? Jøss... Det er jo IKKE vanlig å ha kraftig hodepine samt miste synet og kaste opp. Når du attpåtil kjenner mange som har opplevd dette blir jeg ikke annet enn forundret! Må kjenne mange mennesker du tenker jeg. 18 5
Xstrella Skrevet 14. januar 2023 #2875 Skrevet 14. januar 2023 Ja jeg kjenner flere som har opplevd å ikke få innleggelse pga sterk hodepine.
Salmonella Skrevet 14. januar 2023 #2876 Skrevet 14. januar 2023 Xstrella skrev (3 minutter siden): Ja jeg kjenner flere som har opplevd å ikke få innleggelse pga sterk hodepine. Samt at alle de mistet synet og hadde oppkast i tillegg til den sterke hodepinen.. 1 6
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 14. januar 2023 #2877 Skrevet 14. januar 2023 Xstrella skrev (3 minutter siden): Ja jeg kjenner flere som har opplevd å ikke få innleggelse pga sterk hodepine. Men da er kanskje årsaken til hodepinen kjent? Hvis man f.eks. har migrene eller klasehodepine, så vet man jo årsaken til smertene og da er det jo ikke nødvendigvis slik at man trenger å oppsøke hjelp
Gjest RødeRandi Skrevet 14. januar 2023 #2878 Skrevet 14. januar 2023 Nå skal det diskuteres og snakkes om opp og i mente hvor vidt det var nødvendig med sykehusinnleggelse, og snart skal kanskje flere snakke om sine hodepiner, og at de ikke ble innlagt og bla bla bla….
Peppa88 Skrevet 14. januar 2023 #2879 Skrevet 14. januar 2023 Skal ikke legge meg opp i ressursbruk osv, men syns det er helt forferdelig at alle nettaviser har omtalt dette, med legeuttalelser og hele greia. Som om at hodepine er nok til å bli innlagt. Jeg har innimellom en migrene som gjør at jeg kaster opp, men har ikke nevnt det til legen en gang. Og at Kristin selv har posta selfies, blodprøvetaking, "nå skal jeg ta MR". Kjemperedd og seriøs virker hun🙄 7 3
lillehammeren Skrevet 14. januar 2023 #2880 Skrevet 14. januar 2023 Farmor har iallefall ikke fått med seg debatten som florerer nå… 🤷♀️ 2 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå